Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!!

Dat hebben we denk ik allemaal wel even gedacht, maar niks is minder waar!
    Ach, wij kunnen gewoon niet zonder elkaar.:)

Marieke, half 2 is prima hoor. Wel kans dat R ook thuis is. (niet lullig bedoeld, maar het kletst altijd zo lekker zonder kerels in de buurt ;)) Maar als ie er al is is ie toch boven bezig. :)

Oh, zit intussen Esmee brood te geven en vergeet door het forum stukjes aan te geven.... *schaam*

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Voor Meagan!! (en natuurlijk ook papa, mama en je broers)

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, wat maak je het enorm spannend... Kruidvat is open hoor ;).

Baps, MelMel, na 2,5 jaar zijn we niet zomaar verdwenen hoor ;). Eerst in elk geval Mariek en ik nog een (nep)SMEPwondertje... en het liefst alle gezinnen compleet voor we hier stoppen ;). (Haha, Mariek, wij zitten hier nog járen met onze grote-gezinnen-wens)

Tijgertje, fijn dat alles goed gaat met Thijmen en dat ze je in het zh wat extra in de gaten gaan houden (bij mijn schoonzus zeiden ze ook dat 't een kleintje zou worden.... is dan wel bijna 2 weken overtijd gelopen, maar denk ook niet dat een kind van ruim 8 pond 2 weken eerder een kleintje was geweest ;))

Lool, alweer terug???

Ik heb dit keer flink meer napijn dan vorige keer, lopen is nog steeds niet prettig. Vandaag nog een dagje thuis, woensdag pas weer werken dus. Denk dat ik 7 of 8 juni al wel test; vorige 2x was het op dag 9 na TP ook positief (en de laatste keer negatief).

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ff een spam van ons kerel

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Lieve Diaan, J, M, K en NATUURLIJK Meatje!

Hartelijk gefeliciteerd met je
    Bekijk bijlage 75352

Verjaardag! :D:D:D

Fijn dat het gisteren zo leuk was. Vooral dat je dan ook nog onverwachts leuk bezoek krijgt! :) Hopelijk vandaag ook nog wel gezellig ook al zitten jullie voor het grootste deel op het voetbalveld ;)

KUZZZZZZZZZZZZZZZZIEZZZZZ

@Miep: wat naar dat je zo'n last hebt nog. Hopelijk is het resultaat er dan ook naar! Kalm aan..lekker laten groeien...

@Tijgertje: Als ze bij de echo zeggen dat het goed is, is het toch goed? Ze hoeven niet allemaal zo groot te worden, toch? K schatten ze ook op 6 pond en die was ruim 7,5. (veeel gevulde koeken gegeten de laatste 2 weken ;) :D )
    Trouwens, hier in de stad is vorige week een baby geboren van ruim 9 pond! :$ Heb je gewoon bijna een peuter in huis!

@Bapsie: we zijn er wel, alleen schrijven we gewoon soms wat minder ;) Ik denk dat de meesten van ons eindelijk farmville-moe zijn ;)

En bevallingen en mogelijk positieve testen zijn ook wel erg leuk om mee te maken natuurlijk ;)

@Miep en Marieke: met jullie grote-gezinnen-wens komt het vast wel goed. Blijf ik ondertussen nog stiekem meewensen... ;)

@All: Liefs!
    L vandaag uitgezwaaid voor schoolreisje. Is dus de hele dag de hort op. Maar Y wilde niet overblijven, dus die kan ik nog een paar keer op en neer slepen vandaag ;) Druk fietsdagje dus...
    gelukkig ongi pas vanaf morgen verwacht :D

Laterr

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

wist wel dat iedereen meeleest, doe ik zelf ook, werd alleen nog maar weinig gepost, en sinds ik weer werk ben ik ook farmville moe... dus heb mn facebook weer opgezegd ;) kreeg alleen maar mail in mn spam box :)

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

Bekijk bijlage 75358

fe spammen...

jullie hebben mn bevallingsverhaal ook nog tegoed denk ik...
    zal ik fe typen(verkorte versie, eigen versie is erg lang en vol emoties...)

8. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Meagan, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag. En je papa, mama en broers ook.

Bah, morgen weer werken:(

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

dinsdag : erge hoofdpijn, controle vk bloeddruk 200/110 gevolg: opname ivm hoge bloeddruk en beginnen zwangerschapsvergifteging, mededeling: morgen heb je je kleine in de armen

woensdag: hormoon veter word ingebracht en hele dag aan t ctg, geen resultaat behalve harde buiken maar die had ik zo ie zo wel... flink balen want nog geen baby...

donderdag: weer een hormoon veter: nu niet eens harde buiken, wel veel aan het ctg en veel hoofdpijn en weer geen baby, erg labiel en veel huilen 48 uur later en nog niets opgeschoten...

vrijdag verplicht rustdag, mededeling als je morgen om 4 uur niet aan t bevallen bent keizersnee

zaterdag: hormoon veter, geen resultaat, weekend arts wil geen keisersnee doen omdat mn bloeddruk stabiel is :( nog labieler, krijg een slaaptablet heb nu vanaf dinsdag al niet meer geslapen...

zondag: zeeeeeeeer hardhandig mn vliezen gebroken (had geen onsluiting dus baarmoedermond moest open worden getrokken *auw auw auw*) aan het infuus, regelmatig harde buiken, na maximaal ophogen on 3 uur weeen en 3 cm ontsluiting... gevolg: weeenstorm die 2 uur zal gaan duren... pijnmedicatie via pompje, voel me heerlijk, hoef maar 1 op de 3 weeen te vangen, anderen voel ik wel maar zijn te doen. 5 uur persweeen, ivm hartslagdaling van de kleine om 6.19 een knip en 6.20 is hij er eindelijk :XL!!!!

10. morgen!!

Meagan van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! feliciteer je papa en mama en je broers ook even? ;)

miep, vervelend dat t nog zo gevoelig is joh.. maar die gevoeligheid gaat gewoon snel over in kwaaltjes joh! ;)

baps dat is wel komisch, ik was rond de kerst farmville moe, toen ben ik er mee gestopt. maar nu weer helemaal terug.. farmville en vooral ook mijn leven in de stad! erg leuk weer. als je een tijdje stopt word t vanzelf weer leuk hihi
    toch nog een heftig verhaal dus joh.. gelukkig is het allemaal goed gegaan en is ie nu alweer bijna 6 mnd oud :D

mooie spam voorbij zien komen :D

nou denk dat het hier toch echt indrooglijntjes waren...al stonden ze er met 5 min, maar net in een bekertje gepiest, denk dan zet ik deze in de koelkast en kan ik strax als ik die testen heb gehaald met ochtendurine testen, veeg ik wat druppels bloed af. dus heb mn ei idd goed gevoeld toen die dinsdagavond... beetje jammer alleen dat ie toch niet bevrucht is en zowel de testen als mn lichaam me weer eens voor de gek houden hahaha

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    #2011 Beastie, 31 mei 2010
    Laatst bewerkt: 31 mei 2010
    @ Meatje en diaan.....GEFELICITEEEEEERD! Deze ochtend 2 jaar geleden was de dag dat het gezin uit vijf bestond....na wat ploegen

@go4...hoest daar? Je bent toch niet tussen huis en zh aan het pendelen? Van schatje naar schatje?

@miep...owww wat klinkt dat naar, hoop zo op leuk nieuws de 8 ste...en iets leuks op 14feb. ofzo:p;) denk aan je.

@baps...wowwwwwwww, heftig....snap nu ook wel dat xl wat onrustig was in het begin....hier slaap ik zelfs niet van...grrrr wat een horror.

Zoooooooooooooo, wat een ochtend...ben al vanaf 04.25 op! Siem eten en terug in bed...en toen besloot Jasmijn wakker te worden en NIET meer te gaan slapen (volgens mij heeft ze pijn aan haar kaak...doorkomende kies) En kan nu ff niet naar bed...ga zo met me pa naar het zh..hij moet even wat weg laten halen maar kan dan niet terug rijden.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ meagan van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! heb pas geleden wat spammetjes voorbij zien komen en wat ben je toch een grote meid......en een knapperd ook! (diaan, is ze nog vrij? ;) )

@ beast klinkt als een typische "waar-ben-ik-aan-begonnen"-dag
    Sterkte ermee, ik hoop dat je vanmiddag nog een uurtje kunt pakken!

@ mariek oh nee toch! ik gunde het jullie zo, om lekker die MMM te snel af te zijn! Ik zie wel "hahaha" in je post staan, maar kan me voorstellen dat het een teleurstelling is, zeker na die lichte streepjes.....pffff....kan daar ZO over meepraten.....
    Nouja, ik duim gewoon nog eventjes door, wie weet een innestelingsbloeding......

@ miep wat vervelend dat het allemaal zo is tegen gevallen. Is de napijn nu wat gezakt? Hier draaien de duimen ook keihard voor jullie!

@ bapsie wat een heftige bevalling! Maar het resultaat is prachtig....toch?

@ dimple ja ik moest er net nog aan denken toen ik langs je werk reed ;) sterkte hoor, die eerste week na de vakantie hakt er zo in.....zelfs als je niet zwanger bent!

Voor de rest: * knuffiez *

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als we dan toch aan het spammen zijn ...

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    en deze natuurlijk!

15. mooie spam beast!

miele, tja aan de ene kant wel een teleurstelling.. zeker omdat de vorige keren dat ik dan negatief teste ze ook echt spierwit waren. maar aan de andere kant hoef ik me dus nog even niet druk te maken of alles wel goed gaat enzo.. hihi
    ik denk wel dat als t nu doorzet de ongi, en dat doet t geloof ik wel, dat ik dan een afspraak maak met de gyn voor over een week of 2.. dat we even gaan babbbelen over hoe en wat verder... zal dan wel weer iui worden, maar hoop dat ik niet hoef te spuiten dan ..

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

prachtige spam beast! en idd bavalling was heftig maar achteraf meer dan de moeite waard!

marieke hoop dat t een innestelingsbloeding is, duim duim duim...

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ohw..je kent dat:D Denk dat me lijf vanmiddag een uurtje neemt...en niet wacht tot het tijd vind;)

Heb ik ook nog een vent die vind dat ik het allemaal moet doen omdat ik vrij heb,,,of zoals hij zegt 16 weken vakantie!...grrrrr kan hem soms naast de rest achter het behang plakken..........en gaat ie van het weekend ook nog eens naar breda, hip hop rappers festival en dan ben ik dus een weekend lang alleenstaand mama....en 9/10 juni is ie op zakenreis dus..hier heel gezellig zo *vind er ff nix aan zonder me vent/maatje*

18. bannertje maar vast aangepast hihi

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

das wel heftig beast... dikke knuff voor jou...

marieke lees nu je volgende post, dikke knuff voor jou als t doorzet en gauw op naar de gyn, gun jullie zo een klein smep wondertje :)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @mariek...kan me voorstellen dat je ook eens soort van opgelucht bent, je lijf doet normaal...en na de vorige mk's zal het zwanger zijn een hoop zorgen met zich mee brengen.

Mooi he van onze geest ...dat we snel dingen vergeten of iedergeval verzacht wordt in ons geheugen. Maar omg een weeen storm van 2 uur! Ik heb er eentje gehad van 10 min....meer dan genoeg zeg ik. En pers ween van 5 uur...hier hoefde ik niet te persen ...Siem kwam vanzelf er uit....gyn wilde kijken hoe veel ontsluiting...en sprak de woorden "oww daar komt he hoofdje al ..ja goedzo...pak hem maar aan!" :p

Deel Deze Pagina