Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, het huis op zich ziet er zeker leuk uit, alleen wat een inrichting....moet je natuurlijk doorheen kijken, maar toch. Vind de badkamer ook eigenlijk echt niet mooi, keuken wat gedateerd, moeten jullie nog wel veel aan doen neem ik aan.
    Ieder gelukkig zijn eigen smaak.

Wat betreft die zoekcriteria, ik dacht dat die elke 10.000 was, maar dat is elke 25.000 euro, dan begrijp ik jullie wel.
    En wat Leentje zegt, gewoon een paar makelaars langs laten komen en duidelijk aangeven wat en of jullie iets zelf willen doen en laat ze maar een prijs geven voor de courtage en de waarde die zei denken dat de verkoopprijs moet worden. Hebben wij toen ook gedaan.
    Ik zie trouwens bij mijn ouders ook wel een groot verschil, zij doen de rondleidingen zelf en wij lieten alles doen (scheelt natuurlijk wel in prijs), maar mijn mening blijft, een makelaar heeft ervoor gestudeerd en weet wat hij wel en niet kan zeggen. Wij wilden zelfs niet in de buurt zijn als er kijkers kwamen.

Hopelijk kan je iets met onze adviezen, zo niet, maakt natuurlijk ook niks uit, dan doe je er niets mee:p

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hier een dagje Zandvoort gedaan (middagje), eerst even met wat mensen bijkletsen op het circuit en daarna even naar mijn broer die in het centrum daar woont.
    Moeheid valt nog mee, maar ik zal wel lekker slapen vannacht.

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah die inrichting...en die badkamer **volgens go4 was het wel gratis trippen!** tuurlijk moeten we er wat aan doen en er komt weer een ikea keuken met een hoog blad en de badkamer kan alleen maar opknappen:D maar de vraagprijs van dit huis is niet de max van onze hypotheek dus we houden dan daar geld voor over...en we hebben nog spaar geld en de mogelijke erfenis van me moeder. Er woont ook een oud vrouwtje in...dat kon je zo wel zien. Man ik heb er gewoon zin in om het aan te pakken! **we dachten vorig jaar al aan verkopen en kopen maar jah er kondigde een klein ventje zich toen aan...**

We hebben 4 makelaars hier op het dorp....die mekaar ook vervangen bij ziek en zeer...dus we gaan ff opzoek naar makelaar buiten het dorp voor een frisse blik. Toestraks ook ff met een vriendin /register accountant er over gehad en zei vond de vraagprijs van de makelaar ook erg laar...juist omdat je nog gaat onderhandelen...

vind al lekker om er over te praten, ben wel erg benieuwd wat de toekomst komende tijd gaat brengen:p

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast whoei, spannende tijden voor jullie! kan me voorstellen dat zoiets blijft malen in je hoofd. Suc6 ermee!

@ miep welkom thuis! van de week voor de tp? en nog lekker een paar weekjes genieten van je nichtje en neefje, gezellig!

@ leen ook welkom thuis!

@ dimple w'rom wil jij niet met mij naar de sportschool??? we deden vroeger toch ook samen zweefteven?

wij zijn vandaag bij plopsa indoor in hasselt geweest. niet zo'n grote desillusie als coevorden bij marieke laatst, maar ik vond het wel schreeuwend duur voor een veredelde binnenspeeltuin. Bosch had het wel ontzettend naar zijn zin, vooral het verkeerspark vond hij erg leuk. hij moest het even door krijgen dat hij met zijn voetje op het pedaal moest drukken om te rijden, maar toen hij dat eenmaal doorhad, ging het prima! Stuurde overal netjes omheen, en stopte netjes als er iemand de weg blokkeerde. Echt een natuurtalentje dus :D

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Volgens mij was ik een hele hoop vergeten, niet persoonlijk opvatten hoor meiden, kan er niet veel aan doen.

In ieder geval Miepie en Leentje, fijn jullie weer terug te zien.

@Miele, sportschool is gewoon echt niks voor mij, en ik vind het veeeeeel te duur. Dan doe ik liever een actieve competatieve sport ofzo.

Dus Plopsa indoor is leuk, moeten we een keer met zijn allen gaan doen dan, hoe lang is dat rijden?
    En dat Bosch een natuurtalentje was wisten we natuurlijk al he. Kan bijna niet anders met zo'n papa;)

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo, ik heb een andere browser op mijn mobiel geinstalleerd, even kijken of ik nu wel kan reageren.

7. avond!

daan dank je meid.. ben wel beetje nerveus. stom eigelijk want t is maar een gesprek maar goed hahaha

miep welkom terug meid, heb je reis gevolgd op je hyves.. mooie fotos!
    wat fijn dat het zo goed gaat met die kleine!
    vorige week is een kennis van ons bevallen, kindje wilde niet drinken en lag op een gegeven moment in slaapcoma. ligt nu dus al voor de 2e keer in haar korte leventje in t ziekenhuis, nu zelfs ook al aan de sonde. zo triest om te horen :(
    wij gaan gewoon lekker gelijk lopen.. dat doen we al 4 jaar zon beetje dus ach ;)

tezzzz prachtige jurken meid!!! als ik ga trouwen mag je mn trouwjurk naaien oke? ;)

ik mag morgen om 11.10u naar de gyn. hoop dat ze niet te erg uitloopt. en dat ze zegt dat ik volgende cyclus mag beginnen met spuiten. al hebben we deze maand overdreven veel geklust hahaha heb mn eisprong (nog) niet gevoeld.. dus of hij is nog niet geweest of heb m gewoon net als vorige maand niet gevoeld. we klussen dus nog maar even vrolijk door.. hopelijk hoeven we de mmm niet weer in... ach.... we blijven positief he hahaha al weet ik ook wel dat t gewoon spuiten word maar goed... :)

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Jaaaaaaa, het werkt. Het gaat niet zo snel als de andere maar zo kan ik in ieder geval reageren. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen haha. Welterusten!

9. leentje meid wat schiet je banner toch alweer op. hoe is het?

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wat een drukte zo laat..

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ikben er nog hoor, we hebben gewoon lang lui in bed gelegen, voor wup de tv aangezet en we hebben geen kind aan hem.
    Dus niks aan de hand.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple haha nou ik hoef niet per sé meer terug naar Hasselt hoor, dan misschien naar de Panne ofzo. Maar het is leuk om een keer naartoe te gaan.
    ja ik vind de sportschool ook wel duur maar ik moet gewoon weer iets aan sport doen, en ik zou echt niet weten wat ik anders zou moeten doen hahaha En daarbij krijg ik via mn zorgverzekeraar nog korting, dus dat scheelt ook weer ietsjes :D

@ mariek ik heb aan je gedacht vanmorgen! Hoe is het gegaan????

hier vanmorgen naar de tandarts geweest......had een gaatje dus ben nu nog half verdoofd. Volgende controle afspraak gaat Bosch ook mee voor het eerst. Benieuwd hoe dat gaat :)

13. hoeveel tegenslag en verdriet kan een mens aan?
    de tranen rollen al minstes een half uur over mn wangen, stoppen kan ik niet meer...
    omdat ik de 2e keer spontaan zwanger ben geworden vinden de dat je het daarna een jaar zelf moet proberen.. een jaar....
    dat houd in een jaar na de miskraam en dat je t weer bent gaan proberen.. dat houd in .. maart...
    ik ging erheen met t idee volgende cyclus weer met iui te beginnen..
    ik heb aangegeven dat ik echt niet kan wachten tot maart.. ze gaat het overleggen met de hogere staff en belt me vrijdag erover op.
    maart... dat duurt nog 7 maanden...
    omg...
    waarom moeten hun bepalen of ik een kindje mag krijgen?
    waarom bepalen zij dat? waarom...

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek dat meen je niet! ik had ook verwacht dat je gewoon door mocht. Meis ik huil even met je mee nu. Het zal toch wel lang genoeg hebben geduurd voor jullie? Ja, het is zeker oneerlijk dat als het allemaal niet vanzelf gaat, dat er dan wordt opgelegd wanneer je aan de beurt bent, en hoeveel pogingen je krijgt. Meis ik hoop echt van harte dat er nog iets uitkomt en dat jullie toch weer direct mogen beginnen. Kun je misschien nog een second opinion vragen, in een ander zkh?
    * knuffie *

15. ik heb al tegen mn vriend gezegd dat ik echt niet tot maart ga wachten... dan maar naar een ander ziekenhuis... desnoods in de rimboe...
    ik ben dr zo klaar mee...
    heb ook weer op mn site geschreven...
    *huilt nog even door*

16. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Mariek, waaaat????? Dat heb ik echt nog nooit gehoord! Wat raar, dat kunnen hun toch niet voor jullie bepalen? Vind het trouwens ook erg raar dat je nu weer tot vrijdag moet wachten, weten hun wel hoe zenuwslopend zo'n proces is? Ik brul even met je mee hoor, zou er ook echt doorheen zitten! En anders een ander ziekenhuis bij jullie in de buurt proberen als ze voet bij stuk houden? Sterkte!

Tezzz, ziet er supergoed uit hoor die jurkjes, maar vind ze denk ik nog leuker met iemand erin! Graag veel spam!

Leentje, welkom terug!

Miepie, ik ga je volgen. Wij zitten trouwens in het ziekenhuis in Almelo. Erg fijn ziekenhuis moet ik zeggen. De punctie en tp vinden in Zwolle plaats. Ga weer duimen voor je!

Groetjess

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    GODVERDOMME zeg :x:x:x:x:x

Hier kan ik wel zooooooo kwaad om worden he
    Ga je erheen met de bedoeling van een goed gesprek en wanneer jullie kunnen beginnen met de iui

Vinden ze alsnog dat je het zelf kan?????
    Een half jaar zijn ze gek geworden
    Omdat je spontaan zwanger was

De gyn's mag de vrouwen weleens serieuzer nemen
    Ik kook echt van woede :x:x:x:x:x

Heb het toen die tijd ook mee gemaakt :x:x:x:x
    De gyn wou ons niet helpen omdat we toen nog jong waren kom over een jaar maar terug
    Maar dan zak je echt zo diep in het gat en je kan alleen maar huilen omdat je niet serieus word begrepen

Meissie kan je geen second opinion nemen
    Want dit zijn geen goede gynen
    Bah wat oneerlijk :(

18. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Mariek , Wat ontzettend gemeen zeg !
    Hele dikke knuf en hoop dat ze alsnog besluiten dat je snel kunt starten ( en anders wel bij een ander zkh! )

Maar het is toch duidelijk dat je na een MK veel meer kans heb op een zwangerschap... (omdat je dan nog deels hormonen in je lichaam heb , je bm een grote schoonmaak gehouden heb en je bm-mond een stukje meer geopend is tijdens de eerste ei-sprong na een mk volgens mij)

:( echt heel oneerlijk , hoe lang moeten jullie nog wachten :(

19. mja dat zei mn vriend ook meteen, en volgens mn gyn was dat niet waar. heb je na een zwangerschap niet meer kans op een spontane zwangerschap...
    denk dat zij geen nieuws leest en de onderzoeken niet bekijkt ofzo...
    bedoel als t zo makkelijk was had ik toch al wel 3 kids kunnen hebben onderhand...

heb mooi mn dienst vanavond geruild. heb er geen zin in ff

20. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Jézus Marieke! Wat een kl*te nieuws!
    Inderdaad, gaan zij nu bepalen of en wanneer jullie een kindje zouden mogen krijgen..
    Zou even afwachten tot ze gebeld hebben en als het slecht nieuws blijft, zou ik echt eens gaan zoeken naar een ziekenhuis waar ze je wél willen helpen.. Dikke sterkte knuf

Daan: Dus je bent ook een tukker haha;)

Lola: Hoest nu met N? en met jullie paleis?

Dimple: Nog vol te houden? Je mag nu evt thuis bevalen toch?

Tezz: Super mooie jurken! Ik wou dat ik zo'n handige Harry was :D
    Lekker dat je nieuwe schoenen "moet" hebben, heb zelf een enorme schoenentic (en dus ook een behoorlijk aantal schoenen en laarzen) en toch loop ik het meest op mijn ene paar sneakertjes hahaha

Melmel: Succes morgen met de echo!Leuk dat je laat weten of het een jongetje of meisje is, ben heel benieuwd

Wieffie: Inderdaad véél te lang geleden! Snel weer een theetje doen hé. Wat heb je toch weer een mooie buik, super! Doe je wel kalm aan met je bekken?

Mielenl: Spinning.. Vreselijk lijkt me dat.. Je gaat je toch niet vrijwillig het licht achter de ogen weg fietsen.. Knap dat je het doet, petje af!

Leentje: Moet je nagaan wat slim die kleintjes toch zijn hé.. Ik heb er hier 1 die sinds gister nep-hoesten kan hihi
    Fijn dat de vakantie lekker was en het met t buikie ook goed gaat.

Beastie: Mmhh.. dillemma! Kan me voorstellen dat jullie het huis niet tegen elke prijs willen verkopen, maar in deze tijd is het natuurlijk lastig. En dan heb je ook nog het feit dat de buren ook beide het huis te koop hebben toch? Lastig...
    Lekker stel in de fietskar:D

Miepie: Nog twee dagen.. De duimmodus draait overuren!!!

Wil eigenlijk spammen, mar heb weer eens geen flauw idee hoe ik dat moet doen..?

Deel Deze Pagina