vroege innesteling? tja...jij bent wel een beetje een aparte he? Hier kapsels geprobeert met L. Ik weet wat ik wil en zij weet wat zij wil en haar kapsel gaat me wel lukken...maar dat van mij?!? tja...morgen maar eens proberen en anders pleur ik er alsnog gewoon een knip in hoor... nou gauw jasje afmaken en L wil nog zo graag een tasje..pfff...ik bewaar het weer eens voor het allerlaatste moment (óf heb gewoon een creabea-overdosis gehad...dat kan ook ) In elk geval...Laterrrrrrr!
och een simpele knip kan ook heel mooi zijn tezzz leuk hoor dat je dat allemaal zelf kan! kan ik ech nie!! enneh innesteling 3 dagen na eisprong? hahaha da kan toch nie?
@Marieke, vreemd hoor, wat een lichaam allemaal niet doet. Zou niet weten wat het kan zijn. @Leentje, als dit kind net zo eigenwijs is als wuppie blijft ie gewoon nog een weekje zitten hoor, al hoop ik het niet. Tis nu even rustig, hopelijk stilte voor de storm. Miele tel. bijdehand houden he
ik vind dat die kleine best mag komen vannacht.. en als ik iets wil.... of was t nou dan gebeurd t juist niet? hahahahaha
Mariek, wat raar inderdaad. Eisprong al eerder gehad dan je dacht? Of nu wat oud bloed van de eisprong nog? Who knows... kan weinig anders doen dan weer even 2 weken afwachten . Fijn dat de vk zo lief reageerde, beetje jammer dat ze niks kan doen. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen... Dimple, hoop voor jou dat ie snel, maar niet te snel gaat komen. Fijn dat het gerommel in elk geval niet voor niets is geweest. Wieffie, heel netjes toch, die bloeddruk? Houden zo! Bij mij keldert ie als ik zwanger ben (gevolg; duizelig/draaierig), vorige keer zat ik met 8 weken op 55/80, keer ervoor met de curettage (10w) op 50/85 Tezzz, maak je wel foto's van jullie zelf vrijdag? Veel plezier! Ik heb vanmorgen toch nog maar gemaild met het ziekenhuis. Klopte naar mijn gevoel toch echt niet, maandag al TP, moest volgens mijn berekening dinsdag zijn.... En ik las in de folder van het onderzoek waar ik aan mee doe dat ik op de dag van pregnyl bloed moest laten prikken - gisteren dus. In mijn mail nadrukkelijk gevraagd of een ARTS het nog een keer wilde nakijken. Werd 's middags teruggebeld door de arts die gisteren de echo deed, met 1000 maal excuses, ze had inderdaad een fout gemaakt (sorry, sorry, sorry, mag niet gebeuren, sorry, helemaal mijn fout, sorry, etc); TP moet dinsdag zijn en ze had 'm al verplaatst en nogmaals sorry. Blij dat ik toch nog gemaild heb dus (lang leve mijn lieve therapeute van wie ik meer mijn gevoel moet volgen en meer voor mezelf moet opkomen/voor mezelf moet kiezen). Dagje langer wachten dusss.... @all: knuffel!
miep jij bent goed! blij dat je naar je eigen gevoel en berekeningen luisterd! anders was t miss nix geworden!! duimpjes draaien nog hard voor je! mja miss idd oud bloed van maandag ofzo. en anders zal t wel zo horen ofzo bij mijn wazige lichaam hahaha trusten dames!
@ dimple ik zal mn telefoon meenemen naar bed (Siemens blij, dat ding geeft teveel licht volgens hem hahaha). Je hebt toch ook wel ons vaste nummer? Whoei spannend hoor! @ mariek misschien toch vandaag je ei per ongeluk? Volgens mij is-ie bij mij ook vandaag gesprongen denk ik, en het was weer Klein Jerusalem hahaha @ miep goed dat je het nog even hebt nagevraagd! we zullen weer in de duimstand gaan voor je. ik heb er ook een heel goed gevoel over @ wief jij ook al de placenta voor de bm......ik hoor het echt vaak de laatste tijd. Ik hoop dat het nog bijtrekt meis! Hoe gaat het met de bekkenklachten? Al een fysio gevonden? @ leen aan mij vroegen ze toen ook of ik bloedingen had gehad. Schijnt dat dat vaak voorkomt, als je placenta voor de bmm ligt. Vreemd dat ze dat niet aan jou hebben gevraagd. Dus, als je bloedingen hebt: BELLEN! zo, net weer terug van het sporten. zo lekker mijn bedje in, stel je voor dat ik er nog uit moet vannacht
Miepie, goed dat je het nog even nagekeken hebt zeg! En je hebt dus gisteren geen bloed moeten laten prikken, terwijl dat voor het onderzoek wel nodig was? Goed dat je voor jezelf opkomt zeg, echt superknap. Je mag nu dus wel beloond worden! Tezz, ik ben ook zo superbenieuwd naar je creaties zeg, zo super dat je dan allemaal zelf kan! Mariekske, rare jij . Heb je verder nog wat bloedverlies gehad of is het hierbij gebleven. Dimple, ik hoop gewoon voor je dat je niet nog een week hoeft te wachten, dan win ik maar geen poll. Maar wederom succes want ge wit oit noit wah er vannacht ken gebeuruh. Ik heb vandaag schoonzus met fam op bezoek gehad. Was erg gezellig maar de 3 kids (2 nichtjes en onze kleine draak) hebben wel een bende achtergelaten. Ik moet zeggen dat die hele eftelingdag van gisteren een flinke aanslag op mijn lijf was (veel gelopen en Ninthe toch best vaak getild) en dat merkte ik vandaag erg goed. Morgen maar echt eens niks doen. Nu even opruimen en dan naar bed. Toedeloe!
@Miepie, beter een dag later dan verkeerd waardoor het allemaal mislukt. @Leentje, doe je rustig aan met het tillen van N, gaat je anders echt opbreken. Tis moeilijk, maar ik merk nu dat ik blij ben dat ik het nauwelijk heb gedaan. @Marieke, ik ga voor vannacht hoor @Miele, ik denk dat als het vannacht (of een andere nacht) dat we wel eerst mijn schoonmoeder bellen. Dus zal alleen voor nieuws bellen dan.
En, Dimple? Rustig gebleven vannacht? Lool, succes met je verhuizing! Tezzz, jij een heel fijne dag vandaag. Het weer werkt in elk geval goed mee. Mariek, heb jij een beetje kunnen slapen? Nog een paar uurtjes... duimen draaien! Miele, ei goed benut? Heb je er nog vertrouwen in? Leentje, had op jouw echo nog helemaal niet gereageerd geloof ik *schaam-smiley*. Wat naar dat de placenta niet meegetrokken was naar boven, hopelijk met de volgende echo wel. Rustig aan he! Dagje Efteling ben ik zelfs altijd een dag moe van Snel douchen en weer oppassen bij J, B moet voor controle langs de kinderarts en schoonzusje is daarna hard toe aan een paar uur slapen en een schone woonkamer .
Ben er weer.........8) Nacht was niet goed, ben weer een uur of 2 wakker geweest, maar er wil niks op gang komen, zo maar even boodschappies gaan doen, wie weet helpt dat. Iemand nog andere tips, buien sex dan
miele nee was niet mn ei.. weet ik 98% zeker haha die heb ik maandag echt goed gevoeld.. maar ach t zal allemaal wel hoor.. leentje lekker rustig aan doen dus! het is bij die 2 vegen gebleven gister.. daarna geen bloed of oud bloed of wat dan ook gezien.. wel soms last van ongi krampjes dus miss dat ik toch eerder ongi word ofzo al zou dat dan weer wazig zijn omdat ik maandag mn ei gevoeld heb.. ach ja mijn lichaam doet wel vaker rare dingen. dimple yay dan zeg ik ook vannacht houd je t nog vol? geen idee wat je kan doen om t op te wekken, ga naar de ikea...werkte bij stephanie ook geloof ik hahaaha miep.. ik heb goed geslapen ..was alleen net als gisteren weer om 5uur wakker pfff stom gedoe.. maar ach moest toch werken dus was lekker vroeg op mn werk hihi. ik moet zeggen dat ik t door t bloedverlies gister een beetje vergeten was dat ze zouden bellen haha goed teken toch? mn vriend belde net al op.. heb je al wat gehoord??? ik: is t al 16u geweest dan? hij: oh ja.... hahahaha hij is denk ik zenuwachtiger op t moment dan ik. al moet ik zeggen nu ik t er zo over heb.....
Mogge! nog net dan.... Marieke, Denk aan je vandaag, probeer later nog even op het internet te komen, als mijn broer mijn laptop mee neemt! Grrr! Dimple, oei, spannend hoor, geen beeb vandaag, nou ja wie weet dient ie zich nog aan! Miepie, wat goed dat je zo voor jezelf opkomt! you go girl! hier wachtend op mijn pa, met de boedelbak... Hij heeft nachtdienst gehad maar belde net dat ie onderweg is. In mijn huisje staan de hulptroepen al paraat! Moeder, 2 vriendinnen en N. hihi. En ik wacht nog op mijn broer en mijn vader! Mannen! hahahaha! Mijn tekens doen het niet, maar anders kwam er een knipogend smiley... en ik ben wat zenuwachtig dus het gaat allemaal niet zoals het hoort! Nou volgende keer ben ik ni2et zo ego!
@ mariek ik duim voor je meis! Hopelijk zit daar tussen al die artsen minstens 1 fatsoelijke @ dimple he wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Kun je overdag nog een beetje rusten? Oh ik hoop echt dat het niet zo lang meer duurt hoor......voor jou natuurlijk maar ook voor ons hahaha! * knuffie * @ bapsie * zwaai * @ miep we hebben hem niet echt goed benut......alleen dinsdagavond gesmept. maar ik was wel toe aan een rondje rust. lekker alleen maar voor de fun smeppen. deze maand is het jouw beurt, en volgende maand gaan wij er weer tegenaan (en hopelijk marieke ook ) zo, vandaag maar eens die hymalaya wegwerken
ooo jaa de was.. moet ik ook nog doen.. die puilt uit :S jaaa ik ga gewoon voor iui volgende maand, al moet ik t zelf doen hahahaha
Marieke, thanks! Miele, Yep, hij dus... Mijn andere broer opperde al, misschien heeft ie hem verkocht! EN BEDANKT! Ben benieuwd, hij zou hier al om 11 uur zijn, want hij wou even wat doen nog met laptop, overzetten op pc die hier nog stond te wachten op hem! Nja... niet dus!