Wij gaan vanaf april of mei ergens voor een tweede? Ben benieuwd of er nog mensen zijn die vanaf die periode voor een kindje gaan? Eerste, tweede, derde,... Maakt niet uit! Groetjes Jenna
Hee jenna, Wij zijn al 2 rondes bezig voor de 2e.. heb al een zoontje van 14.5 maand. Denk dat het deze maand ook niet gaat gebeuren dus op naar april (of mei)
Ben je van plan om met ovutesten aan de gang te gaan? Of laat je het gewoon op zn beloop? Bij mn eerste had ik 2 weken na onze keuze voor een kleintje al een positieve zwangerschapstest dus heb het toen supermakkelijk gehad... Omdat k dit keer aan de pil heb gezeten tot januari heb k met ovutesten mn ei gevonden... nog geen succes...
Hoi hoi! Ik kom wel gezellig mee kletsen. Ben gister gestopt met de pil. Hopelijk komt mijn menstruatie meteen zelf op gang dan kunnen wij ook aan de klus. En dan wordt het dus hopelijk April/Mei, anders ietsje later. Wij gaan voor ons eerste kindje trouwens.
@anniej: ik hier ook 2e ronde, 2e kindje teminste... ben vandaag overgegaan naar ronde nummer 3. Blijft spannend @bibi: idd hopen dat je meteen een "normaal" cyclus te pakken hebt.. dat scheelt al de helft !
he, leuk topic dit... wij willen er rond april-mei ook voor gaan. We hebben al 2 zoontjes, eentje van aug 2007 en de jongste is van juni 2009. Allebei in ronde 5 zwanger... hopelijk mag het nu weer zo snel gaan. Mijn cyclus is na de zwangerschappen een beetje van slag... onregelmatig en best lang geworden... kom straks nog even terug hier. Ik ben trouwens fan van de lijstjes... dus zal ik een mooi lijstje maken voor hier? met naam, ronde, kindje 1,2,3,4, ... groetjes
@Marloes80, ja leuk idee! Als jij dat leuk vind om te doen, prima Mams87, grappig, dan hebben we precies hetzelfde! Dit is namelijk ook mijn 2e ronde voor een 2e kindje! @bibi idd te hopen dat je cyclus gauw weer op gang komt! Scheelt echt! Bij mij was hij, na het stoppen met de pil, gewoon gelijk regelmatig, 28 dagen! Ideaal! Had ik niet durven hopen hoor...
@Marloes: mams87, ronde 3, kindje 2 voor het lijstje. @Anniej: idd, hoe oud is jou eerste? Jongen/meisje? Ik heb een zoontje van 14.5 maand
Oh wat tof dat er nog meisjes zijn!!! joepie. Ja ben er een paar dagen niet geweest... eerst heel druk en daarna ziek. Maar nu gaat het beter!!! Dus weer op post! Wij gaan in ieder geval ook voor ons tweede vanaf april - mei. De eerste is nu net 14 maanden geweest ( een jongen trouwens!), dus ongeveer even oud als die van mams! Een lijst lijkt me idd ook supertof! Ik wil er in ieder geval ook wel in! Voor de eerste hebben we t niet zo gemakkelijk gehad, is er uiteindelijk gekomen door IUI. We hopen nu op meer geluk!! Hopelijk hebben we een tof kletshoekje hier! Groetjes
Hey, Hier nog iemand die voor een tweede gaat vanaf april. We hebben 20 april een afspraak staan bij de gyn om weer te starten met medicatie. Onze eerste is er gekomen dmv hormonen. Hij is na 1 jaar mmm geboren op 7 juni 2009. Hopenlijk duurt het voor een tweede niet zo lang.
Hallo guusje fijn dat je er bent! Hier zullen we de tijd samen wel om krijgen hé. Mijn kindje is er ook door de mmm. wij hopen wel dat het deze keer zou lukken zonder. De reden dat we het willen proberen is: voor de eerst had ik zelden menstruatie (eens om de paar maanden) Zoals je onder mijn banner ziet, komt er nu een beetje ritme in. Voel nu ook precies mijn eisprong... Dus de hoop is er! Dat wij pas vanaf april of mei gaan proberen is omdat ik dit jaar niet meer wil bevallen... Klinkt stom hé Maar de reden is dat onze zoon van januari 2009 is. De twee kinderen zouden dan bijna twee jaar verschillen maar maar één kalenderjaar. Vind dat jammer dan, dus wachten we nog even... Groetjes
Hey Jenna, wat goed dat er nu ritme in lijkt te komen bij je. Het zou fijn zijn als jullie nu zonder mmm zwanger worden. Ik had er ook op gehoopt, maar helaas word ik dus niet ongesteld. Wij hebben de afspraak om in april weer te beginnen al in november gemaakt in overleg met de gyn, maar ik vind het ook wel prettig om niet meer in 2010 te bevallen. Mag ik vragen wat de reden is dat jullie de mmm inmoesten? Ikzelf heb PCO, waardoor ik helemaal geen cyclus van mezelf heb.
Hallo meiden! Onze eerste meid is nu ruim 4 maanden en ik zou graag in mei/juni voor het eerst er weer voor willen gaan Mag ik dan ook nog mee kletsen? Is dat trouwens aan de snelle kant? Ben na de bevalling 9 maart voor het eerst ongesteld geworden en ben dus heel benieuwd hoe mijn cyclus nu is... Daarom hou ik mijn temp nu ook weer even bij. Voor mijn zwangerschap was mijn cyclus trouwens vaak rond de 35 dagen. Liefs
Na een jaar proberen was er hier nog altijd niets gebeurd, nam al cyclocure om een regelmatige cyclus te krijgen, maar ook dat hielp niet... Na tests kwam er eigenlijk niet echt iets uit. Man zijn zaadcellen zijn minder in aantal dan gemiddeld maar toch nog ruim voldoende... Maar na de tweede iui hadden we al succes, dus daarom is er toch nog hoop op een spontane zw. Wat is precies PCO, lees er meer over maar weet niet precies wat het is... @robertha: welkom!!!!!!! Snel tja dat is iets wat je helemaal zelf moet beslissen hoor. Als je er klaar voor bent... GOGOGO!!!! Veel succes!
Bij PCO worden in de eierstok meerdere kleine follikels gevormd, die moeilijk tot groei en ovulatie komen. En bij mij is er helemaal geen ovulatie. @ Robertha, welkom hier. Ik denk ook dat, als jullie er klaar voor zijn, het niet te snel is. Daar beslis je nog altijd zelf over. Hopenlijk is het snel raak.
Ah zo, dus dan heb je geen enkele kans?? Dat is niet fijn nee... En na een eerste zw is er dan geen kans op verandering voor jou? Hier merk ik echt een verandering in mijn 'baarmoederhuishouden' Vroeger kreeg ik eens om de paar maanden mijn mndstn. Door de clomid en pregnyl voelde ik voor het eerst steekjes tijdens de eisprong. Had ik nooit eerder gevoeld. Nu een 10-14 dagen voor mijn menstruatie voel ik dat weer... Dus hier is er precies verbetering... we hopen met ovulatietesten op een resultaat... Maar moet zeggen dat ik niet weer een jaar ga proberen hoor voor ik terug de mmm in ga!!!