aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Marieke van harte gefeliciteerd! Ben helemaal aan het rond stuiteren!!! Nu blijven plakken beebje!!!!! Liefs
...M had wat open staan, hoe vind je deze dan Huis te koop: Kalverdijk 47 1747 GJ Tuitjenhorn - Foto's [funda] Z die keuken Wauw!!!! Als het bouw grond te duur voor ons is vind ik dit wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf! **zo ff me kwijl opruimen!**
@mariek...woow wat shit dat water! nou hoor dat ze snel actie ondernemen en je spul onbeschadigd blijft...anders weet je ons te vinden he, the smep-squad!
woow beast dat is idd een typisch iets van: doe mij die maar!!! hoorde net dat ze eerst bellen wanneer ze komen.. en aangezien ze nog niet gebeld hebben... en t vrolijk doorregent.. grrrrr
Daar kan ik ook wel in leven zeg, alleen de badkamer niet echt mijn smaak, maar wel verzorgd. En zeker die keuken: WIL IK OOK!!!!!!!!!!
Heb hier net een stuk slijmprop verloren bij het afvegen. Weet dat het niks zegt, maar wilde het toch even melden
Mooi er is iets gaande...kan ff duren...kan ook snel gaan. Met Jasmijn was ik hem aam het verliezen de gehele zondag, zondag nacht weeen...dinsdag avond geboren. Met Siem...geen slijmprop gezien!
Naar bed jij! Misschien wordt het wel een gebroken nacht...elk uurtje in dromen land moet je nu ff pakken! weg jij! en je mag pas terug komen als.....
(zat net hetzelfde te denken, Beast ) Mogguh allemaal! Beast, superlief, maar ik kom dan wel halen hoor . En eerst idd maar even afwachten óf ze uberhaupt wel komen. Mega irritant voor m'n schoonzusje nu; geen idee of ze zomerkleertjes voor B moet kopen (want nu uitverkoop, maar misschien over 4 maanden weer in NL). Mariek, zijn ze nog gekomen gisteravond? Lek voorlopig dicht? Slordig (understatement) van de verhuurder zeg...en heel dom, want kosten zijn nu waarschijnlijk veel hoger! Sorry, verder niet goed opgelet tijdens het bijlezen en sta op het punt naar school te vertrekken. Dit weekend gaan we zeilen met de hele familie (ouders 35jr getrouwd), dus misschien tussendoor nog even vanaf mijn foon en anders tot maandag en fijn weekend!
Morgen! Miepie, een fijn zeilweekend. Hopelijk blijft het droog met een mooi zonnetje. Marieke, zijn ze nog langsgeweest. Wij hadden een minilekkage. Het water kwam naast het dakraam en dan achter het dakbeschot sijpelend eruit. Viel op zich redelijk mee al zal de isolatie daar nu wel doorweekt zijn. Hopelijk gaat het net nieuw gelegde laminaat niet opbollen want dan moet je weer zoveel regelen. Straks maar eens even op het dak kijken wat de oorzaak is. Beast, wat een suuuuuuupergaaf huis, echt helemaal mooi. Bij ons kun je voor dat geld echt niet zo'n huis kopen. Daar koop je voor dit bedrag een eindwoning of kleine tweekapper. Wat een verschil zeg. Maar ik zou sowieso eens langsgaan om te spieken zeg. Ik vind het echt een superhuis zo op het eerste gezicht. Oh ja Marieke, nog gestest of kon je je inhouden? Lool, hoe heeft je meisje geslapen, ziet ze er al weer fitter uit? Gisteren mijn simkaart ontvangen dus ik ben weer bereikbaar. Vanavond de nieuwe telefoon ophalen en alles is weer bijna als vanouds. Je merkt dan echt hoe je een telefoon mist moet ik zeggen. Vandaag nog het e.e.a. regelen voor Ninthe haar verjaardag morgen. Gisteren traktaties gemaakt, achter een grote tent opgezet want de verwachtingen zijn niet al te best jammergenoeg. Vandaag nog wat boodschappen en dan zijn we een heel eind. Ik heb gisteren trouwens met mijn moeder stof gekocht voor gordijnen, kussentjes e.d. voor Ninhte's kamer. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien straks. Zal wel blij zijn als het klaar is want het is nu zo'n bende. Ik ga er weer even vandoor, toedeloe. Oh ja Dimple en, en,en.....lekker geslapen of iets anders gedaan .
Mag ik nog even gedag zeggen Is niks gebeurd, heb zelfs eigenlijk best wel goed geslapen. Vandaag mag er tot 5 uur niks gebeuren, dus nu weer ophouden. Mannetje heeft vanmiddag soll.gesprek in Dordrecht, dus ook niet om de hoek.
@Miepie. leuk een zeilweekend, eigen boot? Hopelijk redelijk goed weer. Veel plezier. @Leentje, fijn dat je weer bereikbaar bent. Wat een gedoe allemaal zeg. @Miele, fijne vakantie!!!!!!!!!! Ik sms en/of bel je wel. Doe jij de meiden hier op de hoogte houden? (ook bij de sept mama's graag)
Mogge: @ miep: hier ook een heleboel (lles te veel) zomerkleertjes maat 86!!!! Dus ik hoor het we'll als je naar Beast gaat, dan kom je toch langs mij, dus kan je makkelijk even een stop maken! Veel plezier dit weekend! @ marieke: wat een ellende, hopelijk niet al te veel schade! @ beastie: kan het huis niet bekijken met mijn BB, maar die straat heeft veel mooie huizen!!! Dat is toch de hoofdstraat zeg maar? @ Dimple: hoelaat moet je bij de VK zijn? @ leen: morgen je mooie moppie alweer 2! Wat vliegt de tijd! N. Sliep tot kwart voor 9, ze heeft vannacht we'll 1 1/2 uur gespookt en belandde uiteindelijk in mijn bed! Ze heeft geen rode vlekken meer en weer wat kleur op haar gezicht! Gelukkig! Wat een weer he dames? Blugh?
Mielenl, een heeeele fijne vakantie. Lool, hier ook niet zo'n best weer. Dimple, benen over elkaar vandaag...mag dus niks gebeuren. Dan mag het vannacht aan de gang en dan morgen om 13.05 uur bevallen en dan....win ik de poll!!!! (oh ja, dan moet het ook een meisje zijn). Net even de fysio gebeld voor mijn rug. Kan ik al maandag heen dus dat is mooi. Nu even naar wat winkels om laatste spulletjes te kopen. Tot straks!
Daar teken ik voor @Lola, afspraak om half 5 vanmiddag, moet dus alleen gaan, maar voor een goed doel