morgen!!! hihi steef ja denk t ... ik had al zoiets van huh wie spreekt me daar aan? peter???? meteen dacht ik ooo die is van zn vriendin af hahahaha heb m nog niet verteld over S... heb m ook niet zo heel lang gesproken want ik moest weg. maar ga ik zeker nog doen hoor hihi ennehhh wat is hij toch een schatje met zn mooie blonde krullen... echt een kanidaat voor ons kind volgend jaar lol verder iedereen knuffffff kweet t niet meer wat jullie allemaal getypt hebben sorry hahaha
Kort na miskraam meeste kans op zwangerschap | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wij wisten het al een beetje...en het is mosterd na de maaltijd...maar toch voor sommige een vooruitzicht om naar toe te leven..denk aan jullie!
Controle vk, ikke lekker slim, het belangrijkste vergeten te vragen, mijn hoofdpijn, manlief zei het schijnbaar nog wel, maar heb het niet gehoord, maar bloeddruk was gewoon goed, net als altijd en ik denk dat de vk ook weinig kan maken van die hoofdpijn, maandag nog maar even bellen. Beebje was deels al aan het indalen, merkte het vannacht, toen ik nauwelijk naar de wc kon lopen van de pijn. En besproken hoe het met de bevalling ging, ga naar het zh in Breda, daar hebben ze sinds kort Origine en daar mag je al bij de eerste tekenen komen en eventueel de nacht blijven (man ook) zonder extra kosten. Ga ws toch ook voor de ruggeprik, heb geen zin om pijn te lijden als het eigenlijk niet hoeft, weet ben een zeikerd, maar toch.
Is dat dat kraamhotel? Lijkt me idd wel fijner dan een gewone verloskamer. Hebben jullie al nagedacht over mijn aanbod mbt wuppie? Want over een paar dagen mag je officieel gaan bevallen!
Vandaag een luierdagje gehad........al 3 nachten beroerd geslapen en opgestaan met koppijn. Uiteidenlijk met een paracetamolletje op de bank beland, nu is het ietsjes gezakt......tsja want we moeten vanavond wel..... SUSHI ETENNNNNNN!!!!! MJAMMMMIEEEE!!!
ohja en vanmorgen nog een keer geprikt op HCG en de uitslag was 1.6, ik ben officieel niet meer zwanger dus! Klinkt niet zo leuk maar ik heb het nu echt achter de rug, nu kunnen we weer verder. en lola ik vind het super knap van je dat je cold turkey gestopt bent! hoe gaat het nu met je????
Fijn dat alles uit je lichaam is en jullie lekker weer aan de gang kunnen, nu moet het gewoon binnenkort raak zijn, jullie zijn nu echt aan de beurt (samen met Miep en Marieke natuurlijk) We gaan het dit weekend definitief beslissen over je voorstel.
Halleuw! @ Dimple: Mooi zo dat je weer goedgekeurd bent, jammer dat je vergeten te vragen hebt van je hoofdpijn, maar denk dat zolang je bloeddruk goed is je je niet druk hoeft te maken, maar zal het zeker wel in de gaten houden! @ Miele: Wat een 'goed' nieuws. Hoe dubbel he? Nu kunnen jullie straks wel weer verder, maar het is wel klote! Hopelijk slaan die berichten in de media ook op jullie! Kijk maar naar Tom (waar is tom eigenlijk) en er waren nog een aantal meiden! G4B, en babs geloof ik die vlak na mk zwanger werden en dat het goed bleef gaan!
hmmmmm helaas was dit te vroeg gejuicht.......na een smep-partijtje is Jeruzalem weer gearriveerd (of ik moet zeggen tijdens......was Siemens HEEL blij mee.) maar de sushi was weer heerlijk. veel te veel gegeten weer hahaha
Mogge! Pagina 3! Hier alles ok, gister de vloer gelegd. Kwam nog 1 pak te kort, degene die heeft opgemeten heeft het niet ok gedaan. Gister nog 2 pakken bijgehaald, maar toen waren de winkels al dicht! (En het waren de laatste 2 pakken!) GRRRRRR! Vandaag met een hele bups naar Artis! Alles ok hier?
hmmm nou dat is dus niet doorgegaan. werd gisteren wakker met een gloeiende hoofdpijn....had ik al sinds woensdag maar gister wist ik dus echt niet waar ik het moest zoeken. paracetamol hielp niet, toen op advies van de hap ibuprofen gehaald, die spuugde ik er gelijk weer uit. 's avonds naar de hap geweest en tsja het was "gewoon" hoofdpijn dus weer nieuwe pijnstillers gekregen en dat lijkt ietsjes te helpen. Mijn ouders rijden vandaag met Bosch naar mijn zus en dan gaan we (of misschien alleen Siemens) hem daar ophalen. @ lola wat balen dat je tekort had. hadden ze ze nog wel in de winkel? schiet het al op verder, weet je al wanneer je gaat verhuizen?
@ Miele: Wat rot dat je zo ziek was zeg! Hopelijk voel je je nu beter en is Bosch lekker weer thuis! In de winkel in mijn woonplaats was er niet meer! Is echt een run op ofzo, mijn buren die er ook net wonen (of nou ja aan het klussen zijn) hebben dezelfde vloer! haha! Maar in ieder geval, morgen bel ik even naar omliggende plaatsen om te checken of ze daar nog een pak hebben, dan kan ik het ophalen en mijn broer legt dinsdagavond de laatste 2 1/2 plank! Mijn vader komt van de week dingen ophangen ed (je weet wel douchestang/kapstok en dat soort dingen) en als de plinten binnen zijn bij de karwei (waren op, moest besteld worden) legt hij de plinten. Dan moet ik deze week nog werken en daarna 2 weken vrij. De eerste week rustig inpakken en leuke dingen doen met Nena en ik wil in ieder geval het weekend van de 21ste helemaal over, want dan kunnen N. en ik wennen in de laatste week vakantie! @ Baps: Rustig he?! Hier een geslaagde dagje artis gehad. Kwam nog een client tegen! Haha! En daarna snel even naar Ikea want had nog een salontafel in gedachte en dus gehaald!
Hey meiden Wat is het idd rustig hier Manlief heeft zijn vakantie erop zitten dus ik heb het rijk alleen met de kinders Gister foto's gemaakt van de twee jong's Ff spammen