Lool: denk jij dat die nieuwe clienten van je dan thuis zitten Ik denk dat je ze langs de route moet opzoeken... Maar Hee hoi! Lool! How's life <3
@ steeph kan me voorstellen dat je dat plakweer helemaal zat bent......ik vind het ook verschrikkelijk, daar hoef ik echt niet hoogzwanger voor te zijn! Nog effe ruim een weekkie volhouden (de 21e he, in een poep en een scheet!) @ noodweer hier vanmorgen een flinke bui op mijn kop gehad, maar nu schijnt het zonnetje (sterker nog, de was hangt buiten!). Zaterdagavond hadden we hier pikzwarte lucht, vanmorgen alleen grijs en een klein beetje gerommel. @ tezzz foei, zo lang de naaimachien van je schoonmoeder lenen. hoe kun je??? * geeft tezzz een flinke portie naaimachine-reparatie-zin * (ik heb er een tijdje terug eentje gekocht bij de aldi. nu nog leren naaien. ) @ beast fijn dat het contact met je tante zo goed is. En ik duim voor goed weer zaterdag! tjee, J ook alweer 2 jaar. Ennuh Bosch zat ook al heel vaak op het potje, zei dan "pssssssss" en "klaar!". Maar vanmorgen was het dus echt raak. ohja en wilde nog even vermelden dat ondanks de nederlaag de paella heeeeeeeel goed gesmaakt heeft gisteren. En tezzz, dat gerecht hadden we bewust gekozen, vonden we wel toepasselijk, en lekkerder dan een bal gehakt met jus @ werken ik vind het juist heerlijk om part-time te werken. als het zou moeten, zouden we best rond kunnen komen op 1 salaris (we hebben ons huis ook maar op 1 salaris gekocht). Maar ik heb tijdens mijn verlof gemerkt dat je wereldje zoooo klein wordt (misschien verandert dat wel als ze naar school gaan).....Desondanks zag ik er wel heel erg tegenop hoor, om weer aan het werk te gaan.
dankjewel lieverd (en bedank de postduif ook maar ) over de test is geen twijfel wat mij betreft hoor, maar ik heb nog wat bruinverlies zo nu en dan.......en ik blijf bang dat dat een voorbode is van iets ergers. Maar goed, die twijfel heb je altijd wel denk ik, dus ik probeer zoveel mogelijk te genieten van mijn "toestand"! Hoe is het met jouw gezinnetje dan?
Eventje een klaagzang hier: Achterlijke ziekenhuizen. Moest vorige week met spoed een echo laten maken en dus vandaag die afspraak met de gyn. Kom daar aan (ok 10 min te laat), was redelijk snel aan de beurt, krijg nog een snelle echo van nog geen minuut met de vermelding dat het er goed uit ziet (ja, dat wist ik ook al na donderdag), niks gemeten. Daarna dacht lekker uitgebreid te gaan zitten en dat ik uitleg ging krijgen hoe en wat verder, maar ik kreeg 2 briefjes mee voor een afspraak met de dietiste en een nieuwe voor in het ziekenhuis en werd perplex de kamer bijna weer uitgeschopt. Kreeg niet eens de kans om nog iets te vragen en daar was ik iets te stomverbaast voor. Dus ik nog denken (met schoonmoeder) misschien is die afspraak met dietist vandaag nog in het ziekenhuis. Maar nee, dat kon niet, moest maar een andere keer terugkomen. Tis even een half uur rijden voor mij. Gelukkig kon ik uiteindelijk, na veel geklaag en bijna uitbarsting van janken, naar een dietist hier in de stad. Ben ik net over teruggebeld, kan woensdag. Maar ja, daar moet ik nu weer vrij voor nemen (alweer), in mijn laatste superdrukke weken op het werk. Ik vroeg nog of het uberhaupt wel nut had om dit allemaal te doorstaan, omdat ik inmiddels bevallen ben als alles is afgerond, kreeg antwoord: als u het niet wil kunnen we wel overleggen met de gyn hoor. Maar daar ging het mij niet om, ik kon anders gewoon vandaag al bij de dietist terrecht en meteen beginnen met dat dieet. Achterlijke zooi, zoals ik al zei. Verder niks nieuws hoor @Miele, ik was zo verbaast dat ik niet eens heb gedacht om mijn afspraak met de jouwe te combineren, ik moet de 29e terug.
@ dimple jeetje wat een gedoe! fijn dat je bij die dietist in de stad terecht kon, hoef je daar in elk geval niet meer een half uur voor te rijden! Ennuh lieffie ga nou wel om te kijken wat die dietist te zeggen heeft; het gaat ten slotte wel om de gezondheid van je kindje (en die van jou, niet te vergeten). Effe diep ademhalen en alle stress van vanmiddag laten gaan....* schenkt een glas water in * komt wel goed schatje! En de 30e gaat Siemens ook al mee hoor, die mag dit keer niet naar Duitsland hahaha
Net ook nog de vk gebeld om de afspraak voor vrijdag af te bellen en snel uit te leggen wat er was gebeurd. Ze had geen tijd (moest nu naar een bevalling=ook wel belangrijk), maar ze zei, laten we de afspraak gewoon staan en hebben we het er vrijdag over en gewoon nog een normale controle. Zijn echt lieve mensen daar. Dus ik weer iets gerustgesteld, maar het huilen staat me nog steeds nader dan het lachen. Wuppie vragen: mama, ben jij verdrietig Ik: beetje, maar dit keer niet om jou, maar om de mensen in het ziekenhuis. Paar minuten later vraagt hij weer: mama, ben jij nog verdrietig om die rare mensen in het ziekenhuis? Tis zo'n schatje.
snap ik wel hoor.....wel raar dat je zo behandeld wordt daar, ik heb echt hele andere ervaringen, zelfs met die arts waar jij bent geweest....maarja daar heb jij natuurlijk helemaal niets aan....
O ja, had gelukkig (denk ik) nog op tijd gezegd dat we het geslacht niet wilden weten, anders had ze dat in haar lompheid ook nog even medegedeeld waarschijnlijk.
Daarom luister ik ook nooit naar andere die bepaalde (positieve of negatieve) ervaringen hebben, het gaat uiteindelijk om je eigen ervaring en die is altijd anders.
ga nu maar koken, maar ben nog niet uitgeklaagd hoor meiden....even ter voorbereiding voor vanavond.8)
kom maar op! mijn laptop is één en al monitor ik heb een voorgevoel dat het een jongetje is......wat zegt jouw gevoel dimple?
Hallo!! Kwam alleen even spieken. Hier de voordeur maar even losgezet, alles doorwaaien voor zover dat mogelijk is. Esmee ligt alweer in bed. En mijn eten staat te pruttelen. Ga m'n polletje maar eens opzoeken.
@Miele, heb niet eens foto's meegekregen, stel je voor, kost ook weer tijd. Dus helaas. Enne.....ik heb geen gevoel . Kreeg trouwens van mijn ha vanmorgen ook nog te horen dat uit de bloedtest van vorige week de waardes van mijn schildklier te laag waren en dat ik dat ook maar aan de gyn moest vertellen, niet eens tijd voor gehad, laat staan gedacht.
hey lieverds....weing tijd en puf om tereageren op iedereen..maar natuurlijk kan ik dit geweldige nieuws niet ongemerkt voorbij laten gaan! lieve mielen van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!..geniet heerlijk van jullie brusje op komst..is je zo gegund meis!!! WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!
En als laatste: Mijn moeder heeft zich vandaag ook even erg druk gemaakt naar een zh toe. Ze had onderzoeken gehad, zou ze de 29e uitslagen van krijgen, maar ze had zo'n last dat ze vandaag nog maar even (op advies van ha) zelf naar het zh belde, bleek die arts de uitslagen al voor zijn neus te hebben. En dat is weer een ander zh. Een paar artsen gaan nu overleggen en moet ze ws geopereerd worden. Als ze had gewacht, zou die operatie ws ongeveer gelijk met mijn bevalling zijn (dat zal je altijd zien) En als het nou in hetzelfde zh zou zijn, nee, zit maar 50 km tussen. Zo, nu hou ik maar eens op voor vandaag en denk dat ik de rest van de maand niet meer mag klagen, kan het niet garanderen, maar doe me best hoor8)
Bekijk bijlage 85061 De Brusje-voor-Esmee-Poll! Babs 20-07 om 20:07 een Meiske Stephanie 30-07 om 07:30 Tijgertje 31-07 om 17:15 een Menneke Dimple 01-08 om 21:33 een Meiske Marieke 05-08 om 13:14 een Baby! Ik weet dat er veel meer op stond, maar kan 'm niet weer vinden. Mensen die er nog weer bij willen? Link plaatje: http://i275.photobucket.com/albums/jj313/AshleyWit/nijntje5.gif