Lola, wat een heerlijk snuutje heeft ze toch! En misschien als je naar de kapper gaat dat ze ineens een hele bos krullen heeft!
klapt voor esmee!!! grote meid!!!! en idd jeeeetje kleine kindjes worden groot. maar wel te snel hoor.. oooh baps wat een prachtig manneke toch!! smelt. en lola.. die oogjes hihi lekker ondeugend
Nou hier ook ff spam van colin... Aangezien hij straks papa en mama in het bedrijf moet helpen kan je niet vroeg genoeg met computerles beginnen
Dank je Lool Je ziet idd niet dat ze eeen halfbloedje is. Nou ja, ze heeft wel wat meer kleur dan dat mijn niet halfbloedje heeft, maar als je niet beter weet heeft ze twee blanke ouders. Wieffie, wat een lekkere knul zeg! Hij is er vroeg bij hahaha, is ie aan het msnen?
Vind het niet kunnen hoor wieffie, leer 'm dan gelijk online pokeren of zo. Verdien je tenminste écht wat mee!
Ohja, ik mag dit niet zo posten die reclame! Steph, volgens mij mag het wel onder je banner... Toch? Enne, idd als je haar naast een ander kindje zet, dan zie je wel dat ze iets bruiner is... Foto verwijderd ivm privacy van het andere kindje! Wieffie: hhahahaha, geweldig!!!! Wat een plaatje ook, die ogen!!!
steef was zeker gezellie, moeten we weer vaker doen!!!! lola, hmm schiet me meteen een liedje over schommelen te binnen hahahaha ja vorige week alweer begonnen. wel ff zwaar met meteen dubbele diensten. maar ook wel weer lekker. afleiding
Oh ja, dan zie je het ineens beter. Even off topic, wat heb je dat kind toch altijd leuke kleren aan! Valt me iedere foto die ik zie weer op.