hahaha m'n vader vroeg ook al wie er aan het plassen was. Maar Roij is aan het koken dus je hoort het vet spetteren! Hoe groot is Collin nu wieffie? Ben trouwens ook wel benieuwd of de beeb van kip echt zo groot is.
Hoe groot Colin precies is weet ik niet maar hij heeft maat 80, 74 is veel te klein De foto's van colin worden ff op de server gezet zal straks ff een paar plaatsen
BTW, ik heb me toch een leuke slinger voor colin's verjaardag gevonden zeg! Te leuk, kijk maar eens op www.mijneigenslinger.nl
Avond! Ik had Kippy ook nog gesmst vandaag en iedereen kreeg de groetjes! Maar Wieffie had ook al van alles doorgegeven! hihi! Ik ben te laat voor mijn poll, maar het kan nog op 'mijn' dag! Ben zoooo benieuwd.... Spannend!!!
Bekijk bijlage 48384 Ik ook maar even spammen, jammer dat ik d'r krullen nooit goed op de foto krijg!
Nee joh, N. was tot een maand of 7 a 8 ook niet gezegend met een grote haarbos, alleen een gekke pluk boven op haar hoofd, maar nu groeit het hard, ik ga deze maand denk ik naar de kapper, het is zo pluizig! (en er komen steeds meer krullen bij! )
Dank je Baps, XL ook , ik vind hem zo'n mooi koppie hebben en een heel open blik! *smelt* (ok, op deze foto, ligt ie heel lief met zijn oogjes dicht, maar op je hyves! )