hhahaha...en het is niet eens uitverkocht! jah ik kan niet op zo'n kort termijn...maare iets voor jou?
JOEHOEEEEEEIIIIIII !!! Lieve Esmee , van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag !! Steeph en hubbie..van harte gefeliciteerd met jullie dochters 1e verjaardag!!
Esmee, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag, lekker kadootjes uitpakken. En Stephanie en man, ook van harte met jullie dochter.
Mmmmmmmmmmiddag! Lieve Steef en R: Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochters Bekijk bijlage 79997 ste verjaardag! Hopelijk is de keet tóch nog volgestroomd en is E. nu heerlijk aan het genieten van haar cadeautjes @Tijgertje: gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een bijzondere dag zo. Pappa cadeautjes en mamma ook @Dimple: gefeliciteerd met jullie trouwdag! (jullie kunnen de cadeautjes ook al samen delen ) @All: Knuffies! Liefs Tezzz
@ stephanie wat is het toch een schatje! Esmee gefeliciteerd met je eerste verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! @ dimple en willie gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Miepie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Esmee, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Leuke foto's trouwens. Editors, misschien leuk als SMEPuitje, ik wil ze ook nog wel eens heel graag live zien.
Morguh meiden Stephanie Gefeliciteerd met esmee haar eerste verjaardag Dimple jullie ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk Gister een leuke rustige dag gehad wel visite maar niet veel Alleen ben nog steeds zo moe denk dat ik vanmiddag maar weer eens een tukje gaat doen Thijmen mag nou opblijven tot een uur of 10 omdat ie meestal s'morgens niet meer slaapt Gister heeft manlief een foto gemaakt van thijmen toen hij hem uit bedje moest halen voor de laatste pap Hij lag helemaal opgevouwen tegen de voeten eind aan Woensdag weer controle bij de gyn En dan horen we of deze kleine frummel wel of niet te klein is
Gister dus toch naar Crowded House geweest in HMH te A'dam...was super!!! Was super vanwege de super oppas (schoonzus) en de sfeer/muziek was te gek....en de kiwi's waren door het dolle omdat nieuwzeeland gelijk had gespeeld tegen huidige wereld kampioen Italie! YouTube - Crowded House - Message To My Girl Live (Split Enz) 20 6 2010 HMH Amsterdam Netherlands YouTube - Crowded House - Four Seasons In One Day Live 20 6 2010 HMH Amsterdam Netherlands YouTube - Crowded House - Weather With You Live / She Called Up 20 6 2010 HMH Amsterdam Netherlands
morgen! mooie spam steef leuke dag gehad zo te zien ... kon jij morgenmiddag nog? tijgertje.. thijmen opblijven tot 10 uur? iedere avond dus tot 22u op?? of zie ik dat verkeerd? beast fijn dat je t leuk hebt gehad