He meiden, Dimple, ik ben totaal niet in to dat race-gedoe dus wist ook niet dat er afgelopen weekend zoveel in zandvoort te beleven was Toen ik erachter kwam heb ik nog wel gedacht dat jij en miele er zouden zijn maar ja geen nummer of dergelijke bij de hand. Had wel leuk geweest ff een bakkie doen Maar het park waar wij zaten was gewoon heel slecht... ach volgende keer een andere bestemming. Miepie, wat kl*te dat je er geen goed gevoel over hebt Ik hoop en duim gewoon nog steeds dat je er helemaal naast zit! Zo te horen hebben jullie allemaal flink over de verkiezingen na gedacht! Goed zo meiden, helaas konden wij niet stemmen Wisten niet dat we ons eerst in Den Haag moesten registreren, dacht eigenlijk dat de overheid ons wel wist te vinden maar dat is blijkbaar alleen als we belastingen moeten betalen. Nou ja, volgende verkiezingen beter. Jammer, 2 stemmen voor de VVD verloren gegaan Eigenlijk wilde ik ff een buikfoto plaatsen maar helaas, mijn mannetje heeft de server al afgesloten, maar is het goed aan het maken door een dikke ijscoupe te halen bij de italiaan . Foto volgt dus morgen! Ik dacht trouwens vandaag maar eens op de weegschaal te gaan staan... schrok me rot... ben 8.2 kilo afgevallen!! Bizar, maar niet erg hoor, kan het hebben Mijn ijs is er... tot later
Wieffie, echt jammer ja, maar zaten jullie in het park naast het circuit? Das zeker niet het beste, hebben wij ook eens gezeten, maar dat was ook in een weekend dat er een groot evenement was op het circuit en anders zouden we in een caravan zitten, dus dan is elk huisje al comfortabeler. En er was bar weinig te doen. En zeker jammer van jullie 2 stemmen van vandaag. 8 kilo afgevallen?? Wauw....ga ik na de bevalling doen. Ben volgens mij echt teveel aangekomen nu. Lekker ijs...wil ik ook. Ga zo naar bed, heb geen zin in verkiezingavond en ben nog doodmoe....morgenvroeg zie ik de uitslag wel. Trusteeeeee
Mogge! Ben ik weer... Even snel door de pagina's heen gebladerd.. We zijn dus in afwachting van Miepie en Miele... Ik duim toch voor jullie! Miep, ook al heb je er geen vertrouwen er in, ik ga toch duimen meis! Ik was ook benieuwd of ik ergens wat spam kon vinden van onze nieuwste smepbeeb?! Hier heerlijke vakantie gehad! Tijd gaat snel, maar we hebben heerlijk genoten. N. heeft wel daar nog bij de dokter gezeten ivm een infectie aan haar buik/huid. En de eerste dagen had ze onwijs last van haar eczeem dus er viel voor haar weinig te genieten, maar na een wonderdrankje is het voor de rest perfect gegaan zonder jeuk en krabben. Jammer dat ze gister in het vliegtuig meteen weer begon te jeuken! N. vond al die wangenknijpende mensen wat minder, maar ze kan heel goed boos kijken, maar dat vonden ze dan weer des te leuker en ik maar zeggen dat ze het niet leuk vind... Grrrr! hahahaha! En N. vond het eten niet zo cool, na een week amper gegeten te hebben ging ze toch wel wat eten overdag wel een broodje en s'avonds een paar hapjes pasta of een stuk of 2 kipnuggets.. En de knoflookolijven vond ze wel zo lekker, dat ze na een stuk of 15 (ik was blij dat ze at) vreselijk diarree kreeg, nou ja dat was maar 2 malig en in totaal kwamen er 10 teentjes knoflook weer heel uit! (hahaha en stinken dat het deed!!!!!) Nou kortom, ik ben weer terug en nog even en dan begint het echte leven weer!
@ Beastie: Zoals je misschien al dacht, heb ik geen leuke adidaspakjes gezien... Ze waren nu helemaal into de Burberry en Henleys. Dus ja....
Lool, fijn dat je er weer bent! Jammer dat die vakanties altijd zo snel voorbij zijn. Kijk je dan zo lang naar uit. Maar weer helemaal opgeladen tot de volgende vakantie? Dacht dat Go4 spam op h zou gaan zetten. Nog niet gekeken of dat ook inmiddels gedaan is.
@ lool welkom thuis! en ik zou al je duim-energie maar in miep steken, bij mij is het over en sluiten. Heb intussen al meerdere stolsels verloren, dus ben in afwachting van de vloedgolf (zo af en toe flinke krampen dus ik hou mijn hart vast......witte broek aan.....stom, stom stom)
@ Lola: welkom thuis! En nog bedankt voor je lieve sms'jes! Ik wilde terug sms'n maar mn mail box zat steeds vol en werd gek van die mobiel! En wat een heerlijke foto's van N (paaldanseresje whahahaha)! en moest keihard lachen om je knoflook olijven verhaal! Kaa zegt wel baby tegen N... hahaha en wil nu ook in bad nadat ze die zwemfoto zag! @ Steef: nee nog niet toegekomen aan spam op haai... uitgeslapen tot 8.30 ! (zoete kindertjes vandaag) net de CB mevrouw langsgehad en nu ga ik eerst even zelf ontbijten...
@ Steph: helemaal opgeladen hoor! @ G4B: oooh gelukkig zijn ze aangekomen, ik hoorde al van Beastie dat je tel. kapot was! Maar ik was nog optijd blijkbaar! Aaaah, die Kaa, hoe gaat het met haar als grote zus? N. wou dus geen sokken en broek aan vandaag... En ze wou naar buiten! Arm kind... Zit ze dan, binnen in d'r lange broek MET sokken! Maar mijn te gekke coole Vingino vestje was wel lekker afgeleverd bij de buren dus als N. en ik zo boodschappen gaan doen maakt ze helemaal de blits met d'r bruine koppie en d'r gave vestje!
He meiden, Wat een gave spam lola! Wat een mooie foto's zeg van zo'n mooie stoere griet! Fijn dat je iig weer opgeladen bent! Miele, nee wat balen zeg Ik had het zo graag anders voor je gezien. En wat gaat er nu mbt de mmm gebeuren? Dimple, idd dat is het park waar we zaten... beetje jamer idd maar goed verder lekker weer gehad dus dat maakte veel goed Enne VVD toch gelukkig de grootste geworden Oja, de buikfoto staat inmiddels in mijn album voor de liefhebbers Zo eerst ff Colin een boterham doen en dan lekker middagslaapjetijd
lola welkom terug. fijn dat jullie vakantie zo top was, wel zonde dat je kleine meid zo liep te klooien met de gezondheid! hoe is het nu met r? haha lekker ding is t op de fotos!!! vooral die waar ze aan t paaldansen is g4b hier ook heel benieuwd naar je spam hoor wieffie mooi buikkie miepster hoe is het met jou meid? kan je t allemaal nog aan?? nou hier even dikke ego: net dus weeeer bij de dokter geweest.. hij heeft me helemaal onderzocht en zelf de tenderpoints test gedaan. dit is wat hij zei: ik kan hier nu de stempel fibromyalgie op drukken maar dat is een ziekte waar helaas nog nix aan te doen is. je spieren zijn wel duidelijk overgevoelig en je hele lichaam verkrampt. je kan helaas niets met deze diagnose. omdat ik wel iedere avond een temp rond de 38 heb krijg ik med, die ik voorlopig moet gaan slikken. dat zijn spierverslappers en ontstekingsremmers.. maaaaar toen kwam ik bij de apotheek en toen zei ze: deze mag je niet slikken als je zwanger bent of een kinderwens hebt daar zijn ze te heftig voor. dus kan ik je nu alleen paracetamol geven, ja neeee daar heb ik wat aan, ik zei ja die heb ik thuis ook wel die helpen niet hoor.. dus ik terug naar de doktersassistent en die doet zo even overleggen met de dokter. om 15.00u kan ik terug bellen. dus zit hier een beetje te kijken en te denken.. ik heb dus een ziekte die niet erkend word.. waar nog niet zo veel over bekend is en al helemaal niet hoe ze t moeten oplossen. ja de rest van mn leven tabletten slikken die ik niet mag slikken als je kids wilt... arrrgghhhhhh
@Lola, welkom thuis, ook alweer voorbij, wat een schatje is die N toch. @Miele, balen hoor, niet leuk, had nog zo gehoopt dat je zondag niet mocht drinken. @Wieffie, ja gelukkig hebben we jullie stemmen niet gemist.
Mogguhhhhhhh.. Wauw Lool..gave foto's weer !!..welcome back !! @ Mielen..witte broek...niet handig..maar hier ook één met zo'n actie..dus je bent niet de enige die "stom, stom,stom " is.. Hopelijk net op tijd thuis en maar vaak tussentijds controleren ...oftewel..damage controle.. Wel ontzettend balen..was je zo gegund ...SMAKKIES ! @ Marieke..wellicht zou je een verwijzing kunnen vragen naar de st Maartens kliniek in Nijmegen....daar zit een super arts..*mijn arts*..meerdere goede artsen trouwens.. Die kunnen je vast verder helpen daarin..want het is echt wel mogelijk om kinderen tekrijgen met Reuma..bewijs loopt hier *momenteel de boel af tebreken*. Kijk ik ben zelf met de medicijnen (ontstekingsremmers en pijnstillende medicijnen) gestopt..maar in principe kon ik gewoon mijn medicijnen door slikken de gehele zwangerschap.. Moet er voor jou toch ook een oplossing zijn!!!..zal ff lekker wezen . .. kijk anders even hier of er iets voor je bij staat..ik ben pas met het werk bij TYC gestopt in ivm de drukte hier ...maar als je wil kan ik je in contact brengen met oud collega's of andere mensen met FM www.theyoungconnexion.nl We/ze..houden elk jaar een info avond over reuma en zwangerschap onder leiding van een reumatoloog waar je al je vragen op af kan vuren... KOMT GOED !!!..echt waar !
@ Miele: He bah, las er net denk ik overheen! Wat klote, dikke knuffel voor jou! @ Marieke: Meid wat een verhaal zeg.. Hele dikke knuffel. en die van die medicatie is ook weer een domper zeg... @ Dimple: Gaat hard zo'n vakantie he?! Jij alweer helemaal in je normale ritme? @ Wieffie: Mooie buik!!!
dank je diaan!!!! lief van je.. zal zo zeker eens kijken! maar weet je wat het is.. fibromyalgie word door vele artsen nog niet gezien als een echte ziekte.. t heeft een naam en het heeft symptomen maar verder is er nix aan te doen ofzo.. de vriendin van mn vader heeft t en voor ze t daar erkende was ze 2 jaar verder.. en omdat mijn huisarts ook al niet weg was van die diagnose... grrrr ik heb ook altijd van die rare dingen. ik wacht eerst maar even t telefoontje af.. en neem ondertussen even een aperientje want moet strax weer werken ben opzich wel blij dat ik nu weet waarom ik zo moe ben en pijn heb en dat ik me dus niet aanstel...