Ha meiden, Ik was zeer benieuwd wie er uit Brabant komt en net als ik zwanger wil worden. Even iets over mezelf, ik ben 34 jaar en ben 10 jaar samen met mijn vriend, wij zijn dit jaar (na lang nagedacht te hebben) gestopt met de pil. Ik zou het leuk vinden om met meer meiden uit Brabant te kletsen over alle NOD spanning en andere zaken die ons bezig houden. Dus houd je niet in en reageer! groetjes BB
Jawel hoor! Ik kom ook uit brabant en ben 24 jaar. Mijn man is 27. We zijn inmiddels in ronde 9 beland. Helaas...
Ow gezellie toch iemand! Hoi Sas! Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn uit Brabant, toch. Mss hebben ze dit topic nog niet gezien. Ik zal hem ff naar boven halen. Goh je bent 10 jaar jonger dan ik, maar wat zegt leeftijd over de mens. Waar woon je in Brabant? (in de buurt van een grote stad bedoel ik ivm annonimiteit) Ik woon in de buurt van Eindhoven.
Ik heb eigenlijk geen tijd een hoop topics bij te houden haha, maar deze sprak me toch wel aan! Ook een echte Brabo (woon vlakbij Breda), zijn nu 13 maanden bezig. Heb PCO, 8 maanden lang geen ei gehad. Daarna geopereerd (LEO behandeling) en sinds de LEO mbv Clomid 3 eisprongen gehad. Vorige week helaas weer ongesteld geworden. Dus ga ronde 4 in na de LEO (in totaal 9e of 10e ronde volgens mij). Succes met zwanger worden O ben trouwens bijna 25, bijna 4 jaar getrouwd en in totaal 8,5 jaar samen met manlief.
Saskia, ik 'ken' ook een Sas. Vriendin van mij heeft een vriendin die Saskia heet en ook al lang bezig zijn en in de medische molen zitten. Ben jij dat toevallig??
Hoi Vliegje, Nee ik zit nog niet in de mm. Wel toevallig! Enne BB10, ik woon ook in de buurt van Eindhoven!
hey hallo, leuk leuk, een brabanders topic. Nou ikke ook een brabander dus. Ik ben 25 jaar en mijn vriend 26, we zijn al 9 jaar samen en hebben sinds kort besloten voor een kindje te willen gaan. Mijn vriend wilde al jaren graag, maar ik voel me er nu pas klaar voor. Mijn cycli zijn zeeeeer onregelmatig en ben sinds het stoppen van de pil wel 1 x ongesteld geweest, maar waarschijnlijk gaat het nu weer een behoorlijke poos duren. Ik heb dus geen idee wanneer mijn NOD is en dergelijke. Maar goed, zit dus in ronde 1 en woon in de buurt van Breda
Saskia, das toevallig dan Guusje, dan woon je dichtbij mij Ik woon in St.Willebrord. Mijn echte naam is trouwens Maartje.
Hoe voelen we ons verder allemaal? Hier begint de onzekerheid nu toch wel toe te slaan. Zelfs bij mijn mannetje. We klussen niet gericht, maar hebben wel regelmatig seks. Gericht klussen wil ik liever nog even vermijden, dit om het leuk te houden en misschien moet het straks nog wel. Sinds deze ronde ben ik begonnen met temperaturen.
@vliegje, das inderdaad vrij dichtbij! @saskia, wij klussen ook niet echt gericht. Zou niet eens weten op welke dagen dan dus maar gewoon lekker genieten van onbeschermd vrijen zo deze eerste maand. Hoop dat het zo fijn blijft!! En wat is jouw normale temp? Heb voor de gein gisteren is gekeken en toen was ie 36,8 maar ga het niet elke dag doen nog hoor....nog niet
dag 1: 36,7 dag 2: 36,8 dag 3: 36,7 Tja, het is dat het moet hoor. Ik vind het echt verschrikkelijk namelijk! Maar nu 3 maanden temperaturen en dan de mmm in, helaas!
Ik ben direct begonnen met tempen toen ik stopte met de pil. Dus de huisarts kon me gelijk doorsturen en de gyn stuurde me niet eerst naar huis om te tempen, ik had al lijstjes bij. Maar deze maand temp ik niet, ben er veel te veel mee bezig. Jouw temp is vrij hoog! Heb je toevallig nog geen ei gehad dat je weet?
Hee gezellig, nieuwe meiden. Welkom iedereen! Ik temp niet, ik klus gewoon iedere dag. Kunnen we mijn ei iig niet missen! En het wordt nog geen sleur dus.... En ik voel mijn ei iedere maand dus ik weet wanneer ik mijn ei gehad heb. Nu op het wachtbankje tot 26 juli (denk ik)
geen idee of ik een ei heb gehad, dat voel ik dus nooit! Ga morgen toch stiekem weer s doen...ghehe nieuwsgierig en zo te horen niet eens zo slecht idee...beter goed voorbereid dan maar
had ergens gelezen dat als je elke dag klust dat dan het sperma minder word of zoiets? Kan goed zijn dat dat niet zo is hoor, maar k dacht dat het beste om de dag was ofzo? Succes iig
Klopt dat was vroeger wel een fabeltje ja. Er is onderzoek naar gedaan en het blijkt dat het sperma in hoeveelheid afneemt maar in kwaliteit toe neemt, en er hoeft maar 1 goeie tussen te zitten hè! Dus sinds wij het onderzoek gelezen hebben doen we het elke dag. Het schijnt zelfs slecht sperma te verbeteren dus wat wil je nog meer.
Mijn temp is altijd al vrij hoog geweest in ieder geval. Als ik mijn ei heb gehad is ie rond de 37,3. Dat weet ik omdat ik toevallig een keertje een weekje heb getempt hahaha.