Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple geeft niks hoor, ik vermaak me wel. en hij komt woensdagavond alweer thuis (hopelijk met vaatwasser.....jawel.....een BOSCH! )

@ beast ik kan het me goed voorstellen hoor, ik zou het ook helemaal niet leuk vinden (ongeacht de bv). Ik hoop dat hij nog tot inkeer komt (ja, verbieden kan ook, maar dan zit je het hele weekend tegen een kwaaie kop aan te kijken, da's ook niet alles ;) )

@ go4 hoe gaat het daar? geen tripjes meer naar het zkh hoop ik?

@ tezzz mooie spam hoor! Uitvergroten en prominent in de kamer hangen, zeg ik :D

2. zooo was ik weer!!! heerlijk bij gebept bij stephanie :D was gezellie! zelfs "kleine" broertje nog gezien haha sjonge wat een boom van een vent is dat geworden.. hihi we worden oud steef ;)

mooie spam tezzzz echt schattige foto :D

nou hier mn verhaal van vanmorgen:
    ik had de wekker gezet omdat we boodschappen moesten doen en we zouden dus even de kruidvat leegkopen. dat laatste hoefde dus niet meer. om half 11 kwam chris pas uit bed en zei al meteen: waarom heb je me niet wakker gemaakt. Ik had hem om half 10 gezegd kom schat eruit want het is half tien, en ja als hij zich dan omdraait en verder slaapt.. zijn verantwooding niet de mijne maar goed...
    toen had ik dus verteld dat de spotting was begonnen, hij reageerde er koeltjes op dus denk dat komt nog wel een keer..
    nou die bom barste dus eerder dan verwacht. eerst kreeg hij ruzie met een kastje, de la wilde niet meer dicht, dus het kastje moest eraan geloven. toen ik de opmerking maakte dat dat kastje er nix aan kon doen werd hij al pissig. toen gingen we boodschappen doen, c1000 was knetterdruk, ik zei al van laten we maar doorgaan naar de albert heijn maar meneer wilde naar de c1000. dus daarbinnen waren er al geen karretjes of mandjes meer dus zijn we alsnog, hij inmiddels met een rood hoofd en kats chaggie, richting de AH gereden. halverwege hebben ze van die kuilen, geen heuvels maar kuilen zeg maar, daar sjeesde die met kwaaie kop doorheen dus de hele auto ging heen en weer. dus ik maak de opmerking dat ie normaal moest doen.. toen trok meneer als een gek aan de handrem,ik had mn gordel niet om (normaal altijd, doe ik t een keertje niet doet ie dit), dus ik schiet half naar voren, hij stapte uit en liep zo weg.. zat ik dan... in mn auto.. midden op de weg...
    dus ik uitgestapt en achter t stuur gaan zitten, maar denk je dat ik de handrem eraf krijg???? hij had m zo strak omhoog getrokken dat ik m met geen mogelijkheid los kreeg. ik mn gevaren lichten aangezet, natuurlijk geen telefoon bij me en chris in geen velden of wegen meer te bekennen. ik raakte toen best een beetje in paniek hoor.. bedoel wat moet je dan als je auto midden op de weg staat en je geen telefoon bij je hebt. uiteindelijk na dik een kwartier en een zere duim kreeg ik eindelijk die handrem los. ik was zo kwaad dat ik helemaal zat te shacken in de auto. naar de AH gereden en sigaretten gehaald. ik verdomde t om boodschappen te doen, had geen zin om in mn eentje te gaan sjouwen na dit voorval.
    Daar even op de parkeerplaats gewacht en gerookt en getwijfeld of ik zou wachten tot hij zou gaan werken en dan pas naar huis gaan of de eer aan mezelf houden en naar huis rijden. dat laatste gedaan en gewoon nix gezegd toen ik binnen kwam. hij was bezig de la weer in mekaar aan t zetten die hij er dus uitgesloopt had voor we gingen. ik ben gaan roken in de keuken en toen kwam hij erbij staan en beetje heen en weer aan t drallen. hij maakte nog een opmerking en toen ik weer zei dat ie echt eens normaal moet doen begon hij me toch te huilen... t speet hem dat ie me achter had gelaten en dat ie zo deed maar hij is al die tegenslagen zo zat en iedereen word maar zwanger enz enz enz.. ik begrijp hem heel goed hoor, dat heb ik hem ook gezegd maar dan hoeft hij dit soort dingen niet te doen. vond het ook wel heel sneu voor hem hoor, hij kan zich gewoon niet uiten en dan doet ie dat soort dingen. totaal niet goed te praten maar ik begrijp t enigzins wel.
    toen was het niet grappig, maar heb er met stephanie hartelijk om kunnen lachen... je had me moeten zien zitten in de auto toen hij uit stapte en weg liep hihi..

nou dat was dus mijn maandagmorgen, vanavond nog een poging doen om boodschappen te doen.. ben benieuwd hahaha

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke: nee, om je midden op de weg te laten staan kan je gewoon NIET maken, maar...ik begrijp absoluut hoe gefrustreerd hij zich zal voelen onderhand. Volgens mij maar goed knuffelen voor jullie weer boodschappen gaan doen ;)

@Beast: lijkt mij dat je hebt gezegd wat je kon zeggen. Tuurlijk kun je het hem niet verbieden. Zo werkt dat gewoon niet. Nou maar hopen dat M door heeft dat je liever hebt dat ie lekker bij je blijft..

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mamariek logisch dat je gefrustreerd raakt als iedereen zwanger raakt en jullie niet. maar er zijn andere manieren om dat te uiten ;) aan de andere kant......mijn vent is er gewoon TOTAAL NIET mee bezig, ik zou wel eens willen dat hij zich zo liet gaan net als C. Maar het maakt hem gewoon niet zoveel uit als het niet lukt, hij vindt het zo ook prima. Daar heeft hij dan ook wel gelijk in, maar tot die tijd voel ik me errug eenzaam in het hele proces. Kon ik het maar gewoon van me af zetten net als hij ;)

5. miele, nou tis ook pas sinds de miskramen dat hij zich dus op die manier echt uit hoor.. voorheen kreeg ik ook echt de indruk dat het hem niet interesseerde enzo.. maar dat bleek dus van wel alleen liet hij het niet merken.. en dan kropt hij het dus op en krijg je uiteindelijk dit.. mannen.. pfff hahaha

net dus terug van boodschappen doen, ging goed hahaha
    bijna alleen maar ongezonde rotzooi gehaald.. ach jaaa oktober gaan we lijnen haha

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mielen, je staat er ook zo anders in als man en vrouw zijnde en ieder gaat daar op zijn eigen manier mee om.
    Moest stiekem hard lachen om Marieke d'r verhaal.
    Snap jou ook wel dat je zou willen dat manlief er meer mee bezig zou zijn. Voel je je ook wat meer begrepen als het wéér een maand niet raak is.
    Want bij jou duurt het inmiddels ook veels te lang!

Ik zit aan de pannekoeken. Ga in Augustus wel weer lijnen. ;)

7. neee steef dan ben je graadmager eer ik begin! je doet maar mee in oktober hoor foeiii

hier kut nieuws.. de auto van chris heeft een lading reperaties en vervangingen nodig.. komt op zon 1200 euro.. en dan komt er in sept de apk.. wie weet wat dan nog meer.. dus nu zitten we indubio.. andere auto of repareren.. maar de km stand zit ook over de 2 ton heen... miss gaan we strax al even kijken bij een andere.. tja wat hij in zn kop heeft zit niet in znkont dus dat moet dan a la minute... tis toch wat... grrrrrr

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek dan moet het wel gelijk een suffe gezinsbak, waar de buggy ook goed in past enzo ;)
    nee het is natuurlijk rottig dat je op zo'n manier eigenlijk gedwongen wordt om een andere auto te kopen. succes!

@ steef pannekoeken......was mijn verslaving tijdens mijn zwangerschap hahaha!
    Ja het valt mij ook best tegen hoor, had verwacht dat het veeeeeeel minder lang zou duren voor nr 2. Maar als ik dan denk aan mamariek en miep......dan prijs ik me gelukkig met zo'n jochie dat een uur na bedtijd nog klaarwakker is, en met een brede smile zijn pyamabroek laat zien die hij helemaal zelf heeft uitgetrokken :D
    nee, we moeten gewoon binnenkort alledrie zwangerrrrt zijn!

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Helemaal mee eens Mielen!

Marieke, balen dat de auto eruit moet. Ik had ook naar een andere gekeken.
    Lachen, het gaat wel weer zoals C is idd hahaha. Waarschijnlijk staat er voor volgende week al een ander autootje voor de deur.

Jeej, laminaat ligt erin!! Ik = happy

10. tja miele in feite duurt t allemaal veel te lang... voor mensen die een half jaar bezig zijn, een jaar of in miep en mijn geval 3,5 jaar... ook al is t voor een 2e of een 3e.. als t niet wil lukken en de wens is zo groot maakt dat allemaal nix uit, t blijft dan gewoon kut

enneeh we hadden een opel astra station hihi toen al gekocht voor een kind.. er heeft alleen een kind van een ander ingezeten hahaha maar er komt een zelfde auto voor terug hoor.. kan mn vriend zelf aan sleutelen enzo.. maar dit gaat hem te ver wat er allemaal aan moet gebeuren..

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
  12. yay miele, mooi kaartje.. houden zo die temp hihi

eeh stephanie,...nieuwe auto staat zelfs morgen al voor de deur hahaha
    gister avond nog wezen kijken in doesburg bij mensen, proefrit gemaakt en gaan we 3 jaar op vooruit, ziet er mooier uit dan die we nu hebben en rijd super.. chris weet gelukkig waar die precies naar moet kijken bij die auto's dus dat scheelt wel.. dus heb m maar ff wat geld geleend.. dus vandaag word ie al overgeschreven...
    dus als iemand interesse heeft in een opel astra station uit 95 waar voor zon 1000 euro aan reperaties aan zit.... hahaha

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **ik dans ff mee met miele**:D

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Miele, jippie! Heb je je ei goed benut?

Marieke, fijn dat er al zo snel een nieuwe auto staat. Wel zo veilig ook..

Pfff, manlief is saggerijnig! Als ik vraag waarom zegt ie boos dat ie niet saggerijnig is. Ga toch lekker werken man!

Vanmiddag de vrouw van de kraamzorg op de stoep, hebben we dat ook weer gehad.
    Nog 1 keer de muur verven en dan kunnen de meubeltjes in elkaar worden gezet. :)
    Zal zo eens een foto maken van hoe het nu is.

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

alles was goed op t cb! (zie onderschrift)

kleine man mocht beginnen met een broodje, geef hem een klein stukje en vond t zo lekker dat ie gelijk t halve broodje maar heeft opgegeten :D ik trots!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wat leuk! :D*ik moet er soms ff aan denken hoor...dat ik niets in Siem z'n mond schuif....qua rijstewafel ofzo...is weer ff wennen!**

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha zou iknog fe mee w88 ;)

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Babs, fijn dat alles goed was!
    En dat ie z'n eerste broodje zo goed at. :)

*ik is ook trots*
    Esmee eet nu zelf met een vorkje haar broodje. Hoef het alleen aan het vorkje te prikken. Ze eet het broodje eraf en geeft het vorkje weer terug. :D

Vorderingen babykamer op de brusjesite.

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

leuke site (laats geleze) erg leuk liedje en mooie baby kamer!

weten jullie al wat t word???

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dank je Babs!
    Nee, we weten niet wat het wordt. Wisten we bij Esmee ook niet.

Deel Deze Pagina