Avond, Even snel! @ Miele: grrr, wat is dit nou zeg... Ik duim voor je morgen! @ Kippy: Nog geen kuikentje!?! Die heeft het naar zijn zin in je buik! @ Beastie + M + J: hele fijne vakantie, geniet ervan! @ Steph: hoe bevalt het nu de bewoners er zijn? Ik ga meteen weer, val om van de slaap! De hele dag training gehad - dit keer agressietraining, maar wel vermoeiend! Fijne avond!
haha...tja, zonder gebreken...deze is heeeel professioneel. Zo eentje die om 5.30 opstaat om de boel thuis eerst aan kant te maken voor de kids opstaan, vervolgens de kids naar school brengt en dan aan het werk gaat voor de baas...schoonmaken dus.. En als ze dan thuis is, haalt ze nog ff de stofdoek over de (naar ik denk compleet schone) plankjes alvorens het eten op tafel te zetten, terwijl de kids even mogen spelen (als ze maar alles weer goed opruimen en DIRECT!). Een echte schoonmaakmiep dus. Hopelijk overleeft haar hart haar eerste bezoekje aan dit huis maaaaaaar...jawel...ze heeft wel 1 mankement (behalve dat obsessieve schoonmaken van d'r dan...): ze praat altijd zo boos! Alsof ze boos is op de hele wereld! Heeft altijd wel iets te zeiken over wat of wie dan ook! Maar goed, weten we gelukkig al van d'r en gelukkig ook hoe je daar mee om moet gaan. (mee l*llen en vooral laaaaten l*llen ) @Beast en familie: veeeeel plezier op vakantie!!! @Diaan: knuffel voor M omdat ze weer ziek is! En voor jou omdat M weer ziek is Misschien toch eens met de ha overleggen waarom ze zo gauw ziek (en dan met name koortsig) kan zijn? Ik klop ff goed af, maar de enige keren dat K koortsig is is als ie een prik heeft gehad. Is wel regelmatig verkouden (vaak oiv tandjes die door willen komen), maar verder eigenlijk nog nooit zomaar ziek geweest. L was tot een jaar ook nooit ziek, maar heeft het daarna ruimschoots ingehaald door ongeveer elke 3 weken een week ziek te zijn. Na jaren klooien kwamen we er toen achter dat het dus door haar oren kwam :x nare dingen hoor, die oren...als ze niet werken zoals ze moeten over tandjes gesproken: K heeft sinds vorige week z'n derde snijtand aan de onderkant er eindelijk door! Dus zich nu weer gek aan het kwijlen en snotteren (met bijbehorende stinkluiers) voor die vierde aan de onderkant Totaal nu dus alweer op 7! Gelukkig vindt ie tandenpoetsen (samen met z'n grote zus) errug leuk En over oren gesproken: Zoonlief hoort weer prima! Volgens hem doen z'n oren nog steeds zeer, maar ondertussen is ie al weer helemaal vrolijk en plagerig. eerlijk gezegd is het hartstikke gezellig hier overdag! Hij speelt met K, doet een spelletje op de lappie, kijkt schooltv (heeft al vanalles geleerd deze week ), maakt legodingen, vouwt vliegtuigjes en racet rond met z'n auto's. Je hebt er geen kind aan én hij helpt nog mee de afwas naar de keuken te brengen ook! 't Is dat we niet het risico willen lopen dat ie weer wat oploopt met dat koude weer buiten (nou z'n kuur er nog niet op zit), maar volgens mij had ie eigenlijk allang weer naar school gekund! hihi..we zitten gewoon saampjes te genieten van z'n 'vrije' week Voelt een beetje als spijbelen eigenlijk maar goed...hij is nog wel errug meegaand, dus duidelijk nog niet HELEMAAL beter @Kippy: MELD! laterr ladiezz! Liefs Tezzz
Goedemorgen dames! iedereen goed geslapen? alle zieke kindjes weer wat beter? * Mielenl hoe is t met jou? nog een test gedaan? of vanmorgen bloed laten prikken? * dimple hoe is t met jou, binnenkort weer een echo? * miepie hoe is t met jullie? kwam je nichtje niet binnekort over? * tezz heerlijk een schoonmaakster, lijk mij momenteel ook wel wat, t is hier echt een zwijnenstal (boven dan beneden weet ik aardig netjes te houden voor de visite ) * kippy meldplicht!!!!!!!geniet nog fe van je buik en t getrappel, ik mis t nu echt!!! * tijgertje hoe is t met jou? zag leuke 3d foto's op hyves voorbijkomen! zw.klachten al wat beter? * marieke hoe is t met jullie? langzaam de draad weer oppakken? en hoe nu verder? tijdje zelf proberen of terug naar de gyn? * stephanie hoe is t met jou? en de epileptie? had je vorige zw.schap wel aardig last van toch? gek idee dat je vorig jaar ook zwanger was op dit moment, en niet eens zo gek veel langer toch? * beastie fijne vakantie voor ik t vergeet! lekker genieten met z'n drieen en voorbereiden op nummer 2!kleine meid al goed opgeknapt?en jij ook? * go4baby wat een tijdstip om online te komen zeg 00.45 energi over met je dikke buik?!?! Alle zwangeren : ik wil buikspam!!!!!!! Alle niet zwangeren hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!! @ daan hoe is t met de verbouwing? en met je cyclus? @ wieffie vervelend dat je zo'n last hebt van je cu, hopelijk voor jullie ook gauw een 2de wondertje in de maak, wanneer ging je ook alweer naar de gyn? @ diaan beterschap voor je zieke meissie, niet fijn!en hoe is t nou met je voetbal ster??????? @ leentje al op t wachtbankje plaats genomen? @ blurry kleine meid weer helemaal fit, nou geen gekke (ziekenhuis) dingen meer hé! @ wie ik vergeten ben, sorry....verlate zw.schap dementie zullen we maar zeggen
mogguh..na 6 keer eruit omdat Meagan wakker was en de tut niet kon vinden....*kan mezelf wel voor me kop slaan..ze duimde de eerste paar ween..en ik was zo bang dat later haar gebit zo naar voren zou gaan staan .dat ik haar aan de tut heb laten wennen..met de insteek..kan je ook weer afleren en duimen gaat moeilijker.....nou......het idee was prachtig...snachts je nest uit niet echt...zucht... Vanmorgen geen koorts...oogjes staan wel op stoney tony stand...en ze had een poep NIET NORMAAL !!!..en stinken.....WOWWWWWWWWW...deed haar slaapkamer deur open en ..alle ramen en deuren open boven hahahhahah We zien wel wat de dag brengt...ze is in principe niet "ziekig"..kletst heerlijk..en zingt met alle bekende liedjes mee...maar is rustig en zit graag bij mij....eten gaat minder..maar drinken wel dus tot nu toe geen paniek aan deze kant...komt wel weer goed..na 3 kinderen weten we onderhand wel wanneer we in de paniek moeten schieten hahaahah.. @Baps..onze voetbal ster wacht geduldig tot het seizoen weer gaat beginnen..en ongeduldig op de brief van de KNVB of hij door mag ..spannend...*en hij word er niet gezelliger van eigenlijk op dat wachten*..moet bezig zijn, lekker ballen..dan is ie echt happy...gelukkig voetballen ze "onderling" veel in de zaal..*leggen ze geld bij elkaar en huren dan de sportzaal voor een uurtje of 2...zijn ze in ieder geval lekker bezig... Hoe is het met jouw kleine wonder..wat een heerlijke spam op H @Kippy..MELDENNNNN @Tezz...heerlijk even "spijbelen..beter goed uitzieken dan volgende week weer thuis omdat het weer terug is ...KNUFFIE ! @Dimple...hoe gaat het met jou en je buikje?..voel je je goed? *vraag is eigenlijk ook gelijk voor Steeph,Beastie,G4B, Tijgertje..en wie ik vergeten ben...nee volgens mij was dit het toch qua zwangeren?..anders solly !!* @Blurry...hoe is het met kleine S..bijna naar het nieuwe KDV he...leuk man..ben heel benieuwd... @Miepie...hoe is het met jou lieverd...denk vaak aan je hoor.. @Mielen..nog getest vandaag?...duimpjes draaien hoor !! @de rest.........komt later.....Meagan wil lekker bij me zitten en dat typt niet lekker met 1 hand... In ieder geval veel liefs en zwaai vanaf deze kant!
Mogge! @ Baps: hoe'st nu met XL? @ Diaantje: Dikke knuffel voor jou! Hier alles ok! Aan het werk, het regent dat het giet en ik moet zo nog 4 huisbezoeken afleggen! Grrrr! Ciao!
Hello, Ik was eigenlijk benieuwd naar nieuws van Mielenl....maar nog niks. Bapsie, krijgen wij binnenkort weer spam van XL? Ik zit volgens mij nog niet op het wachtbankje, mijn banner klopt niet helemaal. Ik weet niet zeker wanneer ik mijn ei heb, maar het zal ergens tussen gisteren en zondag zijn denk ik. We zullen zien. Heeeej Diaantje, wat een nachten zo zeg. Ik was twee weken geleden begonnen met afbouwen van het speentje maar toen werd ze 's nachts nog vaker wakker dus ik ben er even mee gestopt want dat is slopend. Ninthe is nu ook standaard 2 keer of meer per nacht wakker. Best vermoeiend... Lola, nog eventjes en dan is het weer weekend. Je moet gewoon zo'n ontzettend hip regenpak aandoen haha.
goeiemorgen! vanmorgen om 6uur wakker van een jongetje dat letterlijk met de deur in de slaapkamer viel. (maar daar klaag ik verder niet over, als ik diaan en leentje en de rest hoor over gebroken nachten...... * knuffie * ) om 8 uur wezen bloedprikken, ik word tussen 12 en 2 gebeld. ik hoop natuurlijk op goed nieuws maar heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. nouja nog maar even "geduldig" afwachten he @ lool sterkte in de regen! @ all fijne dag!
@ Miele: hoelaat krijg je de uitslag? @ Leentje: had ik idd ook! Maar die is te klein! (grrr...) Of misschien pas ik hem inmiddels weer, hij hangt hier nog wel aan de kaptop! (heel gaaf roze met grote witte bloemen! hahahaha! Getailleerd enz..)
zoals ik al vermoedde.....negatief... hopen maar dat we snel weer door kunnen. heb gelijk toch maar een afspraak gemaakt met de gyn. had zo gehoopt dat we dit keer het zkh niet nodig zouden hebben.....
@Miele, balen zeg, we hadden het zooooo gehoopt, volgende ronde dan? @Diaan, buikje hier goed hoor, maar ja of dat iets met zwangeren te maken heeft, volgens mij zat ie er al voor ik zwanger werd
Miele, dikke knuff! Wat vreselijk zeg, ondanks dat je het zelf al dacht. Nu maar hopen dat je ongi snel doorzet en dat volgende maand erg raak mag zijn! Het lukt net als bij Marieke kennelijk wel, maar ze moeten nog leren blijven plakken. Hier alles goed. Helemaal brak van de nachtdienst en het slechte slapen. Vriendlief weet áltijd wel een reden om me vroeg wakker te maken. Nu was dat om 11 uur omdat Esmee niet meer ophield met mopperen en huilen. Oke, dan maar een keer met z'n allen in bed. Maar slaapt zo moeilijk met babyhandjes aan je lip, wang en alles wat ze vinden kunnen. Vanmiddag maar helemaal niks en vanavond lekker in m'n eigen bed. Lool, hoe is het met jou? En met je lijnen? Je ging toch zwemmen vandaag of morgen? Lekker! Babs, hoe is het nu met kleine X?
@ Steph: Ik ga zondag zwemmen! Lekker!! Wat vervelend dat je niet hebt kunnen uitslapen! Bevalt het goed je nieuwe werkstek? Ik moet het lijnen weer even oppakken, nog 5 kilo te gaan! Joehoe... Vandaag weer goed bezig! Dus het begin is er! Hier al die afspraken afgezegd of gewoon niet huis.... Fiets je dan... Haring gegeten onderweg, je moet wat...
@ Lool.. mmmmm haring... *kwijl kwijl* @ Diaan, dat je dat onthoudt! S moet idd a.s woensdag voor het eerst, maar ben net geweeste n het kdv is nog niet helemaal af! hoop dus woensdag wel... Ik hoop dat je ergens tussendoor op de middag nog een oogje dicht heb kunnen knijpen. Gelukkig drinkt ze goed, dus idd geen paniek... voorlopig dan.... @ Baps, Het gaat goed met Sarah. Vandaag laatste dag op oude kdv. Ze zeggen dat ze een 'gemeen' hoestje heeft en dat ik t in de gaten moet houden... Dussss ik maak mn borst alweer nat... nu ff fv..
Mielenl, wat een rotnieuws zeg bah....wel erg vervelend om weer in het zh verder te moeten gaan, maar de vorige keer heeft een beetje hulp van het zh wel gezorgd voor een heeeeeel mooi resultaat. Lool, fijn dat je hippe regenpak weer past!
heh..verdorie..wat een klote nieuws..had zo gehoopt dat de uitslag positief was...w.s tegen beter weten in..maar als je zo graag wilt wil je ook van alles zien en voelen..logisch toch! Hele dikke knuffel! @ steeph...ja slapen met de kleine in bed..zij helemaal uitgerust..jullie brak..hier ook zo altijd..dus verhuis ik door de weeks naar de bank beneden..niet echt een straf hoor..hij ligt heerlijk ! Knuffie voor jullie !! @Blurry..knuffie voor the little prinses..hopen dat het gemene hoestje gauw weg is..al veel tevaak in het zh gelegen!! @ de rest......ben weer weg, even op zoek naar een nieuwe dect telefoon...ding is niet goed meer...kan niet langer dan 10 minuten bellen ...valt ie steeds uit.....:x ..nieuwe batterijen heeft ook al geen zin..dus denk dat ie z'n langste tijd gehad heeft.. .....knuffie en zwaai vanuit deze kant!
He meiden, ff slecht nieuws op de late avond Kippy zal voorlopig ff niet op het forum zijn. Meneer de haan is vanavond met spoed opgenomen en ze zijn hem nu aan het opereren. Voor iedereen die meer wil weten pb mij maar ff. liefs!