Ben ik een weekendje weg als vrijwilliger bij een volleybalkamp voor jeugd, gebeuren er allemaal spannende dingen. Marieke, ik weet niet of je je mijn allereerste test deze keer kan herinneren, maar daar kon ik van zo'n afstand echt geen foto maken. Ik weet niet hoeveel DPO ik toen zat maar even kijkend naar de laatste keer klussen voor het echie die maand zal dat rond de 13 of 14 DPO zijn geweest. Ik vond het toen echt een ontzettend licht streepje voor het aantal DPO maar je ziet maar dat je de ene keer sneller een duidelijke streep krijgt dan de andere keer. Aangezien Nick bij die eerste test veel sneller zag dat er wel iets stond heb ik hem ook naar jou foto laten kijken en zijn reactie was: 'ja, ik zie zeker een tweede streepje, in het echt zal hij vast duidelijker zijn (hahaha, alsof hij zo'n foto-test-kenner is)'. Ik vind het dus ontzettend spannend en ben erg benieuwd naar je test van morgen (of heb je toevallig zojuist nog getest?). Welke test is dat trouwens? Je moet trouwens niet schrikken als je morgenochtend nog minder op de test ziet, ik had dat bij Ninthe en nu ook. Volgens mij verdubbelt de hcg maar om de dag ofzoiets. Vooral deze keer duurde het ook echt ontzettend lang voordat ik een knaltest had, ik weet niet meer op hoeveel DPO ik toen zat. En je ziet zomaar, ook dan groeit er iets. Ik blijf dus voor je duimen want het ziet er goed uit. Miepie, ik vind het zo knap wat je allemaal doet en nooit zul je jou er ook maar iets negatiefs of vervelends over horen zeggen. Het is zo'n heftig traject, jij (en je lichaam) maken zoveel mee. Dat mag nu zeker beloond worden met een mooi cadeautje. Fijn ook dat er zoveel goede cryootjes waren. Dat hebben jullie maar weer mooi goed gedaan. Nu duimen en over twee weken volgt de spannende test-dag. ik kan niet wachten.
Marieke, had je een dag voor je ongi ook niet vaker wat rozeverlies of zit ik er nu helemaal langs? En waren de eerdere indrooglijntjes niet grijs en smaller dan de controlestreep? Deze is even breed. Ik ga nog eens naar je test kijken.
aaah leentje jou vent mag ik wel!! hahahahaha ik heb alleen nog de zwanger/niet zwanger digi liggen, maar die geeft echt nog niet zwanger aan morgen ga ik vanuit. dus ga morgen eerst even naar de kruidvat wat in slaan en dan hoop ik tot dinsdagmorgen te kunnen wachten, maar dat zal wel niet haha
Ja, de streep is even breed en volgens mij ook in kleur. Ik ben benieuwd naar morgen. Bij Ninthe had ik trouwens een lichte streep op 11 dpo en op 12 dpo gebruikte ik een andere test en daar zag je echt helemaal niks op. Op 13 dpo weer wel. Dus niet schrikken als het morgen niet veel duidelijker is. Spannend!!!
ja ik had altijd spotting, nu nog niet.. maar ik weet ook niet precies wat mn cyclus is. weet bijna zeker wanneer mn ei is geweest dus dan zou ik morgen ongi moeten worden, maar ja "bijna" is nooit helemaal he... toen ik die test had gedaan dacht ik, zou t niet gewoon een indrooglijntje zijn.. maar hij is idd wel net zo breedt als die andere en hij is ook niet grijs maar paarsig in t echt.. maar ja zoals ik al vaker zei: was koningin indrooglijntjes haha... en aangezien bij mij altijd alles anders gaat dan normaal......
Die digi geeft volgens mij pas laat zwanger aan heb ik in andere topics gelezen. Bij de kruidvat hebben ze testen van 5,- en die zijn erg gevoelig (volgens mij zitten er ook meer in 1 doosje, maar dat weet ik niet meer zeker). Daar had ik mijn eerste iniminiestreepje. Ze zitten in een soort rechthoekig doosje, niet echt een typisch zwangerschapstestdoosje dus ik moest de eerste keer even goed zoeken in de winkel. Heb je voor morgenochtend nog wel een test. Van wanneer was deze ook al weer? Vandaag of gisteren?
hihi ja dat zijn deze testen, de 2 voor 5 euro testen van de kv. die gebruik ik eigelijk altijd in t begin. als daar iets op te zien is stap ik over naar andere testen voor de zekerheid zeg maar hahaha die zijn idd erg gevoelig.. ik heb alleen nog de digi van clear blue en dat zal m niet worden morgen, verder heb ik nix meer. de test op de foto was van eergister... die van vanmorgen was heeeeel iets duidelijker, niet veel, maar die is zo verkleurd dat er geen foto van te maken was..
Spannend hoor. Ik wil wel een polletje starten of het je lukt om te wachten tot dinsdag met testen en ik zeg NEE hahaha. Ik ga naar bed, zo'n weekendje met meer dan 50 kleine kinders sloopt je wel een beetje. Toedeloe
morgen naar de KV marieke..ik zeg ook Nee hahahhahah Is jou ook zo gegund meid...maar paarsige indrooglijntjes..klinkt zoooooo hoopvol! *jac ook net laten kijken...en die zag ook een brede lijn...en je wil niet weten hoe hij met z'n neus tegen de monitor zat hahahah*
hahahahahhahahahaha ja je moet ook wel goed kijken op de foto. moest m nog verkleinen ook! pfff helemaal slecht te zien. gelukkig morgen naar steef.. neem gewoon alle testen mee hahaha
Je kan best een kv test doen bij mij morgen. Krijg er nou al de zenuwen van.... Ben gek op testen! (alhoewel, die laatste keer hier was wel wat vreemd)
Hey meiden Zo marieke het word weer spannend zeg *fingers crossed here* Als je bij stephanie bent laat je het ons toch wel weten he *Ben*zo*nieuwsgierig*smiley* Miepie ik hoop ook voor jullie dat het nou aanslaat en dat de embryo uitgroeit tot een beebje Jullie hebben genoeg mee gemaakt Lola heel veel vakantie plezier en dat samen met je moeder Beastie fijn dat het goed gaat met siem en dat jasmijn weer beter is Stephanie Leuk dat jullie de babykamer gaan doen 2 weken geleden hebben we dat gedaan Als ik die maat 50-tjes word ik helemaal vrolijk van binnen En wat leuke foto's van esmee word al een echt dametje zeg Hier gaat het goed Alleen afgelopen week de vk gehad hier sávonds Maar gelukkig niks aan de hand Vandaag om 12.00 uur naar weeg-uurtje en om 15.00 uur naar de controle laatste keer bij haar en dan word ik doorgestuurd naar de gyn Vanwege kleine buik en baby 26 mei hebben we 3d/4d echo gehad en heb ook gevraagd hoeveel de baby nu weegt Hij woog toen 1930 of 1980 gram was iets aan de kleine kant maar dat mocht wel zeg ze had ook genoeg vruchtwater Dat kan ik dus ook wel merken gister voor het eerst een kick tegen me onderste rib Maar hij lag wel ondersteboven dus dat zat wel goed All als ik iemand vergeten bent spiet mie donders Oja thijmen kan zich optrekken in de box en zelfstandig zitten gaat ie eerst een beetje tijgeren doet heel raar met zijn been en dan dan draait ie een kwartslag en zitte hij en kijkt dan ook heel trots
diaantje en fam. van harte gefeliciteerd met Meagan haar 2e verjaardag !!!! Marieke , spannend hoor , ik zie ook wel degelijk een licht lijntje op de test ! Miepie , Hopelijk over 2 weken een dikke vette knal test !!! Bapsie , ja idd het bloeit weer helemaal op ofzo ? Ik dacht toch wel heel even dat het smep-topic afgelopen was...