O, shit zeg, was even boven de was om zetten en dacht even snel achter de compu te schuiven... helemaal vergeten dat ik mijn eten vast in de pan had gegooid om op te bakken ... leek toen ik de deksel optilde nog mee te vallen, maar van onderen helemaal verbrand. Oven dus maar aangezet om een stokbroodje te bakken met soep. Word gelijk gestraft voor het niet-bankhangen, haha. Maar waar was ik... Ja, Beast, er is een kleine kans dat ze per eind dec naar NL komen (als de opdracht in Afrika niet verlengd wordt) en dan hebben ze dus ineens een hoop winterkleding mt 86 nodig... dus als je dat hebt liggen; sowieso geinteresseerd in een leuk vestje ofzo (want altijd handig, ook in A) en hopelijk weten we heel snel meer, dan wil ze wel wat dingetjes overkopen. Lool, heerlijk, avondje stappen en ochtend uitslapen. Logeren bij je moeder? Hoe bevalt het verder in je nieuwe huisje? Al wat kunnen regelen met UPC? Mariek, ik stuiter nog steeds een beetje door hoor... al vanaf je pb . Tezzz, prachtig hoe K z'n eigen plan trekt, haha. En maar goed ook dat ie zo'n sterke wil heeft met zo'n grote broer en zus . Ben benieuwd naar je foto's van de bruiloft! Vriendinnetje van Marieke; dank je wel, hahahaha. Hoe meer er duimen hoe beter . ** hou dit keer geen dagboekje bij van wat ik voel of niet in de hoop mezelf niet gek óf te negatief te maken, maar het helpt niks.... Heel stom, zit pas 2 dagen na TP en dus pas op 6DPO, dus ik kan nog niks voelen. Eerste twee keer (dus toen zwanger)had ik natuurlijk medicatie, maar beide keren harde steken op dag 4/5 na TP, en daarna werd ik misselijk en zwanger-moe. En nu denk ik bij elk steekje... nou ja, vul maar in. Net even flink gemene steken in mijn lies, maar wel maar kort.... geeft me gelijk weer veel en veel te veel hoop.... En haal ik het me maar in mijn hoofd of voel ik mijn bm nou echt veel meer/zwaarder dan normaal na mijn ei? Let ik er nu gewoon teveel op? Ahhhhhhhh! en ik moet nog ruim een week "geduld" hebben!!!** einde zeursessie***
Welk lid is er onzichtbaar? Staat onderaan dat er 3 leden lezen hier nu, maar alleen Mariek en ik staan er.... raar...
miep jij mag zeuren.. en ik ken die onzekerheid.. zooo vreselijk had ik na die iui toen ook... ik hoop zo echt zo ontzettend dat jij over een weekje ofzo ook een mooie test hebt zou zooo leuk zijn!!!!! enneh nu al vergeetachtig dat je eten in de oven stond?
Stond niet in de oven, zat in de hapjespan (restje van gisteren). Nou ja, trek nu een zak soep open met een stokbroodje erbij, ook lekker . Samen zwangeren zou zeker super zijn (en Miele er ook nog bij helemaal!), maar reken er maar niet te hard op... ga jij maar gewoon lekker genieten van het misselijk zijn **gaat weer braaf verder bankhangen**
ow hahaha niet in de oven dus? naja pan dan zal nu wel lekker stinken dan hahaha smakelijk!!!! tis pas 8 uur maar wil naar bed!!!!!!!!!
Nope, geen bezoekers, alleen 3 leden staat er... en we zijn niet apart aangemeld bij de SMEPlijst ofzo toch? Nou ja; onbekende, maak je bekend (en welkom hier !)
Mariek, het is pas 8 uur, en ik ga een soepje opwarmen en gá dan naar bed . Lepel mijn soepje lekker in bed op en hoop voor 9 uur te slapen.
@lola, veel plezier met stappen, niet te veel drinken he En lekker slapen. @Beast, jij bent eigenlijk echt een schatje hoor. @Miepie, doe jij maar lekker klagen, ik zou ook gek worden van dat wachten. Nog erger dan bij mij nu. Sorry, zit toch nog steeds te wachten. Heb het knopje nog niet gevonden. @Marieke, heb je het een beetje laten bezinken? Ben zo blij voor jou. @Onzichtbare bezoeker, dat zijn leden die in het profiel onzichtbaar hebben staan, heb ik ook.
@ Miep: ik heb we'll winterkelding maat 86 die je zo mag hebben! Broekjes en shirtjes, vestjes ed... Anders gooi ik het in de kledingbak... Anders even pb' en jullie interesse hebben! Of even afwachten of ze daadwerkelijk komen in dec. Je roept het maar... Enne, N. Gaat morgen idd bij mijn moeder logeren! Lekker rustig opstarten zaterdag! UPC is waardeloos, er komt maandag een monteur! Dus hopelijk vanaf maandag tv en internet (en bellen, maar dat kan ik nu ook we'll...) Och jee... Na. Ligt alweer even te mopperen in bed. Ze zag er vandaag ook heel pips uit met allemaal rode vlekken onder haar ogen! Sielug...
miep heeerlijk.. ik wil ook lekker onder mn dekbedje kruipen.. genieten van t slechte weer.. maar vriendlief vind t niet zo gezellig dat ik dan ALWEER zo vroeg naar bed ga hihi dimple ben je de dag doorgekomen ja? mja bezinken bezinken ik wist t in feite al vanaf maandag haha maar ik ben wel blij maar vind t erg onwerkelijk en juich niet te hard ofzo.. eerst maar eens de komende weken doorkomen.. als ik zondag mn digitale test heb gedaan dan maak ik ook pas een banner..
foto's hopelijk van het weekend! *duim duim duim* alvast welterusten ladiezzzzz! En dimple: zet 'm op hé!
pfff wilde naar bed gaan, dikke lekkage, komen ze zometeen nog voor langs.. aaarrgggh ik ben moe!!!!!! hierachter zijn ook al een aantal brandweermensjes bezig want alles staat blank hier in diem en zevenaar klote weer in nederland! grrr
t dak boven op zolder waar wij slapen achter t schot.. dat lekte vorig jaar al wat.. gebeld gehad neee zouden ze fixen.. net als we dubbelglas zouden krijgen in de achterkamer.. nou t eerste dachten we dat ze gedaan hadden maar t dubbele glas moeten we nog krijgen. dus nu ging mn vriend net kijken boven omdat t zo tekeer ging.. loopt t gewoon met straaltjes naar binnen en kan je zo een gat door t dak slaan zo verrot... als toch es al mn gespaarde babyspullen nu doorweekt zijn he dan doe ik ze wat!!!!
ik, me buurvrouw was terug van vakantie dus dat was ff beppen...en vriendin aan de foon **vriendin van haar heeft een abortus gedaan omdat bij 20 weken bleek dat het kindje een ernstige hart afwijking had...brrrrrrr sta te trillen van het nieuws**
misschien wel zo lekker soeppie met een broodje nu wel teminste. GOED, ik ga sparen...dus voor jou/jullie of voor joos? begrijp ik...en B kan ook wel wat gebruiken?? Na het ondankbare gedoe van me schoonzus heb ik geen zin om het daar te brengen ook al is het dicht bij...anders hebben we eens een mini meet en kom ik het brengen en ga ik ook ff bij me Hema-tante langs die een dorp verder woont. Dus heel erg uit de route voor mij is het ook weer niet