Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Nou, heb een poging gewaagd..

2. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    HAHAAAA! Gelukt:D

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Kippy

Hoe gaat het met jullie

Hoop dat jullie een goede uitslag krijgen
    Me duimen draaien ook voor jullie

Wat een lekker manneke heb je zeg
    Ook al zo tevreden

De mijne doet alleen maar lachen

Oja
    Thijmen heeft nu ook de onderste 2 onderkiesjes
    Het gaat nu wel heel hard hoor :$
    Heeft er nu in totaal 12 tandjes

Ff spam van onze heartbreakertje

4. ooo kippy wat een schatje is het!!! mooi koppie!!
    hoe is het verder meid... is t vol te houden?
    ja ik heb mn verloskundige van toen al gemaild.. die heeft me toen zo goed geholpen en die heeft ook spreekuren van zwanger worden dus wie weet kan zij wat voor me doen..

tijgertje ook al mooie spam :D al had ik die al op je hyves gezien :)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ff snel (want de school is weer begonnen en het is nu kids-ophaal-tijd)...

DIKKE KNUF VOOR MARIEKE!!!
    zijn ze daar helemaal gék geworden! Be-lach-e-lijk hoe ze daar met je omspringen! Als ik jou was en ze vrijdag niet met een bevredigend iets komen, zou ik ook een ander zh gaan raadplegen hoor! Ik werd in Zutphen direct goed behandeld, dus daar kan je ook eens gaan proberen?

later!! (misschien zo, maar Y vanaf vandaag zwemmen op maandag, dus kan ook wel eens tegen 6-en pas zijn dat ik er weer ben ;) )

Kuzzzzzzzzzz

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke dikke knuff, wat oneerlijk meid... echt niet fair!!! geen woorden voor...

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mariek, ben je eindelijk van die achterlijke-gepensioneerde-gyn af en dan krijg je zoiets. Slim van je dat je de vk gebeld hebt en ik zou idd, wanneer vrijdag niks goeds brengt voor een second opinion gaan. Wat een klotezooi, dit heb ik nog nooit gehoord. Ik zou eens even voor je gevoel bij vruchtbaarheidsbehandelingen een topic openen of dit vaker zo gezegd wordt, ben ik wel nieuwsgierig na. En dan kun je meteen vragen wie waar goede ervaringen heeft.

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: OMG, wat een hork die gyn. Ik wordt er zelfs verdrietig van als ik dit lees, laat staan hoe jij je moet voelen!
    Machteloos sta je.. Gatverdamme...
    Ik denk aan je en een hele dikke knuffel! Meer kan ik niet zeggen, heb hier namelijk een heleboel vieze woorden in mijn hoofd......
    Liefs!

9. dank jullie dames..
    ik heb ook een kop van hier tot tokio en dikke ogen en bij het minst of geringste jank ik alweer...
    was aan de lijn maar heb lekker een frietje oorlog gehaald ... ben dr zooo klaar mee..
    leentje dat is een goede.. ga ik even doen zon topic openen..

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, Mariek, onvoorstelbaar... hopelijk in het artsenoverleg toch ook artsen die wél gevoel hebben en vrijdag goed nieuws, en anders zou ik echt voor een second opinion gaan hoor... gewoon een aantal ziekenhuizen in de omgeving afbellen en een telefonische afspraak met artsen aanvragen om voor je er naartoe gaat al te kijken of zij wel willen helpen en nu al met IUI door willen. Dikke knuf... en telefoon staat aan ;).

Beast, gaaf huis. Juist super dat je er helemaal je eigen huis van kan maken omdat er veel moet gebeuren, toch? Enne... is de prijs van andere huizen opvragen niet goedkoper via het kadaster dan via een dure sms-service? Zou in elk geval nog even verder zoeken naar een andere makelaar......

Kip, Tijgertje, fijne spam!

Tezzz, wat superknap, je creaties. Weet waar ik moet zijn als ik een keer een mooie jurk nodig heb ;). Vandaag nog hard naar je gezwaaid toen ik uit Enschede terug kwam!

Wief, mijn vriendinnetje uit Enschede heeft daar een goeie fysio gehad voor haar bekken bij de 3e. Moet ik eens vragen welke dat was?

Weet niet meer wie mij succes wenste voor overmorgen, maar is dan alleen een follikelmeting hoor, dus kijken hoe groot mijn eigen eitje is. Ben voor de zekerheid ook maar ovu-tests aan het doen want ik voel 'm al zitten en ben dus een beetje bang een vroeg ei te gaan krijgen. Zit nu pas op dag 9, zal best wel goed gaan, maar voor de zekerheid.....zou het zonde vinden als de TP te laat is, dan liever niet en volgende maand wel op het goede moment.

O, en zijn dan wel niet mijn eigen kids, maar toch even een stiekeme spam van J en kleine B (vorige week, J net 16 maanden en B 7 weken)

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, zit eigenlijk al een tijdje te bedenken wat ik hierop het beste kan zeggen, maar ik weet het gewoon niet, alleen heeeeel veeeeel onbegrip hoe die gyn met jullie omgaat. Erg vreemd. Eigenlijk is alles al door de rest gezegd, ik zou ook zeggen: second opinion vragen.
    Sterkte meid. hoop echt dat je snel door een ander geholpen kan worden.

@Miepie, hopelijk zijn je eitjes toch op tijd.
    En wat een schatjes die 2, kleine B lijkt helemaal niet zo klein hier. Of klopt dat ook.

12. ooo miep wat een prachtige spam.. ik ken het gevoel om zo trots op andermans kinderen te zijn..soms voelen ze even eigen dan he :D
    mja ik moet het vrijdag maar afwachten, ik zal dan wel doorgeven hoe ik er vandaag aan toe was... zucht.. nederland...
    voor jou dus weer spannende tijd meid.. ik heb volgens mij vandaag mn eisprong gehad dus zometeen maar weer aan de klus hahaha we lopen dus idd aardig gelijk op.. ik duim voor je..

dank je dimple.. ik snap het ook niet zo goed. ik wacht nog even op de mail van mn vk. misschien dat zij ook nog een oplossing heeft... en anders als t tegen zit vrijdag ga ik idd andere ziekenhuizen bellen.. maar ja als je al zo lang ergens loopt is dat "veilige haven" geworden.. dus vind t dan weer eng om ergens anders heen te gaan, maar ja als ik hier pas in maart geholpen word moet ik wel.. stelletje gekken..

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!!!

marieke een beetje geslapen vannacht? nog mail gehad van je vk? dikke knuff voor jou!

dimple hoe is t daar?

mielenl en met jou? en je cyclus?

miepie spannende tijden in hijze miep!

beast hoe is t met jou en je wondertjes? en je huizenjacht?

rest knuff!!!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dimple, hij is inmiddels 7 pond, 51cm (was dus denk ik ook ruim 8 pond geworden als hij net als zijn zus tot de 41 weken was blijven zitten... dan had ie er nu nog gezeten, haha). Bij jou alles nog rustig?

Mariek, snap dat het moeilijk is naar een ander ziekenhuis te gaan als je hier weet hoe alles werkt enzo en je hebt zelfs (grote) kans dat ze dan een aantal onderzoekjes weer opnieuw willen doen, dus je daar ook zo 2 maanden verder bent, maar dan word je in elk geval normaal geholpen en niet elke keer met een kluitje in het riet gestuurd (want is niet de eerste keer). Sterkte....

Ovutesten blijven hier ondanks de eipijn gelukkig nog even negatief, doe er voor de zekerheid vanmiddag nog eentje, maar anders gaat het sowieso wel goed. Ws dan morgen pregnyl zetten en woensdag de 25e de TP (als er minstens 1 goed ontdooit, maar heb er 6, dus gaat wel goed denk ik)... of alles een paar dagen later. Spannend wordt het pas echt over 3 weken ;).

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Baps, hoe is het met XL?

16. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Jaaaaaaaaaaaaaaa de 20 weken echo was helemaal goed !!!!! :D

Ennnnn we krijgen een ....... Jongentje !!!!!! :D :D :D

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Super MelMel, gefeliciteerd!

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ben er nog:D

@Mel, wat geweldig zeg, weer een hele geruststelling, op naar de 2e helft van je zwangerschap.

@Miep, ik hoop zoooo dat het deze keer goed gaat. Ik voel me af en toe nog een klein beetje schuldig tegenover jullie (Miep/Marieke/Miele/Daan), het is toch onbergrijpelijk dat mensen die zo verschrikkelijk graag willen, zo verschrikkelijk lang moeten wachten. Dit soort dingen deel ik zelfs met manlief hier en die schrikt er zelfs van, hoelang jullie gewoon al bezig zijn. En vind het ook soms tegenover Miele weer moeilijk als we samen een bakkie gaan doen ofzo, maar jullie alle 4 zijn gewoon dit jaar nog hartstikke zwanger hoor, dat MOET gewoon.

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

@ mel super zeg!!! jongetje is leuk! mooi koningspaar!!!

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    dankjulliewel meiden !

Placenta lag aan de achterkant , vandaar dat het vaak feest in m,n buik is haha !

(reageer vanavond of morgen uitgebreid op jullie ! x ! )

Deel Deze Pagina