Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zei ze dat echt?? Jeetje, met 16 weken! Hoe durf je zoiets überhaubt te zeggen, laat staan als je 16 weken bent!

Slaapt n zo lang ja? Wat lekker voor mama. :)
    Kinderboerderij is toch ook leuk? Jullie doen vaak leuke dingen samen valt me op. N heeft een lieve mama.

Lief dat je de site zo trouw leest trouwens, vind ik altijd wel leuk om te horen.

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Als je iemand niet héél goed kent is het ook wel moeilijk. Je wil er niet steeds over beginnen, maar wel laten weten dat je wel mee leeft. Weet niet zo goed wat te zeggen en dan gaan sommige mensen opmerkingen maken waar je erg weinig mee kan.

ja een stapje los... Van mij omdraaien naar de tafel en daarbij een stapje zetten. Maar voor ons was het natuurlijk wel heel bijzonder!
    Moest stiekem even een traantje weghalen..
    En voor hetzelfde geldt doet ze dit over 4 maand pas weer en loopt ze gewoon met een gemiddelde leeftijd!

Wij hebben trouwens een Siemens vaatwasser gekocht! hahaha, moest nog aan je denken gister toen ik 'm bestelde.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele: wat fijn dat je haar aansprak, ik vond dat ook altijd prettig als iemand mij aansprak en er over praatte/vroeg!

@ Steph: Schandalig he?! Mijn ex en ik stonden met onze monden vol tanden en hij staat dat echt nooit en ik ook niet vaak, maar we waren helemaal perplex, die vroeg draaide het echo-scherm weg, toen ze begon, want och, het kindje is toch dood! Ik zei toen: ik wil het wel zien, ook al is het kindje dood, het is toch mijn kindje!
    Brrrr, krijg weer nare gevoelens als ik aan dat mens denk!
    Ja, ik probeer wel regelmatig wat leuks met haar te doen, ieder geval elk weekend! Ze heeft nu een leeftijd dat ze ook echt van die dingen geniet! En net als bijv. Ballorig of Hollebolleboom daar geniet ze echt van, lekker rond rennen, spelen, klimmen! hihi!
    En dan ben ik ook weer helemaal happy! :D
    Mijn oudste broer liep trouwens met 9 maanden! Die praatte wel heel lang krom, terwijl mijn andere broer met 9 maanden al echt veel kon praten en lang niet kon lopen (heupdyplasie) en ik was zeer gemiddeld! hahaha! (Liep net als N. met een jaar!)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Steef: wat bijzonder dat E een stapje deed! Slimme tante dat ze zo snel doorhad dat ze een stapje moest doen tijdens het draaien! :)

@Marieke: knuffie voor jou!!!

@Mielenl: en al iets gespot? Lange lf dan opeens zeg, van 17 dagen. Mijn ei komt altijd (niet te voorspellen) laat maar mijn lf is áltijd rond de 11 dagen.

wat grappig dat jullie het over lopen hebben...had het er net vanmorgen nog over met manlief. Dat K zo gigantisch snel ging en nou al een hele poos 'stil' lijkt te staan. Nou ja, wat lopen betreft dan.... . Hij heeft nou het begin van klimmen ontdekt (klom gisteren in de vaatwasser )...en staat vaak stiekem los (staat ie met 2 handjes tegelijk op de deur te slaan en heeft helemaal niet door dat ie dan dus los staat :D ). Maar stapjes zetten doet ie niet. Je ziet 'm kijken ennnnnnnnnnn door de knieën zakken om een kruipsprint te trekken. Dat kruipen kan ie ECHT heeeeel snel joh! Ben heel benieuwd of ie L's 'record' (1 jr en 10 dagen) nog wel gaat breken met dat lopen!

nog weer ff wat was doen en ff kijken of ik nog iets kan uitrichten op L's kamer. K is steeds wakker, maar de kids zijn ook niet bepaald stil boven...
    vandaag heeft Y z'n laatste ab opgemaakt, dus die gaat morgen maar weer eens school proberen ;) Heeft volgens hem nog steeds wel oorpijn, maar aan z'n doen en laten is dat niet bepaald meer te merken. Hoogstens dat ie iets beter luistert :D
    En ik mag morgen 'fijn' voor nacontrole naar de ha voor m'n spiraal. Heb echt nagenoeg geen last gehad van m'n ongi (alleen ontzettend veel), dus dat ding zal wel prima zitten denk ik ;)

ben weer weg!

Laterr ladiezz!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz nog steeds niets. mijn lf is ook altijd ongeveer 11/12 dagen normaal gesproken. we wachten braaf af....
    Ik denk dat K het record van L wel gaat verbreken hoor.....als hij al los staat (al is het dan onbewust) dan gaat hij vast gauw stapjes zetten!

@ lola jammer van het zwemmen, maar kinderboerderij is ook altijd errug leuk (wij zijn vanmorgen ook even wezen wandelen.....bij ons achter zijn een paar weilanden met paarden, lama's en struisvogels (en ook een paar kippen en geiten), wij noemen het altijd het safaripark hahaha

@ steef het zal mij benieuwen wanneer die snelle dame van jou gaat lopen. kan me voorstellen dat je een traantje moest laten, want ineens is ze dan geen baby meer he!

pffff net even het halve terras geveegd. er zat zoveel groene aanslag op, en ik kreeg van de buurman de tip om de smeltende sneeuw in te vegen.....helpt echt, we hebben nu een berg groene sneeuw liggen hahaha!

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tezz, die kleine van jullie is ook vlot zeg!! Die loopt wel voor z'n eerste verjaardag. :)

Mielen, wat een goed idee van je buurman. Scheelt je een hoop geboen met vies groenwegspul.

Verjaardag was gezellig. Nu is troela alleen erg moe, maar vertikt 't te gaan slapen.
    Jippie, zitten we weer met een jengelende baby tot 19:00. (bedtijd)

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Avond, kwam even spieken voor Kippynieuws, ben benieuwd hoe het met mijnheer de Haan gaat, en met Kippy natuurlijk.

Marieke, sommige mensen zijn zo lomp, maar die hebben waarschijnlijk nog nooit iets meegemaakt ofzo.

Ik heb ook een demotiverende banner zag ik net haha. Nog 3 weken en 1 dag tot de volgende vruchtbare periode! Wat is dat nou voor banner, niet echt aanmoedigend. Die gaat er nu al vanuit dat ik binnenkort ongi wordt hahahaha. Heel apart. Ik zal hem binnenkort maar eens wijzigen.

Ben er weer vandoor, moet nog even werken achter de computer.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nou, inderdaad zeg! Gauw inruilen die rare banner! ;)

ik weet het niet hoor, of K al snel gaat lopen...zo lang duurt het niet meer tot ie *slik* 1 jaar is ...;) Aan de andere kant...mket 11 maanden kwam er weer een heftige sprong aan toch? :D ach, we zullen wel zien! (heb ontzettend schattige klompjes maat 19...moet ie wel opschieten anders passen ze niet meer! :p)

@Mielenl: erg benieuwd of je ongi morgen dan misschien doorbreekt. Duurt wel lang...;) mag ik stiekum tóch een beetje pupo blijven nog dan? duurt zo raar lang!

@All: Ik ga nog ff een uurtje werken en dan lekker slapen. Liefs to all! :)

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje ok dan had ik die bannerrrrt van jou toch goed begrepen. idd een rare bannerrrrrt, gauw een andere (regenboog aub :) ) nemen!

@ tezzz wees jij maar PUPO voor mij, maar die bloedtest heeft toch echt al de PU eruit gehaald ;)

@ all goeiemorgennnnnn!

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hahaha alle PU eruit!
    Maar ben het wel met Tezz eens dat het vreemd is dat je nog niet ongi bent.

Zo, nu weer achter m'n dochter aan. Kleine druktemaker. :)

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

FF een kippy en meneerde haan update:

Kippy voelde de kleine niet goed en heeft op het moment de vlos op bezoek om naar het hartje te gaan luisteren. Ze had haar ook gebeld ivm de situatie dat meneer de haan bijna niet kan lopen. Hij heeft nog steeds vreselijk veel pijn. Vanmiddag gaan we weer naar ze toe en dan zullen we wel verder horen.

Mielen, nog steeds heen ongi??? Raar hoor. Hoop dat er snel een einde aan deze vreemde periode komt. Liever zwanger natuurlijk maar anders dat je iig verder kunt.

Ben bang dat ik hier misschien een ei gemist heb... :$(mijn temp was vanmorgen hoog) natuurlijk na een half jaar eindelijk vlak voordat we naar het zh moeten een ei... nou ja we zien wel...;)

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zul je altijd zien wieffie....

Wat een toestanden bij familie de haan zeg!
    Ben benieuwd wat ze met kippy gaan doen. Ik voelde laat in de zwangerschap de baby ook even heel slecht, aan de ctg bleek alles goed te zijn gelukkig.

En arme meneer de haan, wat zal hij zich rot voelen. Met z'n eigen gestel en ook nog een hoogzwangere vrouw waar hij nu niet voor kan zorgen.

Doe ze een dikke knuffel als je ze spreekt.

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wieffie bedankt voor de update, hopen dat alles goed is.....pffff blijf het heftig vinden. wil je tegen ze zeggen dat ik ontzettend met ze meeleef?
    en wat een enorm laat ei zeg! hebben jullie hem nog wel een beetje kunnen benutten? oh ja nog maar een paar dagen dan mogen jullie al. vind je het spannend of valt het mee?

oh en had het niet echt gezegd maar dus nog steeds helemaal niets hier (wel rood gezien maar dat kwam uit mijn neus hahaha). als ik eind van de week nog niet ongi ben, dan ga ik nog wel een keer bellen naar de gyn denk ik.....

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    rood uit je neus betekend pupo....

15. morgen!
    eeh middag!

jeetje mielenl spannend nog dus.. raar dat je nog niet ongi bent. miss te vroeg getest en bloed geprikt?

wiefie bedankt voor de update.. jeetje dat is zeker allemaal heftig bij kippy!
    spannend! denk er veel aan... arme meneer de haan :(
    hopelijk is alles goed met de kleine!

zo nu snel aankleden en stofzuigen enzo want krijg strag hoog ge-eerd bezoek ;)

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

Even snel,

Wieffie, bedankt voor de update, zal ook wel schrikken zijn voor Kippy dat ze de kleine dan minder voelt.. Grrrr!

17. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Ohhh Kippy! Wat doe je ons aan??
    Ik had net als steeph ook op het eind dat ik wat minder actie voelde in mn buikie, dus ik hoop dat er nix aan de hand is.
    Wat een k$#t situatie zeg! Alsof het allemaal al niet spannend genoeg is!
    Ik hoop dat je snel uitsluitsel heb van P en dat jullie 'rustig' aan de bevalling kunnen beginnen...
    Sterkte!

Wief, bedankt voor de update.
    ik hoop dat je snel met goed nieuws kan komen!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

dat dacht ik ook :)

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

mooie foto's op hyves! en wat staat ze al goed zeg!

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

:):):)

Deel Deze Pagina