@ Tezzz, ik voelde het niet echt aankomen eigenlijk. Had wel een zeurderig gevoel maar dacht ach banden pijn. Was flink aan de poets dus dacht doe wel wat rustiger aan. Ging ff plassen maar het lukte, niet en dacht meteen ongi. Kan meestal moeilijk plassen als mijn ongi eraan komt. Plaste in de beker van MvM maar de helft was er naast dus ik keek. En zag het meteen bloed en stolsels. Snel doorgetrokken en in paniek mijn vriend gebeld.
@Mupkuh:...dat verwacht je dan idd ECHT niet! Ik vind het zo raar dat het nu weer met net 6 weken mis moet gaan. Ga je van de week nog naar de ha of gyn? EN MAG IK EVEN ZEGGEN DAT JE VANAF NU NOOOOOOOOOIT MEEEEEEEEEEEER AAN DE POETS MAG GAAN? (Ik WIST wel dat dat poetsen nergens goed voor is!)
Pffff.....Mupkuh, heel veel sterkte toegewenst. Het is heel erg oneerlijk. Laat je maar lekker verwennen en nu even lekker niks doen, want emotioneel lijkt het me ook erg zwaar.
Wat verschrikkelijk een hele dikke knuffel van mij en heel veel sterkte *dit is inderdaad niet eerlijk*
Och mupkuh wat een rot nieuws zeg Ik vind het echt heel erg voor jullie. Ga je nu onderzoeken krijgen om te kijken of ze een oorzaak kunnen vinden? Iig wens ik jullie heel erg veel sterkte en een dikke knuffel van mij! Oja, lola, het is hier 30 graden en af en toe een beetje bewolking en een buitje. Alleen gisteravond heeft het hier echt flink ge-onweerd(?) en is er behoorlijk wat regen gevallen. Ik begin iig al mooi te verkleuren en kom iig niet als bleekscheetje terug Wie gaan er nu nog meer donderdag testen? Ellen, ik en ...? (of ik heb weer lekker niet zitten opletten.... We gaan zo lekker lunchen en dan heerlijk genieten van een massage van een uur Tot later!
Thanks meiden. @ Tezz en Wieffie, ik moet maandag weer naar de gyn en dan gaan we even verder babbelen. Maar denk en hoop wel dat er even verder gekeken word.
@ Lieve Mup: verdorie! wat verdrietig weer! En laat die tranen af en toe maar stromen hoor! Dat verdriet moet je wel even een uitweg geven! Ik hou je even stevig digitaal vast! Een hele dikke lieve knuf! En als je je hart wilt luchten zijn we hier hoor! Want zo twee keer kort na elkaar is echt verdomd &#%#&@$! Liefs! @ Tezzz: complimentjes voor je lijstjes werk hoor! @ Mielenl: ik zal de uitnodiging wel even via hyves versturen als me dat lukt... Moet ik vanavond echt mee aan de slag! Is nog steeds niet weg... wil eerst mn site updaten maar schiet niet op... Zit nu weer aan de keukenopstelling puzzel...
Meiden ik ga lekker op de bank hangen ben moe! tot morgen en een fijne avond allemaal. Knuffel van mij!
Tezzz, je zit dan toch op 12 DPO? Zou je het misschien wel kunnen wagen met een gevoelige test Oja mag ik ook bij op de lijst tezz? Ik ga voor 11 juli 's nachts en het gaat vast een hele mooie vent worden! Nou nu moet ik echt gaan lunchen.... spreek jullie later weer!
Poll voor Grote Verrassing: Ikdus: in de nacht van 5 op 6 juli om 04:55, een meid ! Wieffie: 11 juli 's nachts en een jongen! Tom78: 12 juli, 's middags om 17.00 en een jongen! go4baby: 's middags 12 juli en een ehhh.... smurfje! CynthiaB: de nacht van 14 op 15 juli en een jongetje! Tezzz: 15 juli, 's morgens om 9.00 een meisje ! Leentje79: 16 juli in de ochtend en een jongetje! Marieke1610: 16 juli om 17.00 uur en een jongetje! Miepie80: 17 juli rond 02.00 en een jongetje! Zico: 19 juli in de ochtend, een meid! Ellen: 19 juli in de avond een jongetje! Lola1982: 20 juli in de ochtend, een meid! Mupkuh: 20 juli vroeg in de ochtend, een meid! Julita: 23 juli 's nachts en een meid! up! Iedereen goed onthouden: De laatste poll staat NIET op pagina 10, maar op pagina 12!
Lieve Mupke, wat een rot nieuws zeg....heb er geen woorden voor, gewoon voor de 2e keer! ..heel, heel veel sterkte toegewenst in de komende tijd! Liefs Marina
Lieve mukpuh Ik wens jullie beiden heel veel sterkte toe. Ik weet hleaas wat het is, en ik wens je de kracht toe omdit weer een plekje te geven dikke knuf!