@ Marieke: volgens mij niet eens gereageerd op je vorige bericht! Jemig, meteen dubbele dienst! Wou je dat zelf of zo ingeroosterd? Wel heftig, maar idd wat je zegt wel lekker wat afleiding! Heb je enig idee hoe nu verder mbt het ziekenhuis? Gaan jullie een pauze nemen, zoals eerder genoemd of meteen door? Hahaha, die groene bank! Geweldig he?!
Lola, staat je goed dat blonde haar! Enne colin heeft ook nog maar heeeeeeeeel weinig haar en als ie dat ook van zijn vader heeft is er ook niet veel hoop op veel haar, lol.
Bedankt dames! Hihi, is lang terug dat ik het zo had! 2 jaar van het HBO had ik het geloof ik weer donker geverfd, nadat ik 2 jaar bezig was om mijn bruine laag te laten uitgroeien! Toen was ik het al zat! hahahaha... @ Wieffie: ohja, heeft je man zo weinig haar?! Ik hoopte dat N. qua kleur en structuur haar vaders haar kreeg! hahahaha, mja.. Helaas! (Zwart en kroes! )
Ikke ook nog 1 spammetje doen!!! Voor ik weer aan het werk ga Bekijk bijlage 48430 dochterlief staat er eigenlijk ook op, maar die heb ik ff 'gecensureerd'
@ Tezzz: aaaaahw, wat leuk, geweldig!!!! En idd van je dochter doe je verstandig, je weet maar nooit met alle gekken op het internet!!! WERKEN?! OMG!!!
yaay colin staat los hihi grote jongen!!!! tezzz hihi lekker allemaal in bad, lijkt me ideaal een bad! lola, t was al zo ingeroosterd. rooster was vorig jaar al klaar dus ja.. ze vroegen wel of t wel zou gaan. maar t waren korte diensten dus heb t gewoon gedaan. ging wel goed. nu morgen ook nog ff vrij en dan van woensdag tot en met zondag weer werken. komt allemaal goed hihi
stelletje beppers en spammers!!! prachtige kindjes, haren en buik heb ik voorbij zien komen maar ik kwam natuurlijk even een kuikentjes-check doen. hopelijk morgen dan maar.....
hihi mooie bus axe steef! hahaha nee grapje.. alweer een aardig buikie maar dat heb ik vanmiddag natuurlijk life al wel gezien kan je iig je broeken aan haha heb trouwens een zwangerschapsspijkerrokje.. miss interesse naar? had die besteld toen ik nog gezellie zwanger was hahaha nu heb ik er niets aan lol
Nou, sluit me hier maar bij aan. Wat een geklets in een keer weer zeg. Maar van mij krijg je geen buikfoto hoor, ziet voorlopig toch geen verschil
Zie dat ik morgen alweer 10 weken ben, wat vliegt de tijd zeg. Nu jij nog Miele. Duim voor je hoor. Nu slapen, morgen helaas ook weer werken:x
ook ff data van mijn banner aangepast, is die ook weer up-to-date. Truste. Zal aan je denken hoor Kippy.
Nou ga zo maar eens een lekker slapen... Hopelijk komt er snel een berichtje van kip dat ze lekker met haar kleine op dr buik ligt! Slaap lekker allemaal!