I'm BEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEECK! pff...gisteravond om 20.15 vertrokken en daarstraks om 9.31 thuis aan gekomen. Ikke 1 uurtje geslapen, kids een uur of 5 en manlief niks natuurlijk (want hij reed). Maaaaaaar we zijn er en zónder noemenswaardige files! eerst het belangrijkste: @Mielenl: dikke knuffel voor jou! Heb 2 weken lang aan je zitten denken en helaas lees ik net dat je kleintje niet heeft kunnen blijven Wat ontzettend jammer zeg @ Stefanie: pvd! Hadden we toch afgesproken dat je pas zou bevallen als ik terug was? Ben speciaal nog een halve dag eerder teruggekomen zelfs! Heeeeel Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Lees iets over bv-perikelen? Als het niet wil, wil het niet hoor...met kv worden ze ook wel groot. Maar iemand gaf de suggestie om misschien wat te gaan combineren? Is een bult werk, maar ik was persoonlijk erg blij met deze optie. Succes en voral: geniet je suf! @All: beetje moehoe... Vakantie was heerlijk. Helaas ging op dag 6 de auto kapot (jaha...een nieuwe uitlaat en accu waren nog niet genoeg...de radiateur moest er blijkbaar ook nog aan geloven.. ). Gelukkig waren we vlak bij de camping toen de temperatuur omhoog vloog, dus zijn we wel op de camping 'gestrand'. Maar hebben daar dus wel 5 dagen 'vast' gezeten omdat de verkeerde radiateur geleverd werd en vervolgens uit belgië moest worden geleverd.. En we zaten dus op een kleine camping met (gelukkig!) een privezwembad, maar verder helemaal niks. Ideale camping als je toch elke dag de hort op bent (genoeg te doen daaro in de omgeving)...GEEN camping om 5 dagen vast te zitten zonder eten.. beetje jammer, want daardoor konden we alsnog alles wat we nog wilden doen weer in 2 dagen proppen.. Maar we hebben gelukkig wel leuke dingen gedaan en m.n. de eerste week hadden we fantastisch weer en (omdat het zo'n rustige camping was) de kids een groot privezwembad! (waar manlief overigens zo in is verbrand dat ie 1 en al blaren op z'n schouders had).. Was dus weer een avontuurlijke vakantie zullen we maar zeggen Nou eens kijken of ik nog iets te eten heb, want ik barst van de honger...kids zitten mekaar continu in de haren nou omdat ze zo moe zijn maar dat niet willen toegeven...gelukkig is er nog chococake Laterrrr! liefs Tezzz
Zou ik nog bijna iets heeeeeeeel belangrijks vergeten! Kiyan heeft zijn eerste stapjes los gezet!!!!!! En hij kan het dus prima, alleen wíl hij gewoon niet!
Miele, toch kl*te bericht maar wel fijn iig dat het geen bbz is. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Hopelijk kan je de volgende ronde met clomid snel beginnen en dan wel genieten van een goede zwangerschap! Beastie, wat een leuke spam! Mooi mannetje hebben jullie zeg! Enne lekker dat je een welverdiende vakantie hebt geboekt. Hoe lang gaan jullie? Stephanie, ik heb je bevallingsverhaal ff gelezen... pfff... klinkt idd heftig hoor... maar goed om te lezen dat je je iedere dag iig wat beter voelt. Ik hoop dat je snel weer de oude bent want dat bijkomen van de bevalling valt echt niet mee idd. Tezzz, WB! Balen van jullie auto zeg Hopelijk ben je toch ondanks het weinige slapen een beetje uitgerust! Enne, gefeliciteerd met de 1e passen los van K! Succes met achter hem aan vangen Daarstraks ff naar de markt geweest maar op het eind kon ik niet meer lopen van de bekkenklachten AUW! Dinsdag 2e keer therapie, hoop echt dat het snel gaat helpen, zo'n rot pijn. Verdorie, kwam er net achter dat ik bij de meds die ik nu heb ook geen bv mag geven. (baal er flink van want dacht dat dat juist met die klysma's geen probleem zou zijn, anders zou ik wel aan de "pret" (idd prednisolon) zijn begonnen. Maandag dus maar ff bellen met het zh. Kijken wat er aan gedaan kan worden....
@Tezzz, welkom back, jammer van de auto, wel uitgerust?? Knap van kleine K hoor, zelf eindelijk lopen @Wieffie, das effe een tegenvaller dat je toch geen bv mag geven. En hopelijk helpt de therapeut snel.
hai hai iedereen dikke knuff... nog druk vakantie aan t vieren dus niet zoveel online steef... heb je voicemail gehoord hoor hahaha sorry voor de late reaktie maar waren weg. ik doe je morgen wel ff bellen of smssen.. ik ben volgende week nog vrij, chris moet werken. dus kan overdags alleen komen en savonds kan t met zn 2e.. maar dan willen jullie ook rust neem ik aan. dus hoor wel wanneer je nog geen of weinig visite hebt op een dag volgende week. tezzz welkom terug.. fijne vakantie gehad? zo ga weer even verder hier... tot laterxxx
mogguh.. Ken je dat ?.....dat je gezellig vrienden op visite hebt, je lekker de hele avond aan het beppen ben...je op de klok kijkt en het in eens half 3 is ..en voor je het weet je pas om half 4 slaapt (geen details ).........maar je er een paar uurtjes later ( 4 ) je er weer uit moet omdat je kleine meid het wel welletjes vind dat slapen.... en omdat je tegen opa en oma hebt gezegt dat je gezellig nog even voor de vakantie een bakkie komt drinken om 11:00 ............................... Zucht...............me and my big mouth!! .........had volgende week ook nog wel gekund ........ @ tezzzzzz..welcome back meis...wel super klote dat de auto dan even andere plannen heeft gehad..maar al met al toch een geslaagde vakantie is geweest.. Iedereen een fijne dag!!!...*sleept zich zelf naar de keuken voor een bakkie thee..........shoot!!!..waarom vind ik koffie nou niet lekker....*
Ja, Diaan dat ken ik.......ken je dat ook....dat je kind om 8 uur in je bed kruipt en voor die een kusje en goedemorgen zegt al meteen begint, mama, mag ik tv kijken....tot ongeveer 100x toe.....en uiteindelijk mag hij heel even kijken en moet daarna onder de douche....1 groot drama....hij wil badderen....heb ik geen zin in...ik wil naar beneden....na een kwartier staat hij eindelijk jankend onder de douche......en het enige wat hij sindsdien kan doen is zeuren/janken/mauwen....wat is dat toch....had me een leukere zondagochtend voorgesteld En goedemorgen allemaal.
Yep........helaas zoooooooooo herkenbaar.............mama's batterij was even leeg vanmorgen.....en die van Mea was geloof ik helemaal nieuw...want ze kon d'r klep niet houden en steeds als ik mijn ogen dicht deed..probeerde zij ze weer handmatig open tebreken... Ach..mijn tijd komt nog wel..als ze 30 is..na het stappen denkt uit te slapen..........
erg herkenbaar diaantje!!! zo gingen wij ook pas om half 3 naar bed, en werden we vanmorgen wakker gebeld door mn schoonouders die op de koffie kwamen... zonder te bellen... aaarrrgggh kan ik zo slecht tegen. zeker als je over 3 kwartier bij je eigen moeder moet zijn om naar een verjaardag in utrecht te moeten... zucht.... dimple gefeliciteerd met je laatste vakje... stephanie hoe is het daar? xxx
Gelukkig weet onze familie dat ze, ten eerste niet smorgens zomaar kunnen komen, en ten tweede niet zonder telefoontje. Er wordt bijna altijd wel gebeld. En gelukkig is mijn moeder absoluut geen ochtendmens en mijn schoonmoeder hoeven we ook voor 10 uur niet te storen. En schoonzus, tja, met kinderen van 9 en 12 liggen ze regelmatig gewoon tot 12 uur in bed en laten de kinderen maar gaan. (maar ze mogen niks!!??!?)
Hey meiden!! Hier alles goed. Alleen druk druk druk en wordt steeds aan de praat gehouden door de hulp..... Pffff laatste dagje gelukkig. Zal zo even dagboek schrijven, is iedereen weer op de hoogte. Marieke, morgen heb ik geloof ik nog niks staan. Agenda ligt boven, maar zal straks even voor de zekerheid kijken. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH, wanneer houdt ze nou eens d'r mond? Ik zit hier maar ja en nee te zeggen, maar geen idee wat ze eigenlijk aan het vertellen is. Gelukkig is ze met dweilen bijna bij de trap en gaat ze zo naar boven strijken. Even rust! Oh ja, heb ze maar aan het werk gezet. Blijkt ze de hele week nog niet gedweild te hebben! Ze wist niet eens waar de dweil stond. En de strijk heb ik nu ook maar om gevraagd, heb nu een gekneuterd shirt aan. Ze doet het nu zonder mopperen, maar had het fijn gevonden niet steeds vanalles te moeten vragen. Nog maar 3 uurtjes en dan mag ik het zelf weer gaan doen. Sorrie voor m'n gemopper trouwens, maar kan het nergens anders kwijt. Lekker lullig om het op hyves te zetten. (ja staat ze ook al in) of op m'n site. Lool, hoe is het in je huisje? Ik vind het een er leuk huisje en heb wat kleurtjes en zo wel dezelfde smaak als jij! Dimple, jaja laatste vakje! Spannend. Mielen, hoe is het met jou meid? Beast, kan me voorstellen dat je van de week zo reageerde als je net zo'n kutopmerking hebt gehad van die kassamiep! Hoe zal het eigenlijk met kippie zijn? Moet nog wel geregeld aan ze denken.
*zwaai vanuit duitsland* niet jaloers worden, maar hier bosch om kwart over 7 wakker, siemens hem verschoond en naar oma gebracht en lekker weer in bed gekropen! Tezz welkom thuis! Steeph lekker aan het genieten? Sorry kan die gele tekst niet lezen op mn tel. Verder gaat het redelijk hierzo. Bijna geen lichamelijke klachten meer. Nu de rest nog. Knuffiez 4 all!
Hier uitgeslapen tot 8 uur, Jasmijn was logeren en wij waren de eetbon van M's werk aan het opmaken. Nou jah logeren..om 22 uur zat ze daar nog op de bank "schaapje schaapje heb je witte wol..." te zingen. Maar uiteindelijk toch gelukt om daar te gaan slapen. Siem wel opgehaald ivm de bv....maar die is zo makkelijk...die heb ik zelf maar om 8.30 wakker gemaakt. Daarna in de auro op naar het dorp van miepie waar een tante van me woont, jullie weten wel die Hema tante..en die had voor ons namelijk een Jawel gratis fiets/wandelkar! Helemaal top! Nu ff nog op mp een babyschaal scoren voor siem en mama kan lopen met 2 kids! (echt zo top...nep vriendin wilde de hare verkopen aan ons maar dat ding was zo vies en roeste aan alle kanten..en nu heb ik gewoon een nieuwe voor nop!) **moet het ff kwijt!** Anders had ik waarschijnlijk helemaal niet gereageerd.....wat jij doet moet je lekker zelf weten.
*zwaai** aan miele...gelukkig dat het lichamelijk mee vant, tot nu toe. Mag je ook iets bespaart blijven. @tezzz....Hooooooiiiiiii! Nou kom maar op met die oostenrijk-met-kids-in-de-bergen-met-je-knieen-in-de-sneeuw-spam!!1 rest truste en tot de volgende .....keeer!
@ beast wauw jij mazzelkont! @ tezzz (vanmiddag vergeten) wat knap dat K zijn eerste losse stapjes heeft gezet! Wauw, nu wordt het echt een grote jongen. Veel te snel zeker he hier weer thuis gekomen, zonder kind. Raar hoor. Kreeg vanmiddag ineens koorts, overgegeven, toen een hele tijd bij pappa/mamma gelegen, nog een keer spugen en toen ging het gelukkig weer. Net nog even met opa gebeld, en hij ligt nu heerlijk te slapen. dimple heb jij het druk morgen???? misschien kom ik nog wel effe een bakkie doen