Mogguh meiden.. Beetje boel druk met alles voorbereiden voor onze vakantie a.s maandag..uiteraard (neem me elk jaar voor om eerder aan de slag tegaan...maar op één of andere manier komt het er steeds niet van hahahah) moeten toch nog veel dingen op het laatste moment gedaan worden..omdat jac natuurlijk gewoon moet werken tot vrijdag..en we alleen de zaterdag nog hebben om echt dingen te halen...en we moeten ook nog naar de gamma of iets dergelijks omdat Meagan niet meer in het campingbed gaat maar in het "grote"bed ..dus moet er wel iets komen dat ze er niet uit valt.... *heerlijk wonen hier..........maar qua winkels echt een k** gat !!..* @ wieffie...tjee meis...verschrikkelijk zo'n droom...heb het ook wel eens gehad, compleet van slag....kan dan echt je dag beïnvloeden hoor...knuffie !!! @ leentje..joh als je toch in Frankrijk bent..en je bent in de buurt..kom gezellig aan!! Waar gaan jullie heen?..wij gaan naar de Loire *pierrefitte sur sauldre* @ Lool..ben zoooooooooo benieuwd naar de metamorfose van jullie huisje..kom maar op met die spam! @ Mielen..knuffie...nooit leuk in je eentje..onze jongens halen me soms het bloed onder mijn nagels vandaan..maar mis ze elk moment als ze er niet zijn....voel me nooit compleet als er weer eens één bij een vriend blijft slapen...gek he... @ de rest..liefs en zwaai !! ben weer weg....kom vanavond nog wel even buurten.. xxx
@Wieffie, wat een vreemde fysio, hopelijk heb je al een andere gevonden. @Miele, is Siemens ook al weg deze week dan? Kom je toch lekker bakkie doen vanavond ofzo. Of je mag ook komen eten hoor. @Lola, nog even volhouden met niet roken, in een week of 2-3 ben je van je lichamelijke verslaving af, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te zeggen. Geestelijk alleen dan nog. En dan een lekker rookvrij nieuw huisje. @Diaan, schiet eens op met je voorbereidingen!!!!!!!!!!!! Hoe lang blijven jullie weg? Hier gister een giga strijk gedaan, alleen baby-dingetjes hoor en vandaag weer en hoor dat de droger alweer klaar is, dus weer aan de slag.
Oh nu zie ik dat ik heel veel heb gemist met terug lezen, op BB is het toch wat lastiger blijkbaar! @ Leentje: Lekker dat jullie nog op vakantie gaan, lekker van genieten! Ben benieuwd als de kamertjes klaar zijn. SPAM! @ Wieffie: Gat, die levendige zwangere dromen zijn soms walgelijk! Dan kan je echt naar wakker worden! @ Diaan: Ook nog een vakantie te goed! Heerlijk hoor! Lekker aftellen, het weer is hier niet om over naar huis te schrijven! Wat een regen he dames? ik denk dat ik morgen voor het eerst in jaren regen heb op mijn verjaardag! Dat is voor het laast in 2003 voorgekomen geloof ik! En de enige keer ook nog eens van wat ik mij herinner. Dat was het jaar dat mijn oma overleed en wij zijn samen jarig op 5 augustus... Dus eerste jaar alleen was regen! Nu dus blijkbaar morgen weer! Het scheelt dat ik morgen werk! hahaha!
@ Dimple: Ik kan niet wachten totdat ik mij lichamelijk weer beter voel, heb zo'n duf hoofd! Grrrr! Nou ja, ik weet dat het beter wordt, ben immers al een keer 1 1/2 jaar gestopt geweest! (incl. zwangerschap) Lekker joh, al die baby dingentjes doen in de laatste weken! Ik kon zo genieten van het strijken van die kleine kleertjes! hihi! En alweer het laastste vakje! S pannend!!!!!!
effe snel @ dimple ben een beetje brak na een lange dag gisteren, dus ik ga vanavond lekker bankhangen. wel heel lief hoor van je! knuffiez 4 all!
Had em al eerder gelezen, maar geen puf gehad om te posten. Bank hang ze vanavond. Is Siemens morgen ook nog weg?
@ wieffie hoe is het nu met colin? weer een beetje opgeknapt? @ leentje hoe was de pretecho? @ diaan succes met de laatste voorbereidingen! @ lola knap dat je gestopt bent met roken (waarom ben je eigenlijk weer begonnen dan ) @ steeph hoe gaat het? lekker aan het genieten????? @ beast hoe is het bij jou? tijd niet "gezien" hierzo!
nog effe ego... ik werd vanmorgen gebeld door het zkh.....in verband met mijn afspraak van vanmiddag. ik: afspraak? weet ik niets van? zij: jawel, ik heb u in mijn agenda staan voor half 3. ik: nee hoor, de enige afspraak die ik heb is komende vrijdag, om bloed te laten prikken. zij: echt niet? u komt toch voor de IUI? pfff......lekker dan. tsja mijn achternaam is nogal veel voorkomend hier in de omgeving dus ze zullen wel vergeten hebben om naar de geboortedatum te vragen bij die ander. staat die afspraak straks bij mij op de rekening, blergh, moet ik daar weer achteraan. ohja en nog zo'n leuk geintje. nichtje van mijn man (nouja, nichtje......ze is 41 ofzo) is een jaar of 2 terug bij d'r man weggegaan omdat ze een nieuwe tsjechische vlam had of zoiets. De tut spreekt geen woord over de grens maar goed, de sex zal wel goed geweest zijn ofzo. Ze heeft al twee grote dochters (1 bij d'r ex-man, 1 van een andere vent). Even om aan te geven wat voor een tiepje ze is. Nou is die tsjechische lover van d'r met de noorderzon vertrokken en zij schijnt zwanger van hem te zijn.....oeps....... Kijk ik gun ieder z'n geluk en zwangerschap, maar sorry hoor, dit steekt toch wel errug .
Druk en bedrijvig....spullen uit het ouderlijk huis halen want er is veel interesse dus zal niet lang te koop staan...me pa is stront makkelijk..voor je het weet liggen mooie herinneringen bij grof vuil...of vuilnisbak. Ondertussen nog werken en 2 kids Lekker dan van die IUI....Na zo'n belletje krijg je ook lekker vertrouwen in dat ziekenhuis...wat gaan ze goed met gegevens om! prut!8)
respect! en succes met spullen uitzoeken....zal wel veel naar boven brengen. Gaat je vader binnenkort al verhuizen dan?
Hello, Diaantje, we gaan naar een plaatsje ergens onder bordeaux (Messanges ofzoiets). Aangezien ik topografisch analfabeet ben weet ik eigenlijk niet of het in de buurt is. Zal straks even opzoeken. Mielenl, wat een stomme fout zeg bah. Dimple, al weer 36 weken! Gaat snel zeg. Mariekske, hoeist? Nog lekker aan het genieten van je vakantie? Steef, hoe gaat het met jou? Wieffie, balen dat je minder kan genieten van de zwangerschap. Maar ik snap je precies, dat je het fijner vind als hij er straks is en je ziet dat alles goed en gezond is. Hier alles goed. Gisteren de pretecho gehad. Was erg leuk. Ik ben heel de zwangerschap best nuchter geweest en heb het gevoel dat ik er weer te weinig van geniet omdat ik net doe alsof alles zoals anders is ofzo en heb zoiets, we zien straks wel maar gisteren moest ik toch wel wat traantjes laten toen ik zo ons tweede meisje zag. Wat is het toch een wonder zeg. Bij de 20 weken echo had ik dat helemaal niet maar nu zag je haar gezichtje en ze was zo lekker aan het bewegen, echt supermooi. Daarna bij schoonzus geweest waar schoonouders ook waren en toen vroeg schoonmoeder hoe het gisteren bij de vk was geweest en of ik niet te veel ben aangekomen (waar is die verontwaardigde en verbaasde smiley met veel uitroeptekens en vraagtekens....). Ik gaf aan dat ik pas zo'n 7,5 kilo was aangekomen en toen maakte ze zo'n mmmm....mmmm...geluid ( je moet er eigenlijk het gezicht bij zien, zo'n uitdrukking van dat gaat nog net, is nog net op het randje). Gelukkig zie mijn schoonzus meteen dat dat hartstikke weinig was en dat je nog wel meer mocht aankomen. Pfffff...ik weer geirriteerd. Ik snap het niet, ze is echt een lieve vrouw maar op de een of andere manier maakt ze hier altijd opmerkingen over. Of het nu met een onderliggend iets is ofzo of gewoon echt uit onwetendheid weet ik eigenlijk niet. Ach ja, nu ben ik nog meer gemotiveerd om straks wanneer ik weer een beetje mezelf ben wat kleren aan haar te geven on der het mom 'voor mij zijn ze te groot, misschien kun jij er iets mee' hahahaha. Ach ja, zo is het altijd iets. Ik ga nog even werken en dan gaan we snel inpakken want morgenvroeg vertrekken we. Ik kan daar wel via mijn telefoon meespieken, maar niet reageren volgens mij. Dus ik lees wel mee op de achtergrond. Maar ik ben er vanavond ook nog wel denk ik. Toedeloe
Leentje: hele fijne vakantie!!!!! Stom weer van je schoonmoeder! Wel fijn dat je zo genoten hebt van de echo!
Miele: wat een achterlijke fout trouwnes! Zeer slecht! Hier straks visite ter ere van mijn verjaardag, maar ben bek en bek af..... Hellup! Hopelijk blijft niemand al te lang hangen!
stephanie (sorry dames doe t even via hier..) je raad noooit wie mij net aanspreekt hahaha Peter!!! zn relatie is net uit... en dan kan die me ineens aanspreken? lolbroek!
@ leentje fijne vakantie! @ lola GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!! Fijne avond nog! @ iedereen * zwaai *