Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeg waar blijven toch al die mooie buikfotos van iedereen???

enneeh waar hangt g4b uit?? t laatste wat ik weet is dat ze naar t ziekenhuis was geweest en wachte op de uitslag.. zou t niet goed zijn??? wie weet er iets van?

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, misschien dat ik binnenkort een foto maak, maar wel met kleren aan hoor.;)8)

Weet niet hoe het met g4b gaat, ben ook wel benieuwd

3. hihi ja das goed met kleren aan, als ik maar fotos zie ;)

op hyves ook nix erover? hmm beast? jij hebt toch meer contact met r of niet? weet jij nix?

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke.... Vanmiddag iets te doen?

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ohja.....

IK BEN TANTE GEWORDEN!!

(mijn moeders kip heeft 2 eitjes uitgebroed hahaha)

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @mariek...laatste wat ik weet is via facebook....alles was oke..druk druk druk...was alweer aan het werk op kantoor (what's new!;))en ging online geb. kaartjes maken ofzo...had haar niet via de chatte pakken/....maar als ik haar spreek geef ik haar op d'r donder hoor.

hier trouwens best aardig ingeslagen bij de supermarkt die vandaag alles 50% korting had...wel lullig dat ze zelf veel uit de schappen hadden gehaald voor andere filiaalen maar wel 2 pakken luiers voor Siem! en chocolade...ijs..etc...nog best wel wat teminste:D oja en het laatste pakje chocolade mouse:D:D:D:D:D:D:D:D

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Meiden

Hier een gebroken tijgertje
    Man mag ik ff klagen

Vanacht geen oog dicht gedaan omdat me buik nogal rommelde zeg sjee vooral erge rugpijn en een kickende beeb die uit me slaap hielde

En om de 15 a 30 min naar de wc
    hooguit maar 1 of 2 uurtjes geslapen
    Uit eindelijk om 05.15 maar onder de douche gegaan

Pfffff heb er geen kracht er meer voor
    Gelukkig dat thijmen lekker makkelijk is
    kan mama ook ff rusten

Sorry voor me geklaag maar eigenlijk hoop ik dat de kleine gauw komt want ook mijn hormoontjes o o o

Zie net me banner nog 5 weken

Liefs Tijgertje23

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeimiddag!

Tijgertje, zou die kleine toch nog maar even laten zitten hoor... 35 weken is wel erg vroeg ;).

Mis G4b ook wel... balen dat d'r sms het niet doet. Bellen voelt dan ook weer zo als lastig vallen....hoop dat alles goed gaat.

Tezzz, heerlijke spam! Haha, en wat Mariek al zei; ook nog geleerd pas te douchen ná het eten ;).

Beast, fijn dat je in elk geval nog íets op de kop hebt kunnen tikken. Flauw inderdaad dat ze al zoveel eruit hadden gehaald, maar snap het ook wel. Hadden ze de winkel ook niet al een beetje leeg laten lopen? Toen ze onze oude super gingen verbouwen werden de schappen de laatste paar dagen gewoon niet meer aangevuld...

Miele, gefeliciteerd :D

Ik weet niet wat het is geweest gisteren, was echt 1 veeg helder rood. Bizar. Miele, ik zit nu op 7 dpo (moet punctie als eisprong rekenen).... vind het zelf meer bizar omdat ik én niet eerder een innestelingsbloeding heb gehad, maar vooral omdat het me nog steeds niet duidelijk is waar het vandaan kwam :(.
    Ga even een middagdutje doen, tot later!

10. hahaha miele gefeliciteerd!

stephanie sorry meid, ik was zo kapot dat ik even ben gaan slapen om zometeen weer te gaan werken. las dus net pas je sms!

beast aha aan t werk pffff hahaha gek is het ook ;)
    nou ja gelukkig dat iig alles goed is ...
    enneh..chocolademouse maakt de dag helemaal goed he ;)

miep, innesteling kan je toch krijgen tussen de 5 en 10 dagen na je eisprong? en aangezien je zei dat je de punctie als eisprong moet rekenen.... en nu op dag 7 zitten, 1 veeg helder bloed hebt gehad... nou schiet mij maar lek als dat het niet was. en dat je het niet eerder hebt gehad betekend nu gewoon dat t mega goed is ingenesteld en dus ook blijft zitten!

(of ben ik nu te optimistisch?:p wil je niet gek maken hoor haha)

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, gekmaken doe ik zelf wel hoor, Mariek ;) (al kost het me op het moment vooral moeite positief te zijn... ga er al een beetje vanuit dat het vast toch wel niet gelukt zal zijn - zelfbescherming). Zit niks anders op dan gewoon nog een paar dagen af te wachten....

Heb jij inmiddels al contact gehad met de gyn? Wanneer gaan jullie weer?

12. nee nog geen contact gehad, ik wil eerst mn bloed afwachten, want als het iets met de nieren is, is er een mogelijkheid dat dit te maken kan hebben met vruchtbaarheid.. dus zou dat dan ook een reden voor de miskramen kunnen zijn.. en als dat eruit komt moeten ze eerst dat maar eens verhelpen of onder controle krijgen voor we verder gaan.. anders heeft t denk ik toch weinig zin :( maar goed dat is op de feite vooruit lopen he.. maar vandaar dat ik even tot dinsdag wacht met de gyn te bellen

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep wat het ook geweest was, ik duim keihard voor een vet positieve test voor je. Ik rekende vanaf de tp, maar als je idd al op 7dpo zit, zou het best een innesteling kunnen zijn lijkt me! Je zou de eerste niet zijn ;)
    Ohja en bedankt nog voor je uitleg over de progesteron. Handig hoor, zo'n deskundige op het forum :D
    En ik doe vrolijk met je mee qua jezelf gekmaken. was het maar vast volgende week!

@ mariek klinkt verstandig om die uitslagen even af te wachten. Stiekum hoop ik wel dat ze iets vinden, en dat je dan een receptje meekrijgt voor een pilletje of een drankje ofzo en dan volgende maand hartstikke zwangerrrrrt bent :D
    Had een beetje vluchtig gelezen, maar 6 buisjes?!?! Respect hoor!

zo, nu even Bosch naar bed brengen :D

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    tjee en ik heb weer iedereen weggejaagd zeker.....

heb even een nieuwe bannerrrrt gemaakt, aftellen naar volgende week hopelijk roze donderdag :D :D

ik wilde eigenlijk in het kader van de PUPO alvast een zwangerrrrt bannerrrrt maken maar dat is wel heel voorbarig he!

Goh wat word je melig van monologen.

Ben weer weg!! houdoe!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ohja over Bosch gesproken......WE HEBBEN EEN NIEUWE VAATWASSERRRRRRT! (hij moet alleen nog aangesloten, maar ik heb Siemens onder druk gezet om dat dit weekend te doen ghe ghe ghe)

nu ben ik echt weg.....derek begint zometeen!

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ...die John Williams is trouwens best een lekker ding. krijg spontaan trek in een Mona-toetje!

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    jeetje mijn bannerrrt staat nog steeds op 5dpo. schiet niet op!

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja! pagina 215 is voor mij!

(10 seconden wachten)

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik snap het niet.....wie klaagt er nou als d'r man heel veel poetst!!!!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nou, oké, als hij zo lelijk is, ja, dan zou ik ook wel klagen ja hahaha!

(nog 2 seconden wachten)

Deel Deze Pagina