Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oh ja, Esmee loopt nog niet los. Aan 1 handje en overal langs, dat al heel lang.
    Maar los is toch nog te eng.
    Had al wel verwacht dat ze inmiddels los zou lopen omdat ze best vlot is, maar niks is minder waar!

Op welke leeftijd gingen jullie kindjes los lopen?

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple: Dank je! Enne, heerlijk joh, straks maar 1 kindje in de luiers en ook wel fijn dat het slaapje overdag er af is! Grote vent!!!! :D

@ Steph: N. liep echt los met 1 jaar en 2 weken. Met 11 maanden deed ze wel steeds een pas of 10 los, maar voor haar verjaardag kreeg ze heftige koorts een dag of 4 lang en daarna leek het alsof ze het opnieuw moest leren!
    Je zal zien opeens loopt ze zo weg! Wel schattig hoor, bijna lopen en als ze dan net lopen ziet het er zo cute uit!

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Stephanie, wup liep los met 13 maanden geloof ik zo'n beetje.

@Lola, op dit moment had ik eigenlijk liever dat hij nog sliep overdag, dan kan ik ook een tukkie doen, dat zit er niet meer in helaas, aan de andere kant, we kunnen nu ook dingen gaan doen in de loop van de ochtend zonder rekening te hoeven houden met een middagdutje.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lola: morgen over 2 weken zitten we als het goed is heeel stilletjes te doen in een hotelkamer in Duitsland om K niet wakker te maken ;) de dag erna is de eindbestemming een luxe stacaravan in het oosten van oostenrijk (tussen meer en bergen). 2 weken kramp in de kuiten van het bergbeklimmen en die kramp weer wegwerken in het meer dus. Heb zin! :)

@Steef: dochterlief liep met 1 jaar en 10 dagen, grote broer met 16 maanden. En K...tja...K...is een supersnelzoefzoefkruip-of op knietjes lopen-beest! Hij legt zich meer toe op het trap/bank/stoel/schoot beklimmen zeg maar ;) En is al een expert in wat het beste gebruikt kan worden als babyrollator! (bijzettafel is favoriet ;) )
    ...maar hij deed vandaag wel 2 stapjes om bij pappa te komen...dus wie weet wordt het ooit nog wel anders :D

ben weg!
    zal extra hard zoeffffffffffffffen voor het lekkere briesje...

ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Yes lees nog steeds alles mee maar wilde even reageren op het : vanaf wanneer los lopen.

Wannnnt Mia loopt sinds 3 weken helemaal los !!! :D
    Ben echt super trots !
    Alleen als ze ergens super snel bij wil zijn raced ze er nog kruipend naar toe maar bijna alles loopt ze !

Mooie foto,s trouwens ! :) !

Echt stephanie , van de een op andere dag hebben ze het door !

Iedereen Zwaaai

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    3 dagen na haar 1ste verjaardag, zelfde nacht stopte ze met het schreeuwen/janken/krijzen en kotsen s'avonds8)

Jasmijn doet het best aardig met dit weer...ze krijgt veel drinken van me...soms ff vechten om haar ingesmeerd te krijgen...maar smiddags zet ik daar een ijsje tegenover en loopt het redelijk gesmeerd;)
    Siem slaapt wat meer overdag...al heeft ie wel wat moeite om in slaap te komen...hij ligt alleen in de box...boven is te heet voor hem overdag dat durf ik echt niet aan. Nou moet zo maar...hij komt niet echt veel meer om drinken.....**straks spam van Siem in voetbal outfit van pampers...en ik ga vanmiddag niet eens voetbal kijken!**

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Dimple: Ja kan ik me voorstellen trouwens dat jij nog wel een tukkie zou willen doen, wat dat betreft is het dus balen!

Hier op kantoor is het nog maar 26 graden, maar vrees dat het vanmiddag anders is! Heb alleen in de ochtend huisbezoeken (en sommige mensen luchten niet hun huis en dat icm vervuiling is niet echt leuk....) Vanmiddag op kantoor, maar denk dat de temperaturen hoog oplopen hier...

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmmorgen!

@Melmel: WOW! Die dochter van jou is echt supersnel zeg! En wat fijn dat ze loopt net voor de zomer! Kan ze tenminste lekker de tuin in! (hier nog op handen en knieën over de tegels en het gras, dus K zit onder de krasjes en blauwe plekjes enzo :( )

@Lola: sterkte vandaag op huisbezoek en op kantoor. Geen airco dus? :(

@All: LAAAAATSTE SCHOOLDAGGGG!!! :D :D :D

SPAM!

Bekijk bijlage 82684

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
  10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
  11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Helaas heb ik nog geen foto van dochterlief, aangezien ze al bijna te laat op school was en dus al weg was toen ik het fototoestel pakte :(

Maar dat komt vast nog wel ;)

@Beast: owww heb je die leuke romper van de pampers? Die wou ik zo graag voor K! Maar ik heb al genoeg pampers liggen tm het einde van dit jaar dus heb ze toch maar niet gekocht (en da's maar goed ook want we kregen gisteren een zeeeeeeeer gepeperde rekening van de auto ;) ).

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Tezzz. wens hem maar sterkte in dat pak, ziet er wel schattig uit.

@Melmel, knappe meid hoor, zo snel los lopen.

@Beast, benieuwd naar je spam en zou ik ook doen, in de box laten slapen, als hij daar ook slaapt.

@Lola, sterkte vanmiddag, zal aan je denken als ik lekker in het zwembad hang ;)

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    middagggggggg..
    Nou kan ik klagen dat het zo warm is...maar dat is voor jullie ook geen verassing;)

Dus kom alleen even snel spam showen :

Tijgertjes Welpje KYANO

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    en dan nog ff snel mijn eigen tuttebel..in haar badje..

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Waaaauuww.Kyano spammmm...mooi hoor! **goed gedaan diaan!**

Er hier is Siem!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Yeaaaaaahhhhh!

17. geweldige spam van iedereen :D

hier net gesmolten terug gekomen van t werk.. blerg... wat is t heet
    1 ding scheelt met die hitte.. ben niet meer ongesteld hahaha
    ben t eergisteravond dan dus geworden met spotting nof vooral.. en gister wel wat doorgezet.. maar voornamelijk oud bloed. en nu is t over. dus denk dat t door de hitte en naproxen komt...

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Potverdorie, ik mis een bericht van mijzelf, Dus nogmaals:

Tijgertje en familie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kyano. Ik ben ook wel benieuwd naar SPAM van de beide mannen.

Beastie, ik vind Siem nog steeds erg veel op Jasmijn lijken toen ze zo jong was, klopt dat? Wel een hele mooie baby zeg. Ik word steeds nieuwsgieriger hoe ons tweede meisje eruit ziet.

Steef, Ninthe kon bij de 11 maanden erg goed rond de tafel lopen en ik dacht echt, die loopt zo aan. Maar dat was niet zo. Toen ze 14 maanden was kon ze echt hele afstanden lopen maar dat deed ze meer omdat ze het grappig vond, maar ze zag het nut er nog niet van in. Ze vond kruipen nog veel leuker. Op mijn vaders verjaardag, ze was toen bijna 16 maanden, liep ze ineens aan en heeft sindsdien ook bijna niet meer gekropen (behalve als ze aan het spelen is). Dus wij tussendoor maar oefenen hahaha, ze doen het toch pas als ze er echt zelf aan toe zijn en het nut er van inzien. Ze was trouwens ook wel wat laat met het zelfstandig gaan zitten en het kruipen (tja...wat is laat. Moeilijk te zeggen, maar andere kindjes van haar leeftijd zaten al een tijdje voor op de fiets voordat zij meekon. Maar je kunt kindjes niet echt vergelijken ben ik achter). Aan de andere kant was ze met praten e.d. best snel. Ach ja, nu lijkt het alsof ze altijd gelopen heeft, zo grappig.

Tezzz, dat heb je weer mooi gemaakt zeg. Zal wel warm geweest zijn voor Y.

Mielenl, is het bloedverlies inmiddels gestopt? Hoe is het met je temp?

Hier alles goed. Heb wel echt een flinkere buik dan toen met Ninthe rond deze tijd, dus sommige dingen gaan al echt moeilijker. Het slapen 's nachts gaat ook niet al te best, op de een of andere manier word ik op de meest rare tijdstippen wakker om vervolgens niet meer te kunnen slapen. Ach ja, als dat het enige is. Over een week loopt mijn opdracht bij mijn huidige opdrachtgever af. Ietsiepietsie te vroeg, maar dan kan ik vanuit thuis gaan werken en alles een beetje beter verdelen.

Ninthe is sinds een week echt een ramp met gaan slapen 's avonds. 's Middags is vaak geen probleem, maar 's avonds krijst ze echt ontzettend lang voordat ze in slaap valt. We wachten dan een tijd en op een gegeven moment is het bijna voldoende om een paar keer over haar hoofdje te aaien en ze slaapt, zo moe heeft ze zichzelf dan gemaakt. Gisteren viel het huilen redelijk mee, maar heeft ze wel van 20.00 uur tot 22.15 uur zitten roepen en praten voordat het stil was. Hopelijk is dit ook zo weer achter de rug. Het is ook zo warm voor die kleintjes.

Ik ben er weer vandoor, iedereen veel plezier met de wedstrijd dadelijk!!!

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, heb je nog contact gehad met je gyn?

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @leen....Dank je voor het compliment zeg! hihi had ik nooit gedacht dat ik mooie babies zou maken. Siem heeft wel wat van z'n zus...mag ook het is familie...zelf vind ik hem wel anders...maar zeker toen ie net geboren was was alles zo anders....en hij was ook gewoon anders.....alles ging ook anders. Nu zie ik de gelijkenissen wel....als Siem maar Siem is en Jasmijn Jasmijn:D

Ga zo eens kijken of ik ff kan lopen met 2 kids....Siem in draagzak en Jasmijn in buggy...nog ff iets voor Siem z'n hoofdje opzoeken.

Oja...de overburen van me werk staat in de fik! en volgens nu.nl nogal flink ook...

Deel Deze Pagina