Wuppie is hier trouwens in de ban van de ooievaar. Ik zei vanmorgen tegen hem dat papa en mama gebeld worden als de ooievaar eraankomt en dat wij dan de baby gaan halen. Pakt hij zijn eigen telefoon en gaat bellen met de ooievaar. Volgens hem komt hij vanavond.....dus ben benieuwd
hahaha geweldig! en kindjes hebben altijd gelijk he!!! zo zei kleine A vanaf t begin af aan dat haar neefje een zusje zou krijgen.. en tis nog waar ook hihi kindjes hebben altijd gelijk!
He meiden, Marieke, hoe laat heb je dat gesprek? Hopelijk gaat er iets goeds uitkomen! Dimple, wat bij mijn zusje en mijn moeder heeft geholpen is een beetje over drempels heen scheuren. Echt ook iets voor jullie toch?? Oja en anders tonic drinken??? Enne idd kindjes hebben wel vaak gelijk, mijn nichtje wist ook zeker dat colin een jongentje was Lola, veel sterkte vandaag met verhuizen! Hopelijk valt het allemaal mee maar zo te horen heb je iig genoeg hulptroepen Hoop ook voor je dat je je laptop in goede staat terug krijgt! Miele, sterkte met de hymalaya, gelukkig ben ik daar aardig mee bij maar heb nog genoeg te stofzuigen en poetsen dus moet zo ook maar eens aan de gang Leentje, de gyn vertelde ook dat ik me voorlopig niet druk hoefde te maken tenzij ik echt bloed zou verliezen. Maar ga een beetje op mijn gevoel af en ik voel me verder prima en voel de beeb echt vreselijk veel! Eerst de volgende echo dan maar weer afwachten en dan zien we wel! Nou ff op fv kijken en daarna aan de poets! Vanmiddag is er feest bij kippy in het dorp (kom ik vandaan) dus daar gaan we nog ff kijken. Misschien colin maar lekker een avondje naar opa en oma (best een goed idee al zeg ik hetzelf) Tjuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssss!
in dat geval ga ik de poll echt dubbel en dwars winnen.......want wup zegt al de hele tijd dat hij een broertje krijgt hahaha * doet een high five met wup * ennuh misschien heeft Siemens nog wel tips om het op te wekken.....als ik hem moet geloven heeft hij mijn bevalling persoonlijk opgewekt (ohja dat was dus ook met sex, ghe ghe ghe) en ik had ook een verse ananas gekocht, een kwart ongeveer opgegeten (gewoon het vruchtvlees hoor, niet het hart ) En anders maar gewoon gaan touwtjespringen totdat digger tevoorschijn komt
ik word om 16u gebeld als t goed is... hihi miele je meot ook wel t hart opeten van een ananas... t vlees heeft geen zin hihi wel lekker trouwens, maar geen zin geloof ik haha
weet je wat ik al eeeeeuwen niet heb gezien? hahah de smeplijst lol volgens mij doen we daar niet meer aan of wel?
heb zelf maar gebeld... ze kwam net terug uit bespreking pfffff. dus ze belt me zo op.. nou ben benieuwd...