hahhaha..Zumba topic..leuk! hahahha Tja je hebt altijd van die mutsen die de heup volledig in de nek swiepen...maar er zijn er echt een hoop zonder ritmegevoel...ook geen probleem..en echt heel moeilijk is het niet.. Ik ga nu 2 keer naar de sport school...de rest doe ik thuis voor de buis..in totaal dus 5 keer in de week...soms 7.. Oke..ik sla door..maar het is ook zo verslavend en leuk om te doen..en nu je echt gaat zien dat je strakker in je vel komt te zitten motiveert dat enorm.. Ik heb een "doel " broek..die ik eerst net over mijn knieen kreeg..nu krijg ik m dicht..maar zit nog in de camel hump fase..dus we moeten nog even... We komen er wel... Lieve Mielen..hele dikke knuffel!!! oh voor de de steeph poll 24-07-2010 / 29-07-2010 (spreid je winkansen ghe ghe ) om 15:10 van een prachtige stoer mannetje
jac was daar wel langs geweest 5 euro armer en 2 testjes rijker........wilde eigenlijk vanmiddag testen maar weer behoorlijk wat bruinverlies vanmiddag en zelfs wat rood.....heel klein beetje hoor, maar die roze wolk is nu heel ver te zoeken....
Mielen, jeetje, kan me voorstellen dat die roze wolk even ver weg is. Toch blijven we hier lekker pupo en duimen draaien hoor!
Bekijk bijlage 86148 De Brusje-voor-Esmee-Poll! Beastie 19-07 om 19:07 een Mannetje Babs 20-07 om 20:07 een Meiske Mielen 21-07 om 3:00 een Meiske Diaantje 24-07 om 15:10 een Mannetje Diaantje 25-07 om 15:10 " Diaantje 26-07 om 15:10 " Diaantje 27-07 om 15:10 " Leentje 28-07 om 01:05 een Meiske Melmel 28-07 om 19:00 een Meiske Diaantje 28-07 om 15:10 een Mannetje Diaantje 29-07 om 15:10 " Stephanie 30-07 om 07:30 een Mannetje Tijgertje 31-07 om 17:15 een Mannetje Dimple 01-08 om 21:33 een Meiske Marieke 05-08 om 13:14 Lola 05-08 om 8:50 een Meiske Daan 06-08 om 9:45 een Mannetje Link plaatje: http://i275.photobucket.com/albums/jj313/AshleyWit/nijntje5.gif
goeiemorgen! Bekijk bijlage 86209 hij is nog niet zo donker als ik had gewild, maar ziet er wel donkerder uit dan die van donderdag zag hem ook bijna direct al verschijnen.....de roze wolk komt weer een stukje dichterbij (ik durf er pas op te klimmen na een goede uitslag maandag )
Bekijk bijlage 86210 en nog even alledrie naast elkaar...... de bovenste is van 11 juli, de middelste van 15 juli en de onderste van vandaag
@Miele, wat zien ze er mooi uit hoor. Tuurlijk wachten we even tot maandag maar dan zie ik ook echt een roze wolk boven HZ hangen hoor. Dat eis ik dan gewoon Veel plezier vandaag. Doe ze de groeten.
Oooh Miele, gelukkig dat ie donkerder wordt, ik had niets anders verwacht. Ook al was het wel heel spannend met je bruinverlies! Komt helemaal goed!
ik hoop het.....bruinverlies is er nog steeds zo af en toe. maar had me ingesteld op een witte test dus die dikke streep voelt wel heel goed nu
Nou gelukkig dat het jou ook wat gerust stelt! En ik heb zelf ervaring met een vmk dat ik eerst goed positief testte en steeds minder dik positief! Ik weet hoe klote dat is... Gewoon zien hoe het fout gaat, maar jij test steeds donkerder, dus het zit gewoon goed! En zolang jij er vertrouwen er in hebt, dan zit het zeker goed!!! En tuurlijk zal je wel onzekerheid hebben, maar dat is ook niet zo gek! Dikke knuffel! Ik duim de hele tijd voor je dat je maandag gewoon een goede bloeduitslag krijg waar het hcg minstens 2x zoveel is!
Mielen, wat een stoere test!!! Hij is écht wel een stuk donkerder. Laat die roze wolk maar komen zou ik zeggen. Ontzettend zwanger. Anders was ie echt niet donkerder geworden hoor.
owja mvm had ik me dus voor aangemeld, belt ze woensdagavond terug, ik zit in de auto met een paar kennissen, vol op de speaker, dus dat begon al lekker. Ze zei dat de flessen bij ons niet worden opgehaald, dat wist ik wel, dat was de vorige keer ook. Alleen het inleverpunt van vorige keer is ook vervallen, dus of ik die flessen dan in timboektoe kan inleveren (nouja bij wijze van spreken dan he). Kan ze eventueel ook bij schoonma neerzetten, daar worden ze wel opgehaald (oude inleverpunt was in hetzelfde dorp, mij ontgaat hier even de logica). Maar ik wil het nog LANG niet aan haar vertellen. Dus helaas, geen mvm voor mij dit keer....Sorry mariek, miep en daan....