Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahaha jullie zijn prettig gestoord!!!!

miele gefeli met je nieuwe vaatwasser..
    derek is leuk maar vergeet t steeds,
    eehm dat lekkere ding vind ik best meevallen eigelijk ;)
    en mona toetjes zijn echt smerig! hahaha

verder werkelijk geen idee...

miep ik duim nog steeds voor je..

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple haha jij ook al een monoloog!
    mijn zus is ook jarig vandaag, leuk he, samen met jamie (alleen is mijn zus een paar jaartjes ouder denk ik hahaha)

@ miep jaaaaaaa samen roze! Als ik geen spotting oid heb voor die tijd, ga ik donderdag testen. Ik vind dat in elk geval één van ons tweetjes wel roze moet worden hoor!

ohja en ik vind derek ook helemaal niet knap maar kan altijd zo lekker zitten snotteren bij dat programma

...en nu eens even mijn mail lezen!

3. ik bedoelde niet dat derek knap was hahahahahaha
    maar die john huppelduif hahaha die vind ik ook niet knap.. dat vond jij toch een lekker ding? of las ik dat verkeerd hihi

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja daar zou ik best een mona-toetje mee willen eten hoor :D
    (verder val ik meer op kale mannen :D )

5. nou!!! ik ook wel!! kaal... sexy!
    hier bij de benzine pomp werkt een jongen/man (weet nooit zo goed hoe ik iemand van ongeveer mijn leeftijd tot die van mn vriend moet noemen.. tis een man, maar dat klinkt zo oud)
    en die is kaal en heeft me een ogen... smelt.... hij heeft altijd hele verhalen tegen me.. damn wat een lekker ding.. dan verteld ie van alles en ik kijk alleen maar in zn ogen haha erg he! en het is nog mn overbuurman ook, als ik hier op t balkon sta kan ik zo in zijn tuin kijken hihi..
    hij heeft echt iets over hem.. als ik hem zie dan zwijmel ik echt hahaaha

maar verder is mn vriend ook wel een lekker ding hoor haha

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke heeft iets met mannen en ogen... en krulletjes!

Ik vind mona john ook wel een lekker toetje hoor!

Enneh...
    Paul Walker (die van 2 fast to furious)
    Vin Diesel.... hmmmm
    Barry Atsma zou ik het ook zeker wel mee kunnen!
    Orlando Bloom trouwens ook wel

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
  8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Miepie en Miele, jullie gaan gewoon voor heel veel roze koeken zorgen! Jullie testen lekker allebei dik vet positief!!! *duimt knetterhard door*

Eigenlijk heb ik niet zoveel teruggelezen...:) Nou ja, de monoloog van miele van gister. Zou overigens ook niet bellen als mijn man zo aan de poets was lol. Laat lekker gaan zeg ik ;).

Pfff vandaag zal ik eraan moeten geloven. We gaan een weekend weg met mijn hele familie. Hopelijk dat het niet op ruzies gaat uitlopen maar geen garanties.
    Gisteren nog ff een bikini gescoord.... 100 euro:$ Moest naar een speciaalzaak.... fijn hoor zwanger zijn maar een 80G cup is wel heeeeeeel enthousiast;)

Nou, ga maar eens douchen... ben al vanaf 5 uur wakker maar niet vooruit te branden:(

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hier ook nog een keer dan

@ wup van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Met hopelijk heeeeeeeel veel leuke kadootjes en taart en sapje en chips!
    Dimple en Willie ook gefeliciteerd met jullie grote vent :)

@ wieffie sjee nee die maat zullen ze bij de c&a niet hebben verwacht ik ;) Heel veel plezier (of moet ik zeggen: sterkte) komend weekend!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nouja zeg.....nog steeds 5 dpo.......ik had toch gehoopt dat dat ding zou aftellen......

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mmmmmmmmmmmmorgen!

Lieve Dimple, Willie en vooral WUP:

Bekijk bijlage 76300

Alweer 3 jaar! Nog 1 jaartje genieten van thuis zijn en dan volgend jaar na de zomervakantie al naar school! :)
    Heeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je heeeeeeeel veeeeeeeeel cadeautjes krijgt en taart en snoepjes en heeeeeeeeel veeeeeeeel plezier natuurlijk! :D

Liefs Tezzz

@Mielenl: Genoten van Derek gisteren? Kijk er nooit naar ;) Ben meer van de detectives enzo...(ncis, house...gister had ik de film Ronin aan staan, maar heb er niks van gezien eigenlijk want was de hele tijd aan de klets met manlief..:) )
    wat apart dat je banner niet door telt...je zou toch verwachten dat ie nu wel eens een keer op 6 dpo zou staan...toch?

@Marieke: tjee, dat je zo veel mannen kan noemen...ik zou toch ff hard moeten nadenken hoor. Zo veel mooie mannen vind ik eigenlijk niet voorbij komen op mijn scherm.. denk dat ik het toch maar hou op dezelfde die ik 20 jaar geleden ook al leuk vond ;) (nl. Bruce Willis, Patrick Dempsey en John Travolta :p )

@Miep en Mielenl: DUIM!

@All: K gisteren maar in z'n badjas de rest van de Moussaka laten eten :D Eergisteren had ik 'm hartstikke nat uit bed gehaald dus moest ie wel eerst douchen..gisteren was ie ook nat, maar heb ik 'm dus maar eerst in z'n badjas gezet en na het eten gedouched :D Was ook wel weer nodig ;) :p

Vandaag heeft L juffendag en ze is verkleed als Hannah Montana. Ze ziet er hartstikke leuk uit (vind ik). En ze hebben fantastisch weer vandaag! Vanaaf hebben we bruiloft, want mijn nichtje trouwt. Best flauw...toen wij trouwden ( 7 juni, 9 jaar geleden) was het hartstikke koud met een heeeeeeeele harde wind en heel vaak regen! :( En zij heeft gewoon prachtig weer! Precies het weer waar je op hoopt als je in juni trouwt.. naja...in elk geval nog 1 van ons die mooi weer heeft op z'n bruiloft ;)
    hihi...moest van de week nog aan Marieke denken. Ik heb heel veel nichtjes, maar deze die gaat trouwen was de enige waar ik vroeger veel mee om ging en ging logeren. En zij was dus ook gék van Danny de Munck (waar is hij in je lijstje, Marieke?:D ), dus we speelden altijd dat 1 van ons dan Danny was die aan het optreden was en de ander de fan waar hij verliefd op werd :D:D:D
    Die jongen waar ze trouwens mee trouwt lijkt in de verste verten niet op Danny de Munck :D

Affijn...voor zover weer mijn monoloog...:p
    Zo maar eens aan het werk...:(

Laterrrr ladiezzzzz!

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Dank jullie wel, voornamelijk namens wup. Hij zag kaarsjes en wilde de light mcqueen (zo noemt hij hem) hebben die hij op de plaatjes zag:D

@Miele, mijn banner staat smorgens ook altijd nog op de vorige dag, die rekent ws met een andere tijdzone. Die van jou denk ik ook.

@Wief, 80G? Das groot, maar wie weet zijn de mijne dat ook wel, heb niks nieuws gekocht, maar wili vindt ze geweldig op het moment;)

@Tezzz, 20 juni 4 jaar geleden was het ook prachtig weer:p, (=onze trouwdag)

Zo snel weer verder.

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lieve Wup, een hele fijne dag vandaag! Mooi weer is iig aanwezig. :)

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Voor Miep en Mielen :)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    welke tijdzone staat ie?:p

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lieve wuppie...gefeliciteerd vent! 3 jaar is alweer heel wat!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vanmorgen weer eens wezen zwemmen met Jasmijn, Siem naar het kdv gebracht met fles en gezegd: "zie maar". Wat denk je...hij heeft gewoon gedronken! WAUW super hoor...Crowded House here we come! :D**voel iets meer vrijheid, lekker!**:D

Oja dat Mark gedoe en dat hij het halve weekend opstap wil.....Hij gaat zaterdag in de middag weg...en komt s'nachts weer thuis...ik vind het wel wat..kunnen we nog wat doen met ze alle zondag ..en de bbq volgooien!:p

18. wup van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! heerlijk weer dus lekker genieten!

verder iedereen zwaaaaai

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh..net telaat maar zeker wel gemeend hoor !!

LIEVE WUP....EHHH..IK BEDOEL STOERE WUP ..ALS NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3E VERJAARDAG!!
    HOOP DAT JE VEEL KADOOTJES HEBT GEHAD EN DE TAART LEKKER WAS!!

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    beetje boel druk..dus ben weer weg..maar wens iedereen een heel fijn weekend !!kom morgen wel weer reageren op de rest!

smakkies ! xx

Deel Deze Pagina