Moooooguhhhhh.... Wat een heerlijk weertje mensen...word je toch gelijk vrolijk van ? @ Steeph..schikkken meis..maar helaas zal het niet de laatste keer zijn dat ze zal gaan stunten...want mijn ervaring is dat ze het daarna gewoon weer doen Meagen gaat ook geregeld een stappie tever..en de jongens hebben jaren *net als hun moeder toen* met 2 bulten op hun hoofd gelopen... Komt goed... even een voorbeeldje...was nog niet eens zo lang geleden..3 tanden door de lip...en je ziet er niets meer van @ Mielen..oooohhh olie muis alarm...ja dat zijn de risico's van knuffels he...wij hebben bewust geleerd om niet compleet tehechten aan een knuffel..Meagan heeft een dolfijn..maar die mag ze alleen s'avonds als ze naar bed gaat..en dat gaat goed.. *zie ons nog steeds tijdens een weekendje vlissingen met mijn zus en haar gezin ..een hele middag kris kras door vlissingen zoeken naar de knuffelhond van mijn nichtje...voor ons een wijze les * Wel fijn dat oma hem dan even langs kan komen brengen...anders werd het een lange dag op het KDV hahahah @ Beast..heerlijke spam !!! @tezz..gefeliciteerd met Y..ja...kids en gedrag....maar je hebt gelijk ..gelijk de kop in drukken hoor..*Marv mag een week niet op de Xbox, en gaat voeger naar bed dan normaal ...zegt genoeg...al heeft hij er daarna wel weer spijt van..maarja...als je denkt een grote vent te zijn..moet je niet mauwen als daar consequenties aan verbonden zijn..take it like a man !!* Nu kan je ze nog de baas..straks als ze grote sterke beren zijn is het een ander verhaal....dus beter nu voor zijn dan straks drama's @ de rest..snelle zwaai en kussss....ben weer weg..Meagan is wat aan het uitvreten in de keuken..8) tot laterrrrrrrrrrr xxx
@ diaan agos.......maar idd bekend fenomeen op deze leeftijd zo'n dikke lip......blijft zielig natuurlijk! en Bosch mag oliemuis ook alleen in bed, overdag gaat het prima zonder oliemuis. Maar hij zal echt niet snel gaan slapen zonder oliemuis (was laatst bij dimple ook oliemuis vergeten, toen sliep hij uiteindelijk wel, maar pas na een HELE HOOP drama)
.....voor dames met dames..ik heb wat kleertjes te koop van The GAP. Jullie hebben wat verkoop en pijs betreft voorrang! http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/211822-meiden-kleertjes-koop-gap.html OOk heb ik baby speitjes in de aanbieding Marktplaats.nl > Oilily baby sprei blauw (voor kinderwagen of wieg) - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten en Marktplaats.nl > Oilily baby sprei roze (voor kinderwagen of wieg) - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten en heb ook nog een draagzak in de aanbieding..
@flesje..ja we blijven proberen en ja we hebben een keur aan spenen en flessen..de nubby lijkt ie het minst boos op te zijn. Maar wil zo graag 20 juni naar Crowded house kan me kind toch niet ergens dan achterlaten en dan maar laten verhongeren.... **zucht** buik is trouwens loos alarm...wat krampen maar nix geen buikgriep...**klopt af** @miele..oliemuis van de hema...is dat niet een tut doekje met een konijnehoofd en lange oren? Dan denk ik namelijk er een te hebben,..
TE veel verzameld...vooral vinyl, dat draai ik echt nooit meer...en ik ben zo lekker aan het opruimen! Weg ermee...voor een leuk prijsje En jah Editors...lekker hoor! en die nieuwe gadget op me H8) *lekker rauwe stem!*
was ik al bang voor...maar je hebt gelijk hoor...zou m lekker zelf houden.. even gadget kijken...hoe vond je die nieuwe clip?...vage clip..maar lekker nummer weer...
diaan aaaah goss wat een zielige foto!!!! steef hoe is het met de kleine meid? en met jou? heb jij t een beetje overleefd allemaal? aaww wat kijkt S al lekker ondeugend op die foto beast hihi als jullie nou allemaal eens alles bewaren van die smep beebjes, hoeven miep en miele en ik strax niks meer te kopen hier net terug uit t ziekenhuis, vanmorgen bij de dokter geweest vanwege die vermoeidheid en krampen in handen en heupen. omdat mn oma reuma heeft en zowel mn oma als mn moeder een verminderde nierfunctie moest ik gaan bloedprikken.. jawel.. ik en bloedprikken.. gaan we weer. ik dacht och doe ik morgen wel na mn werk. maar toch de stoute schoenen aan getrokken en net geweest. was meteen aan de beurt, en stond met 5 minuten en 6 buisjes bloed minder weer buiten. nu maar op de uitslag wachten. dinsdag kan ik bellen. maar neem aan dat als ze wat vinden ik wel gebeld word... ofzo...
@ mariek ik hoop dat de uitslagen goed zijn! @ beast nee ik denk dat dat een andere is. Het is een beige knuffeltje, alleen de kop en pootjes zijn gevuld. Het is een olifantje (gezien het slurfje en de grote oren ) maar ik vond het ook wel op een muisje lijken. Vandaar zijn naam. Kleertjes en draagzak sla ik af, kan nu al mijn eigen winkeltje beginnen met wat er allemaal op zolder ligt! oliemuis-spam! Bekijk bijlage 75916
applaus voor marieke!! Jij meteen bloed geprikt! HOERAAAA!!!! *duim omhoog-smiley* Hopelijk valt het allemaal mee... Crowded House is leuk
ik heb straks nog veel weg te doen hoor...box op wieltjes met rieten manden (voor speelgoed) Badje met standaard...niet heel nieuw meer maar voldoet incl thermometer en badstop (die zijn erg belangrijk bij een badje) en kinderwagen/buggy en maxi cosi (hadden net gister overlegd met m dat we die over een jaar wegdoen...en dan met een simpele paraplu buggy verder gaan! En vast nog meer blijft genoeg over voor jullie! idd geen nummer 3 hier.
nee dat is hem dus niet...jammer had je graag geholpen. (idd een kruizing tussen een olifant en muis) Snap ik dat je het afslaat....ben lekker aan het opruimen...en jah me schoonzus krijgt na vorige incident niet zomaar alles
Vanavond als ik rustig alleen op de bank zit reactie, maar wilde van beast wel graag weten wat je voor de spijkerbroek wil hebben. En Esmee heeft nu 74, valt de broek niet klein? Rest van de kleren erg gaaf, maar als ze in 86 zit is het er te koud voor buiten.
Bij de weg en ff tussen twee haakies. Esmee is weer helemaal de oude. Ik heb er de hele nacht over gedroomd, maar alles weer alsof er niks gebeurt is.
nee is niet voor jou...niet lullig bedoeld maar E is bijna 1 die 74 is ze zo uit...zou zonde zijn...je kan hem beter kopen als je tegen 74 aan zit. Of me moet willen dat ik de broekspijp ff opmeet en jij vergelijkt met een 74 die je daar heb. (via mp zal ik zo'n waarschuwing er niet bij zetten maar hier wil ik geen raare blik)