Bekijk bijlage 85079 De Brusje-voor-Esmee-Poll! Babs 20-07 om 20:07 een Meiske Stephanie 30-07 om 07:30 Tijgertje 31-07 om 17:15 een Menneke Dimple 01-08 om 21:33 een Meiske Marieke 05-08 om 13:14 een Baby Lola 05-08 om 8:50 een Meiske Link plaatje: http://i275.photobucket.com/albums/jj313/AshleyWit/nijntje5.gif
@ Dimple: Nou ja zeg, wordt je daar even als een nummer behandeld! Schandalig zeg... Dikke knuffel voor jou! En wat een lief moppie is Wuppie zeg....
Whoehahaha... Nou dat denk ik ook, of ik moet van die eenzame alcoholisten treffen thuis... Dat verklaard dan waarom ze thuis zijn, zal ze de deur wel uittrappen dan, ga er maar eens op uit, genoeg mensen om mee te drinken! Hier alles gut! En met WeeKaa ook alles kids?
Hier alles goed hoor! Diva gaat ook goed. Zegt echt heel wat woordjes.. Zo leuk! Op het werk druk, had geklaagd dat ik het zo rustig had en in 2 weken tijd zoveel nieuwe aanmeldingen dat ik nu boven mijn max zit. 11 te veel! Dus dat is even flink doorwerken! Doe je goed hoor lekker thuis blijven, wel fijn dat Esmee zo lekker slaapt, kan je zelf ook even je rust pakken! Heb je eigenlijk een voorgevoel qua geslacht en zat je met Esmee goed?
@ steeph poll 21 juli om 3 uur 's nachts, in een poep en een scheet. Ik weet niet meer welk geslacht ik had doorgegeven......laat ik eens gokken: een MEISJE! @ dimple tjee zeg.....soms kunnen artsen zo lomp doen dat je gewoon zo met je mond vol tanden staat dat je alles vergeet. moet je de volgende keer weer naar dezelfde?
@ dimple balen trouwens dat je moeder geopereerd moet worden.....hopelijk wordt het nu door haar telefoontje wat beter getimed
Lool, wat leuk dat ze zoveel gaat kletsen. Wordt ze nog meer een mini mensje van he! Enneh het geslacht? Bij Esmee was ik er heilig van overtuigd dat ze een jongetje was. Heb dan ook een week moeten wennen aan het feit dat we een dochter hadden gekregen. Nu denk ik weer een jongen, maar zegt dus niks.
Bekijk bijlage 85101 De Brusje-voor-Esmee-Poll! Babs 20-07 om 20:07 een Meiske Mielen 21-07 om 3:00 een Meiske Wieffie 28-07 om 01:05 een Meiske Stephanie 30-07 om 07:30 Tijgertje 31-07 om 17:15 een Menneke Dimple 01-08 om 21:33 een Meiske Marieke 05-08 om 13:14 Lola 05-08 om 8:50 een Meiske Link plaatje: http://i275.photobucket.com/albums/jj313/AshleyWit/nijntje5.gif
Potverdorie zeg, kijk ik even niet op het forum, is Mielenl ineens zwanger. Mijn eerste streepje was veeeeeeuuuuuul onduidelijker terwijl ik op meer DPO zat dus het is gewoon super: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! De eerste weken blijven altijd gewoon spannend, je kan niks anders dan wachten. Ik heb mijn eerste echo ook rond die tijd gehad en dan zie je een boontje met een hartje. Dus het is een mooie tijd voor een echo, fijn ook dat je niet lang hoeft te wachten. Dimple, wat een gedoe zeg in het zh. Snap goed dat je even wilt klagen. Steef, ik weet niet meer wat ik gezegd had voor de poll, maar volgens mij een meisje op 28 juli om 01.05 uur! Mariekske, hoeist met jou? Daan, fijn om van je te horen. En ook fijn dat jullie een stap verder mogen, kunnen jullie lekker aan de slag. Verder alles goed? Beast, Ninthe gaat ook elke keer op het potje zitten, om er vervolgens weer af te gaan...en er weer op te gaan zitten...en er weer af te gaan. Ze vind het gewoon grappig maar snapt niet echt hoe je erin moet plassen of poepen. Hoeft ook niet, ze heeft nog aaaaaalllllle tijd. Maar ik vind het elke keer wel grappig als ze er met haar blote billetjes op zit. Hier alles goed. Vorige week donderdag de laatste dag bij mijn opdrachtgever gehad. Dus vandaag mijn eerste werkdag thuis. Ging wel goed, alleen krijg ik flink last van mijn rug als ik te lang zit. Wel fijn dat ik dan thuis ben, dan kan ik mooi even rondlopen of liggen. Verder gaat het goed, krijg wel -net als bij de eerste zwangerschap- van iedereen te horen dat ik een enorme buik heb en of dat wel goed is. En of het er geen twee zijn en ze wensen me succes over een paar weekjes AAAARRRRRGGGGHHHHH. De ene heeft nu eenmaal een heeeeele kleine buik en de ander niet. Maar op de een of andere manier moet je dat elke keer uitleggen. Hij is ook wel stukken groter dan bij Ninthe volgens mij en ik ben al minder wendbaar zal ik maar zeggen, maar ik ben ook al wel weer een tijdje op weg. Daarnaast heb ik nu veel meer last van vocht in mijn voeten (ik heb nog steeds een afdruk van de gesp van mijn slippers van zaterdag erin staan hahaha) maar daarom moet ik van iedereen gaan zitten en mijn benen omhoog doen. Maar een beetje vocht is toch niet erg, maar dan noemen ze me eigenwijs....Pfffff....ik ben niet invalide. Zo, mijn klaagminuutje is ook weer voorbij hahaha. Oh ja Tijgertje, nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je kleine grote man!
Leentje, dikke knuff voor alle zeer goed bedoelde maar zo vreselijke opmerkingen! Krijg ze ook al zo'n 15 weken dus weet hoe je je voelt. Niet leuk als mensen vragen of er geen twee inzitten en hoe de laatste loodjes gaan terwijl je daar nog lang niet bent. Ben nu wel benieuwd dus.... FOTO!
hihi leentje ja ik wil ook fotos zien!!!! en lekker laten kletsen die mensen al is dat nog zo moeilijk. al die goedbedoelde opmerkingen van mensen.. ik kan er overmeepraten alleen dan in t andere opzicht... hier alles wel goed hoor. 16 aug weer naar de gyn. dus zal denk ik toch weer iui worden.. we wachten het maar af.
uhm stephanie,s poll , 28 Juli , 19:00 van een zusje ! Miele , hierbij nog een echte gefeliciteeeeeeeerd ! Oja tijgertje nog van harte met de eerste verjaardag van thijmen sorry meiden sla een hoop over , niet express maar vaak even geen puf om uitgebreid te reageren.
Bekijk bijlage 85117 De Brusje-voor-Esmee-Poll! Babs 20-07 om 20:07 een Meiske Mielen 21-07 om 3:00 een Meiske Wieffie 28-07 om 01:05 een Meiske Melmel 28-07 om 19:00 een Meiske Stephanie 30-07 om 07:30 een Menneke Tijgertje 31-07 om 17:15 een Menneke Dimple 01-08 om 21:33 een Meiske Marieke 05-08 om 13:14 Lola 05-08 om 8:50 een Meiske Link plaatje: http://i275.photobucket.com/albums/jj313/AshleyWit/nijntje5.gif
Jaaaahhhhh Miele, Van harte proficiat! Ik vind die test ook wel erg duidelijk! De mijne waren toen ook echt veel minder duidelijk. Hopelijk is je bruinverlies snel weg. Ik heb met 6,3 weken van colin de 1e echo gehad en toen was er al een knipperlichtje te zien dus die termijn voor de echo zit echt wel goed denk ik. Tijgertje, van harte met de 1e verjaardag van Thijmen. Dimple, wat een gedoe zeg op dat zh. pffff.... lekker zo´n gyn. Als je die volgende keer weer hebt gewoon al je vragen op papier zetten en demonstratief op tafel gooien en zitten blijven totdat jij alles weet wat je wilt weten. Beastie, hopelijk heb je een beetje van je laatste dag genoten. Kan me voorstellen dat je met dubbele gevoelens weer aan het werk gaat. Veel sterkte iig. Leentje, fijn die opmerkingen. Volgens mij begrijpen veel mensen niet eens wat ze precies zeggen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik nu ook wel benieuwd ben naar je buik. Volgens mij is mijn buik nu ook al groter dan toen bij Colin hoor. Een 2e gaat gewoon veel sneller. Met kippy en kuiken gaat het naar omstandigheden goed. Haan ligt nu voor de 2e keer een week in het zh voor de meds. Heeft er nu wel meer last van. Totaal veranderd ook trouwens, gestopt met roken en drinken e.d. Wel erg knap! De tijd gaat zooooo snel, morgen alweer de 20-weken echo. Ik heb er maar weinig bij stil gestaan. Afgelopen weekend hebben we "vrienden" uit zweden overgehad. Kon me niet voorstellen dat je zo vreselijk de pest aan mensen kunt krijgen. Maar gelukkig zijn ze eindelijk weer weg. Verder ben ik met de nieuwe meds (klysma's) begonnen. Helaas werken ze nog niet zoals het zou moeten maar kijk het nog een weekje aan. Morgen ook ff met de gyn bespreken.
Wauw stephanie, mooie buik hoor! Hou je het nog een beetje vol met dit belachelijke weer?? Zal wel heftig zijn zo hoog zwanger met +30 graden.
Wieffie, nog gefeliciteerd met de 20 weken!! Spannend morgen de echo. Willen jullie weten wat het wordt? En arme Kippie en meneer de Haan. Knap van 'm dat ie is gestopt met roken en drinken. Zal ze allemaal niet in de koude kleren gaan zitten dit. Jammer dat het niet zo leuk was met de vrienden uit Zweden. Gelukkig staan ze niet snel weer op de stoep. Enneh... Tsja, het is vreselijk met dit weer, maar voor wie is dit wel fijn? Niet zeuren, gewoon doorgaan! Van zeuren wordt het niet kouder hier. Nu alles tegen elkaar los staan. Zelfs de voordeur staat wagenwijd open!
Thx stephanie, enne, we hebben 2 weken geleden een pretecho gedaan en weten dus al dat we een 2e jongen krijgen (ook wel hier gemeld en foto's staan in mijn album ) Btw, als je hoog zwanger bent, het over de 30 graden is mag je best ff zeuren hoor! Lijkt me geen pretje namelijk. Hopelijk is het niet zo warm als je moet bevallen. En die zweden hoef ik eigenlijk de rest van mijn leven niet meer te zien... klinkt hard misschien maar serieus de tokkies zijn er niets bij vergeleken. Mijn mannetje kent ze via internet al van jaren terug en hij heeft steeds contact gehouden en ze uitgenodigd.