toch spannend dus baps leuk hoor.. hopelijk blijft die endohuppeldepup weg hoor grrr weer een tandje? ja als er eenmaal 1 is gaat t hard volgens mij
haha die endohupeldepup gaat niet weg... maar door de zwangerschap is t wel fe bijgetrokken omdat je dan 9 maanden niet ongi bent, dus eerste 3 keer ongi na zw.schap waren heel regelmatig (nog nooit zo regelmatig gehad) maar nu word t steeds weer langer... en de ongi's worden weer heftiger, brrrrrr vind er niets aan...
oooow getsie wist niet dat dat nooit meer weg ging sorry... hopen dat t nog meevalt dan met je cyclus joh.. en anders miss toch maar wat eerder beginnen?
maar hoe is t met jou mariek? ga je een ander ziekenhuis raadplegen? en waar zit je in je cyclus? jullie hadden wel goed geklusd toch zei je?
@ dimple tuurlijk kan wup hier slapen! Ennuh willie z'n werk failliet? jeetje zeg, dat is rottig! Ik hoop dat hij snel iets anders heeft.....alhoewel, 't is nu niet HEEL vervelend dattie thuis is of wel @ bapsie oei spannend! weet je wel wanneer je ei is geweest ongeveer? Je bent toch van XL spontaan zwanger geraakt? Zou wel mooi zijn toch, als het nu zo snel weer raak zou zijn @ mariek hoe issie met jou?
hier gaat t wel.. ben nog steeds neit lekker.. mn lichaam wil nog niet zo.. maar komt wel goed, ben nu 2 daagjes vrij, zometeen lekker naar stephanie het heeft niet zoveel zin om een ander ziekenhuis aangezien de dichtsbijzijnde allemaal onder t radbout vallen. dus dan moeten we verder weg.. en dat is met ons beide werk moeilijk te realiseren maar daar denken we nog over na...
@Miele, tis niet heel vervelend hoor, maar hoor net, dat ie in ieder geval deze week thuis zit, ze willen wel een soort doorstart maken met alle werknemer (op 2 na), maar het schijnt dat het uwv nog 6 weken uitbetaald, als hij nu kan regelen dat hij 6 weken thuis zit met salaris van het uwv (soort opzeggingstermijn waarschijnlijk) en daarna daar voorlopig weer in dienst of ergens anders natuurlijk. Dan heeft hij ook lekker lang bevallingsverlof. We horen het allemaal nog wel.
@ dimple begin oktober hebben wij nog wel een klusje voor hem eventueel @ mariek tjee wat vervelend dat jullie eigenlijk door die ene gyn in een hoek worden gedreven.....ik hoop dat er nog een lichtpuntje verschijnt binnenkort. En zoals bapsie ook al zei, ik wou dat we iets voor je konden doen! @ miep (voordat ik het vergeet) succes met de TP morgen!!! Dat er maar een mooi eskimo-beebje (of twee ) mag groeien in je buik
zo, hier vanmorgen weer 5 clomid tabletjes opgehaald. er blijft natuurlijk een kleine kans dat ik ze niet nodig heb, maar mijn NOD valt midden in de vakantie volgende week, dus laat ik ze maar meenemen hahaha!
He marieke, wat balen zeg Zo zie je maar dat je echt verschillende ervaringen met ziekenhuizen kunt hebben, vond het radbout echt super, wilde dat ik er weer kon bevallen bij wijze van spreke. Ik hoop echt dat jullie in een ander zh geholpen kunnen worden want nu weer zoveel maanden wachten moet toch wel vreselijk zijn hoor! Miepie, heel veel succes morgen met de tp! Ik hoop dat ze mooi alle 2 blijven plakken! Zullen wel weer flink zenuwslopende weken worden voor jullie, hoop dat ze snel voorbij zijn en je snel een mooie positieve test in je handen mag hebben! Bapsie, pff klinkt wel spannend hoor. Ik had toen C 8 maandjes was ookal volop de kriebels hoor! Vind het ook wel leuk dat de kindjes dicht bij elkaar zitten qua leeftijd. Wie weet is het al wel snel raak Miele, goed zo, clomid weer in huis... op naar cd3! Heb jij trouwens ook zoveel last van bijwerkingen van die clomid? Dimple, nog niets gaande bij je? Hoop dat de kleine zich snel bedenkt dat het ook wel erg leuk is om buiten te komen spelen Colin is gelukkig weer helemaal beter. Heerlijk dat ze zo snel ook weer beter kunnen zijn als dat ze ziek zijn
thx dames tis niet anders zullen we maar zeggen miep morgen heel veel suc6 met de tp... spannend ga je zo even pben! knuff voor iedereen
@ bapsie ja ik slik 1 tabletje van cd 3 t/m 7 En de vakantie gaat naar de Eifel in Duitsland, we hebben daar een huisje gehuurd. @ wief fijn dat C weer beter is!!! en ja ik heb ook best last van de bijwerkingen. de mood swings zijn het ergste. ik probeer er verder maar niet al te veel mee bezig te zijn * zwaai * en fijne avond nog!
Bedankt voor al het geduim alvast. Heb eigenlijk nog niet helemaal door dat ik morgen alweer 2 cryootjes ga ophalen (als het goed is), ben vooral druk met weer starten op school enzo. Zit enorm te twijfelen wat ik komende dagen ga doen; woensdag ben ik sowieso vroeg vrij, maar donderdag en vrijdag zijn best lange dagen waar nu al hard allerlei overleggen worden ingepland op mijn vrije eerste en laatste uren waardoor die dagen nog langer worden. En wil eigenlijk wel heel rustig aan doen die eerste dagen. Maar aan de andere kant; normaal gesproken doe je ook niet rustig aan net na je eisprong ofzo en volgens mij hangt het echt niet daar vanaf of je een innesteling hebt of niet. Dussss.... dilemma..... (waar je je niet druk over kan maken ). Wief, fijn dat C weer wat opgeknapt is! Mariek, rustig aan he! En bedankt voor je lieve pbtje . Dimple, wat een bericht als je zo net terugkomt van vakantie . Hopelijk vindt ie snel iets anders. Jij heel veel sterkte met de laatste loodjes. Miele, fijn dat je weer "actief" iets kan gaan doen met de clomid, maar ik blijf nog even hard duimen dat je ze niet nodig gaat hebben. Baps; je maakt het wel extra spannend zo . Vervelend dat je zoveel last hebt van de endo. Hebben ze wel eens weefsel weggehaald? Zo klote dat het enige wat echt helpt is zorgen dat je eigenlijk geen cyclus hebt, dus ook niet zwanger kan worden.... sterkte ermee! Beest, wat is het stil daar! Hoest met kleine grote Siem en grote grote Jasmijn? En met de huizenjacht en verkoop? Was 't wat met die kijkers die jullie hadden? @all: duik mijn bedje in, morgen een lange dag... Liefs!
ik zou denk ik JUIST lekker aan het werk gaan.....is toch afleiding. Anders loop je je alleen maar nerveus te maken. Tenminste, dat zou ik doen hahaha! en ja, stiekum hoop ik ook dat ik ze niet nodig heb. maar ik denk van wel
@Miepie, heel veel succes morgen...hopelijk zijn het dit keer echte plakkertjes. Duimpjes draaien hier op volle toeren.. @Miele, als Wili in oktober nog vrij is wil hij best een klussie doen.....maarre......hij is kook werkeloos, dus we hebben de centen hard nodig, moet wel betaald worden dan he @Bapsie, dus 2e smep-ronde voor jou komt er ook aan, spannend Vanmiddag naar de kermis geweest, ben helemaal gebroken, maar wuppie vond het helemaal geweldig, en lekker rustig op maandagmiddag zeg.
He lieverds..was ze weer........behoorlijk brak.....zijn 15 uur onderweg geweest.....dus ga zo douchen en hup naar mijn bedje en morgen weer fris en fruitig weer op...en dan ga ik reageren..heb nog niets terug gelezen ..maar zie dat er nog geen baby nieuws is..spannend!!! tot morgen en trusteeeeeeeeee !! xxx
@Diaantje, welcome back, heb speciaal op jou gewacht hoor Hier dus nog niks aan de hand, wup gaat zo weer naar het kdv, dus kunnen we nu echt even rusten, want wup is echt de laatste tijd niet te genieten, hopelijk een normaal ritme weer goed voor hem.