Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. komt ook even langs om te zwaaien...

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Helleu piepeltjes!

R is de laatste keer de muren verven.
    Als Esmee wakker is gaan we naar babypark Kesteren om uitzet te halen.
    Matrasje, hoeslakens en zo. :D
    Morgen gaan de meubeltjes in elkaar!

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Een beetje laat, maar Wup nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Gisteren door de inpakstress niet meer kunnen laten weten hoe de echo was. Ik heb hier in Sicilie wel Beast gesmst, maar volgens mij komen mijn smsjes niet aan.

Ik was gisterenochtend helemaal gespannen pfffff......maar het was niet nodig. Alles zag er super uit, voor zover ze kunnen zien was alles goed. En Ninthe wordt dus grote zus van een........................kleine zus! Mijn gevoel klopte deze keer dus wel. Ik was blij even naar ons tweede meisje te kunnen kijken en te zien dat alles goed was. Mijn placenta ligt wel te dicht bij het geboortekanaal waardoor ik over een paar weken weer een echo krijg om te kijken of dat veranderd is. Wanneer je dan weeen krijgt dan kan er aan de placenta getrokken worden ofzoiets waardoor je bloedingen kan krijgen terwijl je babietje nog gebruik maakt van de placenta. Ik ben het weer een beetje vergeten maar maak me er helemaal niet druk om want het wordt allemaal goed in de gaten gehouden en de kans is zeer groot dat het de volgende keer goed ligt.

Gisterenavond om 18.00 hebben we gevlogen, Ninthe had nbergens last van dus het vliegen ging echt super. Daarna de auto's opgehaald en nu zitten we met mijn familie in een supermooi huis aan de zee. Wat is dat toch genieten. Maar we hebben de laptop mee dus ik kan nog even spieken tussendoor.

Een hele dikke kus!

4. leentje super dat alles goed was, en wat leuk weer een meisje!!!

stephanie wat leuk!!! heerlijk weekend dus :D lekker freubele voor de kleine!

hier strax naar vrienden fikkie stoken.
    en morgen naar limburg naar mn zwager en schoonzusje.. word lekker warm dus kunnen de lol op...

fijn weekend allen

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zwaai!!!

Leentje, fijne vakantie! Fijn dat alles - ok, bijna... - helemaal goed was met jullie kleine MEISJE!!

Ga het zonnetje weer in, kom later vh weekend even verder reageren ;)

Test is nu - 11 dagen na de pregnyl-spuit - eindelijk negatief.... en nou mag ie weer positief gaan worden ;). ... heb er alleen niet al te veel vertrouwen in....

6. fijn dat je test nu negatief is miep, klinkt miss raar maar dan weet je als ie strax positief is wel dat ie dan ook echt positief is ;)

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje gefeliciteerd met die prachtige echo, en wat leuk, een meisje erbij! Gelukkig dat je je niet te druk maakt over die placenta. Ik had dat ook en gelukkig is het helemaal goed gekomen ;)
    Fijne vakantie, kom maar niet te vaak bijlezen !!!

@ stephanie en? heel veel geld lichter vandaag? Lekker hoor, dat het kamertje straks klaar is. Zal toch een fijn gevoel zijn of niet?

@ miep mooi zo, laat nu dat tweede streepje maar weer heel langzaam verschijnen (en niet stiekum voor donderdag testen he ;) )

@ beast wat goed dat siem z'n flesje heeft gepakt! en heerlijk meis, lekker wezen zwemmen met jasmijn!

hier weer een goed gevoel over deze ronde.....maarja dat heb ik al zoooooo vaak gehad! Dus uit zelfbescherming ga ik er maar vanuit dat ik maandag of dinsdag de eerste spotting krijg...

8. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Leentje, fijn dqt de echo zo goed was en gewoon ervan uitgaan dat het helemaal goed komt met die placenta. Fijne vakantie nog. Miepie, duimerdeduim lekker snel nu een positieve test, samen met Miele. Beast, fijn dat je toch zonder zorgen naar het concert kan, knappe stoere Siem. Hier vandaag heerlijk in zandvoort, om een uur of 3 zijn wup en ik naar het strand afgereisd waar helemaal een heerlijk briesje stond, nu zitten we op het dakterras van broer (die woont midden in het dorp) en we gaan zo lekker vlees verbranden. Oh ja Miele, het is echt wel de moeite waard om morgen middag even te komen, al is het alleen maar voor de demo van red bull, gaat iets heel leuks gebeuren op het rechte stuk.

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    gaat iets niet goed met die rare comp van mijn broer, hopelijk is het wel duidelijk

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple nee het wordt echt geen zandvoort morgen. we gaan de vaatwasserrrrrt aansluiten! :D

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh!

Beast, fijn vooruitzicht, avondje concert :)! Super dat Siem gewoon deed wat ie moest doen, slim mannetje ;).

Stephanie, helemaal geslaagd voor het kamertje? Heb door een combi van jouw verhaal en een gesprek met mijn schoonzus gisteren én Siem die zo vroeg kwam vannacht gedroomd dat mijn kleine neefje (*shhhhhtttt... is nog geheim ;)) al voor de zomervakantie geboren werd (is 23 aug uitgerekend) en de vader er dus nog niet bij was dus ik moest inspringen als surrogaat-vader en ineens heel veel dingetjes nog regelen en kopen. Rare droom... wel heel klein lief hummeltje... en hilarisch dat mijn schoonzus zich druk lag te maken over hoe dat dan op vakantie moest met de camper (ze gaan nog 2 weekjes weg met de camper in juli). Hahaha...

Miele, je móet ook pupo zijn en blijven... lukt mij even niet, dus als 1 van ons + gaat testen donderdag zal jij het moeten zijn ;).

G4, hoe is het bij jou? Alles goed met jou en de kleine man? Hoe vinden M en Kaa het zo met een klein broertje?

Dimple, was leesbaar hoor ;). Heerlijk, in Zandvoort met dit weer... was de bbq gezellig?

Mariek, hoe is het met jou? Wanneer kreeg je die uitslagen van je bloed, dinsdag toch? Was jouw schildklier niet al eerder onderzocht? (stond me zoiets bij...) Zou toch ergens wel fijn zijn als ze wél iets vinden, dan weet je ook tenminste waar het aan ligt en kan daar iets aan gedaan worden.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    #2192 mielenl, 6 jun 2010
    Laatst bewerkt: 6 jun 2010
    stomme bannerrrrt......telt nog steeds niet af. en heb hem echt wel op de goeie tijdzone gezet!

@ miep in dat geval hou ik het op 2 positieve testen donderdag :D En vreemde droom zeg (ik droomde ook vaak heel vreemd tijdens mijn zwangerschap....dus....PUPO! Bekijk bijlage 76722 )

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    (dubbel)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Net berichtjes van ruim een jaar geleden door zitten spitten (op zoek naar hoe ik me toen voelde ;))... wat is er enorm veel veranderd in een jaar zeg :$! (haha, alleen al dat ik minstens 10 pag per dag door moet... maar Steef nog zwanger van Esmee, Kiyan net geboren, Tom aan het bevallen, Wieffie een surprisebevalling, Dimple vervelende baas... )

Maarre... stomstomstom natuurlijk ook gezien dat ik op 7 dagen na tp eenheel twijfelachtig testje had... en aangezien ik hier iets van 10 KV testen heb liggen er toch maar weer een tegenaan gegooid... en nog niks wijzer, want er staat een héél licht 2e streepje, maar kan ook zijn dat mijn urine iets geconcentreerder was dan gisteren en het dus toch nog pregnyl is - al zou dat 12 dagen na het spuiten echt wel weg moeten zijn, maar ging een beetje errug traag mijn lijf uit dit keer. Dus... toch maar weer even 2 dagen wachten, hahahaha. Domme doos die ik ben....

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Beast, ik was ook vergeten te reageren op het super drink moment van Siem. FIjn dat hij nu goed uit de fles dronk.

Mielenl, hoop mag je altijd blijven houden, want het zal snel toch niet voor niks zijn geweest. En ook al probeer je jezelf tre beschermen, als er toch spotting komt dan is de teleurstelling gewoon groot. Maar ik ben even kwijt of je bijk de gyn was geweest voor de bloedtest en of ze dan konden zien dat je later een ei hadden gehad of toch zouden besluiten om voor 100 mg te gaan.

Miepie, dit worden dus weer spannende dagen zeg. Pffff.....nog twee daagjes wachten en dan weet je misschien wel meer. Ik kom dan 's ochtends speciaal even spieken wat de kv test aangeeft. Ik blijf duimen.

Marieke, bij jou zijn de uitslagen dus ook spannend. Heb je vandaag een leuke dag gehad?

Ik ben er vandoor, zodadelijk BBQ-en op ons mooie dakterrasje, wat hebben we het toch slecht haha.

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gewoon weer een domme actie van me ;).

Ik hoop dat je het droog houdt, Leentje... Hier is het nu flink aan het hozen!

17. miep meid, jij bent gewoon zwanger.. dat lijntje gaat van de week steeds donkerder worden!!!! punt! :p

ik ben nu niet getest op schildklier he.. dat is al gebeurd voor het zwanger worden zeg maar. maar deze testen hebben nix met zwanger worden te maken maar gewoon met mn gezondheid. ze hebben nu op nieren en reuma geprikt. maar ga morgen al bellen of ze al uitslag hebben. verga van de spierpijn/kramp in beide armen en mn rechterheup.. word er soms zo gek van dat ik moet gaan lopen om te wat weg te houden...

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, Mariek, dacht dat ze ook weer schildklier deden. Wat naar dat je zoveel pijn hebt zeg... en er dan ook zo weinig tegen kan doen, zeker zolang je niet weet wat het is. Dikke knuffel voor jou!

19. dank je miep, tis zeker irritant om niet te weten wat je mankeerd maar dat er wel iets MOET zijn.. bedoel ben 26, ben na een paar uur werken doodmoe en heb overal pijn.. lijkt me niet gezond hihi

maarree je mag over 4 dagen al testen?? nou dan zegt dat lichte streepje toch wel wat :p

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *duimpjes weer een standje hoger voor miep* :)

en verder...
    hier oorpijn, hoofdpijn en keelpijn...heb dus zo'n daggie die je snel weer wil vergeten ;)
    Hier vanmiddag 4 druppels regen gezien en dat was het...hopelijk komt er nog wel ff wat vannacht, want onze sproeier is kaduuk en dat vinden de plantjes in de tuin nie leuk! :(

@Leen: wat fijn dat de 20-wk-echo zo goed was en alvast gefeliciteerd met jullie tweede dochter! :)

@Marieke: balen dat je je zo naar voelt steeds...ik kom zo elke morgen uit bed, dus kan me wel een beetje in je verplaatsen helaas... :( Hopelijk hebben ze morgen al een uitslag..

laterrr ladiezz!

Deel Deze Pagina