Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple lekker verlof :) gefeliciteerd meid!
    lief dat je op Bosch wil passen (Siemens gaat niet mee) maar we willen morgen ook al op tijd naar mijn ouders rijden, dus na die afspraak direct door naar de ap en dan inpakken en wegwezen.

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Is het wel verstandig om alleen te gaan?
    Ik wil ook wel mee en gewoon in de wachtkamer blijven wachten met Bosch.

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Of is Siemens thuis met Bosch?
    In dat geval is het misschien ook niet verstandig om alleen te gaan.

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik was van plan om alleen te gaan, met Bosch. Hoezo lijkt het je niet verstandig dan? Ik ben wel vaker alleen met Bosch in het zkh geweest hoor ;)
    En daarbij, ik moet er al om 8 uur zijn om bloed te prikken en mijn afspraak is dan pas om 10 over 9.
    Je mag best mee hoor, graag zelfs!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    De Grote Digger-Poll

Bekijk bijlage 89468

mielenl 21 augustus om 3 uur een jochie
    willie 24 (met uitloop naar 25) augustus een meisje
    diaan 26 augustus een mannetje
    wieffie 28 augustus een heel mooi 2e jongetje
    stephanie 28 augustus om 8:08 een jochie! (een meisje dus want ik heb het altijd mis ;))
    leentje 28 augustus om 13:05 eenmeisje natuurlijk!
    marieke 29 augustus om 5 uur
    dimple 1 (met uitloop naar 2) september een jongetje
    lola 3 september om 15:38 een girlie
    bapsie 13 september om 3:33 een meissie

link naar plaatje: http://i306.photobucket.com/albums/nn275/Cherokee_Dave_2008/NASCARs-Digger.gif

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele: dikke knuffel voor jou!!!

@ Dimple: lekker zeg je verlof! Lekker genieten...

@ All: hoiii!

Hier druk aan het werk. Wacht nu op de bus en duurt akelig lang!
    En er is weer 3 man sterk in mijn huis bezig! Altijd handig! Volgende week zaterdag wordt mijn vloer gelegd door mijn vader en broer! Heel vaag want hun hebben geen contact meer door mijn vader en nu belde mijn vader mij net dat hij mijn broer heeft gebeld... Hahaha... Zal wel!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh en volgens mij klinkt het nu allemaal of ik uit een verknipte onstabiele familie kom, maar is niet zo hoor! Hahahahaaaa!

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola wat heerlijk dat je zoveel hulp krijgt! ben heel benieuwd naar het eindresultaat......maar we krijgen toch wel een uitnodiging voor de housewarming? :D

hier wat aan het inpakken geweest; Bosch gaat een weekje logeren! spannend!! (vooral voor mij hahaha)
    Ik dacht hem van de week vast een beetje voor te bereiden. Liep hij dus de hele dag te roepen "opa oma duitsland 'geren!"
    Hij begon er gisteren weer over (vroeg of oliemuis ook mocht 'geren hihihi schattig he). Dus ik denk dat hij er wel zin in heeft.

Zometeen even Bosch ophalen. Ik denk dat ik het mezelf makkelijk ga maken vanavond met eten......

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

ECHT WEL...........:D:D...ik ook...who cares!!.:D8):D*heh..mis een over de grond rollend smiley!*

@ Mielen....vind het een heel goed plan van Dimple!!..niet "alleen"gaan morgen...

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ben weer terug uit het zh, echo was goed, kindje groeit goed (niet te hard, is nu ongeveer 2500 gr) en kindje ligt goed, koppie onder.
    Die achterlijke gyn was nu nog korter af dan vorige keer:(, ze ging niet eens even voelen aan mijn buik,wat ze vorige keer nog wel deed en zei alleen: alles ziet er nu goed uit, je mag weer terug naar de vk. En we stonden weer buiten. Echt vreemd hoor, en die verdienen nog bakken met geld ook nog.
    Maar goed, heb me maar niet weer druk gemaakt, ik kom daar gewoon niet meer voor ik ga bevallen (en natuurlijk om Miele te steunen)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    eueueueuehhh, 27 aug om 07.07 in de ochtend...en een grietje:D

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    De Grote Digger-Poll

Bekijk bijlage 89511

willie 24 (met uitloop naar 25) augustus een meisje
    beastie 27 augustus om 7:07 een grietje
    stephanie 28 augustus om 8:08 een jochie! (een meisje dus want ik heb het altijd mis ;))
    leentje 28 augustus om 13:05 een meisje natuurlijk!
    dimple 1 (met uitloop naar 2) september een jongetje

link naar plaatje: http://i306.photobucket.com/albums/nn275/Cherokee_Dave_2008/NASCARs-Digger.gif

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple fijn dat alles goed was! en gelukkig hoef je daar niet meer naartoe. (het is te hopen dat een andere gyn dienst heeft als je moet bevallen......ik zou wel weten welke ik erbij zou willen hebben hahahaha)

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Je bent bij ons de tijden vergeten:
    Wili: 18.00 uur
    Ikke: 19.32 uur
    Een van deze 2 tijden is namelijk de juiste :D

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Dimple, van harte met je welverdiende verlof! Nu lekker rustig aan doen! Enne, natuurlijk ook dat je weer fijn terug mag naar de vk! Ben wel een beetje jaloers, zitten hier ook bijna alleen maar achterlijke gyn's en helaas ben ik er toe veroordeeld;)

Miele, dikke knuffel meid! Ik moet ook veel aan je denken. Vind het zo kl*te voor jullie! Lief hoor van Dimple dat ze morgen met je mee wil, zou denk ik ook liever niet alleen zijn. Je weet toch niet hoe het bezoekje zal gaan verlopen dan is het denk ik wel prettig dat je er iemand bij hebt!

Stephanie, BV of KV, ik ga me niet meer in die discussie mengen. Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt! Kan me wel voorstellen dat het kriebelt om het te proberen, had ik met colin ook wel ondanks dat ik wist dat het toch niet ging. Zal nu wel weer zo zijn. Maar de kindjes worden echt niet minder van kv dus doe gewoon lekker waar je je goed bij voelt. Je kan ook nog half half proberen. Misschien een idee....??

Lola, wat lekker dat je zoveel hulp hebt. Klinkt alsof je er sneller woont dat je dacht. Enne, verknipte families daar kan ik ook nog wel een paar boeken over schrijven hahahaha... maar dat denken we echt niet hoor;) ;)

Miele, mag ik de poll nog wijzigen? Stephanie koos dezelfde datum met de tekst erbij dat ze er toch altijd naast zat... nou ik wil wel eens een poll winnen, mag ik dan nog wijzigen?? ;)

Hier weer voor het eerst naar fysio geweest. Hopelijk ben ik nu weer net zo snel van de klachten af als de vorige keer... Mijn vorige fysio was er niet meer dus helaas naar een andere, ach als het maar helpt ;)

Nu ff aan de strijk..... ligt alweer veel te veeeeeeeeeeel.....

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Als alles gaat zoals ik wil heb ik niemand nodig van het zh, eerst roepen ze in noodgevallen de vk van het zh erbij en daarna pas de gyn, dus ga ervan uit dat ik helemaal geen gyn zie.
    En er schijnt met Wup zijn geboorte ook een gyn aan het bed te hebben gestaan (even denk ik), maar ik zou niet eens weten of het een man of vrouw was.

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Wieffie, hopelijk helpt de fysio lekker snel.
    En zal onthouden dat ik de 28e niet ga bevallen :D

Ga weer "lekker" naar dikkebuikengym. Heb helemaal geen zin, maar beweging kan geen kwaad. Ben wel gisteren en eergisteren wup met de fiets wezen halen. Dus gaat goedkomen.
    Heeft iemand trouwens ervaring met conditie opbouwen met een Wii??

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple ik heb die wii ook vooral gekocht om een beetje te "sporten". Het is echt leuk hoor, alleen ik moet mezelf altijd een flinke schop geven om iets te doen. Ik vind hardlopen fijner (wat ik op dit moment ook niet doe * schaam * ) omdat ik gewoon liever buiten sport.

@ wief hopelijk gaat het gauw weer de goede kant op met je bekken klachten! En lief dat je zo met me meeleeft :)

Geldt trouwens voor jullie allemaal hoor, doet me echt goed dat jullie zo met me meeleven!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    De Grote Digger-Poll

Bekijk bijlage 89526

willie 24 (met uitloop naar 25) augustus om 18:00 een meisje
    beastie 27 augustus om 7:07 een grietje
    leentje 28 augustus om 13:05 een meisje natuurlijk!
    dimple 1 (met uitloop naar 2) september om 19:32 een jongetje

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    owja wief tuurlijk mag je nog wisselen. laten we zeggen tot de 37w mag er nog geschoven worden. ;)

Deel Deze Pagina