goeiemorgen allemaal! 2 tests liggen nog steeds ongebruikt in de kast.....knap he (nee hoor ik ben gewoon een angsthaas) @ daan nog maar 49 dagen!
Hey! Mielen, haha wat lachen dat ik daar als voorbeeld stond.. Mag ik maar een inspiratie zijn voor velen 8). Maar ik vind het bijzonder knap van je dat je die testjes gewoon in de verpakking laat. Wanneer komt mvm langs? En ik verwacht echt wel dat jij bakken vol gaat peacen!! Leentje, verder alles goed met je? Groetjes en ja mielen nog 49 dagen !
niks knap, gewoon angst voor een witte test mvm nog niet teruggebeld (ik heb me via de site aangemeld). ik bel vrijdag wel, als ik voor die tijd nog niets heb gehoord.....
ff snel wat van mij laten horen... Werk ging prima...ff wachtwoorden enzo weer opzoeken...maar verder kon ik zo aan het werk...lag een mooi spoed klusje klaar die alleen ik kon doen (met de hand tekenen)
middag ach miele doe toch een test hihi als je echt denkt dat ie wit zou blijven dan had je ook geen banner aan gemaakt, de vk gebeld en je aangemeld bij mvm toch dus hup mooie dikke lijn willen we zien hihi iedereen knuffel...
@Miele, ik begrijp het wel hoor dat je niet durft, maar aan de andere kant, als je nu een super mooie knaltest hebt, zit je een stuk minder in twijfel. @Beast, fijn dat er lekker wat werk voor je klaar lag. Bij mij ligt er nog iets teveel voor een paar daagjes werk, dus ben benieuwd of ik het ga halen. Ik heb trouwens een contractverlenging gekregen van een jaar, ergens wel jammer dat het weer een tijdelijke is, maar aan de andere kant ben ik wel erg blij in deze tijden van crisis en zwangerschap, dus mag lekker nog tot 1 september 2011 werken.
Hey meiden! Even een kort berichtje. Zomaar een dikke knuff voor allemaal. Geen puf om op iedereen te reageren. Heb m'n dagboek van brusje bijgewerkt voor degene die wel willen weten hoe het hier gaat. Weinig bijzonders, maar dan hoef ik hier niet nog ee half uur te typen. Zo, weer languit. (veel harde buiken) Kissss
He Mielenl, ik snap hem niet precies. Welke is van vandaag? De bovenste lijkt mij 'verser' en de onderste opgedroogd dus dan ziet het er toch beter uit? Beiden hebben toch een streepje of heb ik het nu helemaal verkeerd?
@ leentje de bovenste is van vandaag.....met ochtendurine......had toch een knaltest moeten zijn. er zit 4 dagen tussen!
'Het is misschien geen knaltest, maar een streep is een streep en hij is duidelijker. JIJ BENT GEWOON ECHT ZWANGER HOOR!!!
Nou, dat is volgens mij niet waar dat je nu al een knaltest moet hebben. Ik moet zeggen dat ik de laatste keren dat ik testte ook erg baalde dat het zo lang duurde voordat ik een knaltest had. Even mijn testen erbij halen, ogenblikje: Laatste menstruatie was op 14 januari. Op 16 februari testte ik positief maar die was zo licht dat je hem zo goed als niet kon zien. Ik weet niet op hoeveel DPO ik zat. Ik dacht dat ik toen op 15 of 16 DPO zat maar ik vond het streepje toen zo ontzettend licht. Maar als ik kijk naar ons klusschema van toen, kon het ook niet veel later zijn moet ik zeggen. Uiterlijk 13 DPO ofzo, maar volgens mij was het verder. Ik snapte er ook helemaal niks van. De testen van de dag erna en weer een dag erna waren ietsiepietsie donkerder (verschilden eigenlijk niks van elkaar), maar waren met het blote oog wat beter te zien. Op 19 februari werd hij pas echt duidelijker (ik zat toen denk ik al tussen de 16 en 18 DPO ofzo. Ik was toen onzettend onzeker omdat ik dacht dat ik wel een knaltest moest hebben. MvM kwam op de 22ste en toen had ik ook nog geen knaltest, de teststreep was nog steeds een stuk lichter terwijl het schijnbaar erg gevoelige testen zijn. Op 21 februari was de teststreep weer wat donkerder maar nog steeds niet gelijk aan de controlestreep. Pas op 23 februari, dus een week na de eerste positieve test, had ik een knaltest. Toen waren beide streepjes gelijk. Ik zat toen ongeveer op de 20-23 DPO. Als ik kijk naar jouw testen en mijn foto's die net genomen waren na het testen, dan is mijn eerste test op 16 februari (13-15 DPO) iets lichter dan jouw eerste. Mijn test op de 18de is nog wat lichter dan jouw tweede test, die op de 19de komt er in de buurt. Dus bij mij zaten er 3 dagen tussen. Maar ik snap zeker dat je onzeker bent en een flinke knaltest wil hebben. Dat had ik toen ook, ik baalde elke keer zo erg. Vooral toen MvM langskwam en zelfs die test een teststreep gaf die stukken lichter was. Maar je ziet het, het betekende niks, alles was goed. Zo lang hij donkerder is dan is het toch goed? Je zult dadelijk als hij opgedroogd is echt wel veel beter het verschil zien, post dan nog maar eens een foto. Hoeveel DPO zit je nu. Ik weet dat ik bij Ninthe op 12 DPO pos teste en op 13DPO een maagdelijk witte test had. Maar mijn gevoel zei toen dat het toch wel zo moest zijn anders was ik al ongi geworden.
Ik heb nog eens teruggekeken naar je foto en het is toch een hartstikke mooie test. Je hoeft je ogen niet bij elkaar te knijpen, je hoofd op een bepaalde manier te houden om een tweede streep te zien, de tweede streep is toch hartstikke goed te zien en duidelijk roze!
jullie zijn lief! Het is gewoon.....de vorige keer heb ik een paar dagen na mijn eerste positieve test (die was ongeveer net zo duidelijk als die van zondag), met avondurine, een test gedaan en dat was echt een knaltest! Ik heb gewoon het idee dat hij in vergelijking met de vorige test veel te licht is. Die bloedtest zal nog best wel positief zijn, maar ik denk dat ik pas mijn banner weer ga aanpassen als ik een goeie echo heb gehad
@Miele, die onzekerheid begrijp ik best hoor. Nog even wachten en je hebt het knipperlichtje gezien. Wat betreft morgen, ik ga niet zwemmen hoor, heb zoveel te doen en morgenavond ook nog weg met een paar collega's, dus je houdt het tegoed.
Ik snap je zeker Mielenl. Ik vond het deze keer ook veel langzamer gaan dan met de testen bij Ninthe. Maar als uit de bloedtest blijkt dat je zwanger bent dan kun je er toch niet omheen. Op hoeveel DPO zit je nu? En een banner over anderhalve week is ook mooi hoor, dikke kus!
He miele, Ik ben het met leentje eens hoor, mijn knaltest was ook pas op 20 DPO. Ik denk dat je het beste 2 testjes van het kruidvat voor 5 euro kunt halen, die testen gewoon veel duidelijker. Zul je zien dat je echt wel een dikke knaltest hebt!
Hoe laat krijg je de uitslag van de bloedtest? Krijg je die dan via de gyn door? Anders kun je je onzekerheid toch even uitspreken?