Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beastie: pfff die mag ook nog wel wat lesjes in fatsoenlijk gedrag gaan volgen zeg... Zegt je moeder dan niet even: Bel effe je zussie op... Nu brieft zij het steeds door. Is voor je zus wel errug gemakkelijk... Ach, ja, we hebben allemaal wel eens van die rare familieleden, ex'en of buurkinderen...

@ Marieke :x dat is toch abnormaal... hoe oud waren die kids. Een kind van 5 weet al dat dat echt niet kan lijkt me! Goed dat die moeder het zag. Zul je anders zien dat al die ouders naar elkaar gaan wijzen: neuh, die van mij doen zoiets niet...
    Kinderen... euhm... waar benne we an begonnen :)

@ Tom: kom op! Lekkert aan het werk! Kun je hier straks trots een medaille komen ophalen ;)

Zo, ontbijtje op, nu de douche... (en de dag is al half voorbij... gelukkig is het lang licht!)

2. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Goh alweer een 3e topic.

Heb niet echt bijgelezen.

Hier buikpijn en niet erg veel zin om iets te doen. Heb me ook lekker ziek gemeld op het werk. Hang echt tegen de griep aan volgens mij.
    Verder niets te melden.

3. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    aaaaah wat praten jullie toch snel...terwijl ik bijlees denk ik..ow ja ik wil daar even op reageren en daar en daar en tegen de tijd dat ik uitgelezen ben weet ik het niet meer :) :oops: :rolleyes:

Ik begrijp dat het voor Ellenk en Marieke ook erg spannend is momenteel? K duim met mee hoor!

Lola hartje gehoord? GAAFFF ...k weet nog dat we samen zouden testen en dat ik :evil: maar jij niet ;)

Ik zelf ben nog niet ongesteld. Heb met mezelf afgesproken dat als het vanmiddag niet gebeurd, ik rond 4 uur naar de winkel ga voor test en dan morgenochtend test...ik ga er nog steeds van uit ongesteld te worden vandaag hoor...en ow ja operatie was inderdaad vorige week dinsdag!
    Zou betekenen dat ik op 7 of 8 juni eisprong had ....10 dagen later operatie. Ze zeggen toch dat je de eerste dagen nog niet met de bloedbaan aan elkaar zit...klinkt lekker plastisch zo :rolleyes:

pfff spannend allemaal dit

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Go4Baby, jij hebt nu bloody curtains dus? En wat voor kleur waren ze eerst? hihi...stomme mug!

5. ik heb te vroeg op 8 a 9 dpo toen een bloeding gehad van 1 dag ofzo he!
    verder alleen bruin bij afvegen... dus ik heb wel een bloeding gehad, ik dacht alleen dat dat mn innesteling was ofzo...maar dat was dan dus mijn ogesteldheid :D vandaar :D

die kinderen waren een jaar of 3 a 4.. ze hebben geen benul gehad van de schade die ze hebben aangericht denk ik maar ze weten donders goed dat ze van de auto's af moeten blijven. ze zijn met stoepkrijt enzo ook al zo vaak gewaarschuwd!
    ze hebben mijn auto al eens schoon moeten maken van t stoepkrijt en toen hebben ze ook al op hun donder gehad.. dus ze zijn erg hard leers geloof ik..
    ik hen nooit problemen met ze ofzo dus dat t is omdat ik een vervelende buuf ben is t niet hahahhaa
    t zijn gewoon kut kinderen hahahhaa

idd waar zijn we aan begonnen ;)

marina spannend meid :D

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Marieke, ik heb echt nog nooit zo iets belachelijks gehoord! Wat een slecht opgevoede kinderen zeg, dat verzin je toch niet? Hopelijk kan de verzekering één en ander goed dekken, maar ik kan me voorstellen dat je er goed ziek van bent!

Tezzz, ik moet om 15.00 uur en het zal ongeveer 1,5 duren (al met al, het draaien duurt eigenlijk maar 30 seconden tot 5 minuten). Ze maken vooraf en achteraf een ctg, er wordt een infuus aangelegd met weeënremmers, dus het is vooral de voorbereiding die tijd kost.

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

SC wat een gedoe.. ik hoop dat het allemaal snel goed gaat. Sterkte morgen (voor ik het vergeet ;) )

Marieke, fijn zulke buurtkinderen. Tjonge jonge zeg!

Beastie idd wat een flauw weer dat het zo moet gaan.

Ik heb echt vandaag geen zin. Ga dadelijk de facturen maar eens bekijken en coderen. Scheelt al weer voor mijn collega die maandag komt en kan ik ff wat doen met verstand op nul :)

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ellenk, vervelend he, als je er geen zin in hebt op het werk? Ik zit ook al de hele dag ongemotiveerd een beetje taken uit te delen, terwijl ik zelf niet veel aan het doen ben....

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Triest nieuws dames.

Las net op de februarimama's dat mupkuh weer een mk heeft gehad.

Mupkuh ik denk aan je

10. he? jeetje! mup wat klote hele dikke knuffel :(

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :confused:

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mupkuh:

Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte vanaf hier.

:cry:

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ah nee, Mupkuh...:(

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    neeeeee. niet weer mupkuh! dikke knufff.denk aan je!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    allereerst @ mupkuh dikke knuffel meis. heeeeeel veel sterkte met het verlies van mini-mup :( tsja dat maakt een beetje schade aan je auto ineens VEEL minder erg he marieke ;)

@ beastie rare zus hoor!

@ marieke balen hoor, zulke onopgevoede buurkindertjes. gelukkig is het slechts verzekeringswerk....
    wanneer zou je nu ongeveer ongesteld moeten worden? je bent in mijn ogen nog steeds PUPO hoor hahaha!

@ tom hoe is het met je sollicitatiebrief? ben je er nog een beetje uitgekomen gisteren? Of stond die vandaag ook nog op die ENORME todo-lijst van je?

@ ellen PUPO PUPO! ik zeg: roze donderdag!

@ cynthia jeetje wat een gedoe zeg. veel sterkte morgen met de draaipoging! En hoeveel dagen moet je nou nog werken totaan je verlof? of tel je al in uren/minuten? ;)

@ lola wat een rare, die ex van jou. Je kan hier echt oneindig over die echo praten hoor, vinden we helemaal niet erg! :D

@ tezzz zoooo lekker actief geweest vergeleken met tom ;)

@ go4baby wanneer is die expositie? misschien kom ik ook wel even kijken, je hebt me nieuwsgierig gemaakt hahaha!

hier vanmiddag naar het kdv geweest voor de intake. ik mag volgende week vrijdag een ochtendje oefenen (voor Mika hoeft het uiteraard niet :) ) maar ik heb er wel een goed gevoel over. zegt ze nu heel moedig

en whoesssssjjjjjj! ze verdwijnt weer Mika wordt wakker ;)

16. hahaha die mielenl goed dat je zo moedig blijft! :D

ik heb geen idee wanneer ik ongesteld moet worden, vandaar ook geen banner..
    als t net als mn laatste cyclus is dan zou t 29 dagen zijn en dan zit ik nu *kijkt even in de agenda* op dag 22... dus nog 7 te gaan.. ei zou dus al geweest moeten zijn.. maar deze maand word t nix want hebben niet tot bijna niet geklust en zeker niet rond mn eventuele vruchtbare dagen.. dus volgende maand maar weer hoor..

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mielenl, ik moet nog tot en met volgende week dinsdag werken, dus als ik deze dag als voorbij beschouw, dan nog maar 6 dagen!

18. Heeey dames!

Mijn NOD is 5 Juli geworden.
    Mag ik er nog bij op de lijst? :D

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Wilde jullie even laten weten dat het vandaag weer mis is gegaan. Heb een miskraam gehad bij 6 weken en 2 dagen :(

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mupkuh, neen he meis, dit kan toch niet meer. Het is niet fair meer :cry:

Deel Deze Pagina