haha nee geen 5 uur persweeen haha, vanaf 5 uur persweeen tot 6.20 toen is de kleine man geboren na een knip omg 5 uren persen moet er niet aan denken
Fijn die bevallingsverhalen.... Nee hoor. Babs, lijkt me een erg heftige bevalling. Had zelf een storm van 4 uur, weet waar je over praat en ben ook erg blij dat ik de échte pijn vergeten ben. Lieve Marieke. We blijven gissen. Innestelling? vmk? Ik heb stiekem wel roze koeken gehaald. De Deka had geen donuts. Beast, wat een lekkere kids heb je toch. Siem is ook een lekker ding hoor!!
Mariek, ik geloof er nog in hoor... maar snap dat dat voor jou moeilijk is nu. Dikke knuf! Beast, laat M eens een kind uitpoepen en vol hormonen zitten... grrrr...mannen.... Succes vandaag en vh weekend! Baps, Beast, wat een prachtige kleine mannetjes en peuter! Baps, wat een heftig verhaal... kan me voorstellen dat het even geduurd heeft voor je het op papier kon zetten. (Over dat baarmoedermond oprekken kan ik dus helaas sinds gisteren meepraten ) Miele, hoest met jou? Even niet gevolgd, maar ei al gehad? Goed benut? Hier net laatste x acupunctuur gehad. Ben vandaag nog een dagje thuis, wilde eigenlijk weer een 1/2 dag proberen, maar mocht niet van Miepman, haha. Dinsdag altijd vrij, dus hoef pas woensdag weer. Zo maar even een bijna-middag-dutje doen (wat word je enorm moe van die mutsenbollen zeg!!)
miep weet er jammer genoeg alles van, gyn zei tegen je je mag met best fe haten hoor maar de bevalling doet nog meer pijn :S
miep ga jij maar lekker rustig aan doen. groot gelijk dat je thuis moest blijven van miepman steef ik wilde net ook kijken naar donuts maar dat is een beetje anders gelopen. je hoort t verhaal strax wel.. pfff ik haat maandagochtende
Goedemorgen/ bijna middagggggg.. allemaal bedankt voor de felicitaties..heel lief !! Ja 2 jaar geleden had ik haar nu op dit moment..net in mijn armen en waren we allemaal op slag verliefd!! Dat moment voelt nu nog als af het net gebeurde....*oops..nog steeds emo als ik eraan denk..* @ Marieke..heh..bah....roze met afvegen..maar net wat miep zegt..we geven nog niet op hoor...!!! KV is nog steeds open hoor... @Miep...lekker rustig aan doen jij !!...school loopt niet weg hoor.. @Beast..heerlijke spam weer !! @ Melmel...SMEP op z'n einde??..NEVER !!! @ Baps en tijgertje..prachtige foto's ook !!..en wat een bevallings verhaal weer...maar hoe je het ook went of keert...het is het allemaal waard he als je in die prachtige ogen kijkt! @ lool..thanx voor je smsje ...helemaal uit Turkije...hoop dat je he er erg naar je zin hebt !! *en niet tebruin he..anders moeten we massaal onder de zonnebank om bij tebruinen ..ghegheghe..* @tezz..schoolreisjes zo leuk altijd..en dan zogenaamde lege bus ...hilarisch ! De rest (waarvan ik alweer vergeten ben wie wat zei ) zwaai en liefs vanuit deze kant ... Nou lieverds...ga even een stukkie taart pakken voor Mea..die roept maar steeds..mamaaaaaaaaaa..dora taartje lekker etennnnnnnnnnnn !!!!..en oooooohhhh mooie ballonne !! liefs xxx
hihi diaan fijne dag met de kleine meid!!!! maar ik heb dr geen vertrouwen meer in hoor. veeg nog steeds wat af.. en toen ik wat afveegde toen ik de 2e keer zwanger was, was dat meer bruinig. dit is echt spotting.
ja jij kent je lichaam het beste...en dan kunnen we willen/wensen wat we willen.. Dan bij deze..een hele dikke knuffel vanuit deze kant! Smakkies !! ..en ga maar los met de chocolade meis
hahaha dank je! goed zo steef!! zet de chocolade maar vast klaar!!!!! had gistermiddag mn pakje (zaten er nog 3 in) sigaretten opgerookt en gezegd dat ik er dus mee stopte vanwege eventuele zwangerschap. maar heb er toen straks maar weer een gekocht haha zeker naar t voorval van toen strax.. maar dat vertel ik later wel ff want ga nu ff mn spullen pakken enzo en dan richting steef
die opmerking was meer omdat jij en steef het daar laatst over hadden flauw hoor, dat M zo tegen je zwangerschapsverlof aankijkt (maar misschien hoor ik ook wel wat hormoontjes praten nu ) en hier nu ook een paar daagjes single mom, siemens is vanmorgen vertrokken naar "die heimat". zal vanavond wel weer drama worden, want Bosch wil altijd "toppertje" doen met pappa voordat hij gaat slapen....
@ mamariek mjammmm chocolaaaaaa! eet smakelijk zometeen haha! Ik hoop ook voor je dat het spuiten je bespaard blijft. Als het gezonde beebje er maar komt voor jullie! @ miep groot gelijk dat je een dagje thuis blijft. 't is niet niks allemaal. Hier mijn ei achter de rug, al was het wel iets later dan de gyn had voorspeld. ik weet alleen niet zeker of het nou vrijdag of zaterdag is geweest. mijn temp is vanaf vrijdag hoog maar ik had zaterdag nog flinke kramp de hele dag door. Mijn tempkaartje staat in mijn album
@Marieke, dikke knuffel en geniet maar lekker van je sigaretten en chocolade. @Diaan, njammie nog taart over van gister of toch nog lekker verse gehaald. @Beast, ik dacht even ow ow waar ben IK aan begonnen, maar toen las ik verder wat M gaat doen, is niet leuk. Sterkte komende 2 weken ermee. @Bapsie, ik dacht van hadden we jouw verhaal nog niet gehoord? Toen las ik het en Nee, zeker weten van niet. Wat heftig zeg. Maar wat je zegt, je krijgt er iets moois voor terug. @Miele, jij ook een saaie alleen week voor de boeg. Helaas hebben wij het hier stervens druk, dus solly. En wie nog meer knuffies nodig heeft kan ze krijgen ik weet alleen niet meer wie precies. Net ff dutje gedaan, heb het nu toch echt nodig, ben benieuwd hoe het zal gaan weer op mijn werk.
dat lekkere ding poept net z'n luier vol...en omg hij stinkt nu meer dan Jasmijn dee...dat belooft wat
Laat ik zo zeggen...M zegt altijd 16 weken vakantie. Hij vind dat de bv vanzelf gaat terwijl ik er best wel aan moest werken de eerste 4 a6 weken.....het gemak komt nu pas. En idd nog vol hormonen en zoekend naar een ritme...en Jasmijn zoekt mee...we zijn allemaal nog wat van slag en ik kan de twee handen van m goed gebruiken in het weekend...ik red me wel..maar vind het na een werk week wel prettig om de "zorg" te delen. Hij werkt ook hard voor ons en ik wil het hem ook niet ontzeggen...maar toch Siem is dan nog maar 8w (eigenlijk 6) en hij blijft al een weekend weg....als ik groot aan het inslaan ben in de supermarkt...dus zonder kids...krijg ik na een half uur een sms....kom je al? pfff zo nu ben ik klaar me me gezeur! Wat is toppertje? optillen tot het plafond ofzo??
mmiddag! Prachtige spam weer dames! Zal zo eens kijken of ik nog een leuke spam heb. Kids hebben net hun schoolfoto's gekregen en daar zit een heeeeeeeele mooie bij (maar doe ik zo ff op de lappie, want deze pc begint nou ook al kuren te krijgen... ) @Marieke: he, wat doe jij nou?? Nog eerder ongi worden dan ik? DAT was niet afgesproken hoor! Best benieuwd wat je vanmorgen is overkomen....Kuzzzz @Beast: wat ik me afvraag...hebben jij en M dat dan niet overlegd van te voren of hij weg kan? Of al voor Siem geboren was? Tuurlijk wil je hem niks leuks ontzeggen, maar als je er zo tegenop ziet, zou ik hem dat in elk geval wel zeggen hoor. oja...'toppertje' is volgens mij verstoppertje @Bapsie: kan me voorstellen dat het even duurde voor je je bevallingsverhaal op papier had. Wat een gedoe! Ik heb 2 van de 3 keer een weeënstorm gehad (waarbij ik bij de oudste een uur persweeënstorm heb weg proberen te puffen...geen vk...dus dan weet je ook niet anders...) dus kan me nog levendig herinneren hoe dat was. Maar als je dan al dagen niet geslapen hebt, lijkt me dat wel zeeeeeeeeeer uitputtend! Pfffff... Snap eigenlijk niet waarom ze je niet direct aan een infuus hebben gelegd...die veter deed het hem toch duidelijk niet... later!
De beloofde spam (zo zie ik ze niet zo vaak meer tegenwoordig ) Bekijk bijlage 75440 nou gauw Y ophalen van school...
Nou je weet natuurlijk van te voren niet hoe je uit een bev. "komt" en hoe het met het kind gaat dus iets plannen is moeilijk. En dit kwam out of the blue....vriend van m belt op of ie komt...M heeft nog nix geantwoord, hij moest er zelf nog over nadenken dus belt nog terug. Ik vroeg dus of er nog nieuws was....dus hij vertelde dat hij er wel heen wilde. Maar ik Haat het om te zeggen "je mag niet"of "dat kan niet"... ik heb het er wel over gehad dat ik het niet leuk vind....en dat hij altijd de gene is die dat soort dingen doet (komt bij dat ik veel minder vriendjes heb om dat soort dingen te doen/het geld er vaak niet voor over heb) en dat ik dan toch wel kan oppassen zoals hij dat zegt. Want jah Siem krijgt bv en dat kan maar 1 iemand geven... (dit is dus HET nadeel van bv...oook een sterk voordeel hoor!) Dus van te voren niet echt over gehad...maar hij vind dat ie ook niet alles hoeft te laten nu hij kinderen heeft of anders hoeft te leven. En vrijheid aan mekaar geven maakt ons hechter....maar me hormonen vinden van niet. ...laatste woord is hier in huis er nog niet over gesproken! maar is zou hier over ophouden...