Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    #2641 stephanie24, 29 jun 2010
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
  2. hihi

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

brusje esme: 20-07 om 20:07 uur een meissie via een natuurlijke bevalling :)

4. Het eerste roze is gespot, net al wat kramp dus even naar de wc geweest en ja hoor.. zal zometeen wel losbarsten.. lekker met dit weer haha morgen ga ik de gyn bellen en dan gaan we de molen weer in. zal volgende maand dus wel iui worden.

ik wil niet zo klagen steeds dames sorry, maar ben ineens toch best verdrietig... niet dat ik verwacht had dat ik nu zwanger zou zijn.. helemaal niet, maar het feit dat we nu toch weer naar de gyn moeten vreet gewoon even aan me. t voelt zo vreemd om nu weer naar t ziekenhuis te moeten voor een behandeling, terwijl ik anders volgende maand naar t ziekenhuis was gegaan om te bevallen..
    moet weer even t knopje vinden, morgen zal die vast wel weer om zijn...

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lieve mamariek logisch dat je het er moeilijk mee hebt! Die gezonde baby was je ook zo gegund.....maar die komt echt wel, daar ben ik van overtuigd. Jullie hebben bewezen dat jullie het kunnen samen! Dikke knuffie!
    (ik moet mezelf af en toe ook even opbeuren, al is onze situatie natuurlijk heel anders. geloof me, straks kijk je met je dikke buik terug op deze tijd en dan lijkt het best mee te vallen wat jullie allemaal hebben moeten doorstaan...tenminste zo heb ik het toen ervaren. en met die gedachte probeer ik mezelf ook af en toe op te beuren ;) )

@ steeph poll: 21 juli om 3 uur 's nachts....een jochie in een poep en een scheet :D

@ tijger suc6 morgen! zoals ik tegen go4b ook al gezegd heb: woensdag(-middag) jochies zijn zooooooo leuk!

@ wief joehoe! jij wordt ook een jongensmama! leuk!

@ regen....niks gezien vandaag, alleen zonneschijn hierzo. dus zonet de plantjes maar even met de hand bewaterd.

hier nog geen ei gespot......begin te vrezen voor een ei-loze ronde. en dat betekent dat ik me weer "moet" gaan melden bij de gyn. helemaal geen zin in. (begin zo langzamerhand serieus rekening te houden met geen nummer 2 voor ons.....)

@ beast hier nog iemand die niet zo goed tegen de warmte kan. 20 graden is meer dan zat!

@ tezzz hahaha een hondenfleecepak.....bij 32 graden! sterkte voor Y! Ennuh je doet 'm wel even spammen he!
    En beterschap voor K natuurlijk!

@ iedereen knuffiez!

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Eens even denken Steef.....ik denk op 28 juli om.....01.00 uur en het wordt een klein zusje voor de grote zus...

Mariek, balen zeg. En het is helemaal niet gek om je zo te voelen. Je hebt nu eenmaal een grote kinderwens en bent er allebei klaar voor, alleen laat het kindje op zich wachten. Maar het moet straks wel zo'n perfect kindje zijn want goed werk kost tijd. Hopelijk mag je snel weer starten met de IUI en is er weer iets positiefs om naartoe te werken. Dikke kus!

Wieffie, van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoon. Wat leuk dat je kon zien dat hij op jou lijkt zeg!

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mielen en Marieke,
    Dikke knuff voor jullie!

Marieke, toch weer ongi.. Logisch dat je de knop weer even om moet zetten. Je bent er altijd zo nuchter onder dat ik hoe gek het ook klinkt wel blij ben dat je laat weten dat je verdrietig bent. Ik zie je natuurlijk helemaal niet graag verdrietig, maar het mag echt wel een keer!!! Je ondergaat alles zo goed en je kan steeds zo oprecht blij zijn voor anderen (me myself and i).
    En je 'klaagt' hier nooit dus dat mag echt wel eens.

Mielen, Ook voor jou alweer ronde 16... Jeetje, alsof je gisteren kwam melden dat je er weer voor ging.
    En ook jou hoor je niet klagen.
    Ei-loze ronde klinkt niet lekker. Wat gaat de gyn nu doen als je ernaartoe gaat?
    Hoeveel rondes heeft Bosch eigenlijk gekost?

Trouwens, ik mag jou poll-inzet wel! In een poep en een scheet over 3 weken... Daar doe ik het voor!

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    #2648 stephanie24, 29 jun 2010
  9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    #2649 diaantje17, 29 jun 2010
    jaaaa nieuwe poll...ben gek op polls.........nou nog een keer winnen..

even denken..ik zeg....uhhhh...

25-07 van een prachtig mooi meisje!!

@ Marieke en Mielen..dikke knuffel meiden...mijn duimpjes zullen nooit moe worden..het is jullie zo gegund om een/nog een prachtige Smep beebje teontvangen !!
    @ wieffie..super echo !!!
    @ Tezz..helemaal in een deuk om de fleecepak affaire...zie m al gaan totaal leeg gelopen van het zweet...!

10. morgen!

thx dames!! jullie zijn top!

tijgertje suc6 vandaag! zet m op!

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Goedemorgen......

@Wieffie, leuk hoor een zoontje erbij, zal dit de trent zijn? meisje bij meisje en jongen bij jongen, ben zoooo benieuwd hier.

@Diaan, wat een snoepie zeg.

@Marieke en Miele, jullie tijd komt ZEKER TE WETEN nog wel, jullie geduld wordt zeker beloond, hopelijk snel ook.

@Poll, even toevoegen dat Steeph een meisje erbij krijgt, volgens de gedragsregel van het moment:p

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    En ik gun je die poep-en-scheet.....weet je ook hoe dat voelt ;)
    Bosch was er in 7 rondes, maar ik ben pas begonnen met tellen toen we aan de clomid gingen. Het duurde toen in totaal ongeveer 22 maanden. Nog even, dan zitten we daar weer aan.

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh...even snel tussendoor...

Tijgertje zet m op meis..elke wee brengt je dichter bij jullie mannetje...

*misschien heeft ze m al in haar armen....;)*

Reageeer later ...krijgt zo een opvul klantje..ben weggggggggggg!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    welpje-check...

Nog niks bekend? Ben ik weer weg!

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    #2655 stephanie24, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Die ligt nog lekker te puffen!

(hoewel, ik was op dit moment nog rustig een boek aan het lezen..)

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Stephanie, ik had een meisje gezegd, dacht ik, zusje voor esmee.

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oh sorrie, stom!

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    #2659 wieffie, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    He meiden,

Tijgertje, hoop dat je je kleine inmiddels in je armen hebt en het zware werk achter de rug. Ben erg benieuwd.....

Marieke, wat ontzettend kl*te dat die stomme ongi er weer is :( Dikke knuffel meid, 't blijft gewoon iedere keer weer verrot en maar gelukkig zijn wij hier iig voor je meid, dus je gooit het er hier maar uit hoor!

Enne wat de poll betreft... Stephanie gaat op 17-07-2010 bevallen van een mooi zusje voor Esmee in 5 uurtjes en 3 persweeën ;)

Oja, ik heb de foto's (zelfs zonder dat het hier geregend heeft) in mijn album staan.

Nu ff C uit de waterbak van de hond halen... hij is gek op plonsen maakt hem niet uit waarin:(

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ook, ik ook!

5 augustus (sorry marieke zelfde dag) op mijn B-DAY! om 8:50.

Enne, G4B: Ik zag jou denk ik lopen, met je Joolz, jij had een zonnebril op, met een man achter je? Om 13:10 vanaf je kantoor, maar dan niet meer in die straat maar richting z'huis. Snappie? Was druk op de weg, kon niet spontaan oversteken, wou WEE bewonderen, maar twijfelde ook of jij het nou was of niet! hihi!

Deel Deze Pagina