Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hello,

Ik heb gisteren wel meegelezen, maar kon met mijn telefoon niet reageren.

Marieke, wat balen zeg. Elke keer van die streepjes... Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe auto.

Stephanie, wat een mooi kamertje en ook een mooie laminaatvloer trouwens. Wij gaan binnenkort ook starten met het leggen van laminaat.

Mielenl, gefeliciteerd met je ei! Dat kaartje is wel erg duidelijk, daar kun je niet omheen.

Diaantje, een beetje laat maar nog gefeliciteerd met je dochtertje. Al weer 2 zeg...

Hier alles goed. Nog een paar daagjes en dan de 20 weken echo, vind het toch wel spannend moet ik zeggen. Die avond vliegen we met mijn familie voor een weekje naar Sicilie. Heb ik ontzettend zin in. En dan nog een week of 3-4 werken en dan loopt mijn opdracht af, dan moet ik thuis gaan werken. Op zich wel jammer, maar ik heb het wel weer gezien bij mijn huidige opdrachtgever.

Ik ga eens even opzoeken hoe het ook al weer zat met vloeistoffen in het vliegtuig. Dimple, iij had het daar pas geleden toch over?

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

wat denk je? zegt je gevoel iets (mijn gevoel zei neits;);))

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend Leentje! Willen jullie weten of er een broertje of zusje komt?
    Lekker dat jullie daarna gelijk op vakantie gaan!

Babs, bij Esmee was ik er zeker van dat ze een jochie was....
    Nu denk ik weer een jochie, maar de kans is dus net zo groot dat er een zusje uit komt hahaha.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    2leen...ze doen voor kleine kids niet al te moeilijk. Als het in een tuitfles ofzo zit dan is het allang goed. Pakjes drinken aangeven als je die mee in je handbagage neemt... ze staan wel wat toe maar niet te veel mee nemen. En na de controle kan je een fles water kopen hoor...op het vliegveld die je mee mag nemen...Als N dat drinkt zit je gebakken!
    Oja N wordt gefoueerd en jij al helemaal ivm dikke buik (daar kan natuurlijk alles in zitten:D)

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto, das lekker snel.

@Baps, fijn dat alles goed was

@Stephanie, ga vanavond eens jullie kamertje bestuderen, zit helaas weer op het werk.

@Miele, wauw mooi eitje hoor, lekker duidelijk. Toch wel hard gewerkt he die dag:p

@Leen, spannend 20-weken echo, gaat ook alweer zo snel zeg.
    Wat betreft vloeistoffen, ik nam geen risico en heb een paar flesjes van 100 ml bij de apotheek gekocht en daar roosvise in gedaan en een fles water, en alles wat vloeibaar is (ook gel, tandpasta en lensenvloeistof e.d.) in van die diepvrieszakjes van 1 liter gedaan. Deze apart door de scanner. In de US gingen ze nog vragen naar die roosvise wat dat was, maar aanmaaklimonade kennen ze daar helemaal niet, dus dat was nog even lastig uit te leggen. Maar alles was OK.
    Enne...Beast...ik ben niet gefouilleerd hoor en wuppie ook niet. Misschien is dat weer alleen iets voor europese vluchten.

Zo snel weer aan het werk.

6. hihi dank jullie.. altijd leuk nieuwe auto

enneeh steef jij krijgt een jochie hoor.. zekers te weten :p

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wat heerlijk al die trotse-mama-verhalen :D

@ mamariek gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! hebben jullie snel gedaan zeg! (enne neej geen opel ashtray voor ons ;) )

ik heb hier een beetje een snood plan bedacht......ik moet donderdag gaan bloedprikken, maar dat was op basis van een ei vorige week woensdag of donderdag, de voorspelling van de gyn. Nou heb ik hem hoogstwaarschijnlijk dus pas zaterdag gehad, dus zullen mijn progesteron waarden misschien niet goed zijn donderdag. Ik weet niet wat er dan precies gebeurt, maar ik verwacht dat de dosis clomid dan wordt verhoogd. En daar heb ik niet zoveel bezwaar tegen, aangezien Bosch ook verwekt is met 100mg clomid :D :D. Dat is natuurlijk er vanuit gaande dat het deze ronde niet raak is. Ik zat de twijfelen of ik zou bellen naar de gyn, of ik misschien niet tot na het weekend moet wachten met bloedprikken, maar ik doe het gewoon donderdag zoals afgesproken. erg van mij he ;)

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Kom alleen even omdat ik iets kwijt moet...
    *voel me een hele slechte mama*
    Esmee gaat vaak staan in bad, maar gaat ook gelijk weer zitten als ik dat vraag.
    Nu stond ik op een klein afstandje omdat ze zo aan het spetteren was, ging ze staan... en kukelt gelijk voorover uit bad!!!! Eerst op de wc en toen op de grond.

Gelijk een bloedneus en 'gelukkig' keihard krijsen.
    Ik heb ze gepakt, hap gebeld en man gebeld.
    Ze was gelukkig vrij snel stil, bloeden stopte en weer de oude. Overal naar grijpen en zo alert als mogelijk.
    Deze mama helemaal overstuur natuurlijk. Gelukkig is manlief gelijk naar huis gekomen.
    Geen actie nav de hap. Wel om de 2 uur wakker maken. Pffff fijne nacht voor de boeg.
    Ik voel me echt vreselijk en ben blij dat het zo goed is afgelopen.

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gelukkig steph, dat alles goed is...en daar heb je vast een rot nacht voor over. enne ongelukken gebeuren...weet er jammer genoeg ook wat van.

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    *spamm*

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    en nog maar een

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Steef: da's schrikken! Maarreh...weet je nog dat K vorig jaar van de schommelbank is gevallen (uit de maxi-cosi..)? Ongeluk zit in een klein hoekje hoor! Je kunt niet alles voor zijn helaas. Gelukkig lijkt er niks aan de hand...kids kunnen naar vallen uit een bad (Y is laatst ook uitgegleden en had een mooie blauwe plek aan z'n schouder :( )

Over bloeden gesproken... K was daarstraks in een vouwkratje geklommen en toen ie eruit wou klapte hij natuuurlijk omver. Hij gillen natuurlijk, maar ik was net een biscuitje voor 'm aan het pakken en had zoiets van 'zo ver ben je niet gevallen hoor', dus gaf 'm het koekje. Was ie 'm aan het eten...zie ik opeens dat ie bloed aan z'n vinger heeft! Had ie dus een halve tand door de lip... *oeps*..ach ja, hij was allang weer vrolijk en verder aan het spelen (en weeer in het kratje geklommen) :D Heb 'm nog wel snel wat water gegeven, maar dat wou hij niet eens hebben! (koekjes zijn veul lekkerderder :D )

en dan nog een *trotse mamma-bericht*
    Y heeft vandaag heel goed z'n best gedaan om NIET te etteren/pesten/schoppen/slaan en nare taal te gebruiken! :) Pfff. het is de laatste maanden zo erg met 'm dat we al bijna niet meer wisten wat nog te doen. We doen nou dus 'lik op stuk' beleid --> Heeft meestal 's morgens z'n waarschuwing al te pakken en die geldt dus voor de hele dag. Daarna meteen op de gang als ie zich misdraagt.
    Hopelijk blijft het werken, want hij is eigenlijk zo'n lief, slim en behulpzaam jochie, maar de laatste tijd wil hij alleen maar 'stoer' zijn...*zucht*..

maaaaaaaaaaar goeie dag dus vandaag! :) :) :)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ben trouwens ligt frustie (neeehee geen fristi!);) Siem nam de fles 2 weken geleden...en door omstandig heden toen 2 dagen niet geoefend en sinds dien neemt ie de fles niet meer....K k KKKK*T

en me buik rommelt.....buikgriep?8)

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Bedankt voor de lieve reacties meiden.

Idd, het gebeurt vaker. Bij een ander zeg ik dat ook. Nu baal ik ontiegelijk van mezelf!

Tezz, fijn dat het zo goed ging vandaag! Minder van de tand door de lip. Wel stoer trouwens dat ie gewoon verder ging.

Beast, wat een heerlijke spam! Hij lijkt op jou of niet?
    Hoop geen buikgriep voor je.
    En dikke baal dat ie de fles nu niet meer wil. Andere speen proberen? Je hebt die vreemde nubyflessen met tepelspeen. Proberen waard misschien.

Net Esmee voor het eerst wakker gemaakt. Arm ding! Laat ze veel liever lekker liggen als ze ligt als anders, ademt en geen bloedneus meer heeft gehad. Maar doe het wel netjes hoor.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    prachtspam beast! :) :) :)

balen van de flesweigering :( Maar gewoon blijven proberen denk ik?

16. aaaaaw arme esmee!!! heeft ze het staan in bad meteen afgeleerd denk ik. kan me je gevoel we voorstellen hoor!! ik zou het mezelf ook nooit vergeven en me nog dagen kut voelen.. maar tja tis idd een beetje zo.. wij zijn ook groot geworden met vallen en opstaan. maar vertel t maar niet tegen oma hoor, want die komt meteen terug van vakantie denk ik haha

mooie spam weer beast :D lekker ventje is t! en mama J de kleine man een flesje geven hihi lief!! wel vervelend dat de echte fles niet meer wil...

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ steef dat is schrikken he! Blij dat het allemaal met een sisser af is gelopen.

@ beast blijven proberen, komt vast goed ;) prachtige spam weer!

@ tezzz applaus voor Y. bij Bosch is het nu nog grappig, dat hij heel stoer probeer te doen. En zolang het bij een stoer gezicht en een lage stem blijft, is dat ook niet zo erg natuurlijk. Het lik-op-stuk beleid werkt goed dus. mooi zo!
    Arme K, ook al een tand door zijn lip. Gelukkig had hij er zelf weinig last van! Hier merk ik ook dat het huilen meestal van schrik is......gelukkig de afgelopen maanden geen tanden meer door de lip * even afkloppen *

Hier ook een gevalletje ontaarde moeder (al is het in een heel andere categorie), stond ik vanmorgen voor de deur van het kdv......ZONDER OLIEMUIS!!! Stom he. Gelukkig woont oma vlakbij dus die brengt hem zo even langs. (was ook wel het dringende verzoek van de bewaaksters, want die zagen de bui al hangen om Bosch op bed te moeten leggen zonder zijn knuffel)

@ dimple en? hoe is het gegaan je eerste dag na de vakantie? hakt erin zeker?

zo, nu ga ik weer hard aan het werk........groetjes!

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, wat een geweldige spam, volgens mij lijkt Siem erg op Jasmijn, of heb ik dat verkeerd?
    Hoe ist nu met je buik?

@Stephanie, de nacht goed verlopen? We hebben allemaal wel eens zo'n geval van slechte moeder zijn hoor.

@Miele, was gisteravond wel erg moe, maar had zoveel te doen dat ik toch pas om half 12 ben gaan slapen, nu nieuwe kansen om vanavond op tijd naar bed te gaan.

@Tezzz, hopelijk gaat het vandaag net zo goed met Y als gisteren, ben benieuwd. Die van ons wordt er (ben ik bang) ook zo eentje hoor. Is nu al zooooo brutaal en het is nu al vaak niet leuk meer, wat bij Miele wel het geval is.
    En alles nu met K ook goed gekomen?

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Miele, heb je niet nog een oliemuis, die je vast op het kdv kan leggen, heb ik ook (echt ideaal!)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple ik heb er 3, waarvan er eentje al standaard bij oma ligt. De andere twee hou ik thuis, als er eentje in de was zit, of als er een ongelukje mee gebeurt ofzo. Toen ik er achter kwam dat hij zo dol was op oliemuis, hadden ze ze al niet meer bij de HEMA. Ik heb er toen nog eentje van mamariek gekregen en van iemand anders via het forum......die dingen zijn gewoon schaars ;)

Deel Deze Pagina