Hallo meiden! Even heel ego alleen een dikke knuffel van mij! En een babykamer spam. We zijn ontzettend druk op het moment. Heb niks gelezen en hoop niks te hebben gemist, maar morgen *duimerdeduim* tijd om bij te lezen en natuurlijk te reageren! Heb nog wel tijd voor een spammetje. Er staan meer foto's op de brusjesite. Oh ja, nog lang niet helemaal af hoor. Denk aan gordijnen, lamp, aankleding ed.
@ miep Muts (met een hoofdletter)! Foei, je zou niet stiekum eerder gaan testen!!!! ik geloof dat ik hier nog 1 test heb liggen maar ze zouden ook wel eens op kunnen zijn. heb ik nog niet gecontroleerd, kom ik ook niet in de verleiding. Dus met een beetje pech kan ik niet eens testen donderdag, haha!Maar ik hoop natuurlijk dat dit het streepje is dat iedere keer een stukje donkerder wordt! @ tezzz klinkt nie fijn.....beterschap! @ leentje nee ik heb donderdag bloed laten prikken, en moet nog een belafspraak maken voor de uitslag, zal wel ergens eind van de week worden. @ steef schattig kamertje! Echt mooi geworden! @ mariek wat vervelend dat je je zo rot voelt. ik hoop dat je morgen al iets wijzer wordt. Tenminste, als ze je gelijk kunnen behandelen, hopelijk met iets simpels als een pilletje. hier weer flink last van mijn (.)(.) en krampjes/steekjes in mijn onderbuik. maar iedere keer met angst en beven naar het toilet......het broekloeren is officieel begonnen
heeey was ik weer even. @leen...nee geen sms gezien. Maar gefeliciteerd met je mooie echo! En met het resultaat...2 dames wat onwijs leuk! @miep...och meis, helemaal begrijpelijk .... waar wachten is het enige wat je kan doen...en ik duimen dus dat doe ik ook braaf kuzz **wel leuk dat ik nog invloed op je heb dmv dromen** @miele...hoop dat ie na deze dip weer mooi hoog schiet die temp. @steph...mooooi kamertje!wauw! @mariek...hopelijk is het een lichamelijk dipje (nix ernstigs bedoel ik), en heb je straks weer energie voor 10. @hiero...vanmorgen een echt dametje gehad. Zat netjes in bed een boekje te lezen. Vroeg netjes om een "waffl" (rijstenwafel of ontbijtkoek) ..."geholpen" met en schone luier voor Siem....nog een "waffl" toet haar kleertjes aan gedaan met hulp van mij...broodje smeerkaas...tandenpoetsen...jas aan ..tasje zoeken en naar de auto om naar het kdv te gaan. Echt een damtje hoe ze mee werkte en alles netjes dee...heb weer helemaal vlinders in me buik van haar
moggol miele mooi kaartje, nu zo houden die temp...wat was die vanmorgen? aaah beast een echte grote zus dus lief!!!
@ beast ohhhh wat lief zeg! Wat is ze toch een grote meid he. Kan me voorstellen dat je apetrots bent op haar. @ mariek vanmorgen 36.77, bijna hetzelfde als gisteren dus. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat mijn temp meestal pas zakt als ik al ongi ben, dus wat dat betreft zegt het me allemaal weinig. nou, gisteren dus samen met Siemens (of het was eigenlijk vooral Siemens en ik hielp een beetje) de vaatwasserrrrrrt aangesloten, blijkt vanmorgen dat hij lekt! We hadden hem gisteren ook al een keer weer los moeten maken omdat hij lekte, maar we dachten dat het nu was opgelost. Niet dus. Heb ik dus vanmorgen, in mijn eentje, dat ding weer ontkoppeld, en weer opnieuw aangesloten (hij lekte bij de afvoer, ik heb uiteindelijk de slang omgedraaid en toen lekte hij niet meer). Sjonge, sta helemaal versteld van mezelf. Nu nog even * afkloppen * want hij lekte maar heel iets, dus wie weet zien we vanavond of morgenochtend pas weer de spettertjes onder het kastje......
He meiden, Heerlijk we zijn weer thuis!!!! Wat een verschrikkelijk weekend zeg! Nee, niet wat betreft de familie maar wat een verschrikkelijk park. Zoooooo jaren 70! Kom daar nooit weer. Daarbij was het ook nog eens stervens druk in Zandvoort. Gelukkig hebben we wel lekker weer gehad. Maar goed, nu weer lekker thuis Miepie, ik vind het ook wel een spannend streepje... duim heel hard dat ie lekker veel dikker gaat worden de komende dagen!!! Miele, je temp kan morgen wel weer hoger zijn... ben benieuwd! Spannend weekje hier! Hopelijk ook een mooie 2e streep, dan maakt je temp ook weinig uit Verder eigenlijk weinig terug gelezen.... wel nog een heel mooi kamertje van stephanie gezien! Erg leuk! Ga nog ff op mijn landje kijken en dan lekker slapen in mijn eigen bedje!
Wieffie, wat jammer dat het niet leuk was. Maar je was dus in zandvoort (ook), had je moeten zeggen, kon ik ff op de koffie komen ofzo. Wij zaten op het circuit. En ja, dat het druk zou zijn wist ik wel. Miele, hoest met de vaatwasser gegaan? Wij waren zondagavond om een uur of 12 alweer thuis ipv maandag, het was minder druk op de weg en ik had verschrikkelijk slecht geslapen in de caravan. Dus we zijn maar gaan rijden en gelukkig geen files. Weer was naatje op zondag, maar een mooie demo gezien.
goedemorgen! kleine amn alweer een half jaar oud! tijd gaat zo snel... twijfel nu erg over wanneer voor een 2de te gaan...(nu nog niet, maar met 1 jaar of later?!?) ben blij met elke kleine stukje vrijheid dat we nu steeds meer terug krijgen geniet van elke dag met mn kleine man, krijgen steeds meer contact, zo leuk! miepie en mielenl spannend voor jullie... ik hou jullie in de gaten deze week...
@ wief en dimple welkom thuis! Grappig, dat jullie zo dicht bij elkaar zaten. Ja Wief, je had natuurlijk kunnen weten dat Dimple in de buurt was met al die race auto's. En hadden wij niet een kapotte vaatwasser, waren wij er ook nog geweest @ dimple het is goed gegaan (zie mijn post bovenaan de pagina). Hij doet het nu zonder lekkage hier weer lekker aan het stuiteren geslagen. normaal vanaf 9 DPO spotting, nu nog helemaal niets. Wel ontzettend zere tepels en gisteren veel witverlies.....rara wanneer ik dat nog meer had......ben zelf al zo overtuigd dat ik niet eens drang heb om te testen. En omdat ik nu eenmaal een hekel heb aan witte tests, dus ik wacht nog maar een paar dagen. wie weet begint vandaag of morgen de spotting alsnog
baps, het is voor iedereen natuurlijk verschillend. Ik vind het persoonlijk wel fijn dat er iets meer verschil tussen zit, had er sowieso wel een jaar of 2 tussen willen hebben. Maar dicht op elkaar is ook iets voor te zeggen. Ben je lekker snel uit de luiers
Amen! @Miepie: jij *duim* de *duim* pupo-stand *duim* alweer *duim* terug *duim* gevonden? *duim* @Wieffie: fijn dat je je weekendje hebt overleefd @Beastie: En? J vandaag weer zo hulpvaardig? Lief he, als ze dan opeens helemaal lekker meewerken? (Y ook al een paar dagen goed z'n best aan het doen hier...zo fijn...alles loopt een stuk vlotter en dan krijg je nog eens een knuffel af en toe ook! llllllieffffff! ) @Bapsie: heeeeey hoi! Ik was je een beetje kwijt op Fv...had er ff overheen gelezen dat je had opgezegd Tja, wanneer beginnen voor een tweede..kort op elkaar of wat langer uit elkaar, heeft allebei z'n voor- en nadelen. Als je er nou al van 'geniet' steeds meer vrijheid terug te krijgen, kun je misschien beter niet te lang wachten juist. Die 'vrijheid' wordt natuurlijk alleen maar steeds groter (of...de omschakeling naar weer een beebje wordt dan steeds groter eigenlijk). Persoonlijk vond ik een groot nadeel van de oudste 2 zo kort op elkaar dat je de eerste jaren zo ontzettend druk bent (ik kan me van Y's babytijd gewoon bijna niks herinneren ) en daarna opeens op een dag wakker wordt en beide kids 'kwijt' bent aan school Maar veel later pas weer een kindje krijgen betekent wel veel meer een overgang terug naar de luiers. Moest wel ff wennen dat je nou niet meer zo ff op de fiets stapt om een boodschapje te doen, omdat je nou nog weer een kleine in de wieg hebt. Al met al kan ik zeggen, dat dit me wel beter bevalt hoor. Ik had het leeftijdsverschil liever een jaartje kleiner gezien, maar ik ben erg blij dat er een aantal jaar tussen zit. Zoals ik laatst tegen een kennis zei: 1 kind sleep je wel mee, bij 2 moet je écht gaan organiseren. Nou hebben we er 3, maar ik heb er meestal maar eentje mee te slepen btw: gefeliciteerd met XL's 6 maand! @Steef: mooi kamertje hoor! Ik hou van wit. Kun je zo goed mee combineren/ veranderen. Over veranderen gesproken...wil al wel een jaar Y's kamer opknappen...hij wil graag een junglekamer en ik zit vol met ideetjes, maar het komt er gewoonweg niet van...misschien in de vakantie dan.. @Marieke: al een uitslag? Je zou gisteren toch al bellen? @All: nou, heb dus mooi mazzel dat ik er ben...pc doet raar, loopt soms zomaar vast en wil dan niet meer opstarten...zucht..en aangezien de lappie ook al kuren heeft schiet het dus niet op zo. Dus toch maar besloten onze oude pc (die al een jaar kapot staat) weg te brengen. Dat is wel een veel betere dan die we nou hebben staan (dat was een ouwe die we in de zaak niet meer konden gebruiken), maar ook veel duurder om te repareren. Da's dus weer een paar dagen zelf koken op de camping extra straks ipv uit eten gaan Hier verder alles okee. Hoofd en oor gaan een ietsiepietsie beter (zolang ik maar niet buk). Gisteren waren we precies de helft van ons leven samen getrouwd (oftewel precies 9 jaar getrouwd en dus precies 18 jaar samen). We hadden geen cadeautjes voor elkaar, maar manlief kwam gisteravond tóch nog weer thuis met hele lieve kleine cadeautjes (zoals een zootje twixen in een zakkie ). K loopt ...langs bank en stoel en tafel ...heel af en toe smokkelt hij er wel een los stapje tussendoor, maar hij is vooral bezig met dingen bombarderen tot loophulp of opstapje Geniet me helemaal suf van dat kleine kereltje...alleen een beetje jammer dat ie het op een gillen zet als ik weg ga of als ie het ergens niet mee eens is...doet zo zeer aan de oren en nou....thee!