blijft nog even spannend dus miele.. we blijven positief voor je en mn duimen draaien overuren. dikke knuffel!
Hey meiden, Mielen, bah wat een onzekerheid! ik vind persoonlijk de test wel errug positief, maar snap je wel. En nu nog weinig duidelijker dus.... Deze beeb houdt je gewoon lang in spanning. Dikke knuff iig! Hier ligt Esmee net pas in bed. Maar ze wilde niet slapen. Krijsen joh! Toch maar even laten gaan en nu is ze stil..... Vanmorgen nog even naar de braderie geweest. Gelijk in laten schrijven bij de sportschool voor na de bevalling. Dimple, hoe is het nu met jou? Lekker he dat verkoelende windje! Leentje, gefeliciteerd met je 26 weken! Ook weer een bijzondere grens vond ik. Stel nou dat ze nu al wil komen gaan ze er iig alles aan doen om het goed te laten komen. Marieke, hoe is het met jou? Ging je nog naar de braderie?
Lieve Jasmijn, Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je maar een fijne dag mag hebben. En papa, mama en broertje natuurlijk ook van harte!
Mielenl, het blijft dus erg spannend zeg. Gewoon niet meer testen en dan maandag weer afwachten. Pffff.....hopelijk zijn de dagen zo voorbij. Maar iig fijn dat het positief is. Je had toch ook een laat ei? Op hoeveel DPO zou je dan nu zitten? Tja, we kunnen wel gissen en onze theorieën er op loslaten, maar het blijft gewoon wachten, bah.
steef stoer hoor die sportschool!!! hier gaat t wel. ben een collega aan t ondersteunen die morgen een curretage krijgt.. dus dan komt alles weer lekker boven. vandaag een enorme kut dag, ben doodmoe en kan alleen maar huilen. word werken met dikke doppen vanavond. morgen laatste daggie dan vakantie. kom snel weer ff aanwapperen dan hoor! nee ik ga niet naar de braderie.. geen tijd voor houd jij t nog ff vol?
@Stephanie, moet eerlijk zeggen dat ik nog niet buiten ben geweest en de hele dag staat de airco aan. Maar het ziet er wel verkoelend uit buiten.
ik zit nu op 16 DPO, 15 zou ook kunnen maar veel minder kan niet, want dan was ik wel ongi geweest, als je begrijpt wat ik bedoel. testen......hmmmm ik weet het niet......nu durf ik helemaal niet meer!
Och meis toch. Als je even lekker van je af wil muiten dan bel je wel he!!!! En huilen is goed. En af en toe heerlijk om je eens lekker te laten gaan. Jij bent altijd al zo stoer. Ik hou het wel vol hoor. Heb van een vriendinnetje dvd's van desperate housewives te leen. Nooit wat van gezien, maar nu begonnen met deel 1 en heb nu eens een goede reden om op de bank te hangen!
Mielen, als je nou een echte zwanger/niet zwanger test koopt en die over 2 dagen doet? Duidelijker kan niet! Alhoewel ik die test van vanmorgen al duidelijk genoeg vond hoor... Dimple, het is nu wel lekker om alles tegen elkaar los te gooien hoor. Goed voor je, beetje frisse lucht!
Ik weet het, alleen zit ik op mijn werk, dus gaat helaas niet. Zodra ik thuis ben gaat alles open hoor.
Daar sluit ik me bij aan hoor. Ik ga morgen misschien wel niet zwemmen, maar als je je ei kwijt wil kan je altijd even komen klagen.
@Jasmijn, pappa, mamma en broertje: Bekijk bijlage 85802 Heeeeeeeeeeeeerlijk feestje gewenst van ons! En wat een stoere fiets! @Mielenl: ben errug benieuwd naar je uitslag maandag. Helaas ben ik misschien niet in staat te checken op vakantie, maar mijn duimen draaien in elk geval wel volop! Wat Beast ook al zei: past wel in het plaatje van een laat ei hoor. Knuffie! En heeeel veeel sterkte met wachten tot maandag! @All: hier pre-vakantie-drukte, dus te druk om achter de pc te kruipen. Morgenvroeg vertrekken we en over ruim 2 weken zijn we weer thuis. Dussss als ik jullie niet meer spreek (ja lappie gaat wel mee, maar denk niet dat we ergens verbinding hebben )...dikke knuffels en tot over 2 weken!!!!! Liefs Tezzz
@Tezz, fijne vakantie enne.....wat voor uithoek gaan jullie naar toe, als je denkt dat je geen verbinding hebt?
Miele, jeetje spannend de komende dagen dus. Maar ik denk ook dat het wel goed komt! Vertrouwen blijven houden hoor! Ik heb ff een tabel met HCG waarden gezocht Niet zwanger < 5 21 dagen 0 - 5 28 dagen 3 - 426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 Tezzzzz, fijne vakantie alvast! Sterkte met de inpak-stress! Oja, nog ff over mijn 20-weken echo. Alles was goed. Groeit goed. Maar had geen leuke gyn. pfff... hij vond dat ik zelf maar een doptone moest kopen en moest gaan controleren of ons 2e kindje ook hartritmestoornissen heeft. Hij wilde er niet aan dat het moment-opnames zijn en er dus niet duidelijk is of het kindje het dan wel/niet heeft. Eigenlijk zou er gewoon 1x per 2 weken ofzo een echo gemaakt moeten worden om te zien of het kindje geen vocht vast houd. Maar daar wilde hij niet aan. Tja... volgende keer heb ik dezelfde gyn die ik ook bij colin had dus zal het eens met haar bespreken.
Mielen , blijft spannend ! Hopelijk gaat het weekend snel voorbij. Beastie en man , van harte gefeliciteerd met Jasmijn haar 2e verjaardag ! Leuke foto,s , schattige staartjes en een heeeeele mooie fiets ! Mia word zondag alweer 1 jaar ! Ben vorig jaar in gedachten opnieuw aan het beleven. Tezz , fijne vakantie ! Wieffie , Super dat de 20 weken echo goed was , heel jammer van je gyn.... Hopelijk krijg je bij de andere 1x in de 2 weken wel een echo , echt belachelijk dat hij vond dat je dat zelf maar uit moest zoeken.
Hiep hiep hoeraaaa! Er is er eentje jarig, Hiep hiep hoeraaaaa! Er viert er eentje feest!!!! Jasmijn, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag! En wat heb je een mooie fiets gekregen!
@ Miele: dikke knuffel! Ik vind die strippies zulke stomme testen, bij N. duurde het ook even voordat ik een echte knaltest had! Bij mijn andere 3 varieerde dat... De eerste x weet ik niet meer echt, de tweede keer testte ik pas 1 week na NOD en de derde keer had ik meteen een knaltest, al 1 dag na NOD, bij N. duurde het ook echt even... Vooral met die stripjes, ik ben trouwens ook geen fan van 2voor5euro van het kruidvat... Die 'duurdere' van het kruidvat vond ik fijn! @ Steph: Had je blog gister nog gelezen op brusjes site! Gelukkig was alles goed, maar het wordt dus weer een joekel? Hopelijk gaat deze kleine er beter uit ondanks het formaat... Lijkt me toch wel een geruststelling dat Esmee blijkbaar niet goed lag! wel vreemd dat ze er nu mee komen, hadden ze dat op de na controle niet gezegd? Zal me niets verbazen als ik later hoor dat Nena ook niet goed lag ofzo... Bij mij zeiden ze eerst ook: we weten het niet... Nja, wie weet kom ik er ooit achter, als ik ooit nog zwanger mag worden! @ Wieffie: Wat een suffe gyn zeg... Sommige zijn zo makkelijk! Hier had ik dat ook met mijn zwangerschap, ze zei geen probleem die afwijking van jou, terwijl later er een hele heisa van gemaakt werd door andere gynaecologen en ik werd medisch verklaard met elke controle een echo! gelukkig volgende keer weer die andere gyn!
@ wief wat stom zeg dat die gyn daar zo mee om ging. idd verstandig dat je het nog met je eigen gyn gaat bespreken..... @ tezz fijne vakantie! @ dimple (nog vergeten......té ego vandaag ) gefeliciteerd met je contractverlenging!!! @ iedereen knuffiez! verder vanmiddag en vanavond lekker veel afleiding gehad. Nu wel barstende koppijn en zo misselijk als wat (we hadden BBQ en veel te veel gegeten! ) Dus ik duik maar eens op tijd mijn bedje in!