@ Marieke: hahaha, ik zing ook altijd dat liedje over schommelen, of altijd, als ze schommelt, maar durf dat ding nauwelijks op te hangen, ik moet er dan echt een stoel bij pakken, want na een half uur is ze het nog niet zat... Agos, N. is heel hard aan het huilen, steeds loop ik naar boven maar lijkt het wel weer te gaan... Ik ga maar weer even! Denk tandjes/kiezen...
Who? Me? Thanks... Dit truitjes is van de HEMA! Nice.. Maar jij ook bij E. en ik zie vaak wat terug dat N. ook had/heeft! Heel grappig om te zien! Net als die muts bij de foto van de maand, heeft N. ook! Idd, naast een hollands kindje lijkt ze iets bruiner, maar ook nauwelijks waar te nemen! Ben benieuwd hoe ze eruit ziet na 2 weken Turkije! (in mei) Ze zal wel snel bruin worden!
erug leuke kleren idd steph en lola, maar jah dat kan ik mijn ventje niet aantrekken natuurlijk hier helemaal weg van z8, lekker stoer, wel beetje duur
bedoelde idd jou lool, ik ben ook wel gek van de hema. dat groene truitje op de schommel heeft Esmee ook, met bijpassende legging en spijkkerrok. Maar helaas nog te groot! Babs, z8 vind ik ook leuk maar zó duur! Voor jochies hebben ze zulke leuke dingen op SALE bij Kixx Online Kinderkleding & Babykleding
Z8 vind ik ook helemaal gaaf, N. had ook best wel wat van Z8, maar nu ze groter wordt hebben ze niet zulke leuke dingen meer! Ze had toen ze een maand of 4 was zo'n gaaf spijkerrokje van Z8! Kixx-online, die winkel hebben ze hier in de stad, ben ik dus vaste klant! Alleen de laatste tijd hebben ze niet zo heel veel, wel leuke zomershirtjes van beebielove gezien, maar niet meer in N. d'r maat. Nu heb ik chaos and Order ontdekt! helemaal leuk! Op kleertjes.com !
@ Steph: Ja bij de hema hebben ze af en toe best leuke dingen, al vind ik wel dat het zo standaard hema is. Vorig maatje had ze veel van de hema, maar dat kwam op een gegeven moment zo mijn neus uit! hahahaha! Toch blijf ik daar kopen. 2 vriendinnen werken er en die plakken overal een mooie sticker op van 3 euro! hahahaha! Geweldig!
ik zag heel veel mooie spam langskomen en las iets over kale koppies van dames ...wou ff spammen met onze mooie meid (bij wie het haar pas ging groeien na haar 3e verjaardag ) Bekijk bijlage 48421 Wees dus gerust dames! Komt allemaal goed!!!!
aah collin hihi... nog even en hij stijgt op. zo te zien was ie aan t oefenen om van de grond te komen of niet hihi waar blijven trouwens de buikfotos?
hihi tezz leuk zo die vergelijking! lola... jeeetje toen was ze nog kaaal hihi scheeetig. bekende bank trouwens haha
Okay en om het af te leren... hij kan ook met 1 handje vast staan... al heeft ie dat zelf volgens mij nog niet echt door