Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Ik heb een update over kippy en meneer de haan maar vind het niet gepast om het hier zo te plaatsen. Liever ff via pb of voor de fv-addicts kun je me ook op fb aanspreken.

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo!

Wieffie, ik pb je zo even.

Tijgertje, ik heb om me heen erg vaak gezien dat de inschattingen van het geboortegewicht (ook wanneer er groeiecho's waren) er echt helemaal langs zaten. Maar het is altijd fijn als ze het goed in de gaten houden.

Go4b, wat knap zeg van die grote meid! Ik heb nu ook een potje in huis gehaald en een boekje erover, meer om haar uit te leggen wat de bedoeling is en wat papa en mama doen. Ze gaat er wel op zitten maar heeft er verder nog geen interesse in dus ik begin er nog maar niet over. Op de vakantie had ze in haar badpakje gepoept en die gooide ik leeg in het toilet. Toen ik het had doorgespoeld heeft ze een tijd gehuild omdat haar poep weg was..... Dus ik laat het maar even zo hahaha.

Tezz, hoe waren de gesprekjes? Ik was helemaal vergeten dat je psoriasis hebt. Het is een korte tijd geleden bij mijn tweelingzus geconstateerd dus die is nog een beetje zoekende met wat het allemaal inhoudt. Heb jij ergens erg veel baat bij (qua informatie op internet ofzo of qua behandeling).

Hier alles goed, vanochtend APK gehad en alles was goed. Ik dacht dat de kleine zich telkens flink aan het afzetten was maar dat bleken harde buiken te zijn. Dus moet iets meer naar mijn lichaam luisteren en niet alles willen doen of tillen. Dus dan doe ik dat maar.

Dimple, mag je ook niks homeopatisch ofzo? Ik heb er eigenlijk ook niet zo'n verstand van. Ik heb wel even gegoogled en daar las ik dat er oogdruppels zijn van VSM die gebruikt mogen worden tijdens de zwangerschap en dat je via de huisarts een neusspray kan krijgen met Beclometason, maar dat heb ik via een site dus je zal het altijd even goed moeten checken. Ook las ik iets over tabletjes van VSM die de jeuk in de keel ofzoiets tegen zouden gaan. Maar ik denk dat Bapsie er idd meer van weet want die heeft het zelf ondervonden. Of misschien Blurry met haar medische kennis.

Ik ben er weer vandoor!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Applaus voor Kaa! :)

Hier 'late' plassers, maar dat zal wel iets lichamelijks (en erfelijks) zijn aangezien ze ook nog lang in bed hebben geplast (of nog doen ;) ). L was bijna 3. Ze wou daarvoor al wel op de pot, maar het probleem was dat die potjes te laag waren voor haar! En daarbij kon ze ook nog niet zo diep hurken vanwege haar net iets te korte pezen..Dus ze ging pas toen ik op het idee kwam een wcbrilverkleiner te kopen en een opstapje in de wc te zetten...
    En Y wou ook wel, maar had / heeft niet zo veel controle over z'n blaas, dus was meestal te laat. Heeft dus ook nooit op een potje gezeten..
    Heb met goede moed wél alvast een nieuw potje gekocht voor K ;)

@Leentje: ik heb de psoriasis voornamelijk op mijn hoofd en aangezien ik lang haar heb heb ik er nooit veel aan hoeven doen. Hele sterke anti-roosshampoo gebruiken en eens in de week á 2 weken wassen ;) De laatste paar jaar komt het helaas wel steeds meer naar voren, dus op mijn voorhoofd en wenkbrauwen (en een plek op mijn arm). Daarvoor gebruik ik bodybutter..in principe is hoe vetter hoe beter, dus vaseline zou misschien nog beter zijn, maar daar krijg je zo'n glimmende kop van ;) :D
    Het beste medicijn (voor mij) is zwangerschap :D maar geloof dat je zus daar nog niet zo mee bezig is, toch? ;)
    HE! Ga jij eens kalm aan doen jij! Harde buiken vinden beebjes niet zo fijn hoor!

@All: Gesprekjes gingen goed. Zoonlief zit zichzelf nog steeds in de weg door z'n plagerige gedrag en de clown willen uithangen, maar gelukkig gaat ie nu naar groep 3 waar ie wat meer uitdaging kan verwachten...
    En dochterlief begint eindelijk iets te begrijpen van rekenen! Ze is niet snel en zit ook nog een beetje onder het gemiddelde, maar er is vooruitgang! Blijven bijhouden dus, maar het ziet er allemaal best goed uit! En lezen gaat fantastisch..ze loopt nou ongeveer een jaar voor op wat ze zou moeten kunnen (gekke kind is nou Harry Potter aan het lezen :D :) )

zit te twijfelen of ik morgenochtend stikvroeg m'n bed uit zal gaan voor het inloopspreekuur of later zal bellen voor een afspraak. Meestal is er nog wel plek, maar kan ook de pech hebben dat er donderdag pas plek is natuurlijk...maar stikvroeg op moeten als je je al niet lekker voelt is ook niet echt lekker...hmmm...nog ff over na denken ;)

Trustuh allemaal!

Liefs Tezzz

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

effe snel, want deze single mom heeft zich vanmorgen gigantisch verslapen!!!

dus Bosch met krentenbol bij oma binnen gegooid, en gauw naar mijn werk gereden.

@ leentje idd goed naar je lijf luisteren, klinkt niet goed als je nu al last van harde buiken hebt! rustig aan he!

@ wief ik reageer later nog even op je pb-tje, wil ik even op mijn gemak doen

@ tezzz en? jij wel vroeg opgestaan voor het inloopspreekuur? Hopelijk kan de HA iets voor je betekenen meis.

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

go4baby wat goed!!!!!

en tezzz nog heen geweest???

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

PAS OP: WEDEROM TROTSE MAMA...

Wee heeft gewoon doorgeslapen van 00.30 tot 08.00 uur :D :D :D

en... nog meer poep en plas verhalen... PAS OP... :D

@ Leentje: hihihihi moest wel lachen om je badpakje met poep! Ik laat Kaa nu ook wel eens haar volgepoepte luier zien omdat ze ook weet hoe het eruit ziet en dat vind ze dan weer om te gieren van het lachen! Stinkie stankie... "stankie"

En vanochtend heeft ze het weer geflikt!!! Ze zei het voor het douchen, maar ik dacht ja, duhh geen zin in, snel douchen en dan doe je dat maar onder de douche... maar toen ik haar ging afdrogen op ons bed zei ze het weer (en ze heeft al drie keer op het bed geplast...) dus hoppa op het potje en raak! We glommen weer van trots en Kaa niet minder hard.. zo lief!

Gisteravond zei ze aan tafel dat ze moest poepen maar ik had echt geen zin omdat we net zaten te eten... dus daarna idd lekkere poepluier en toen moest mevrouw plassen zei ze dus ik dacht yeah right... tuurlijk.... ik haar op het potje zetten... zegt ze psssssss en staat ze weer op... niets... nog een keer... weer niets... loopt ze naar haar speelhoek en zie ik haar beetje door de knietjes zakken en keurig een plasje doen.... op het vloerkleed... whahahaha
    Ze is wat ongeduldig om op dat potje te blijven en ik idd ook...
    @ Mielenl: ik was ook steeds heel laks, want ze zei het wel regelmatig maar dan zei ik, pak je potje maar en dan liet ik haar gewoon lekker met kleren aan daarop zitten...
    We hebben trouwens een potje gekocht omdat ze echt zelf zei "poep....potje" en toen naar de wc wees... Al ruim een half jaar terug volgens mij... dus ook wel beetje boel laks geweest!

We gingen/gaan ook altijd zelf naar de wc met de deur open omdat we daar geen licht hadden (tot 4 weken terug.. hahaha) en nu vergeet ik uit gewoonte nog vaak licht aan te doen en deur dicht... hahaha en dat heeft ze natuurlijk altijd gezien en dan pakte ze haar potje en kwam er gezellig bijzitten... (in het halletje hoor, onze wc is miniatuur...

En op het kinderdagverblijf moesten ze haar ook steeds uit de wc's halen toen ze net kon kruipen... die zitten gewoon open in de verschoonruimte waar ze daarna maar een klein klaphekje voorgemaakt hebben :D

Nou, ja, lijkt me wel fijn als ze snel echt zindelijk wordt, (maar zal best nog een tijd duren... ) want mijn hemel wat gaat dat opeens hard met luiers en luierdoekjes!

Zo, ik ga onder de douche! en dan lekker naar kantoor!

Liefs @ all

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    WOWWWW....staande ovatie voor Kaa!! Goed joh!!
    Hier ook nog geen plas op het potje..wel al oefenen met erop zitten..dat wil ze dan nog wel zelf..en roept dan heel hard..KLAAARRRR!!!..maar nog geen inhoud hihiih
    Maar toch is het feest dan hoor..komt wel..Marv was snel qua zindelijkheid..Ken heeft er jaren over gedaan..om over de nachten maar te zwijgen..;)

Gisteren wezen sporten..Zumba..zo leuk om het in groepsverband tedoen..maar nu spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat ik ze had hahahhah
    Komt goed met mij............ooit............

@ Kippy..hele dikke knuffie vanuit deze kant...!!
    @ Leentje..hahah..moest ook erg lachen om je badpak verhaal..zag het helemaal voor me hihihi
    Fijn dat alles goed is met Frummel, maar wel goed op jezelf letten he!!!
    @ Beast..kleine man groeit goed!..werkt super die slagroom van jou!!
    @ Tezz..hoe gaat het met je oren?..knuffie voor jou!
    @ Dimple..ook een knuffie voor jou..hooikoorts..niet grappig!..hoop dat er toch iets voor je is..waardoor het allemaal minder word!
    @ Mielen..versleten neuzen van de schoenen..zo herkenbaar van de jongens toen..moet er nu wel om lachen..toen niet zo ...nieuwe schoenen waren na 2 minuten niet meer zo nieuw meer hahaha
    @ de rest..ben het wederom weer kwijt...maar liefs en zwaai vanuit deze kant!

*even een ahhhhhhhh moment aan deze kant..
    Meagan en ik stonden vanmorgen op overloop toen Marv strompelend naar beneden kwam en neer plofte op de trap..zegt ze "he Marvin..ben je weer wakker???"zegt hij "ja maar Marvin is nog moe"..gaat ze naast hem zitten en zegt " Marvin, ik heb paarse tut (speen) voor jou"duwt geforceerd de tut in z'n mond en geeft m een kus op z'n voorhoofd .
    Zoooooooo lief!

ben weer wegggggggggg!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmorgen!

Nee, ben niet naar de inloop geweest en (wist het wel) er was vandaag geen plek meer. Ze werken ook alleen maar op de ochtend op woensdag, dus zat erin natuurlijk.. Maar eens zien hoe het deze dag gaat en dan eventueel morgen dan maar er heen. Oor zit in elk geval nog steeds potdicht, maar het is gelukkig niet meer zo pijnlijk als het de afgelopen dagen was. Wie weet komt het dan toch nog goed ;)

@G4B (schreef ik toch net per ongeluk je echte naam op! ): wat goed dat Kaa het al zo goed aan geeft! Moest wel lachen om dat 'psss' stukje..konden die twee oudsten van mij ook altijd wel goed. Echt zitten, rood hoofd en pssss zeggen, maar ondertussen kwam er niks uit :D (Bij Y werkte het later wel goed om de kraan open te zetten als ie op de wc zat :D ).

@Wieffie: KNUF!

@All: knuffie en tot laterrrrr!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    #2409 Tezzz, 16 jun 2010
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
    @Diaan: owwwwwwwwwwww wat schattig! :)

(Y's hondje zat gisteravond nog in de wasmachine, dus ging ie al flippen dat ie niet zou kunnen slapen. Heb ik samen met K een superzachte knuffelbeer uit z'n bed gehaald en aan K gevraagd of die bij Y in bed mocht. Lopen we naar Y's kamer, gooit K de beer in bed om 'm daarna weer op te pakken en 'm een kus te geven (met de mond DICHT...doet ie bijna nooit.. :D ). En daarna werd beer weer naast Y's kussen gegooid.
    :D :D :D
    Zo schattig! K zal wel gedacht hebben 'gisteren mocht hondje 's middags bij mij, dan mag beer nu vanavond bij jou'.. :)

oja! Y heeft vandaag juffendag en hij is verkleed als voetbal...ler.. als m'n batterij weer is opgeladen zal ik ff proberen een spammetje te doen ;)

Bekijk bijlage 79224

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ben zoooo trots op me ventje
    Vanmorgen toch ff in zijn mondje gevoeld omdat ie weer de hele tijd zat te jammeren en te jengelen

Ja hoor achterin komen ze door voelde de puntjes zitten
    2 kiesjes wel te verstaan

Hij heeft er nu in totaal al 10 tandjes

Pffffff 20 juni word ik alweer 27 jaar over 4 dagen
    O en de 23ste weer controle gyn

Hier weer last van steken bij me keizersnee
    niet echt fijn

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @go4..wat onwijs goed van kaa...echt om super trots op te zijn! Jasmijn weet wel waar het potje voor is enzo..maar geeft het nog niet aan dus hier nog even afwachten;) Dat lakse zou ik ook wel hebben hoor..en schijnt dat je dat juist niet moet doen...maar jah ze vertellen wel vaker onzin, die kids:D

@diaan...waauw super hoor, stoer van je om het gewoon te doen!

@miele...oei verslapen, niet leuk dat gehaast..maar dat extra beetje slaap was vast wel lekker (ik vind dat vaak net even dat extra!)

@siem...hij was ff twee daagjes onrustig..prikjes?? maar vandaag slaapt ie weer een gat in de dag. Vanmorgen wakker moeten maken...wij naar een speel-date voor Jasmijn...en daar tussen 4 kleine dames en 4 grote dames (klepperdeklep!) heerlijk liggen slapen! (blij met me bv...iemand wilde wel z'n fles geven..wahahaha daar doen we niet aan...geef hem maar lekker terug!:D:D:D:D)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @tezzz...OMG, zal Y ooit weer blond worden???:p

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :D:D:D:D hihihi ik moest al zo lachen om zn woest oranje koppie!

Goed dat je zo lekker geniet van de BV! Ben ook blij dat dat zo lekker loopt weer hier. Net effe gevoed tijdens de (externe) lunch.. zo makkelijk!
    Prikkies... nu al... jeetje ja, dat is ook zo. Veels te snel idd! Kus!

@ Tezzz: wat super lief van K dat ie zn beer uit logeren gaf!

@ Diaan: ohh die Tuttebel met haar tut... wat een super lieffie is ze ook! en als ze dat soort volzinnen zegt dan spreekt ze idd wel bij-de-and goed! Ha! Maar ja, met zulke stoere broers moet je ook wel een beetje mee doen ;)
    Correctie: met zo'n stoere ZUMBA mama moet je straks ook lekker met de ledematen zwaaien (wou zeggen shakes that... ;)) maar da's nog niet zo gepast als ze zo klein zijn :)

Nou heb net weer een leuk pakketje ontvangen voor WeeKaa met twee stoere Kik Kid Suits... http://www.minirepublic.com/media/catalog/product/K/i/Kis10bsu32k-300_1.jpg
    weet niet of de link het doet... lekker unisexy in hetzelfde pak :p (voor op de camping whahahah)

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zo'n kleurtje in blond haar trekt er meestal TE goed in!:$

oja **spammm**

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jasmijn met Puis (mickey mouse):D

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Heerlijke Spam weer Beast..!!
    @G4B..stoere pakjes..stelen straks de show daar op de campong !!
    @ Tezz..hahaha..echte oranje hooligan !...zo zien ze je graag in zuid Afrika..tenzij je een oranje jurkje draagt;)...maargoed..dat is dan ook niet van toepassing op Y:D
    @Tijgertje..2 kiesjes..goed hoor...hoe sneller ze ze krijgen des te eerder zijn ze van dat geemmer af !

Over tandjes gesproken..morgen met de jongens naar de Ortho..Ken voor controle en aanpassen van zijn beugel..Marv voor de eerste intake..ben benieuwd ...* ben je dan even blij met een goede verzekering..normaal toch niet te betalen als je prijslijsten zo ziet..:$*
    Ben weer weg.....nog even voetbal kijken..........iets anders zien we deze maand niet denk ik.........;)

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :$pagina 3...dat kan echt nie!:$

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja...zo zijn we er ... en zo weer ff niet ;)

update vanaf hier

@Oranje haar grote broer: was er zo uit! Gelukkig :D Hij mag zaterdag weer ;)
    @Tezzz: oor nog steeds potdicht, maar nauwelijks pijn en geen koorts meer en vandaag nog geen molletje gezien! :)
    @K: gisteren van de trap gevallen, maar gelukkig ving pappa hem ;) Vandaag weer snottekoppie en hoesten (net als de afgelopen dagen)...lijkt íe tóch nog een beetje op z'n mamma ;)
    Nu wederom (begeleid) de trap op gegaan en speelt thans op grote broers kamer..onderwijl gillend dat mamma boven moet komen ;)

Kortom: Laterrr! :D

19. sorry niet terug gelezen. iedereen knuff!!!

stephanie, ik ben maandag en dinsdag vrij.. kan ik dan komen voor een bakkie en voor Esmee haar verjaardag??
    Wat wil ze eigelijk hebben???

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    het is je vergeven hoor, en bewaar die knuffels maar voor C (zie je bannerrrrt ;) :D )

sjonge wat een noodweer in frankrijk zeg! daar zaten we echt heel dichtbij vorige maand. griezelig gewoon.
    "Vroegah" gingen we ook altijd in die buurt kamperen, toen hebben we ook 1 keer noodweer gehad, zo erg dat de camping werd geevacueerd. We moesten toen een nachtje in de school in het dorp slapen. Dat was heel spannend toen. De volgende dag stond een gedeelte van de camping onder water, mensen die hun tent en spullen moesten zoeken. Bij onze tent was het water precies bij de ingang gestopt.

Deel Deze Pagina