Oh Wieffie wat stom van mij! *schaamt-zich-de-ogen-uit-de-kop-smiley* Enneh... het contact met de tokkies kan makkelijk verwateren toch? Beast, applausje voor het plasje op het potje!!!
steph mooie buik (jalours) mielenl al weel streeppie gepiesd? beast goed zeg!!! helemaal trots! wieffie mooi echo foto's zeg! en leuk 2 jongens!
@ bapsie superlieve bannerrrrt! en nee, nog steeds geen nieuwe test gedaan. ik geloof het wel hoor, zolang ik geen bloed verlies, vind ik het best. Heb me gisteren ook even aangemeld voor mvmmd (miep, mariek en daan) en die zal straks ook nog wel een test doen (tenminste, als ze ooit terug gaat bellen hahaha) @ beast jaaaaaaa goedzo! knap hoor van J. Zie je nou wel? Ik had trouwens gistermiddag het idee van de stickers uitgelegd aan Bosch. Hij koos de eerste, één met een kangoeroe, en wilde er ook nog eentje met een leeuw. Dus ik zei nee, pas als je weer een plas op het potje gedaan hebt. Bosch niet te flauw, gaat op het potje zitten en zegt "pssssssss". hahaha het kleine stinkertje! @ wief ik heb bij Bosch een echo gehad bij 6w2d, met ook al een knipperlichtje. Wat is dat toch weer spannend! Fijn dat het goed gaat met de familie pluimvee.....al is het dan "naar omstandigheden". En ja, kan me voorstellen dat je bij zoiets heel anders in het leven staat. Evengoed knap dat hij zo ineens is gestopt met roken en drinken. Respect! @ steeph prachtige buik meis! wees er maar trots op (al ben je hem misschien liever kwijt met dit weer ) @ leentje wat vervelend zeg, die opmerkingen. Waar halen mensen het lef vandaan......zelf nooit zwanger geweest ofzo hahaha! Lekker dat je nu vanuit huis kunt werken. Heb je nog wel genoeg opdrachten tot je verlof? owja ik HAD ook een vriendin via internet leren kennen, ik woonde toen nog in Noord-Holland en zij in Brabant, we gingen regelmatig bij elkaar langs. Zij leerde iemand kennen, ik leerde Siemens kennen en verhuisde naar Brabant (we wonen nu maar iets van 15km bij elkaar vandaan), maar ineens werd het contact veel stroever. Raar is dat. Wij met z'n tweetjes, dat ging goed maar op de één of andere manier klikte het niet tussen Siemens en haar man. We liepen elkaar tegen het lijf in Eurodisney vorig jaar. Dat was een paar maanden na Bosch z'n eerste verjaardag; ik had ze uitgenodigd en zij wilden liever een andere keer langskomen. Dat moet nog steeds gebeuren. Dus ja, ik ben er ook wel een beetje klaar mee.....
@Miele, wat goed dat je je kan inhouden met die testen, of heb je niks meer liggen thuis? @Wieffie, leuk hoor vandaag de echo. lekker uitgebreid koekeloeren naar de kleine. En fijn dat het goed gaat met de fam.kip, hopelijk hebben ze dit toch snel achter de rug. @Stephanie, mooie buik hoor, ik vind hem niet eens zo schokkend groot, of ligt dat aan de foto? @Leentje, het blijft irri als mensen dat blijven zeggen. Hier valt het op dit moment wel weer mee. Hier weer aan het werk, lekker druk, maar wel in de airco.
@ dimple ik heb hem even op 22 maart gezet, dat is uitgaande van mijn ei op CD 20. Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie, kom ik een paar dagen eerder uit. Dus misschien ben ik al ietsjes verder, maar dat hoor ik dan wel over ruim 2 weekjes. hier ook in de koelkast / bouwput. tjee het is hier echt onaangenaam koud. Plus ze zijn in de hal de boel aan het verbouwen. Dus een herrie!!! Volgens mij zou je volgens de arbo echt met oorkappen op moeten zitten nu hahaha * einde klaag-modus *
@Miele, jij 2 voorjaarskindjes -- ik 2 zomerkindjes Nu allebei een meissie en de toekomst voor onze kindjes staat al vast 8)
haha groot kans, als de chinese kalender ongelijk heeft net zoals de vorige keer (voorspelde vorige keer een meisje, nu een jongen) eerst maar eens een goeie echo over ruim twee weekjes....(ja ik ben de dagen aan het aftellen )
haha ja da's waar ik vertelde toch van het weekend over die lichte pijn in mijn heup die ik voelde? Deed me erg denken aan het begin van mijn bekkenklachten in mijn vorige zwangerschap.....heb ik vanmiddag nagevraagd bij de vk hier op het forum.....kan dus echt zo vroeg al! tjee dat wordt dus even een belletje naar de fysio van de week.
@ Miele: Oooh jee zo vroeg al idd die klachten! Pffff! Hopelijk wordt het niet te erg, een vriendin had het extreem kon niets... Ze heeft nu 2 maanden na haar bevalling nog last! Hier al lekker thuis. Straks N. halen en naar het CB! Was net gezellig in A'dam. Fietste langs het museumplein en dat zag er gezellig uit! Was nog vroeg, rond half 12!
Hey!! Mielen, en al een beetje aan het gevoel aan het wennen? Ga je nog een test doen, of geloof je het zo ook wel? Volgens mij zou ik me helemaal gek peacen.. Dat meen je niet dat die klachten van de heup nu al kunnen komen. Dus je gaat nu al in de rustig aan modus... En mvm, you go girl, ik mag me dadelijk denk ik lekker gaan prikken met jou peace (8)). Stephanie, men wat een mooie buik zeg! En voor de poll: 6 augustus om 09.45 van een prachtige jongen!!! Beastie, en je eerste werkdag een beetje doorgekomen? Wieffie, en hoe was je 20 weken echo? Nog meer aan het smelten (maar dan niet van het mooie weer ). En had de gyn nog antwoorden op je vragen? Leentje, hmmm lekker niets van aantrekken van dat soort opmerkingen, ene oor erin andere eruit. En de gesp afdruk nog steeds te zien ! Lool, hmmm dus nog steeds geen prins op het witte paard, maar dus alleen maar alcoholisten met een biertje met een witte kraag... Volgens mij moet je gewoon maar een andere job gaan zoeken, je zit echt in een totaal verkeerd werkveld! Trouwens nog wat gehoord van die kerel op de MSN? Nou ik kan zoals Tezz al zei echt de dagen voorbij kijken. Kan echt niet meer wachten. En als je dan zulk prachtig nieuws van Mielen leest dan wil ik ooooook!!! Hmm nog 50 dagen.... Bapsie mooie banner!!
haha daan, ik ging op die site een bannerrrrrt uitzoeken, toen stond jouw bannerrrrrrt daar als voorbeeld, grappig he! Ik heb nog 2 testen liggen maar ik weet niet of (en zo ja, wanneer) ik die ga opmaken. Ik probeer uit alle macht op die roze wolk te klimmen, maar voorlopig sta ik nog met beide benen op de grond. Aan één kant veel te bang dat er ineens niks meer komt, aan de andere kant genoeg kwaaltjes......ik was me net toch een partij MISSELIJK! en daan ik heb best getwijfeld of ik me wel weer wilde aanmelden voor mvm, maar ik ga het toch doen voor miep en mariek en jou....is toch anders als je een paar meiden "kent" die ermee geholpen kunnen worden. En hopelijk mag jij dan over een paar maandjes ook weer peacen voor het goede doel @ beast hoe is je eerste werkdag gegaan???
Hello, Wieffie, hoe was de 20 weken echo? Geef je trouwens een dikke knuffel aan Kippy en mijnheer de Haan, ik vind het allemaal zo heftig voor hen. He Steef, ik sta er nog niet op, zal ik hem zelf wijzigen of houdt iemand hem bij??? Ik had volgens mij een meisje op 28 juli om 01.05. Daan, nog 50 daagjes. Het lijkt veel, maar ze zijn zo voorbij vooral met de zomerdagen die eraan komen. Heb je ertussen nog vakantie? Beast, hoe was de eerste werkdag. Hier helemaal op, zojuist met zijn tweetjes de tuin gedaan. Pffff....wat een klus, maar hij ziet er weer helemaal mooi uit. Dat was wel anders van te voren. Ik ga nu dus even met een waterijsje chillen op de bank. Toedeloe!