Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Zo makkelijk is het niet...was het maar zo. Ben ook ban dat het voelt als op visite zijn in dat huis....nou jah moet het er maar eens goed met me vader en mark over hebben..en ff me hart leeg storten;)

hebben jullie Jasmijn gezien? die heeft een nieuwe liefde...bob de bouwer (de onderbroeken vouwer!)Miranda Scholtes - Lammers Profiel - hyves.nl

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :$ waarschuwing op de radio ivm de zonkracht vandaag...even kdv gebeld of ze Jasmijn haar armpje (die verbrand is geweest) extra insmeren....en komt hele maal goed...gelukkig! lieve juffies op kdv:D

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguhhhhhhhhh..

even voor de tijgertjes poll..

2 Juli om 13:45 ...enik denk dat de naam begint met een S :D
    *tja we weten al wat het is...dus dat houd de spanning er enigszins nog in hihihi*

@Beast..tjee..moeilijke keuze...kan je niet aanraden het één te doen of het ander...al is het wel iets moois...om het huis waar alle herinneringen liggen te kunnen kopen...luister naar je hart..;)..knuffie !!
    @ Tezz..lekker dan..het schiet niet op dus...hopen dat de AB goed aanslaat!..knuffie
    Hhahah..die zin ..2 kids en een baby..geweldig...en zo herkenbaar...ik zeg nog steeds mijn oudste en mijn jongste en onze kleine meid:)
    @Wieffie...knuffie voor Kip en meneer de Haan...pffff..heftig zeg...maar zoals ik al zei..het moet goed komen..het moet !!!
    @Steeph..nog ff genieten hoor van je prachtige buik...voor je het weet ben je ook al aan de beurt!
    @Dimple..nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!! *bedenkt zich in eens dat wij ook al gauw aan de beurt zijn:$...8 juli... 14 jaar alweer*
    @de rest..latersssssssss..zwaai en kusssssss

Krijg straks een klantje voor examen feest nageltjes...dus wie weet later op de dag nog even buurten..;)

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hart zegt denk ik....nee;) denk ik, gek genoeg...hoofd zegt jah!8)

5. morgen!!

jeetje tezz dat gaat dus nog steeds beroerd bij je.. :( ga anders terug naar de dokter joh. dit is toch geen doen?
    ik had een boekje (van plastic) gekocht voor E met op iedere bladzijde een ander kinderliedje, dus als ze m omslaat of op het dingetje drukt krijgt ze een liedje te horen.. wel leuk.. papa vond m geloof ik ook erg interessant hahahahaa of niet steef

zo hier nog even aan t wakker worden hahaha werd om 11uur wakker.. heeerlijk

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :$ K binnen houden dus vandaag...:( (had ik al vertelt dat ie blijkbaar een soort zonne-allergie heeft? Hij is van een paar weken terug zelfs tussen z'n tenen en vingers helemaal verveld! :$ )

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ik zeg altijd: bij twijfel moet je nee zeggen, anders ga je er spijt van krijgen....maar it's up to you.

En bij wup op het kdv smeren ze altijd goed in, als de zon een beetje schijnt komt hij al plakkerig thuis ........ en overal!!! zand...:(

8. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Oei das iets minder...kan dat nog overgaan in de loop van de jaren?

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Jasmijn moet echt extra daarom belde ik....ivm haar verbrande arm. Maar had de juf aan de lijn die zelf ook brandwonde heeft...dus ze weet er van...Jasmijn krijgt een lik extra!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bonjour!
    Tezz, beterschap... duurt wel erg lang, al bij een KNOarts geweest?

Beast, moeilijk... Hoe groot is de kans van emigreren? Kan het niet voor jullie beslissen.... hopelijk komen jullie samen wel tot een beslissing waar jullie allebei achter staan ;).

Kippy en meneer de Haan, heel heel veel sterkte!
    Wieffie, bedankt voor het op de hoogte houden.

Ik lees wel mee, maar errug druk op school, en onze eigen behandeling even in de koelkast, dus afgelopen week niet gereageerd, sorry.
    Nu wel even stoom afblazen/even ego verhaal van vandaag doen: Schoonzusje is 3 weken geleden al naar NL gekomen (zou eigenlijk begin juli komen) vanwege nierbekkenontsteking + malaria. Artsen in Afrika vonden het beter als ze vast naar NL ging. Zit nu bij haar ouders, in de weekenden meest hier. Vanmorgen paniektelefoontje van haar; vliezen gebroken! En ze is pas 31.4 weken.... Gisteren nog een groeiecho gehad omdat de kleine erg groot is - toen zo'n 4 pond. Veel voor 31 weken, maar nog véél te klein om al te komen. Haar ouders hebben haar naar het WKZ gebracht hier in Utrecht, ik ben er ook de hele middag geweest (sta weer als back-up voor de bevalling, maar dacht pas vanaf na de vakantie mijn telefoon op mijn lijf te moeten houden). Ze heeft een spuit gehad voor de longrijping, ligt aan de weeënremmers (want nog geen regelmatige weeën, maar wel "gerommel") en ze hopen dat ze het in elk geval 2 dagen kunnen rekken. Kans is groot dat hij binnen een week geboren wordt, vaders is direct gebeld en neemt vanavond het vliegtuig. Hopelijk dus geen telefoontjes vannacht en kan D er gewoon bij zijn. Fingers crossed....Heel bizat; vorige week een droom gehad dat J al ging bevallen en ik er dus bij was. Alles was goed met de kleine, hij was al zo groot dat hij nieteens in de couveuse hoefde en J was zich vooral druk aan het maken over hoe dat nou moest met de camper op vakantie - ze zouden over 2 weekjes nog 2 weken weg met de camper. Had haar verteld over de droom, dus kreeg nu de boodschap mee maar te gaan dromen dat ze na een paar dagen weer naar huis mag en de kleine nog een paar weken blijft zitten, haha.

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Halleuw,

Even snel!

@ Wieffie: wat fijn dat je ons op de hoogte houdt! Vreselijk voor Kippy, meneer de haan het kuikentje F. dit te moeten mee maken! :(

@ Miepie: Wow, dat is even schrikken en in combinatie met jouw droom helemaal bizar! Hopelijk blijft de kleine even zitten tot papa in het land is!

@ Zon sterkte: Was met een vriendin en haar kleintje op pad en die is idd verbrand. Ze had ook niet ingesmeerd... Moet ik eerlijk bekennen dat ik ook
    vergeten te smeren was *bloos*, maar N. niet verbrand gelukkig!

@ Tezzz: Wat klote van je oor zeg, je blijft er ook maar mee lopen!

@ Tijgertjes poll: 7 juli om half 8 in de morgen!

12. avond!

getsiederrie miep das wel heul vroeg.. en bizar die dromen van jou.. ach ik kan er zelf ook wat van. droom ook vaak van die rare dingen die uitkomen...

verder iedereen zwaaaai
    ff joran zn ma af horen en dan slapen. morgenochtend werken en dan smiddags bbqe op t werk en savonds holland kijken

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Update; zwager - na een rustige nacht - vanmorgen (heel) vroeg opgehaald op schiphol. Afgezet in het ziekenhuis en een half uur later is de bevalling dan toch op gang gekomen, dus neefje gaat vandaag geboren worden... 31w5d...

14. jeetje miep ik duim dat alles goed gaat en dat je neefje ondanks dat ie te vroeg komt toch gezond is!

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguhhhhh..

Tjee Miep...wa t schrikken zeg..maar kleine man heeft gewacht tot zijn papa erbij was...hoop dat alles vlot en voorspoedig loopt.!!

Zonnebrand...even opzoeken waar ik het heb liggen..voorkomen is beter dan genezen...;)
    enne..even klein feessie...ben nu 4 kg afgevallen...helemaal happy !

Ben weer weg..drukke dag weer vandaag...

liefs en knuffie voor y'all !!

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ik ben niet zoveel online meer
    omdat ik nu echt moet gaan rusten

Gistermorgen om 05.35 dachten we dat het begon omdat ik enorme steken kreeg en een erge ongesteldheids pijn had die ik moest wegpuffen en ook wegtrok in me rug
    en een ongelooflijke druk daaronder leek net dat het op knappen stond zo'n druk
    Dus bgebeld naar de kraamafdeling en vroeg of het regelmatig kwam
    Ik zei nee is nog erg onregelmatig

Dus om half 8 zaten we in het ziekenhuis en werd aan de ctg scan gelegd om te kijken naar activiteit
    Bij mij bleef het rustig wel een paar keer harde buiken gehad
    maar met de beeb ging het prima die had het naar zijn zin

De gyn had mij nog getoucheerd maar zat nog potdicht maar die harde buiken wat ik nu heb zijn wel een teken dat het mijn bbbm zachter gaan maken
    De gyn zei al denk dat de beeb eerder indaalt en ook omdat ik een keizersnede heb gehad is het extra zeer gevoelig
    Dus ik mag ook thuis niks meer doen alleen rust

Dus zo en nu dan kom ik wel eens ff kijken maar
    echt reageren doe ik ff niet

Voor meldplicht sms ik diaantje wel
    als je dat goed vindt

Liefs Tijgertje23

Oja groei-echo gehad
    De gyn vond m wel heel klein en ook zeer beweeglijk en woog nu zo'n 2700 gram

29 juni controle me eigen gyn daarna ff bespreken dat ik haar wil hebben bij me bevalling

17. wow diaantje das super meid!!! 4 kilo!!! ik ben jaloers!!

tijgertje nou doe t maar mooi rustig aan dan. maar ach t mag in feite ook komen toch?

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Miep, wat vroeg! Spannend nu dus... Hopelijk gat de bevalling voorspoedig.

Ik ben bij de gyn geweest en we hebben besloten dat ik het zelf ga proberen....
    Ze houden me extra in de gaten en ik hoef zeker niet bang te zijn voor een bevalling als de vorige.
    Oke, ik ga dus zitten wachten op weeën of het breken van de vliezen. (nu nog niet hoor hahaha)
    Inleiden doen ze sowieso niet.

Verder allemaal aan het genieten van het zomerzonnetje?
    En vanavond lekker voetbal kijken?

19. woeii steef dappere beslissing :D maar wel fijn dat je t zelf mag proberen toch :D

*shopt ondertussen vrolijk door*

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Fijn Steeph..gaat wel goed komen joh!!..nog ff...:$..wat is het hard gegaan he?

@ Tijgertje..mijn telefoon staat tot uw beschikking ;)..maar nog ff wachten hoor...anders win ik weer die poll niet!!!!

@ marieke..shopse !!...werkt zo lekker therapeutisch :D:D:D is mijn motto !!

Deel Deze Pagina