Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steef kan me voorstellen dat je beide nix vind idd.. ks is niet leuk.. maar idd zon bevalling waaruit na een tijdje toch blijkt dat t niet kan is helemaal hels.. :(

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke, dat noemen ze toch ook wel weke-delen-reuma?

3. yep...

4. ah mail terug van mn zus.. met uitleg en dat ze vervelend vind dat ik t zo zie en excusses. mail morgen wel terug. nu geen zin in haha

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Kun je ook even denken wat je gaat mailen.
    Fijn dat ze terug mailt, maar hier heb je ook weinig aan of niet..?

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Naavond..

Kwam even kijken hoe het hier was..en of ik de roze koeken al open kon maken..maar zo tezien is er nog weinig tevieren..
    Maar ik blijf duimen hoor..ik verdom het..ik geef niet op !!

@ mariek..fijn dat zus terug gemaild heeft..lucht soms toch even op he..en zo is iedereen weer op de hoogte hoe jij je voelt hieronder..
    YOU GO GIRL !!
    Hoop dat de uitslag gunstig is meis..maar ik kan je als reuma expert;) vertellen dat er relatief goed mee te leven valt..en je zelfs zwanger mag worden ermee..medicijnen vandaag de dag zijn goed tecombineren ..
    Wat het klote aan Fyb is ..is dat je de reumafactor HLA-BL27 niet in het bloed terug kan vinden..maar de symptomen worden er niet beter van..
    Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr laten we niet op de feiten vooruit lopen...duimpjes draaien volop !
    @ de rest..zwaai en liefs...niet alles terug gelezen...dus voor nu alleen een dikke smakkerd vanuit deze kant!

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ steef ja, een ks is echt niet praktisch, dat ben ik met je eens. En logisch dat je er allemaal tegenop ziet. Daar zullen ze heus wel rekening mee houden.

@ mariek vandaag de uitgebreide uitslagen......ik duim voor je!
    Fijn dat je zus zo snel heeft gereageerd!

hier sinds gisteren geen roze meer gezien, maar wel volop steken en krampen. kortom, PUPO komt heeeeeel voorzichtig weer uit de hoek gekropen.
    Zometeen de uitslag van mijn bloed (tussen 11 en 12 zou ze bellen). hopelijk krijg ik dan gelijk een bloedtest voor morgen of overmorgen aangeboden :D

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, goed dat je je zus hebt gemaild. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ook ben ik erg benieuwd of er vandaag al iets uit de uitslag komt. Als het lukt kom ik straks weer even spieken.

Miepie, balen dat je test niet donkerder is geworden, maar is het nog niet te vroeg? Na hoeveel dagen werd je bij de andere tp's ongi?

Mielenl, geen roze meer gespot. Je houdt het wel spannend. Hopelijk krijg je een bloedtest aangeboden!

Hier alles goed. Ninthe doet het hier erg goed, vooral omdat elke dag weer anders is dan de andere. Gisteren mooi op tijd op bed gelegd en ze slaap nu nog, dat hebben we thuis nog nooit meegemaakt. We zijn dus allemaal ook eerder wakker dan zij haha. Maar zo'n weekje vakantie is erg fijn, je komt lekker bij en kunt lekker van elkaar genieten. Ik ga lekker ontbijten. Groetjes!

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja Steef, wat een mooi kamertje zeg. Ik ga nu ook maar eens bedenken wat ik voor mijn twee meiden wil. Ik veranderd niet al te veel aan de babykamer, alleen wat kleuren en acessoires, Ninthe krijgt wel een hele nieuwe babykamer. Hebben jullie leuke sites ofzo voor ideetjes?

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mielen, ben benieuwd wat ze zo gaan zeggen!
    Maar na dat ene sliertje daarna niks meer..... Klinkt wel aardig positief.

Leentje, had ik nog helemaal niet op gereageerd geloof ik, maar wat leuk dat jullie er een meid bij krijgen!
    Leuke sites voor babykamers?
    Ehm, gewoon even googelen!
    Kijken op sites van babypark kesteren en op het
    "show je babykamer" topic.

Ik mocht trouwens uitslapen tot 9:00!!!
    Niet zo fijn, want tante T komt Esmee ophalen vanmiddag en nu ben ik bang dat ik ze niet op tijd in bed krijg voor het middagdutje.

Enneh... Vanmiddag voor het eerst in een jaar een hele middag voor onszelf, wat te doen?
    In huis aan de gang of niks doen? Boodschappen doen? Adressen opzoeken? Ik weet het niet!

11. morgen!!!

miele dat klinkt positief.. dat je nog niet getest hebt! knap hoor!

steef hihi erg he, dan heb je een keer een dag voor jezelf en dan weet je nix te doen. ik zou t er lekker van nemen en wat leuks gaan doen samen!
    nix geen gepoets ofzo joh... dat kan morgen ook wel weer..

hier net gebeld voor de uitslag, deze was negatief.. dat is dus positief (jaja medische wereld draait alles om haha) heel fijn om te weten dat ik dus nix aan mn nieren heb en ook geen reuma heb. iig niet de artritis vorm. maar wat heb ik dan in hemelsnaam!? vanmorgen gewerkt.. en verga nu alweer van de spierpijn in mn armen/kracht verlies in mn handen en steken.
    wilde een afspraak maken voor morgen eind van de ochtend maar die afspraken blokkeren ze altijd voor de dag zelf. dus nu moet ik morgenochtend om 8 uur eerst weer bellen om een afspraak te maken voor eind van de ochtend. en dan ben ik benieuwd wat de dokter zegt. ik laat hem eerst zelf een conclusie trekken wat betreft mijn klachten.. en als hij zelf niet op de fibro komt dan vraag ik gewoon of dat t niet kan zijn en ze dat niet kunnen checken. want blijf erbij dat ik dit niet normaal vind...

zoo einde klaagzang weer!
    fijne dag allemaal..

enneeh miep????? hoesie vandaag?? alweer getest ;)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    shoppuh!!!! :D En lekker saampjes wat gaan drinken in de stad...gewoon ff zónder op te hoeven letten op een kleintje...;)

@Marieke: hopelijk is je dokter zelf zo slim ;)

@Mielenl: pupostand weer AAN! :)

@Miepie: en? Je moet wel geconcentreerde pipi gebruiken natuurlijk he :D

@All: zo K uit bed trekken, kids ophalen, boodschapje doen, pc wegbrengen (die nog garantie heeft, want onze auto moet dus een nieuwe uitlaat hebben a 350 euro *zucht* dus we zitten ook nog eens zonder goed vervoermiddel momenteel) , eten en (ik) door naar de boekhouder. Manlief en kids vanmiddag op de fiets naar L's dansen
    ...broccoli al gesneden, vlees staat te ontdooien en aardappels nog over van gisteren...
    en vanaaf vriend op bezoek...
    mijn dag is al weer vol ;)

..hmmm...wanneer moet ik dan stemmen? ;)...op weg naar huis vanaf pc wegbrengen dan maar...

laterrrrr!

liefs

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ook ik ben gebeld voor de uitslag: die was positief. en in mijn geval is dat ook positief, haha!

jammer genoeg nog geen bloedtest, ik moest eerst het weekend afwachten. was ik sowieso wel van plan, want vanmorgen een stolseltje verloren (en sindsdien weer niets).
    pfff balen dat het weer zo stom moet lopen. vind het tot daar aan toe om een ronde verder te zijn, maar die onduidelijkheid schiet je helemaal niets mee op! blergh!

(sorry voor de ego alweer)

@ miep hoe is het bij jou? morgen testen????

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Joehoe!

KWam effe pupo nieuws kijken van Miepster en Mielenl... Spannend dus!
    Heb zoveel blauwe muisjes gegeten dat ik wel toe ben aan blauwe ehhh roze koeken ;)

Verder effe ego: hier alles lekker. Manneke is wel een beetje verkouden en 1 oogje zat wat dichtgeplakt vanochtend... (zou dat van mij van 2 weken terug nog kunnen zijn... toen ik net bevallen was had ik toch ontstoken ogen.. alsof ik dagen had gejankt...).
    Verder is het een snoeppie en ik zal kijken of ik morgen wat SPAM op de haai kan zetten.

CB belde net of ze vanmiddag op huisbezoek konden komen... Ik zei, helaas gaat niet, ik ben aan 't werk... Was effe stil aan de andere kant... hahaha Ja, met eigen bedrijf... en ik kwam erachter dat ik nog wat facturen af moest maken... tja, geld moet wel binnen blijven komen natuurlijk!

Dus ik zwaai en duim!

@ iedereen: huggies (nee, geen luiers, alhoewel ik bio huggies heb nu, prima dingen alleen weer met zo'n stomme Poohbeer erop... maar ja, die wordt hier alleen maar onder gepoept en geplast.. gnagna.. sorry voor de Pooh liefhebbers, maar ik krijg van dat soort dingen alleen maar jeuk :D)

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Oops mn banner is wel erg grappig... 41 weken en 9 dagen...

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke, fijn dat er niks ernstigs is uitgekomen iig!
    Laat die dokter maar wel fijn verder kijken, want je hoort op je 26ste nog niet zulke klachten te hebben.

Tezz, wat een drukke dag!

Zeg meiden, gaan jullie allemaal stemmen?
    En zo ja..... Waarop?
    Wij gaan straks even als R thuis is van z'n werk.
    Ik denk dat ik VVD ga.
    Ben een watje, want ergens in m'n achterhoofd ben ik wel voor de PVV, maar die gaan me iets te ver in alles.
    Ben wel erg benieuwd wat eruit gaat komen.
    Wanneer is de uitslag eigenlijk?

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey Go4! Leuk dat je weer even om het hoekje komt kijken.
    En nu alweer zo druk... Geniet je wel van je kraamtijd?

Mielen, goed dat de uitslag positief was, minder dat je het weekend over moet.
    Of ga je stiekem nog een testje ertegenaan gooien?

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Helemaal mee eens, was mijn mening ook.

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hey, G4B, leuk je weer ff te zien. Ja, wordt tijd om je banner aan te passen:D

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go4b *zwaai* hoe gaat het daar? is ZIJN definitieve roepnaam al bekend????

@ dimple en stephanie eens, met dat verschil dat ik ws TOCH voor de PVV ga ;) .

@ stephanie ik weet nog niet of ik morgen ga testen. Ik denk dat ik maar ga wachten tot ik OF ongi word, OF dat ik een dag helemaal geen spotting heb. Want dat stolseltje vanmorgen zag er erg fout uit.

Deel Deze Pagina