Wahoeeeeee!!!! Marieke, wat een geweldig nieuws zeg! Een ouderwetse Roze donderdag! En wat goed dat je zo zeker weet dat je zwanger bent, dat is een beter teken dan welke test ook kan geven! Super gefeliciteerd meid! Ben ik gek of is het ook bijna traditie dat wanneer er een van ons positief test een ander gaat bevallen??? Dimple, hopelijk mag je snel aan het werk!
thx dames! en idd.. dimple bevallen jij hmm steef ik herkende t niet.. welk dorp bedoel jij dan? mijn favo huis staat hier in diem.. een mega mooi groot vrijstaand huis met een oprijlaan en tuin waar je u tegen zegt.. zoo mooi. maar de mensen willen maar niet verhuizen die er nu in wonen
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA MARIEKE GEFELICITEEEEEEEEEEEERD Ik zie ook 2 streepjes wat geweldig zeg de wonderen zijn de wereld niet uit O wat fijn zeg En nou 8 maanden blijven plakken beeb van mamarieke
Oja Vandaag naar de cb geweest en kyano doet het heel goed alleen met thijmen gaat het heel iets bergafwaarts met zijn gewicht Ze hebben allebeide spuitjes gehad dus nou in de gaten houden ivm koorts en die van thijmen kan 7 a 10 dagen later optreden Van de week bloedprikken met thijmen want hij zag iets geelachtig uit en ze wouden toch ff controleren voor de zekerheid niet dat er iets is met zijn lever of niertjes Maar ga ervan uit dat er niets aan de hand is Kyano weegt nu 4260 gram en 52 cm Thijmen weegt nu 8885 gram en 75 cm Bah het regent hierzo
zijn we al bij pagina 400?????? EDIT: JAAAAAAA pagina 400 en dat op ROZE DONDERDAG! het kan niet op vandaag * rondedansjes-smiley *
...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...net kippevel! En nou...tranen met tuiten! Oh meid, wat een ontzettend fantastisch nieuws! En zoals je omschrijft hoe je je voelt...precies zoals ik me voelde al voor 'de' test. Voel jij je nu ook zo belabberd maar ook zoooo fantastisch? Deze gaat 'm worden hoor! Deze gaat echt niet meer weg! Heel erg gefeliciteerd Mamarieke en pappa-to-be! @Dimples digger: 't is roze donderdag hoor! Hoogste tijd om je te laten zien! @Hier: vanmorgen ook met K naar het cb geweest (zouden ze dat allemaal op dezelfde dag plannen, tijgertje? ) . Meneer wou niet blijven liggen (enige plekken waar ie gaat liggen is op z'n aankleedkussen en in z'n bed ) en blijven staan doet ie ook niet ( veel te druk voor), dus de lengte is alweer een schatting...84 cm..ongeveer...kan makkelijk nog iets meer zijn... . Volgens zijn groeicurve zou het ook een cm meer 'moeten' zijn, maar goed...wijkzuster deed er niet moeilijk over, dus waarom wij wel? K weegt nu 12 kilo (tenminste...als ik de plaatsvervangende assistent mag geloven...volgens mij vond ze het nogal moeilijk...tja...K wou ook het liefste mamma vasthouden en wegen en vasthouden...gaat niet samen ). Ging dus weer prima op het cb! ...snap ook niet waarom ze K's afspraak zo vroeg plannen..heb ze al zooo vaak verteld dat het een langggggggslaper is..compleet van de kaart als ie zo vroeg op moet staan! (lijkt op z'n mamma ) affijn...ze keek of ie al blokjes stapelde, maar K sorteert dus liever op kleur ...en dan wél de groene blokjes op het cb-boekje en de rode ernaast. Dus NIET andersom of zonder boekje...STEL JE VOOR! Wijkzuster vond het allemaal geweldig ('zo fijn dat ie voor zichzelf op komt..zo wordt ie niet ondergesneeuwd door de oudere kids') jaha...meneer weet wat hij wil! ...en nou wil ie uit z'n stoel (heeft de rest van de morgen weer verder geslapen en is nou pas een half uur weer uit bed). pffff...wat een hoop water vandaag he? Hier blijft het water in de gootsteen en de wc al even staan voor het weg loopt...moet toch niet gekker worden zeg!...nee, ECHT niet! laterr
Mariek, super dat ie vandaag echt duidelijk is, kon ook niet anders Nogmaals gefeliciteerd!!! Verder wel bijgelezen maar niks onthouden. Ik lig weer verplicht rustuurtje op de bank, haha. @ all; niet te hard op nog een roze donderdag van mij rekenen hoor! Kans is zò klein...erg verwarrend, want voelt wel goed, terwijl ik nog niks kàn voelen, haha.
spannend spannend...ik doe ff met je mee...liggen er hier 2 in bed dus ook hier is het rust uurtje aangebroken **en al bijna weer afgelopen**
*inbraak* WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Marieke wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik stuiter helemaal haha Gefeliciteerd!!! *uitbraak*
hahahahaha die snoopy! je bent een schat meid! maar tis nog zoooooo pril kan dus alle kanten op he. maar idd zoals tezz zegt.. dit voelt gewoon al voor de testen goed, ik wist al dat ik zwanger was zonder die testen.. dus nu blijven plakken.. enneh miep... jij lekker rustig aan doen en bij jou voelt t ook goed. dus wij gaan gewoon echt samen zwangeren lekker puh!
**ben aan het opruimen...we gaan een keer verhuizen dus we moeten eens wat gaan ruimen....en maak stapeltjes van gewoon heel goed spul voor de prille dames....en die stuur ik straks gewoon lekker op! en de prille dames zien maar wat ze willen houden en maken er eventueel iemand anders blij mee...maar mp heb ik geen zin in dus**
Ja ik weet het maar gezien hoe anders je je nu voelt moet dit gewoon een plakbeeb zijn! Voor miepie duim ik ook!!! ook al ken je me niet
wat lief van je! Hier bezig K's kleren maat 74/80 eindelijk maar eens te vervangen door 80/86...als ik het weer vandaag zo eens bekijk kan die winterkleding nou wel eens de kast in *hebben we tóch nog een zwembad in de tuin dit jaar*
aaah beast dat is idd lief van je.. hihi snoopy moet idd gewoon blijven plakken nu.. nix geen gezeur.. luisteren zal t nu al
Avond! @ Marieke, ben echt blij voor je! @ Miepie: En jij moet nu wel positief testen, samen zwangeren met Marieke! @ All: Liefs! @ Dimple: Dikke knuffel, nog geen baby! Vandaag heerlijk dagje gehad, kappertje gedaan, geshopt met een vriendin, theegeleut en dat alles terwijl N. op het kdv zat! Morgen gaat N. uit logeren, want ik ga even stappen! En nu een voordeel, want altijd als ik ging stappen moest ik gewoon s'ochtends er weer uit voor N. nu kan ik lekker blijven liggen! Dit wordt de 2e nacht zonder N. in 20 maanden tijd! Spannend! De laatste keer was augustus 2009!
oo lekker lola even een dagje uitslapen.. maar kan me voorstellen dat t ook weer raar zal zijn om niet vroeg op te hoeven voor je kleine meid! ff lekker stappen dus heb je goed!
(even stiekem vanaf de compu boven; Miepman is weg, hahaha) Beast, wat superlief van je! Wil misschien sowieso wel wat dingetjes overkopen die J te klein zijn als (en dat is nog een grote ohhh, shit, m'n eten!