Miele dikke knuff Die stomme k*t ongi ook :x Stephanie Mooie kamertje zeg Beastie Ahhh wat lief zeg van J en fijn dat siem lekker door slaapt Bapsie voor je het weet zitten er al meer T heeft er nu in totaal 8 Miepie ook mijn duimen draaien weer voor jullie All Hier zijn we al aan het aftellen donderdag nog 28 dagen komt nu wel heel erg dichtbij Vind het wel weer spannend te vinden Bij een eerste is het spannend maar bij deze ook Frummel lijkt erg veel op zijn grote broer Bij deze hebben we ook echo's van gemaakt zelfde mondje en neusje Dus de hele buurt kan weer gaan zwijmelen Foto's staat op H Gister wou T echt niet slapen he Na het eten zat ie te wrijven met zijn oogjes dus meneer in bed gelegd Ja NOT meneer zat te kletsen en te lachen en later vond ie het niet leuk meer Ben in totaal 4 x naar boven gegaan zat ie rechtop in bed met zijn armen te zwaaien en een schik wat ie had Dit is de eerste keer dat ie dat deed Dus toch maar naar beneden gedaan en met hem gespeeld maat wat kan een kind veel veel energie hebben ha ha ha ha Dus tot half 9 toen papje gedaan en hup naar bed Wat denk je Hij SLIEP warempel zeg
grrrrr miele arme jij miep hoe is het daar???? testje al donkerder? geen idee meer wie t vroeg maar had gister idd gebeld maar uitslag van de reuma was nog niet binnen, verder waren de uitslagen goed. als hier nu nix uitkomt word ik doorverwezen naar de reumatoloog en dan word ik onderzocht op fibromyalgie.. omdat er toch wel heel veel overeenkomsten zijn nog verder even ego: net even een hele boze mail gestuurd naar mn zus. jawel mn zus, die mij altijd alles was.. ik ben gewoon zo boos.. nou heb ik een soap familie, maar normaal had ik altijd goed contact met r. en op de een of andere reden sluit ze ons persoonlijke contact uit. via hyves en sms kan t allemaal wel maar als ik een afspraak wil maken word t maar weg geschoven. nu hebben we met vaderdag al een probleem omdat alles op 1 dag komt. en o wee als we niet naar mn schoonvader gaan dan hebben we daar weer bonje mee, dus daar gaan we sochtends heen, en mijn pa viert zijn verjaardag smiddags. heb dus met pijn in mn hart de 1e verjaardag van kleine E moeten afzeggen (maar die schade word ingehaald hoor steef BELOOFD!) vanwege t feit dat ik dan na ruim 8 maanden mn zus weer eens zou zien.. maar nee.. madam komt niet want moet zoveel adressen af... en toen ben ik heel boos geworden. dat heb ik haar ook gemaild. heb er ook ingezet dat ik niet bel want dat doen we normaal ook niet dus zou nu schijnheilig zijn, en zij hoeft mij ook niet te bellen want dat doet ze normaal ook niet. heb alles dr uit gegooid en onderaan neergezet: vrienden heb je voor t kiezen, je fam helaas niet.. zo laat t r maar eens voelen!! grrrrrrr nou en als ik dit tegen mn zus zeg.... steef weet wel hoeveel mn zus altijd voor me betekende.. maar ze gaat nu te ver.. als t contact zo moet, dan maar helemaal geen contact meer...
(sorry dat ik niet op iedereen reageer) ik mag van mezelf ieder uur even een chekkie doen (anders wordt de boel zo ruw, ghe ghe)....sinds vanmorgen een paar sliertjes roze, nu niets meer, ook geen witverlies. Nou komt het altijd wel langzaam op gang bij mij, dus het zegt nog niets. Kan nog alle kanten op dus. (ja, ik geef het toe, ik zit in de ontkenningsfase) @ mariek mijn ervaring is dat je in zulke gevallen beter kunt bellen (of er naartoe) omdat dit soort dingen via de mail nog harder overkomt dan persoonlijk, zeg maar. Ik zie mijn zus ook vrij weinig, en zij doet (in mijn ogen) ook wel eens raar, of dom, of niet leuk. Maar ik probeer me daar niet al te boos over te maken, juist omdat ik haar toch niet zo vaak zie, en omdat ik mijn energie liever wil richten op vrienden (die ik WEL zelf heb gekozen (niet arrogant bedoeld hoor, dimple ) ) Ik ken niet het hele verhaal, hoef ik ook niet te weten hoor, maar het blijft een rottige situatie, helemaal als jij en je zus altijd zo close waren. Meis, ik hoop dat je zus er op terugkomt, en als het je echt zo dwars zit: pak de telefoon! (of de auto, of de fiets ) * knuffie voor jou *
Mielen, toch stiekem nog een beeeeeetje pupo dan?? Marieke, jeetje..... Schrik er een beetje van. Voor jij zo'n mail stuurt naar je zus moet er idd wel een heleboel aan de hand zijn. Jou zus nog een beetje kennende krijg je wel een mail terug met tekst en uitleg waarom contact via haar kant uitbleef. Maar knap dat je een mail hebt gestuurd en alles erin hebt gezet. Zal niet makkelijk zijn geweest...
fijn dat alles goed was steef! hebben ze nu ook nog gekeken naar de grootte? of doen ze dat over 2 weken alleen? wat denk je zelf? word t weer een keizersnee? tja mn zus. heb nog niks terug, ze heeft m nog niet gelezen dus want anders had ze allang gereageerd. heb ook lang nagedacht voor ik op zenden klikte hoor.. maar ben t gewoon spuugzat dat ik als jongste de fam steeds maar moet voorzien van info over de ander en alles moet regelen. zo gaat mn pa in sept met de vut. heb ik ook pas 100 keer gevraagd aan mn broer en zus wat we ervoor zullen doen maar daar krijg ik ook weinig reaktie op.. tja wat moet ik dan? ben de jongste.. vind dat de oudste t voortouw moet nemen of iig met zn 3e. maar onze fam band is niet zo hecht blijkbaar.. met mn zus had ik dat altijd wel maar ook dat is blijkbaar een illusie. ik vind ook wel dat je dit soort dingen persoonlijk moet doen hoor miele, maar heb dr express gemaild en er dus ook bij gezet dat t van hun kant altijd maar via hyves moet, dus dat ze dan dit ook maar via hyves krijgt. beetje uit pure hufterigheid van mijn kant zeg maar hihi. wacht de reaktie wel af.. morgenochtend werken en dan 11 u de dokter bellen voor de gehele uitslag. zal wel nix uitkomen. hopelijk werkt hij mee aan verder onderzoek.. zo ik ga eens kijken hoe het met mijn kipschotel is
Mariek, heftig hoor, als het zo moeilijk gaat met broers/zussen... Ik was "vroeger" echt beste vriendinnen met mijn zusje, zijn heel erg uit elkaar gegroeid (gelukkig geen ruzie ofzo, maar als we elkaar nu 1x p 2weken spreken is het veel). Ben benieuwd wat haar reactie is. Miele, balen zeg... stom dat je gevoel er zo naast kan zitten.... Dikke knuffel! Ik ga ook niet voor een roze donderdag zorgen; eergister is toch echt nog hcg geweest van de MvMspuit, test van nu net is - op een nauwelijks zichtbaar indrooglijntje na - maagdelijk wit.... Op naar de cryo's dus . (moet zeggen dat ik me ook 100% voel alsof ik ongesteld moet gaan worden; hoofdpijn, sjago en heel erge ongi-kramp. Benieuwd of het door de utrogestan heen gaat komen of pas nadat ik gestopt ben...) Bedankt voor het duimen allemaal .
***en hoe hard kan een mens vervolgens naar een indrooglijntje zitten kijken in de hoop dat het duidelijker wordt/roze kleurt ... en is het nou dunner of even breed?... hmmm, zo bij het raam is ie toch wel goed zichtbaar 10 minuten na testen... hmmm, in tl-licht van de burolamp weer niet.... hahahaha. Om verwarring te voorkomen: hij is écht negatief. ***
@ steef fijn dat je weer helemaal apk gekeurd bent! En ehm...... mijn geheugen laat me in de steek.....hoezo ook alweer groei echo? @ mariek meis ik hoop dat je zus snel antwoordt. ik bedoelde niet om kritiek op je te leveren hoor! Ik wilde alleen maar zeggen dat soms een e-mail harder over kan komen dan dat je misschien zou willen, en dat zij dan boos op jou wordt en vervolgens het contact helemaal verbreekt.....van die gevalletjes die je soms op tv bij het familie diner ziet....zou toch zonde zijn, als jullie altijd zo close waren...... @ miep nou ik blijf nog even voor je duimen hoor! misschien is het gewoon nog een beetje te vroeg.
ik geloof dat het PUPO gevoel weer een beetje terugkomt. voor de goede orde: ik zit nu op 10 DPO (bannerrrt loopt weer ns niet mee), en afgezien van die sliertjes nog niets gespot (kon het niet laten zonet, even een tampon erin gejast, zat aan de zijkant (dus niet eens aan de bovenkant ) een heel ietsiepietsie roze). En nog steeds ontzettend zere (.)(.) en voortdurend steken in mijn liezen en krampen onderin mijn buik (oke, dat zouden ook mijn darmen kunen zijn). Het komt wel vaker traag op gang, dus hou er nog steeds rekening mee. Maar ik begin nu toch wel wat testdrang te krijgen, haha!
hihi miep tis alsof ik mezelf terug lees.. weet je nog hoe ik vorige week zat met mijn test??? wel klote dat ie niet duidelijker is dan de vorige keer en dat je je er zo "ongi" bij voelt.. maar meid geef de moed niet op hoor! ik blijf doorduimen... en als ik t zo lees ook voor miele! meid ga ff lekker testen dan weet je t iig wel zeker je hebt ook gelijk hoor over dat persoonlijke enzo. ben ik normaal ook erg van.. was ook niet lullig terug bedoeld haha krijg je met tekst he
Miep, balen dat je je zo voelt. Is het soms een soort ingebouwd iets waardoor je minder teleurgesteld bent als je ongi gaat worden? Ik blijf PUPO iig! Mielen, ook voor jou PUPO hoor. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.... Enneh... Groeiecho ivm de ks van Esmee. Was omdat ze te groot was voor mijn bekken. Dus nu goeiecho omdat als deze beeb net zo groot of groter is ze weer een ks doen. Over twee weken nu. Vind het best spannend.. Marieke, komt vast niks uit jou kennende. Maareh, op je strepen staan en meer onderzoek vragen!
aaah arme jij hihi opvliegers... neu ik ben dr ook van overtuigd dat er nix uitkomt hoor... maar ga net zolang door tot ze t vinden haha
@ steef ah oke dat was het! Hopelijk word je dit keer een ks bespaard, lijkt me echt een teleurstelling, ookal weet je het vantevoren. @ mariek helemaal vergeten! spannend de uitgebreide uitslag morgen. dat alternatief leek me geen pretje. is die aandoening goed te behandelen? En ik zal jullie vast uit de droom helpen: ik ga morgen NIET testen. Wie weet krijg ik morgenochtend (tijdens de bel afspraak met de gyn) een bloedtest aangeboden, dan weet ik het tenminste direct 100% zeker.
Hoe laat heb je die afspraak? Ben wel benieuwd hoor. Enneh.. kan me ook wel voorstellen dat je nog niet wil testen. Trouwens. KS lijkt me nu niks. Moet R steeds heen en weer met Esmee, moet ik 5 dagen in het zh blijven. Kind en man veel te lang missen. Lang herstel. Maar..... Weer zo'n helse bevalling heb ik ook geen zin in. Straks zeggen ze dat de beeb niet zo groot is, mag ik het zelf proberen, blijkt ie toch groot te zijn en niet te passen en eindigd het weer in een ks. Vind ik eng.
miele ja dat heb je goed, bloed prikken is dan zekerheid... nou morgen komt de uitslag van gewone reuma. maar daar komt denk ik nix uit hoor.. dat andere laten we dan onderzoeken.. tegen fibromyalgie is erg weinig te doen om dat die ziekte nog steeds niet echt herkent word enzo. maar gaan we niet vanuit dat dat t is hoor.. al heb ik wel heel veel dezelfde dingen.. maar toch.. ik ben gewoon voorjaarsmoe enzo hahahaha