Wat een oase van rust op de weg...was goed te doen met draagzak en buggy...dus weer een manier om als 1 ouder met twee kids de deur uit te gaan zonder dat Jasmijn alle kanten opvliegt! Jasmijn is echt een kind van mij...te warm buiten dus ze is binnen aan het koetelen met dit weer mag het ...snap haar helemaal!
Zo om 16.15 thuis gekomen van het zwembad. Moest nog iets langer blijven want we kwamen een meisje van het kdv tegen waar wup nog mee wilde spelen, vooruit dan maar. Verder was het eigenlijk wel heerlijk hoor, en wup heeft het maar lang vol gehouden, al ligt hij nu OP DE GROND voor de bank te pitten. En ik ben toch wel een beetje verbrand op mijn rug. Sorry, Lola, ging pas weer aan je denken toen ik mijn comp zag @Tijgertje, schatje hoor, lastig te zien, maar net goed genoeg. @Beast, je kan zeker mooie kindjes maken, daar keek ik bij mezelf ook van op met wup, wie weet komt er nog zo'n knap koppie.
o mijn god hahaahhaa we hebben gewoon gewonnen!!!!!! nooit verwacht.. ik heb een bijgeloof haha ik mag geen oranje dragen tijdens de wedstrijd want dan gaat t mis. ik had een oranje boxershortje aan. die heb ik uitgedaan tijdens de rust en een andere aan gedaan en jawel hahaahahhaa mijn bijgeloof werkt echt! leentje nee nog niet gebeld. nogal druk geweest. maar heb tijd zat nog een hele cyclus hahaha
HEUJ HEUJ HEUJ!!!! Geen reactie, veel te heet. Esmee heeft hetzelfde pak aan als Siem. Wij hebben een enorrm bad staan in de tuin waarin het heerlijk vertoeven is nu. Ik ga dus weer m'n badpak aantrekken. Kussss
Ohhhhhhhhh om helemaal op te vreten die stoere Siem..de nieuwe generatie Nederlands elftal is er klaar voor !! Geweldig pakje ook !! pffffffff...zo eten maken...drijf nu langzaam af naar de keuken..wat een hitte man... Dus mama gaat even pannenkoeken......opwarmen latersssssssssss xxx
Tezz , Ja zeker heel fijn dat ze net voor de zomer is gaan lopen ! We hebben een maand geleden gras laten legen en ze vind het helemaal geweldig om met dr teentjes er lekker in te kroelen haha ! Ahh wat zielig van die krassen en blauwe plekjes voor K , heeft ie er ook echt last van ? Wat een lieve foto !!!!!!! smelt smelt....... (is het niet door het warme weer dan is het zeker weten door die foto ) Tijgertje , wat een lieffie zeg ! Diaantje , hihi wat een geinig badje ! Mooie meid hoor ! Beastie , waaaaauw helemaal voor Oranje !
Hey meiden Ff snel een berichtje van mij woensdag om half 8 aangekomen in ziekenhuis we gingen naar de verloskamer werd meteen aan de ctg gelegd Om 8 uur hebben ze me vliezen gebroken om de weeen op te wekken Heb het uit kunnen zingen tot een uur of half 1 1 uur Heb gevraagd om een ruggenprik Heb geslapen tot een uur of 3 en toen kwamen de weeeen weer terug en sterker ze hebben nog een beetje verdoving gedaan maar dat mocht niks meer uitmaken want kreeg ook steeds meer persdrang en rond 15.50 uur is Kyano geboren met als laatste een knip want hij kreeg ook nog een beetje benauwd Dus me wens is ook uitgekomen om een natuurlijke bevalling mee mogen te maken Verder komt de bv heel langzaam op gang Hij pakt me tepel wel goed maar na een keer zuigen laat ie weer los dus ik kolf ook me borsten om de bv op draai te houden Maar verder gaat het hartstikke goed Is echt een kleintje was bij de geboorte 2890 gram en 46 cm lang Liefs Een supergelukkige tijgertje
Weet iemand toevallig of het kwaad kan om dikke taaie slierten doorzichtig/wittig slijm te verliezen......... beetje bezorgd , had dit ook paar dagen voordat ik ging bevallen.....(oke misschien een klein beetje erger)....
tijgertje dat is vlot idd! maar is het nu Kyano of Kyno? we kregen van diaantje Kyano door maar op hyves schrijf je dat Kyno geboren is... t wil maar niet afkoelen. tis nu nog 30 graden
Kyno lijkt me toch niet..... Of het is een spelfout van Tijgertje of van Diaantje... Ben nou wel benieuwd hahaha Ja warm he, maar vind het goed te doen vandaag. Ondanks dat het inmiddels 28 graden is in huis!
mogguh..net even nog berichtje nagekeken..is toch echt Kyano..* staat ook in het bevallingsverhaal van Tijgertje..* Zo nu het Y or not to Y mysterie is opgelost..... ga ik naar de winkel ....afkoelen *nog nooit zo uit gekeken naar boodschappen doen* Kunnen we het allemaal nog uithouden???
Dus toch gewoon Kyano! Mysterie opgelost. Ik heb het warm. Ga zo even de benedenboel met de franse slag doen. Manlief verklaard me voor gek, maar wanneer moet ik het dan doen? Het is de hele week al zo heet en volgende week ook weer. Moet toch een keer gebeuren. Boven liggen de vensterbanken ook al vol lijkjes. Bah!
Middag! @ Diaan: Veel plezier met boodschappen doen! Hier is het niet zo warm als in het oosten van het land, hie schijnt zelfs amper het zonnetje! (Best jammer, steeds als ik vrij ben wat minder weer... Ik wil naar het strand! Grrr!) @ MelMel: M. is razend snel zeg, leuk hoor! @ Tijgertje: Klinkt als een mooie bevalling! Lekker genieten nu, hoe reageert T. op zijn broertje? @ Marieke: Wat een vreemde ongi zeg! @ Beastie: Leuke spam hoor! @ Leentje: Leuk je hier weer eens te zien, jij ook alweer bijna 25 weken, de tijd gaat hard! @ Dimple: Geeft niets, gister een heerlijke dag gehad. 1 client niet thuis, lekker een uur in het zonnetje gezeten, 2 korte huisbezoekjes en s'middags plonste ik met N. in het badje in de tuin voor de wedstrijd begon! Dus ik mag niet klagen! hihihi! Hier gister net als de rest van Nld zo in spanning gezeten met de wedstrijd, s'avonds nog een terasje gepakt, toen plots om 12 uur het met bakken uit de hemel kwam en uiteindelijk om half 4 thuis, dus ben wat brakjes!
nou dan is dat mysterie opgelost. hihi hier is t nu heerlijk afgekoeld. We hebben kleine A t weekend hier. we hebben het gewone bedje maar opgezet. slaapt er toch nog es iemand in hahaha ze vind het een mooi bedje roept ze steeds en wil dr steeds in liggen. hopelijk is dat ook zo als ze zo echt naar bed moet hahahaha
Halverwege pagina 3! Lekker rustig hier zeg.. Pfoe, iedereen aan het genieten van het mooie weer?! @ Marieke: Gezellig weekend gehad met A? Heeft ze lekker geslapen in het bed? Hier vandaag naar het zwembad geweest, ik zou eerst naar het strand, maar vriendinnetje was niet zo lekker, dus met een paar andere meiden en hun kinderen naar het zwembad. Kindjes zijn al 3 en 4, maar N. laat zich niet kennen en deed niet voor hun onder. Ze 'springt' (lees: laat zich vallen) van de kant af ed. N. is totaal niet bang in het water, zo mooi, ze laat zich op haar buik drijven met d'r vleugeltjes en 'zwemt' op haar manier... En ik ben oh zo trots, want zei tegen die meiden ik kom maar even, want N. slaapt nog overdag, nou N. heeft de hele dag niet geslapen. En ze is een ware slaapkop die niet zonder slaap kan, nou nu wel! Ben zo trots op mijn moppie en helemaal verliefd! hihi! Mijn kleine bruintje beer... !