goed! is een goede eter, al 10 kilo! mag over op gewone melk dus heb nu eerst de middag fles vervangen, en als mn poeder op is gaat ook de ochtend pap met gewone melk! avond fles krijgt ie al niet meer omdat ie zo goed warm eet wil hij die niet meer zal zo nog fe spammen! hij heeft nu 4 tanden! zit, kruipt bijna en rolt de hele kamer door!
da's snel op gewone melk over (hebben ze dan ook het advies gegeven niet meer dan 300 ml aan normale zuivel te geven? Want van gewone melk komen ze heel snel aan!...weet ik helaas uit ervaring met de oudste )
nope mocht gewoon helemaal over op gewone melk, maar had toen nog 2 pakken baby melk dus doe eerst 1 fles (200cc) en als de (nu nog ander half pak) babypoeder op is over op helemaal melk... hoor heel wisselende verhalen, maar ga er toch van uit dat t cb geen dingen adviseerd die niet kunnen???
Kom je de volgende keer ff aan? Hopelijk gaat je ei netjes blijven luisteren en gaan de ontdooiing en de tp fantastisch verlopen. Duimpjes gaan alvast opwarmen! Jij hebt een errug schattig neefje en nichtje! Wat ziet B er al groot uit zeg!
gaat snel met je mannetje, 10 kilo alweer, of is dat redelijk normaal op die leeftijd? Weet het echt niet meer. En nu al gewone melk, ik mocht pas over met 1 jaar, dacht ik.
He meiden, Marieke, wat een ellende zeg. Onvoorstelbaar. Ik heb er geen woorden voor. Misschien een rare vraag maar wat als je het nu eens over de grens ging zoeken? Ik heb wel veel verhalen gehoord van een vruchtbaarheidskliniek in Dusseldorf. Misschien eens een idee om daar eens te informeren. Het is toch te belachelijk dat je na zoveel jaar "gewoon" weer naar huis gestuurd wordt met de mededeling ga maar lekker zelf weer een jaartje proberen! Dikke knuffel meid! Miepie, fijn dt je ovutesten nog negatief zijn! Hopelijk gaat het ontdooien goed en blijft er straks na de tp een mooi wondertje plakken! Mijn duimen gaan weer aan het werk hoor! BTW, volgende keer als je e'de bezoekt ff een belletje doen, kunnen we koffie ofzo drinken! Gezellig! Melmel, fijn dat de echo goed was! En een jongetje! Leuk hoor! Hier Colin weer flink van de leg, heeft al een paar dagen last van dunne ontlasting maar vanmorgen was een spuitluier in het kwadraat. Pff... gelijk weer in bad gedaan. Probeer hem nu meer vezels en drinken te geven maar verder kan je er maar weinig aan doen helaas. Wel zielug want van onder is alles weer flink rood Nou colin ligt erin dus ga ff iets zinnigs doen! Tot later!
BTW, tezzz, helemaal nog niet op gereageerd maar wauw wat heb je die jurken gaaf gemaakt zeg!!! Geweldig dat je dat kan!
goeiemiddag! baps mwa wel aardig geslapen.. inslaap vallen ging niet echt. lag alleen maar te malen.. maar werd pas om half 12 wakker haha dus toch nog een lange ruk gemaakt. heb nog geen mail gehad van de vk. zal wel druk zijn of ze is miss wel met vakantie.. geen idee mooie spam miep heb je ook gelijk in.. zal me daaroverheen moeten zetten hoeveel cryos halen ze er nu uit de vriezer dan? alle 6? melmel gefeliciteerd!!!! zo leuk een meid en een jong leuk joh! wieffie, geen gekke vraag hoor daar heb ik zelf ook aan zitten denken. maar ik wil eerst even vrijdag afwachten en dan misschien wat info zoeken. bedoel duitsland is toch iets verder weg dan zevenaar en aangezien mn vriend soms al niet kan vanwege zn werk is t voor mij makkelijker naar zevenaar te karren of miss naar dchem ofzo dan naar duitsland. maar het is zeker een optie voor als dit helemaal mis gaat lopen. wat sneu dat colin zon last heeft van zn ontlasting joh.. goed smeren die billetjes en hoop dat t snel over is! dames waar blijven die buikfoto's ????
@marieke...wat is dit oneerlijk en niet rechtvaardig...het klopt gewoon niet..beginnen en daarna weer stoppen met de behandeling ...vind het absurt! Ga jij maar idd ff bij die vk op visite en gewoon naar een ander ziekenhuis want deze sporen niet! ZO! @mieps..hoop dat het morgen helemaal gaat zoals het moet gaan...morgen zijn M en ik 4 jaar getrouwd ...dat moet een mooi teken zijn...zal iedergeval aan je denken! **doe ik anders ook best vaak trouwens..zo lag Jasmijn als een klein humpie bij je te slapen en nu is het zo'n grote griet..bizar zo snel!** Jeej B doet het echt goed! @all....wat denk je,...zondag komt er een stel kijken. hahaha...Mark had wat gezegt tegen iemand op de kermis..en die willen het toch even graag zien dus op hun aandringen komen ze zondag even langs...enne kijkers zijn potentiele kopers! weer aan de bak!
Hallo, bapsie wat een grote vent zeg. Bij ons gaf het cb ook aan dat ze met 1 jaar gewone melk mocht, maar volgens mij is het overal anders en als ze het zeggen dan zal het zeker goed zijn. Beest, dat wordt poetsen haha, heb je nog over de prijs nagedacht? Melmel, gefeliciteerd met de superecho en een jongetje, echt leuk! Ik ga weer verder, we zijn het wandje op de babykamer aan het behangen. Resultaat: al 4 banen er op en 1 vingertopje bij hubbie eraf haha. Tot straks
@ mariek hoe gaat het meis? ik heb veel aan je gedacht.....kan er nog steeds niet over uit...schandalig! @ wieffie vervelend dat colin zo aan de spuitpoep is.......ik hoop dat het gauw over is! @ miep wauw wat een skeetjes! je zult vast een trotse tante zijn ik begin ook vast te duimen voor je. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen toch? @ dimple je hoeft je niet schuldig te voelen voor mij hoor meissie! Tuurlijk had ik het hartstikke leuk gevonden om samen met jou te zwangeren, maar na jou is ook prima hoor. Bij de laatste zwangerschap merkte ik dat ik - net zoals bij de eerste keer - in één klap alle ellende was vergeten die we hebben moeten doormaken. Plus dat ik er nu weer vertrouwen in heb, dat het nog wel een keertje zal gaan lukken (hopelijk binnen een paar maandjes ). Het leven is hard, en jij hebt in dit geval ietsjes meer mazzel dan anderen. In andere opzichten ben ik misschien wel de bofkont (ik heb mijn beide ouders nog, zelfs ook nog een oma!) Daar moet je dan toch van genieten, en je niet schuldig over voelen! @ bapsie wat is XL een prachtig jochie zeg! Lekker ding hoor En wij zijn ook pas met 1 jaar begonnen met gewone melk. Misschien heeft het te maken met het risico op koemelk allergie ofzo? @ beast zo hé de eerste potentiële kopers en het staat nog niet eens te koop! Spannend! Zou mooi zijn, als je het zo snel kon verkopen. EN voor een mooie prijs natuurlijk hahaha @ leen succes met de babykamer. en we verwachten natuurlijk wel......BEHANGSPAM!!! (wat is er trouwens met het vingertopje gebeurd?! daar hoeven we geen spam van hoor hahaha) @ melmel joehoe wat leuk een jochie erbij! En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat jongetjes zoooooo leuk zijn! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de 20w echo goed was he. @ (ik weet niet meer wie het vroeg) mijn cyclus. Echt geen idee waar ik zit. Ik weet ook niet precies wat ik aan moet houden als dag 1, dus ik hou maar de 29e aan. Dan zit ik nu op CD 19. Ik hoop over een week of 2 ongesteld te worden, zodat we weer door kunnen. @ de rest (ik zal vast nog wel iemand vergeten zijn) * zwaai *
@Bapsie, wat een knap koppie hoor. @Wieffie, succes met Colin en zijn spuitluiers @Beastie, wouw, das snel, hebben jullie het andere huis eigenlijk al van binnen bekeken? En zeker fijn als er nog wat geld over is om alles naar eigen smaak te veranderen. Dat was bij ons niet, dus moest het huis qua kleur e.d. echt een beetje in onze richting liggen. En dan is het leuk ja, om het helemaal naar je eigen zin te maken. @Leentje, ben benieuwd naar de babykamer hoor, gebruiken jullie de meubeltjes van N weer? @Miele, weet wel hoe jij denkt, maar toch, ik hoop het gewoon zooooo voor jullie (en de rest). Heb jij trouwens een balanceboard bij je wii? (weer eens iets heel anders) Ben je ook weer aan het werk?
Zag trouwens op FB dat Diaantje vandaag jarig is, dus: Hieperdepiep hoera, dat je maar een grote meid mag worden Diaan!!!!
Kwam alleen even spieken en zie dat de baby nog in Dimples buik zit en dat Miepie alweer bijna gaat beginnen! Spannend Miep! Oh en Beastie krijgt al kijkers, haha, dat gaat s nel en wat je zegt kijkers zijn potentiele kopers! Ik wil iedereen een dikke knuffel geven! Hier gaat alles ok, druk enzo, vandaag mijn kast in elkaar gezet en al wat spullen verhuist, vrijdag ga ik echt over! Spannend!
@Lola, vrijdag alweer over, das ook al snel, alles al gepakt? En alle grote klussen klaar? Krijgen we nog wel spam als het is ingericht? Jeetje wat een spannende maand zeg voor ons allemaal: Miep, terugplaatsing Marieke, nog een gesprek, hopelijk nu wel positief Miele, wanneer is je ei? Lola, verhuizen Beast, huis kopen en verkopen Wieffie, kan je een fysio vinden Bapsie, XL over op gewone melk En ikke dan..... En vast nog veel meer dat ik zoals gewoonlijk vergeet
diaan van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! dimple ja t word wel spannend he. bijna 38 weken beast kijk dat is vlot.. idd kijkers zijn potentiele kopers.. spannend hoor verder niet echt bijgelezen sorry knuff ow ja stephanie bedankt voor je sms.. t gaat wel goed hoor. ik moet er niet teveel aan denken want dan word ik zooo boos... denk dat ik dat de gyn ook gewoon ga zeggen, wie zijn hun om met een stel artsen bij mekaar te komen, terwijl de meeste mij nooit hebben gezien, en dan te beslissen over mijn toekomst.. grrrrrr maar ja.. ik wacht t maar af ... hoe is het bij jullie? allemaal een beetje bij te houden zo met 2 kids? R alweer aan t werk? maandag kom ik buurten he
Marieke, je moet idd gewoon zeggen wat je denkt, sommige artsen vergeten de gevoelens van mensen gewoon wel eens en denken alleen maar aan de papieren en regeltjes. Ze moesten het zelf maar eens hebben! Hier net 30 weken echo gehad. Beste vriendin was mee maar het was echt een tegenvaller. Er werd alleen gemeten en hebben verder niks van de kleine gezien dus dat was heel erg jammer. Ik ben nu dus wel blij dat ik een pretecho heb gehad. Er moest nog naar mijn placenta gekeken worden omdat bij de 20 weken echo bleek dat hij te dicht bij de uitgang lag, maar nu bleek dat hij er zelfs een stukje overheen lag! Terwijl er gezegd was dat de kans erg groot was dat door de groei van de bm de placenta hoger kwam liggen. Dus dat was stiekem wel een flinke domper moet ik zeggen. Deze of volgende week moet ik naar het ziekenhuis zodat de vk met de gyn nog een keer kan kijken. De vk zei dat de kans groot was dat de placenta door de groei van de bm nog wat zou verplaatsen en aangezien het dan mijn tweede bevalling is, dan zou er waarschijnlijk wel ruimte zijn zodat ik natuurlijk kan bevallen. Ik moet wel in het ziekenhuis bevallen omdat je na zo'n bevalling dan grote kans hebt op flinke bloedingen. Wanneer de placenta echt verkeerd ligt dan zou het betekenen dat ik een ks krijg. Maar de vk ging er niet van uit omdat mijn bm nog zoveel zou groeien. Ik heb er zelf niet zoveel vertrouwen in aangezien ze bij de 20 weken echo zeiden dat hij net te dichtbij lag en hij waarschijnlijk dan nu wel ver genoeg er vanaf zou zitten en nu blijkt hij er een stukje overheen te zitten. En bij de 20 weken echo zieden ze dat wanneer de placenta erg dichtbij lag dat je dan bloedingen kon krijgen tijdens de weeën omdat de placenta dan kon scheuren en dan niet meer goed zou functioneren. Ik ben vergeten te vragen aan de vk of dat zo was, maar dat kan bij de volgende echo dan nog wel. Maar het zit me niet echt lekker moet ik zeggen. En flinke bloedingen klinkt me ook niet echt lekker in de oren. Maar ja, we wachten maar even af tot de volgende echo. Pfff.....