Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje, Mielen dat lijkt me best eng! Ook wel spannend idd in een school te moeten slapen vanwege het weer. En wat een geluk dat het water precies op tijd was gestopt!

Marieke, ik zal straks even kijken, maar heb nog niks staan geloof ik.
    Wat Esmee wil hebben?? Ehm.... Geen idee! Ze is al een verwend ding. Dus ga naar de speelgoedwinkel en laat je fantasie de vrije loop. ;)
    Maak het niet te gek, ze is blijer met het papier dan met hetgeen erin zit. hahaha

Tezz, wat een geluk dat papa K kon opvangen zeg!
    En goed dat het zonder molletje ging vandaag.

2. hahaha komt goed. ik zal t bonnetje meenemen want voor t zelfde geld koop ik weer es iets wat ze al heeft..
    heb je helemaal geen hint? mag ook iets zijn wat ze nodig heeft ofzo hoor.. kleertjes of een tandenborstel ofzo hahahahahaha
    of qua speelgoed wat ze leuk vind? telesnotters of vind ze nijntje nog t einde? of eehm... ja... hahaha

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    you lost me there....*maar nou kom ik net van de sportschool..dus zie niet alles helder;)..al knap je zo op van een douche he!!*......pagina 3?

@ mielen...pfff..heftig dan met al dat water ....je zal nog maar moeten over een maandje ofzo...kom je aan in een puinzooi....of je bent er...nog beroerder...
    Wij gaan naar het loire dal....hopen dat ze het daar wel droog houden...;)

@Steeph...heerlijk he hoe ze aan het spelen zijn met het papier..ihiihi...en dan die gezichten van de mensen die het kado gegeven hebben hhiihi:D
    @Tezz..fijn dat de pijn weg is .....heb het zelf nooit gehad..maar kan me nog heugen van Marv en laatst met Mea dat het echt gillend zeer deed..:(
    K ging al oefenen voor acrobaat ??
    @ voor de rest..zwaai en knuff...kom later wel weer buurten..ben best een beetje boel moeiiii..me weer veel teveel uit lopen sloven..dus ik ga mijn bedje opzoeken..

tot morgen y'all !! smakkies !!

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Goeiemorge all,

Miepie van harte gefeliciteerd met je verjaardag. (ik zag het toevallig op hyves staan)

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Aaaah, Miepie gefeliciteerd!

@ All: Liefs

Hier erg druk de laatste tijd!

@ Beastie: Gaat M. morgen nog te ISF-en? Of ziet ie er van af met dit rot weer wat voorspelt is?

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Jaaaaaaaaaaaa Miep..

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!*ik zag het op FB staan :D*

iedereen een heel fijn weekend !! voor wie ik niet meer spreek..
    Kusje aan de kindjes..kusje op de buikjes, kusje voor de mama's to be & de mama's in the future * want we geven niet, nooit , nada op * !!!

xxx

7. morgen!

miep van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    dat je maar een grote meid mag worden ;)

iedereen fijne dag!!!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmorgen!

Lieve Miepie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een hele leuke dag vandaag met lekker veel cadeautjes en vooral veel plezier! En ik hoop dat komend jaar voor jou/ jullie een prachtjaar gaat worden. Beginnen met een fantastische vakantie en daarna hopelijk snel een fabelachtige zwangerschap!
    Dikke kussen van mij...

Liefs Tezzz

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Lieve miepie,
    Van harte proficiat met je verjaardag! Ik kan het niet meer met de anderen eens zijn, ik hoop ook dat je nu een fantastisch jaar met als bekroning een geweldig wondertje mag hebben! Maak er een leuke dag van met hopelijk veel mooie kado's ;)

Zit hier met een kindje dat heeft uitgeslapen tot 10.00 uur... nou ja toen moesten we echt 10 minuten ons best doen om hem wakker te krijgen. lol...vervolgens was ie 10 minuten helemaal van slag en de rest van de morgen nog erg moe.... ik hou hem maar tot 13.00 uur op want ik denk dat dat middagslaapje nu nog niets gaat worden... hahahaha.... het slaapkopje ;)

Hebben jullie nog leuke ideetjes voor vaderdag?? Kan nog wel wat tips gebruiken ;)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nee hij heeft een collega met een feestje...dus hij kan niet ...maar hij was eigenlijk niet zo van plan te gaan...wordt zo langzaamerhand alleen maar zakken vullerij voor de orginisatie (tuurlijk is zoiets aan de prijs...maar het wordt steeds doller op isf)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @miepster...gefeliciteerd meid! 30 WOW!:D:$:p

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Broekie...:D

*trekt ondertussen haar zoveelste grijze haar uit haar hoofd;)*

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

is ook zo hoor, ik vond de afgelopen 2 jaar niet eens zo denderend, het is gigantisch groot geworden. In het begin was het compact... Een beetje dorpsgevoel: ons kent ons...
    2 jaar terug gigantische vechtpartijen ontstaan na de voetbal..
    Maar ik geef het nog 1 keer een kans, nu niet leuk dan voorlopig niet meer!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

ik had van de week een mega grijze haar...m heeft hem er uit getrokken....drukt je neus toch weer op de feiten... zucht!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

ik ben alleen het prille begin geweest en toen het even meerdaags was....toen hadden ze per dag andere drank bonnetjes..dat soort grappen vind ik echt geld klopperij...bonntjes gaan nooit allemaal op..maar dat dan 2 a 3 dagen dat trukje te doen...en er waren mensen die haalde nog even snel bonnen voor de volgende dag..en daar werd nix tegen gezegd..schandalig!
    het is wel natuurlijk een festival eindelijk eens in de buurt...dus jah da's ook wel eens erg leuk..op het fietsje enzo..ipv 3½ uur naar landgraaf:D

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Voor Miepie!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Oh dat is wel heel erg uitgekookt dan.
    Dit is mijn zevende keer geloof ik. Ohja, 2004 voor het eerst. En 1 keer was het idd 2 dagen, op vrijdags voor het 'wat oudere' publiek, maar daar ging ik niet, ik ging alleen op de 'reguliere' dag, dus dat met die bonnetjes heb ik niet ervaren.
    Maar ik vind het jammer dat het zo groots is geworden. Voorheen had je dance/rock/nogietsmetallemaalonbekendemensen en dat was het. Nu heb je zooooooooveel dat ik het gevoel krijg mee te doen aan de wandelvierdaagse (die nu ook bezig is in A.) als ik naar een andere stage wil! Mja, ik houd wel van de blackliststage die ze hadden de voorgaande 2 jaren. Helaas nu niet en helaas geen DJ chuckie en Bennie roderigues, maar goed... Wel Don Diablo! En geen Anouk! :$ :(

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Klinkt leuk zo'n festival, wel jammer van de bonnetjes ja....
    Binnenkort is er een concert in de Goffert in Nijmegen...Rockin Park...met o.a White lies...ook zooooooo lekker..maar we twijfelen of we zullen gaan...i.v.m.Meagan....de jongens zijn er niet..en ik ben geen voorstander van vreemde oppas..*na een uitzendig gezien tehebben van Catherine Keyl was ik gelijk genezen en hebben er buiten opa en oma nooit geen andere mensen op mijn kids gepast..maar dat terzijde*
    Maar als the Editors weer in Nederland komen gaan we kaartjes scoren he Beast?:D *lang leven de fles !!!..ehhh...de melkfles wel te verstaan;)*

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Diaan...in goffert is morgen ook een concert:D MET Editors en Muse!:p

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    WTF..................echt?.........................waarom weet ik dat niet !!!;)

Deel Deze Pagina