Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

goed dat je je afspraak vervroegd hebt dimple, misschien vragen om te strippen?

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Dat was ik wel van plan.

Speciaal voor Miele;)

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hello!

Lool, sliep ze eerst tot half 10! Zo zeg dat is fijn, Ninthe sliep meestal tot 7 uur en als we geluk hadden tot kwart voor 8 maar dat is een uitzondering. Maar nu tijdens de vakantie merk ik ook wel verschil hoor. En ik denk ook dat ze een tijdje terug een soort sprong of iets gemaakt heeft. Ze moest toen ook anderhalve week telkens huilen als ze moest gaan slapen en werd dan ook supervroeg wakker. En bij jouw prinsesje komen er dan ook nog eens tandjes bij!

Dimple, misschien heb ik dan toch gelijk met mijn poll, al hoop ik stiekem van niet hoor. Ben benieuwd wat de vk zegt vanmiddag.

Trouwens dames, even een tip. Maak geregeld een backup van je telefoon. Ik heb gelukkig alle telefoonnummers in de computer staan, maar had mijn agenda niet gesynchroniseerd en ik heb echt alles in de telefoon staan dus dat is best lastig. Dus doe het in ieder geval om een maand of 3.

En nog even supernieuws, mijn beste vriendinnnetje heeft net verteld dat ze zwanger is (4 weken en 4 dagen)!!! Onzettend spannend want de eerste keer is ze ontzettend ziek geweest tijdens de zwangerschap (zelfs even in het zh rond de 16 weken) dus we moeten nu maar duimen dat het deze keer niet zo is. Het begon toen rond de 6,5 week dus het is echt spannend. Ik hoop echt dat het deze keer niet is want toen moest ze echt de hele dag overgeven en nu heeft ze er al eentje rondlopen en daar kan ze dan niet echt voor zorgen. Ook werken gaat dan niet. Dus even duimen voor een paar weken!

Ik ben er weer vandoor, toedeloe!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple: wat goed dat je vanmiddag mag! Hopelijk kan ze wat voor je betekenen!

@ Leentje: ten eerste gefeliciteerd met je vriendin! Wat gaaf zeg! Hopelijk voelt ze zich dit keer beter! Het kan echt schelen. Hier 4 x zwanger en 4 x anders!
    Zwnagerschap van 16 weken kotste ik de hele dag door tot 12 weken en bij Nena alleen s'avonds overgeven en tot een week of 23! Maar niet zo ziek als die met 16 weken mis ging!
    Enne... N. Dus ook een soort van sprongetje gemaakt? Hmmm... Ik denk hier ook we'll, ze zegt opeens ook veel meer woordjes!
    Ja N. Sliep echt tot 9 uur a :alf 10! Schandalig he? Hahahaha! We'll lekker.. Ik was vaak rond 8 uur wakker en kon dan al rustig douchen en wakker worden! Heerlijk! Nou ja, wie weet komt het nog. Rond 17 maanden sliep ze ook een week of 2 tot 7 uur!

Modem doet het nog niet. Ik geef ze tot 7 uur dan ga ik weer bellen!
    Vanmorgen super gave laarsjes voor Nena gekocht, ik keek naar het weer en naar de schoenen die ze nu nog past en ik dacht: shoppeeeeeeen!!!! Zijn heel gaaf!
    Nu nog wachten tot ze wakker wordt en de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ze slaapt al 2 uur!!!!!!!!!!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Dimple...hoop dat je het knopje kan vinden hoe klein ook, je maakt het jezelf er niet makkelijker op zo. Hoop dat ze willen strippen bij ons doen ze dat pas eventueel bij 41 weken...en bij Jasmijn dus toen ik al 6 uur weeen had **ik dacht dat ik vette ontsluiting had maar ik had gewoon nix!**

@leen...ja ga ik doen, updates! **staat in me agenda! WAHAHAHA** Is dat die vriendin die door uitdroging in het zh was geraakt?? Super leuk dat deze frummel ook een speelmaatje krijgt!:D

@me....Maandag avond naar zumba geweest door het suc6 verhaal van diaan...voel nu wel wat aan me lijf maar had meer verw8 en de muziek...sorry niet mijn cup off tea:p (lambada!:$)

Andere huis zijn we wezen kijken..nou dan koop je 4 muren half steens dak moet echt vernieuwd worden klein stukje asbest...en tuin licht niet recht achter het huis. En er moet dus flink wat geld tegen aan (met 5 nullen!) dus dat is net ff te gek voor ons. Nu zijn we dus eerst ff bezig met verkopen...en op zoek naar een stukje grond want dat lijkt ons toch heel erg leuk! Jah lool we blijven in deze regio...M is een Langedijker dus er wel aan verknocht maar Warmenhuizen/Tuitjehorn lijkt ons ook leuk maar niet veel verder.

Jasmijn leert met de dag meer worden en zinnetjes. Het is echt super want ze begrijpt nu ook meer en je kan zelfs een afspraak met haar maken, Siem knuffelt ze nog steeds volop.

Siem krijgt z'n eerste tand. Hij is nu 66cm en 7,5 kilo schoon aan de haak! Volgende cb bezoek krijgt hij al zijn BMR prik ivm vakantie naar Marokko..gewoon bij het cb. Super gewoon, ik ben wel blij met me cb hoor...en hun vinden het ook leuk om een klant te hebben die niet klaagt:D Vraag me soms ook af waar ik hem aan verdiend heb...we gaan dag 3 in dat Siem niet gehuild heeft...vind het zelf wel bijzonder. Maar vooral heerlijk hoe relaxt ie is!

Maandag avond een mail gehad van een tante dat me andere oma niet zo best meer gaat, gevalletje weekjes waarschijnlijk;) Nou en dan ben ik wel even klaar met begraven en crematies!

Volgende week vrijdag gaan we een weekje naar Vlieland en ik kijk er erg naar uit! Eindelijk ff een poosje met z'n 4en.
    **wilde zelf niet zo meer reageren en sorry voor de ego. Maar merk dat we soms hier erg van mening verschillen en dat gaat soms irriteren 2 kanten op...maar omdat mensen me miste ben ik er wel ff oppervlakkig...zwanger zal ik waarschijnlijk nooit meer zijn, geen moeite mee..maar jah wat heb ik hier te zoeken?? **

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik heb voor J. fake uggs van de H&M gekocht, staan super!;)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ben er meteen verliefd op geworden, dit huis casco neer laten zetten...het lijkt me helemaal ge-wel-dig!:D

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast jeetje meis, nu je andere oma ook nog....er wordt je ook niets bespaard * knuffie * en dat huis ziet er gaaf uit joh! ** pb **;)

@ leen hier mijn tel gesynct met exchange op mijn werk. is af en toe een geklooi als het certificaat verlopen is of mijn password gewijzigd, maar dus wel altijd een backup van mijn gegevens :D

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Is zeker een Geweldig huis joh. Als dat ff zou kunnen, komen we met zijn allen bij jullie wonen, ruimte zat;):D

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    je zit dan in een folder te bladeren...je kan ze gewoon uitkiezen **doe mij die maar!** Zitten erg leuke dingen bij...

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

mooi hoor beast!!!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    De favoriet van M.

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Op deze ben ik verliefd! **maar dan met rode pannen**

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik stop maar weer eens...

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Aardig......kan het niet iets groter??????????:D8);)

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Meisjes even een ego (heb er al genoeg de laatste tijd, dus deze kan er ook nog wel bij):

De vk heeft me gestript...... ze deed het natuurlijk alleen speciaal omdat Miele vrijdag op vakantie gaat:D:D:D;)

De afspraak van vrijdag blijft staan, als het nu niet werkt, doet ze het vrijdag nog een keer.

Zit nu helemaal in de zenuwen.

En nog een kleinigheidje:
    Wili heeft een sollicitatiegesprek vrijdag, dus hopelijk is beebje er dan al, zodat hij daar gewoon heen kan. Is wel in Dordrecht en tijdens de spits, dus even afwachten, als beebje er nog niet is dan zien we wel hoe we dat doen.

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: Die nep uggs heb ik gezien, die zijn leuk!!!!
    Enne, die huizen zijn prachtig! Dus wel in de buurt van waar jullie nu wonen! Leuk! Mooie omgeving en toch dichtbij de stad!
    Enne, ik ben niet zwanger, wordt het voorlopig niet (althans alleen zal niet lukken) en een forum is er toch om van mening te verschillen. Er zijn allemaal verschillende mensen bij elkaar en het zou leuk zijn als je toch zou blijven schrijven!
    En sterkte, nu je oma weer.. Het houdt niet op bij jullie he? :( Dikke knuffel!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple: Ik heb wat gemist denk ik... Wili sollicitatie? Ik las eerder ook wat over het UWV. Is ie zijn baan kwijt?
    Enne, ik duim dat het opgang komt! Super dat je vrijdag evt. ook nog mag komen!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik had deze schoenen voor N. gekocht! Alleen die zool valt op het plaatje weg, maar is een witte zool! ;)

Bekijk bijlage 96809

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Het bedrijf waar hij werkt is failliet, gaan wel een doorstart maken, maar hij wil zeker weg.

Deel Deze Pagina